En dan te bedenken dat je nog zo'n 2,5 maand te gaan hebtquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:42 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik heb vandaag mijn laatste werkdag gehad en ben super verwend door mijn collega’s!
Nog steeds onwerkelijk dat de laatste fase nu echt ingaat!
Ja precies, ik werk nog drie weken en ben beduidend eerder uitgerekendquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:28 schreef SQ het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je nog zo'n 2,5 maand te gaan hebthier stoppen de meesten pas een maand voor de datum
Ik zit nu bijna op 29 en begin mij inderdaad wel aardig gehandicapt te voelen. Ik had een drukke week met 40 uur op kantoor werken en daarnaast nog in de avond verplichtingen. Merk dat ik helemaal gesloopt ben terwijl ik normaal gesproken genoeg energie heb.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:59 schreef Lokasenna het volgende:
Op zich is 30 weken wel ongeveer de termijn dat je je gehandicapt gaat voelen, dus ik ben wel voorstander van dit overnemen in NL
Ja nee, geen energie reken ik niet als 'gehandicapt' dat is gewoon de dagelijkse realiteitquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:48 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik zit nu bijna op 29 en begin mij inderdaad wel aardig gehandicapt te voelen. Ik had een drukke week met 40 uur op kantoor werken en daarnaast nog in de avond verplichtingen. Merk dat ik helemaal gesloopt ben terwijl ik normaal gesproken genoeg energie heb.
Stom.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben nu 17 weken en voel me al een paar weken gehandicapt. Maar dat komt omdat mijn bekken deze keer een drama zijn
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
Kom ik aan in dit derdewereldland waar het enige wettelijk geregelde verlof 6 weken onbetaald is![]()
.
Bij de vorige alleen tegen het einde af en toe maar dat was nauwelijks wat te noemen. De bevalling heeft wel wat schade aangericht. Had sindsdien last van mijn stuit waarvoor ik (pas vanaf 10 maanden na de bevalling) bij een bekkenfysio loop. Maar toen besloot ik dus om er nog een zwangerschap tegenaan te gooien. Eigen schuld, maar wel kutquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stom.
Had je het vorige zwangerschap niet? Of pas later?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:21 schreef Clubsoda het volgende:
Buiken van tweede zwangerschappen zijn heel vaak groter dan de eerstede baby's zelf trouwens ook. En ze dalen ook nauwelijks of niet in dus je kunt je lol op
VS. Maar ik werkte niet toen ik mijn dochters geboren werden dus dat scheelt weerquote:
Ik had hetzelfde bij de eerste en heb het bij de tweede geprobeerd, maar is uiteindelijk toch KS geworden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:24 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Ben benieuwd. Helaas was mijn eerste uiteindelijk een spoed keizersnede (rug naar rug en na 36 uur pas 9 cm en zijn hartslag begon te dippen).
Dus afhankelijk hoe het er tegen die tijd voor staat, is er een kans dat het weer een keizersnede wordt, al wil ik het wel graag weer proberen. Dus hopelijk werkt ze een beetje mee! Haha!
quote:Op zondag 5 februari 2023 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pff, bij de eerste hadden we de naam kort nadat we het geslacht wisten. Nu komen we er echt totaal niet uit. En ik ben vandaag hormonaal emotioneel. Om de kleinste dingen loop ik te janken. En ik ben gewoon zo ontzettend moe. Word ook echt even moe van mezelf
Bedoel je zoiets?quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:22 schreef Speedfight het volgende:
Hoiii, een goede vriendin van mij is net zwanger, 8 weken en ik wil haar graag zo'n zwangerschapscadeau doen waarin je ook steeds ziet hoe groot de baby nu is.
Hebben jullie aanraders? Ik zoek al op internet, maar weinig inkijk exemplaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |