Al 3 jaar, 5 maanden en 2 dagen niet?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:10 schreef pipster het volgende:
Arrested Development, die had ik al een tijd niet meer gehoord.
De lijst is wel lekker afwisselend, mag alleen iets meet metalquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:57 schreef Piles het volgende:
Album top 1000
Eindelijk weer eens andere muziek op radio
Veeeelgehoorde klacht bij zulke top zoveels ...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:50 schreef AgeEll het volgende:
Wel altijd jammer dat ze vooral de hits spelen van een album. Leuke albumtrack en 1 hit heeft wel mijn voorkeur.
volgend jaar zelf stemmen en een oproepje op een aardschok forum oid plaatsen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:51 schreef AgeEll het volgende:
[..]
De lijst is wel lekker afwisselend, mag alleen iets meet metal
Lijkt me ook lastig te overtreffen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:51 schreef pipster het volgende:
Na Dookie is het ook nooit meer wat geworden met Green Day.
Van de meeste albums 2 nummers.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:36 schreef tong80 het volgende:
Cool, meer dan 1 nummer van een album. Althans nu van English Settlement.
Ja mooi. Nu Janes Addiction 2 keer. Verder kundige presentatie. Lekker om naar te luisteren.quote:
Bij verhuizing was ik dat album toevallig weer tegengekomen en gezien ik een nog een cd speler in de auto heb zitten maar weer eens opgezet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:26 schreef Gunner het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig te overtreffen.
Weet het moment nog dat ik het album kocht, met de fluor hoes.
Ik heb natuurlijk gestemd en het aardschokformum was me even ontschotenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
volgend jaar zelf stemmen en een oproepje op een aardschok forum oid plaatsen.
Ik vind het van voor naar achter een fantastisch album.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Bij verhuizing was ik dat album toevallig weer tegengekomen en gezien ik een nog een cd speler in de auto heb zitten maar weer eens opgezet.
Maar eigenlijk viel het mij best tegen. "Vroeger" had ik al een beetje hetzelfde. Natuurlijk is het ook een beetje het genre maar op een uitzondering na (meestal de hitjes) vond ik het toch allemaal wel een beetje eenheidsworstig. De overige nummers hebben voor mijn gevoel niet echt een eigen identiteit behalve dat het wel heel duidelijk green day is.
Ik vind het een beetje saai. Eigenlijk. Na het luisteren van het album hoef ik ook even geen green day meer te horen. Er zijn andere punkbandjes die ik een stuk meer replay-value vind hebben.
Maargoed, dat ben ik.
Ik schakel nu in. Hoist uit Nederland. Nooit van gehoord. Goeie fanclub waarschijnlijk. Het klinkt iig bagger.quote:
Zo'n 3FM bandje van een jaar of wat geledenquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schakel nu in. Hoist uit Nederland. Nooit van gehoord. Goeie fanclub waarschijnlijk. Het klinkt iig bagger.
Was wel even lekker natuurlijk. Kan je nagaan hoe goed de rest gaat worden...... (oh wacht)quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:02 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha The Stooges zo laag in een alternatieve site![]()
Nu Sandinista ergens in de 700. Eén van de meest revolutionaire albums ooit.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:17 schreef pipster het volgende:
[..]
Was wel even lekker natuurlijk. Kan je nagaan hoe goed de rest gaat worden...... (oh wacht)
quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Maar, maar dan mis je Chef'Special...
Dank je. Die lijst is niet serieus te nemen. Dat wangedrochten als Radiohead en Pearl Jam zo hoog staan was te verwachten. Maar dat 80 % van de TOP-100 absurd is ?quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hier
Of via de homepage van https://kink.nl/
Het valt me ook op dat van sommige (nog actieve) bands het laatste album blijkbaar de beste is (Foo Fighters, Rammstein, Tool, en vast nog meer), terwijl albums doorgaans meer moeten 'rijpen'.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:16 schreef tong80 het volgende:
Dank je. Die lijst is niet serieus te nemen. Dat wangedrochten als Radiohead en Pearl Jam zo hoog staan was te verwachten. Maar dat 80 % van de TOP-100 absurd is ?
Ha ha ha ha. Ja Abbey Road, Doolitle, Ramones, The Smiths, Stone Roses en New Gold Dream moeten rijpen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat van sommige (nog actieve) bands het laatste album blijkbaar de beste is (Foo Fighters, Rammstein, Tool, en vast nog meer), terwijl albums doorgaans meer moeten 'rijpen'.
Ik ben 60. Naast zuur heb ik ook meer euforische momenten om aan te refereren.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:10 schreef pipster het volgende:
Wij hadden het afgelopen weekend in onze vriendengroep erover dat het heerlijk is om af en toe de zure oude man te kunnen zijn.![]()
Wtf ... jammer!quote:Op maandag 17 juli 2023 22:30 schreef Abrikozentaart het volgende:
https://www.spreekbuis.nl(...)t-uit-naar-veronica/
Ja das ook weer zoquote:Op maandag 17 juli 2023 16:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, maar ook nog steeds veel te veel bekende nummers.
Gelukkig hebben we nu het niet bekende liedje van Jantje jumpkei over de andere kant van een rivier.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:53 schreef maily het volgende:
[..]
Van Tenacious D hoor je bv ALTIJD alleen maar "tribute" en dat seksliedje.
Pfffffquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu het niet bekende liedje van Jantje jumpkei over de andere kant van een rivier.
Ja ik begrijp dat ze een hit van een album spelen. Daarom stemmen mensen op dat album, maar een leuke album track ernaast moet wel kunnenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:53 schreef maily het volgende:
[..]
Van Tenacious D hoor je bv ALTIJD alleen maar "tribute" en dat seksliedje.
Op zijn minstquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:45 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat ze een hit van een album spelen. Daarom stemmen mensen op dat album, maar een leuke album track ernaast moet wel kunnen
Welk lijstje?quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dit toch altijd wel een fijn lijstje
Goed idee. FFmuziek opzetten.quote:
Telefoon mee en streamen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:54 schreef Berkery het volgende:
Ik krijg wel een beetje een top 2000-erlebnis, ik probeer een gaatje te vinden om tussen nu en 14:00 uur de hond uit te laten. Lukt niet
Mevrouw Berkery sturenquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:54 schreef Berkery het volgende:
Ik krijg wel een beetje een top 2000-erlebnis, ik probeer een gaatje te vinden om tussen nu en 14:00 uur de hond uit te laten. Lukt niet
Wees blij.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:12 schreef tong80 het volgende:
Ik luister nu mee. Maar wat is zij ongelooflijk slecht.
Nu Wet Leg. Is het raar dat ik deze kutband niet ken?
Had gekund, maar Angel Dust is ook fijn. Ik ga wel na Metallicaquote:
Ik had het raarder gevonden als je wel had gekendquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:12 schreef tong80 het volgende:
Ik luister nu mee. Maar wat is zij ongelooflijk slecht.
Nu Wet Leg. Is het raar dat ik deze kutband niet ken?
Dit is pseudo camp. Gewoon derderangs kut. Easy.quote:
Hoe ver je kunt komen met een goeie marketing.quote:
Dit is mijn meest gedraaide album van de 90'squote:
Ik in een kapot vol Tivoli! Leuk feestje was dat!quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dit is mijn meest gedraaide album van de 90's![]()
Blij dat dit nog zo hoog staat, vorig jaar zag ik ze nog in een half leeg Hedon
Ik heb wat filmpjes zitten kijken, viel me ook op ja.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:57 schreef Berkery het volgende:
Limp Bizkit nog gezien dit jaar, die zijn een beetje tam geworden.
Als je beide albums met elkaar vergelijkt, zou je idd niet zeggen dat de ene uit 1979 en de andere uit 2020 isquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:08 schreef PippenScottie het volgende:
Unknown Pleasures genot.
Die heeft de tand des tijds echt goed doorstaan
Je mag er prima wat van vinden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ik heb niet gestemd, dus ik mag er niks van vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Wordt een hele lang poeppauze danquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:05 schreef Berkery het volgende:
Ik ben benieuwd welke van Tool Eric gaat draaien, de twee populairste tracks duren meer dan 10 minuten.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:56 schreef Berkery het volgende:
![]()
DEZE ALBUMS HOOR JE VANDAAG BIJ KINKWat een armoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
En vandaag weer, zelfs met de opmerking “ ze Draaien hem nooit”.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:17 schreef Albert86 het volgende:
ALBUM top 1000 en dan speelden ze vandaag de RADIO edit van Rammstein Deutschland. Jammer hoor.
Hou jij de lijst ook bij?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:49 schreef AgeEll het volgende:
Pearl Jam /Eddie Veddet zit echt om de dag in de dag top3. Mag wel meer afwisseling in de keuzes
Nee deze kon ik niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Hou jij de lijst ook bij?
MUZ / Familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |