Zo'n 3FM bandje van een jaar of wat geledenquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schakel nu in. Hoist uit Nederland. Nooit van gehoord. Goeie fanclub waarschijnlijk. Het klinkt iig bagger.
Was wel even lekker natuurlijk. Kan je nagaan hoe goed de rest gaat worden...... (oh wacht)quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:02 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha The Stooges zo laag in een alternatieve site![]()
Nu Sandinista ergens in de 700. Eén van de meest revolutionaire albums ooit.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:17 schreef pipster het volgende:
[..]
Was wel even lekker natuurlijk. Kan je nagaan hoe goed de rest gaat worden...... (oh wacht)
quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Maar, maar dan mis je Chef'Special...
Dank je. Die lijst is niet serieus te nemen. Dat wangedrochten als Radiohead en Pearl Jam zo hoog staan was te verwachten. Maar dat 80 % van de TOP-100 absurd is ?quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hier
Of via de homepage van https://kink.nl/
Het valt me ook op dat van sommige (nog actieve) bands het laatste album blijkbaar de beste is (Foo Fighters, Rammstein, Tool, en vast nog meer), terwijl albums doorgaans meer moeten 'rijpen'.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:16 schreef tong80 het volgende:
Dank je. Die lijst is niet serieus te nemen. Dat wangedrochten als Radiohead en Pearl Jam zo hoog staan was te verwachten. Maar dat 80 % van de TOP-100 absurd is ?
Ha ha ha ha. Ja Abbey Road, Doolitle, Ramones, The Smiths, Stone Roses en New Gold Dream moeten rijpen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat van sommige (nog actieve) bands het laatste album blijkbaar de beste is (Foo Fighters, Rammstein, Tool, en vast nog meer), terwijl albums doorgaans meer moeten 'rijpen'.
Ik ben 60. Naast zuur heb ik ook meer euforische momenten om aan te refereren.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:10 schreef pipster het volgende:
Wij hadden het afgelopen weekend in onze vriendengroep erover dat het heerlijk is om af en toe de zure oude man te kunnen zijn.![]()
Wtf ... jammer!quote:Op maandag 17 juli 2023 22:30 schreef Abrikozentaart het volgende:
https://www.spreekbuis.nl(...)t-uit-naar-veronica/
Ja das ook weer zoquote:Op maandag 17 juli 2023 16:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, maar ook nog steeds veel te veel bekende nummers.
Gelukkig hebben we nu het niet bekende liedje van Jantje jumpkei over de andere kant van een rivier.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:53 schreef maily het volgende:
[..]
Van Tenacious D hoor je bv ALTIJD alleen maar "tribute" en dat seksliedje.
Pfffffquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu het niet bekende liedje van Jantje jumpkei over de andere kant van een rivier.
Ja ik begrijp dat ze een hit van een album spelen. Daarom stemmen mensen op dat album, maar een leuke album track ernaast moet wel kunnenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:53 schreef maily het volgende:
[..]
Van Tenacious D hoor je bv ALTIJD alleen maar "tribute" en dat seksliedje.
Op zijn minstquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:45 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat ze een hit van een album spelen. Daarom stemmen mensen op dat album, maar een leuke album track ernaast moet wel kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |