Ik heb ook zo'n lijstje op mijn telefoon. Wel alleen met de 'verantwoorde' gerechten.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb gewoon een excelbestand met een lijstje met gerechten die we lekker vinden en regelmatig willen maken.
Ik heb er ook voornamelijk goede gerechten in staan, want het is voor doordeweekse avonden. Uitgebreid en minder verantwoord is voor de weekenden.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:32 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n lijstje op mijn telefoon. Wel alleen met de 'verantwoorde' gerechten.
Joh, in dit soort gevallen willen wij nog wel eens bij Thuisbezorgd bestellen, dusquote:Op maandag 6 februari 2023 22:50 schreef Hupje het volgende:
Ik zal me even verantwoorden![]()
Ja, ik maak een weekmenu en ja, soms maak ik dan op wat er nog is en ja, dat werd dit keer vlees/vis/vega met aardappel/pasta/rijst met toevallig een courgette die overbleef van een ander gerecht, met een woksausje. Ik wil snel eten op tafel na een lange dag en had dit weekend geen tijd voor mealpreppen.
Ja die maak ik inderdaad ook regelmatig! Alleen doe ik er kip in ipv gehakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 06:18 schreef Tink89 het volgende:
Het was overigens het verspakket voor couscous van de AH. Plantaardige yoghurt had ik niet in huis, alleen met bosbessensmaak... gaat wel op het lijstje!
Oh maar dat ga je niet hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2023 07:28 schreef Avelie het volgende:
Begin: 64,1 kg
Gisteren 63,2 kg
Vanochtend 62,7
Als ik op dit tempo door blijf gaan, besta ik over een half jaar niet meer XD
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:45 schreef SQ het volgende:
Ohhh mijn lunch was echt fantastischsupermalse lamscurry.
Nee, zo veel kan ik niet vreten om 12 uurquote:
Dat doe ik altijd als ik iets bak. Maar goed idee om weer eens een bananenbrood te bakken, ik heb zo lang zonder oven gezeten dat ik gewoon vergeet dat ik dat ook wel weer eens kan doen. Variatie in de tussendoortjes is hier erg welkom, het is voornamelijk chocolaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:13 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb zelf bananenbrood gebakken, op basis van havermout en met cranberries. 200 kcal per plak, dus hele zooi in plakjes ingevroren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |