abonnement Unibet Coolblue
pi_207777992
Ik zit met het volgende, ik ben verliefd op een collegaatje van me, echt een leuke meid en we hebben diep en vaak ook lang oogcontact en we praten best wat, al ben ik niet van de diepgaande gesprekken. Ik weet ook niet zeker of ze mij ook meer dan leuk vind, we hebben beide een relatie zei een vriend en ik ben getrouwd, nu is mij huwelijk niet echt waar het vuur vanaf spat dus dat zal ook wel mee werken.

We zijn laats op skivakantie geweest en ik ben die dagen met haar opgetrokken, heb wel het idee dat ze wat dingetjes losliet iets over haar vriend wat ze niet leuk vind, dat haar string zelfs nat was van de sneeuw na een val. Maar dat soort dingen besef ik pas later, blijkbaar beetje traag van begrip. Uiteraard wil ik weten of ze me toch ook leuk vind maar ik durf het niet 1 op 1 te vragen, we hebben nu een goede verstandhouding en dat wil ik ook graag houden.

Wat moet ik ?
  maandag 30 januari 2023 @ 14:03:50 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_207778050
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:01 schreef soron_nl het volgende:
dat haar string zelfs nat was van de sneeuw na een val.
:D

Hoe oud zijn jullie?
pi_207778075
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:01 schreef soron_nl het volgende:
Ik zit met het volgende, ik ben verliefd op een collegaatje van me, echt een leuke meid en we hebben diep en vaak ook lang oogcontact en we praten best wat, al ben ik niet van de diepgaande gesprekken. Ik weet ook niet zeker of ze mij ook meer dan leuk vind, we hebben beide een relatie zei een vriend en ik ben getrouwd, nu is mij huwelijk niet echt waar het vuur vanaf spat dus dat zal ook wel mee werken.

We zijn laats op skivakantie geweest en ik ben die dagen met haar opgetrokken, heb wel het idee dat ze wat dingetjes losliet iets over haar vriend wat ze niet leuk vind, dat haar string zelfs nat was van de sneeuw na een val. Maar dat soort dingen besef ik pas later, blijkbaar beetje traag van begrip. Uiteraard wil ik weten of ze me toch ook leuk vind maar ik durf het niet 1 op 1 te vragen, we hebben nu een goede verstandhouding en dat wil ik ook graag houden.

Wat moet ik ?
Een relatie op je werk waar je elkaar steeds tegenkomt is moeilijk. Grote kans dat het niets wordt en je blijft zitten met een moeilijke relatie. OF......zij is het helemaal en je gaat scheiden.
pi_207778130
het gras is altijd geiler bij de buurvrouw

fast forward 3 maanden: TS is baan kwijt en op zoek naar woonruimte :D (en Hugo maar de schuld geven van t woningtekort) :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Spellchecker maandag 30 januari 2023 @ 14:09:33 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207778140
Voor nu is het allemaal leuk en spannend.

Willen jullie daar allebei je relaties voor opgeven?
pi_207778166
Wat je moet is je huidige relatie eens goed onder de loep nemen, bespreken wat er niet helemaal lekker loopt en kijken of daar nog iets van te maken is.

Als dat niet het geval blijkt, omdat jullie dat beide niet willen of het echt trekken aan een dood paard is, kun je verder kijken naar andere vrouwen. Deze dus laten schieten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207778282
Jij bent verliefd, maar bent getrouwd. Dus zet het lekker uit je hoofd en ga verder met je leven. Je verliefdheid is gewoon emotie, dus niet rationeel. Wat afstand houden gewoon.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207778286
Ik zou ervoor gaan. Eerst paar maanden lekker vreemdgaan en als het goed blijft gaan lekker scheiden.
pi_207778301
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik zou ervoor gaan. Eerst paar maanden lekker vreemdgaan en als het goed blijft gaan lekker scheiden.
En als het niet goed gaat kun je altijd nog een andere baan zoeken.
pi_207778338
Wat dacht je van gewoon naar huis gaan en je tijd en moeite in je huwelijk steken ipv in een ander?
  Spellchecker maandag 30 januari 2023 @ 14:22:07 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207778349
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:21 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Wat dacht je van gewoon naar huis gaan en je tijd en moeite in je huwelijk steken ipv in een ander?
Dat wil TS niet horen natuurlijk.
  Moderator maandag 30 januari 2023 @ 14:23:50 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_207778379
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:21 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Wat dacht je van gewoon naar huis gaan en je tijd en moeite in je huwelijk steken ipv in een ander?
Dat is niet waar TS in zijn hoofd mee bezig is. Hij wil weten of en hoe hij kan achterhalen of de poes van zijn collega'tje voor hem toegankelijk is.

Oftewel, zijn lul en zijn hoofd zijn bij die chick, en niet bij zijn vrouw, dus hoewel je advies volledig terecht is kun je uit de aanwezige informatie al wel halen dat het hier niet gaat om 'hoe zorg ik dat mijn huwelijk weer goed wordt'.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_207778383
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]
En als het niet goed gaat kun je altijd nog een andere baan zoeken.
precies
pi_207778390
Een skivakantie via werk? Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.
  maandag 30 januari 2023 @ 14:25:22 #15
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_207778407
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een skivakantie via werk? Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.
Heb op kantoren gewerkt waar dit (op deels eigen kosten) georganiseerd werd, dus dat is het minst vreemde. :P
Je kan nu inchecken met je bankpas!
pi_207778414
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:25 schreef GVU het volgende:

[..]
Heb op kantoren gewerkt waar dit (op deels eigen kosten) georganiseerd werd, dus dat is het minst vreemde. :P
Dan ligt het aan mij :P
pi_207778436
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat is niet waar TS in zijn hoofd mee bezig is. Hij wil weten of en hoe hij kan achterhalen of de poes van zijn collega'tje voor hem toegankelijk is.

Oftewel, zijn lul en zijn hoofd zijn bij die chick, en niet bij zijn vrouw, dus hoewel je advies volledig terecht is kun je uit de aanwezige informatie al wel halen dat het hier niet gaat om 'hoe zorg ik dat mijn huwelijk weer goed wordt'.
ja voor al m'n kop, en ja ik wil weten of zei het zelfde voelt. niet of ik haar het bed in kan krijgen
pi_207778448
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat is niet waar TS in zijn hoofd mee bezig is. Hij wil weten of en hoe hij kan achterhalen of de poes van zijn collega'tje voor hem toegankelijk is.

Oftewel, zijn lul en zijn hoofd zijn bij die chick, en niet bij zijn vrouw, dus hoewel je advies volledig terecht is kun je uit de aanwezige informatie al wel halen dat het hier niet gaat om 'hoe zorg ik dat mijn huwelijk weer goed wordt'.
In dat geval zou hij moeten gaan scheiden. Is hij daarna vrij om achter iedereen die hem leuk lijkt aan te gaan.

Niet dat zelfs met dat de kans erg Groot is dat het lukt, want maar weinig mensen hebben zin in gezeik thuis en op het werk.
pi_207778480
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:01 schreef soron_nl het volgende:

Wat moet ik ?
je 'moet' helemaal niks....
maar als je je mogelijkheden en kansen wilt afwegen en wilt kijken naar wat je kunt doen en wat je het meest oplevert, zou ik eerst eens afvragen wat je nu in het leven wil bereiken, en wat er mis is in je leven...

als je huwelijk nu niet goed is, zou ik eerder ernaar kijken wat je daaraan kunt doen, of dat huwelijk pogen beter te maken of juist met de minste negatieve bijwerkingen die verbinding eerst te verbreken.

domweg een nieuwe relatie erbij beginnen terwijl je de troep van de bestaande verbintenis nog niet op orde hebt is meestal een garantie op veel meer problemen.

zeker als die collega van werk eenzelfde situatie in haar persoonlijk leven heeft en je hooguit een 'band' voelt omdat ook zij zo fijn haar problemen in haar bestaande relatie met je kan delen, is dat vermoedelijk geen solide basis een relatie op te beginnen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_207778491
Het is toch niet zo moeilijk? Tijdens de vrijmibo samen overblijven en dan zoek je toenadering. Je merkt snel genoeg of ze er niet op zit te wachten en als je een beetje voelsprieten hebt al lang voordat het als je geen beet hebt awkward wordt.

En heb je wel beet, zorg dan dat je weet waar je snel een hotelkamer kan regelen. Of als het kantoor zich daarvoor leent doe je het daar. God, wat heb ik goede herinneringen aan het kantoor in het centrum van Rotterdam, met prachtig uitzicht...

But I digress...
pi_207778501
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:27 schreef soron_nl het volgende:

[..]
ja voor al m'n kop, en ja ik wil weten of zei het zelfde voelt. niet of ik haar het bed in kan krijgen
En dan?
Dan ben je nogsteeds getrouwd, heeft zij een vriend en zijn jullie collegas.
pi_207778504
Ik had ook een collega die duidelijk meer voelde voor mij.
Ik vond haar zelf ook niet onprettig. Eigenlijk alles wat ik zoek in een vrouw.
Maar zij was getrouwd en had kinderen.

Ze begon op een gegeven moment tegen een andere vrouw te zeggen 'ik moet een andere man', waarna ze betekenisvol naar mij keek.
Ik zei dan maar dat ze niet op mij moest rekenen, want dat was zij huilen, ik huilen of allebei.
Ik heb niet zoveel zin in een relatie.

De laatste week dat ze bij ons werkte, maakte ze bijna elke dag wel een toespeling. In het Pools, maar ze wist dat ik begreep wat ze bedoelde.
Ik heb het maar afgekapt met te zeggen dat het jammer was dat ze getrouwd was, met kinderen en dat ik niet de motherf***er ging zijn die haar huwelijk kapot maakte.
Moest ze even laten bezinken en toen moest ze lachen.
Het was wel meteen duidelijk.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  Moderator maandag 30 januari 2023 @ 14:31:55 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_207778506
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:27 schreef soron_nl het volgende:

[..]
ja voor al m'n kop, en ja ik wil weten of zei het zelfde voelt. niet of ik haar het bed in kan krijgen
Ah ja, nee natuurlijk niet. Want als zij hetzelfde voelt als jij, dan denk jij 'oke, dit is nu iets wat ik weet' en vervolgens doe je daar helemaal niets mee, want 2 mensen die hetzelfde voelen voor elkaar hebben helemaal géén zin in seks, brrr, bah, hoe kom ik daar nou toch bij. 8)7

Dus als je dan weet dat zij hetzelfde voelt, dan ga jij terug naar huis naar je vrouw en doe je he-le-maal nulkommaniks met die informatie.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_207778516
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:27 schreef soron_nl het volgende:

[..]
ja voor al m'n kop, en ja ik wil weten of zei het zelfde voelt. niet of ik haar het bed in kan krijgen
Die twee zaken zijn toch wel enigszins aan elkaar gelinked.
pi_207778540
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:01 schreef soron_nl het volgende:
We zijn laats op skivakantie geweest en ik ben die dagen met haar opgetrokken, heb wel het idee dat ze wat dingetjes losliet iets over haar vriend wat ze niet leuk vind, dat haar string zelfs nat was van de sneeuw na een val. Maar dat soort dingen besef ik pas later, blijkbaar beetje traag van begrip. Uiteraard wil ik weten of ze me toch ook leuk vind maar ik durf het niet 1 op 1 te vragen, we hebben nu een goede verstandhouding en dat wil ik ook graag houden.
Je leeft maar 1 keer!
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207778589
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:01 schreef soron_nl het volgende:

Wat moet ik ?
Je echtscheiding aanvragen!
stupidity has become as common as common sense was before
  Vis een optie? maandag 30 januari 2023 @ 14:39:14 #27
70532 loveli
N
pi_207778604
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:27 schreef soron_nl het volgende:

[..]
ja voor al m'n kop, en ja ik wil weten of zei het zelfde voelt. niet of ik haar het bed in kan krijgen
Waarom wil je dat weten?

Ik pak ff de popcorn, altijd fascinerend om naar een ontsporende trein te kijken.
crap in = crap out
pi_207778613
Het zegt alles al dat je titel niet "Getrouwd, maar ook verliefd op mijn vrouwelijke collega" is.

En uit je openingspost is ook duidelijk waar je het meest om geeft tussen je vrouw en je collega.

Het antwoord is: ga scheiden, zodat je niet nog meer tijd steelt van je vrouw.
  Spellchecker maandag 30 januari 2023 @ 14:40:11 #29
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207778624
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:40 schreef maily het volgende:

[..]
Elders solliciteren.
Dit.
pi_207778647
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:38 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Je echtscheiding aanvragen?
Waarom al dat moralistische zeg. Leef naar je eigen normen en laat anderen het voor zichzelf bepalen.

Het is niet alsof vreemdgaan zo extreem bijzonder is.
pi_207778694
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:01 schreef soron_nl het volgende:
dat haar string zelfs nat was van de sneeuw na een val.
Deze zin sprong er wel een beetje uit voor mij tijdens het lezen.
Eens kijken
  Spellchecker maandag 30 januari 2023 @ 14:45:18 #33
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Vis een optie? maandag 30 januari 2023 @ 14:48:30 #34
70532 loveli
N
pi_207778775
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:21 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Wat dacht je van gewoon naar huis gaan en je tijd en moeite in je huwelijk steken ipv in een ander?
Dat komt achteraf. "Als ik maar half zoveel moeite in m'n huwelijk had gestoken als in m'n collegaatje, dan had ik al deze ellende niet gehad".
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 30 januari 2023 @ 14:48:42 #35
70532 loveli
N
pi_207778779
TS, hebben jullie kinderen?
crap in = crap out
  Moderator maandag 30 januari 2023 @ 14:48:47 #36
5428 crew  miss_sly
pi_207778781
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Waarom al dat moralistische zeg. Leef naar je eigen normen en laat anderen het voor zichzelf bepalen.

Het is niet alsof vreemdgaan zo extreem bijzonder is.
Hij vraagt toch wat ie moet aan totaal onbekenden? Dan krijg je ook deze opmerkingen, want de mening van veel mensen is wel dat vreemdgaan iets is dat je niet doet. Dus beeindig eerst de oude relatie en kijk dan naar iets nieuws.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207778787
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Waarom al dat moralistische zeg. Leef naar je eigen normen en laat anderen het voor zichzelf bepalen.
Inderdaad zeg, wat laf dat iemand antwoord geeft op de vraag "wat moet ik" en dat antwoord dan de normen en waarden van de persoon bevat die het antwoord geeft.
pi_207778914
Het feit dat TS tijdens de wintersport de dagen met dit vrouwelijke 'collegaatje' heeft doorgebracht wetende dat hij daar verliefd op is zegt eigenlijk wel genoeg. TS heeft schijt aan zijn vrouw.

Ik ben niet voor om gelijk de boel af te kappen, maar ik vind dat dit wel genoeg zegt eigenlijk.
  Vis een optie? maandag 30 januari 2023 @ 14:59:13 #39
70532 loveli
N
pi_207778992
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het feit dat TS tijdens de wintersport de dagen met dit vrouwelijke 'collegaatje' heeft doorgebracht wetende dat hij daar verliefd op is zegt eigenlijk wel genoeg. TS heeft schijt aan zijn vrouw.

Ik ben niet voor om gelijk de boel afkappen, maar ik vind dat dit wel genoeg zegt eigenlijk.
Hij heeft tijd met haar doorgebracht omdat hij verliefd is. En zolang hij niet weet of het wederzijds is en hij als excuus kan aanvoeren "dat er helemaal niks gebeurd is", ervaart hij totaal geen schuldgevoel.

Het is pas vreemdgaan als je sex hebt, dat weet je toch (maar "dat overkwam ons", geen idee hoe dat kon gebeuren).
crap in = crap out
pi_207779046
Het is verboden/niet helemaal netjes, want jullie zijn beiden bezet. Dat maakt het speelser, spannender, fouter. Als het daadwerkelijk wat wordt krijg je naast alle shit van scheidingen etc. ook het gemis van dat stukje spanning.

Mijn advies: geniet van de aandacht, plaag lekker verder, ga niet verder dan dat.
pi_207779087
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:02 schreef verbijstering het volgende:
Het is verboden/niet helemaal netjes, want jullie zijn beiden bezet. Dat maakt het speelser, spannender, fouter. Als het daadwerkelijk wat wordt krijg je naast alle shit van scheidingen etc. ook het gemis van dat stukje spanning.

Mijn advies: geniet van de aandacht, plaag lekker verder, ga niet verder dan dat.
ja misschien is dit eigenlijk wel wat ik wilde horen. tanks
  Vis een optie? maandag 30 januari 2023 @ 15:07:16 #42
70532 loveli
N
pi_207779160
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:01 schreef soron_nl het volgende:
Wat moet ik ?
Graag ff de OP aanpassen. De vraag is niet "Wat moet ik?" Maar: "Wat wil ik horen?"
crap in = crap out
pi_207779169
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het feit dat TS tijdens de wintersport de dagen met dit vrouwelijke 'collegaatje' heeft doorgebracht wetende dat hij daar verliefd op is zegt eigenlijk wel genoeg. TS heeft schijt aan zijn vrouw.

Ik ben niet voor om gelijk de boel af te kappen, maar ik vind dat dit wel genoeg zegt eigenlijk.
Ik kan mij indenken dat je door het leven heen pieken en dalen hebt in je relatie. Dat "ik was op een reis en genoot van de aandacht" niet meteen de reden is om thuis alles af te kappen. Grote kans zelfs dat je je collega over een paar maanden ook zat bent.
het is wel een goed moment om even een stapje terug te nemen en eens goed te gaan nadenken. Het is een heel slecht moment om alleen naar je "gevoelens want die zijn zo fijn" te luisteren.
pi_207779180
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:42 schreef VEM2012 het volgende:
Waarom al dat moralistische zeg.
ik kan verder niet voor anderen spreken, maar mijn advies was niet vanuit een ide dat vreemdgaan 'moreel fout' zou zijn... maar vooral dat de kans groot is dat het hooguit verdere en grotere problemen oplevert als TS niet eerst de al bestaande troubles oplost.

Laten we wel zijn, als ook dat collegaatje de hele tijd aan hem laat merken dat het in haar relatie met haar vriend ook vooral veel mis is (maar ze kennelijk wel bij die vriend blijft), bewijst vooral dat ze beide niet daadwerkelijk de problemen aanpakken maar hooguit ervoor weg-vluchten in een flirt met een ander.
Dat is dan niet dat er werkelijk liefde is tussen beiden, maar hooguit gedeeld leed waarmee ze allebeid verdomd slecht omgaan.

Als het een beetje uit de hand loopt zit TS vervolgens in twee probleemsituaties verwikkeld... een vechtsscheiding met zijn vrouw en evengoed in de relatieproblemen van die collega...
en voor je het weet wordt dat binnen de werkomgeving ook breder bekend en levert het werkgerelateerde problemen op, als toefje op de taart.

Vreemdgaan is verder an sich ook iets waar mensen voor kunnen kiezen, maar als je dat wil doen, zorg dan iig een beetje dat de kans op verdere problemen laag blijft en dat lijkt hier niet het geval.

[ Bericht 1% gewijzigd door RM-rf op 30-01-2023 15:15:30 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Vis een optie? maandag 30 januari 2023 @ 15:10:44 #45
70532 loveli
N
pi_207779220
Zodra het collegaatje erachter komt dat TS z'n vieze onderbroeken niet zelf in de wasmand kan gooien en z'n tanden alleen poetst als z'n vrouw hem erop wijst, is de spanning er ook snel af.
crap in = crap out
pi_207779248
Stuur haar een dickpick. :7
Liefst via je zakelijk nummer.
pi_207779327
Kijk uit dat je niet de rebound-guy gaat worden.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_207779431
Wat had je dan verwacht? Dat je 30 jaar verliefd blijft op je vrouw? Maar er is wel meer mis dan alleen maar niet verliefd meer zijn op je vrouw als ik je OP moet geloven. Beëindig je huwelijk en geniet in vrijheid van alle oppervlakkige aandacht. Mijn stringetje is nat van de sneeuw :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2023 15:24:48 ]
pi_207779448
quote:
13s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:48 schreef YStec het volgende:

[..]
Inderdaad zeg, wat laf dat iemand antwoord geeft op de vraag "wat moet ik" en dat antwoord dan de normen en waarden van de persoon bevat die het antwoord geeft.
Zijn vraag is eigenlijk gewoon hoe hij in het natte slipje kan komen. Hij lult er alleen enorm overheen.
pi_207779477
Hoe makkelijk kun jij van je vrouw af?

M.a.w. wat moet er allemaal verdeeld worden? Als er een maandenlang of erger gevecht over jonge kinderen, een dikke spaarrekening en mooie koopwoning met overwaarde verdeeld moeten gaan worden, dan zou ik toch nog maar eens nagaan of die natte string dat allemaal wel waard is.

En neuk d'r anders gewoon eens tijdens een skivakantie. Jij bent getrouwd, zij heeft een vriend en dus een prima situatie om tijdens een uitje voor het werk even lekker te neuken en het daarbij te laten.
pi_207779491
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:08 schreef RM-rf het volgende:

[..]
ik kan verder niet voor anderen spreken, maar mijn advies was niet vanuit een ide dat vreemdgaan 'moreel fout' zou zijn... maar vooral dat de kans groot is dat het hooguit verdere en grotere problemen oplevert als TS niet eerst de al bestaande troubles oplost.

Laten we wel zijn, als ook dat collegaatje de hele tijd aan hem laat merken dat het in haar relatie met haar vriend ook vooral veel mis is (maar ze kennelijk wel bij die vriend blijft), bewijst vooral dat ze beide niet daadwerkelijk de problemen aanpakken maar hooguit ervoor weg-vluchten in een flirt met een ander.
Dat is dan niet dat er werkelijk liefde is tussen beiden, maar hooguit gedeeld leed waarmee ze allebeid verdomd slecht omgaan.

Als het een beetje uit de hand loopt zit TS vervolgens in twee probleemsituaties verwikkeld... een vechtsscheiding met zijn vrouw en evengoed in de relatieproblemen van die collega...
en voor je het weet wordt dat binnen de werkomgeving ook breder bekend en levert het werkgerelateerde problemen op, als toefje op de taart.

Vreemdgaan is verder an sich ook iets waar mensen voor kunnen kiezen, maar als je dat wil doen, zorg dan iig een beetje dat de kans op verdere problemen laag blijft en dat lijkt hier niet het geval.
Een affaire kan verkeerd aflopen. En soms ook gewoon even een ontsnapping zijn, het spannende gaat af van de minnares en je keert weer terug naar de dagelijkse realiteit.

Ik denk wel dat je beter kortstondig met je collega een affaire kan hebben en daarna klaar dan maar van een afstandje de verliefdheid in standhouden.

En grote kans ook natuurlijk dat bij de eerste echte toenadering zij gewoon zegt 'wat doe je nu'. Probleem ook meteen opgelost.
pi_207779502
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:24 schreef Halcon het volgende:
Hoe makkelijk kun jij van je vrouw af?

M.a.w. wat moet er allemaal verdeeld worden? Als er een maandenlang of erger gevecht over jonge kinderen, een dikke spaarrekening en mooie koopwoning met overwaarde verdeeld moeten gaan worden, dan zou ik toch nog maar eens nagaan of die natte string dat allemaal wel waard is.

En neuk d'r anders gewoon eens tijdens een skivakantie. Jij bent getrouwd, zij heeft een vriend en dus een prima situatie om tijdens een uitje voor het werk even lekker te neuken en het daarbij te laten.
Ik denk niet dat ze om de paar weken gaan eerlijk gezegd.

Verder prima advies.
pi_207779521
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:01 schreef soron_nl het volgende:
Wat moet ik ?
Volledig uit elkaar trekken dat wijf. Wat dacht je dan?
  Spellchecker maandag 30 januari 2023 @ 15:37:42 #54
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207779594
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:24 schreef Halcon het volgende:
Hoe makkelijk kun jij van je vrouw af?

M.a.w. wat moet er allemaal verdeeld worden? Als er een maandenlang of erger gevecht over jonge kinderen, een dikke spaarrekening en mooie koopwoning met overwaarde verdeeld moeten gaan worden, dan zou ik toch nog maar eens nagaan of die natte string dat allemaal wel waard is.

En neuk d'r anders gewoon eens tijdens een skivakantie. Jij bent getrouwd, zij heeft een vriend en dus een prima situatie om tijdens een uitje voor het werk even lekker te neuken en het daarbij te laten.
En dan is ze zwanger ....
  maandag 30 januari 2023 @ 15:49:47 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207779772
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:24 schreef Halcon het volgende:
Hoe makkelijk kun jij van je vrouw af?

M.a.w. wat moet er allemaal verdeeld worden? Als er een maandenlang of erger gevecht over jonge kinderen, een dikke spaarrekening en mooie koopwoning met overwaarde verdeeld moeten gaan worden, dan zou ik toch nog maar eens nagaan of die natte string dat allemaal wel waard is.

En neuk d'r anders gewoon eens tijdens een skivakantie. Jij bent getrouwd, zij heeft een vriend en dus een prima situatie om tijdens een uitje voor het werk even lekker te neuken en het daarbij te laten.
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ze om de paar weken gaan eerlijk gezegd.

Verder prima advies.
Ja, word als deze users. Wordt een vreemdganger zonder scrupules.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator maandag 30 januari 2023 @ 15:50:51 #56
5428 crew  miss_sly
pi_207779785
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]
[..]
Ja, word als deze users. Wordt een vreemdganger zonder scrupules.
Beetje moralistisch gaan lopen doen, gewoon vreemdgaan, prima toch ^O^
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 30 januari 2023 @ 15:51:15 #57
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207779794
En waar gaan die diepgaande gesprekken die jullie hebben zoal over?
Gewoon nieuwsgierig he :P
  maandag 30 januari 2023 @ 15:52:29 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207779810
quote:
7s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Beetje moralistisch gaan lopen doen, gewoon vreemdgaan, prima toch ^O^
Is toch niks bijzonders? Iedereen doet het of wil het. Ze geven het alleen niet allemaal toe.
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker maandag 30 januari 2023 @ 16:08:48 #59
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207779983
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:51 schreef herverwijderd het volgende:
En waar gaan die diepgaande gesprekken die jullie hebben zoal over?
Gewoon nieuwsgierig he :P
Glij 'm erin #wintersport
  Vis een optie? maandag 30 januari 2023 @ 16:10:06 #60
70532 loveli
N
pi_207779994
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:51 schreef herverwijderd het volgende:
En waar gaan die diepgaande gesprekken die jullie hebben zoal over?
Gewoon nieuwsgierig he :P
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:01 schreef soron_nl het volgende:
we hebben diep en vaak ook lang oogcontact en we praten best wat, al ben ik niet van de diepgaande gesprekken.
Beter lezen, de blikken gaan dieper dan de gesprekken.
crap in = crap out
pi_207780070
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:24 schreef Halcon het volgende:
Hoe makkelijk kun jij van je vrouw af?

M.a.w. wat moet er allemaal verdeeld worden? Als er een maandenlang of erger gevecht over jonge kinderen, een dikke spaarrekening en mooie koopwoning met overwaarde verdeeld moeten gaan worden, dan zou ik toch nog maar eens nagaan of die natte string dat allemaal wel waard is.

En neuk d'r anders gewoon eens tijdens een skivakantie. Jij bent getrouwd, zij heeft een vriend en dus een prima situatie om tijdens een uitje voor het werk even lekker te neuken en het daarbij te laten.
Ze gaan daar niet maandelijks op een ski uitje neem ik aan. Dat hebben ze net gehad.
pi_207780082
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Een affaire kan verkeerd aflopen. En soms ook gewoon even een ontsnapping zijn, het spannende gaat af van de minnares en je keert weer terug naar de dagelijkse realiteit.

Ik denk wel dat je beter kortstondig met je collega een affaire kan hebben en daarna klaar dan maar van een afstandje de verliefdheid in standhouden.

En grote kans ook natuurlijk dat bij de eerste echte toenadering zij gewoon zegt 'wat doe je nu'. Probleem ook meteen opgelost.
Daarna zie je die collega wel steeds weer. Ook niet prettig.
  maandag 30 januari 2023 @ 16:20:59 #63
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207780091
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:10 schreef loveli het volgende:

[..]
[..]
Beter lezen, de blikken gaan dieper dan de gesprekken.
Verkeerd geinterpreteerd, dan ik dacht hij bedoelde: Ik hou niet van diepgaande gesprekken maar met dit collegaatje ( :') ) zit ik hele dagen over Rimbaud te lullen, ik noem maar wat.
pi_207780137
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:03 schreef soron_nl het volgende:

[..]
ja misschien is dit eigenlijk wel wat ik wilde horen. tanks
Aldus Zelensky na het horen van de berichten uit Duitsland en de Verenigde Staten vorige week
pi_207780142
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een skivakantie via werk? Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.
Bij de Big4 gewoon op kosten van een van de partners, ieder winterseizoen.

[ Bericht 9% gewijzigd door CoolGuy op 30-01-2023 16:28:22 ]
pi_207780148
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:20 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Verkeerd geinterpreteerd, dan ik dacht hij bedoelde: Ik hou niet van diepgaande gesprekken maar met dit collegaatje ( :') ) zit ik hele dagen over Rimbaud te lullen, ik noem maar wat.
Hij is daar niet zo van, is meer geïnteresseerd in haar stringetje. En dat verliefd noemen :') Snap wel waarom zijn huwelijk niets waard is.
pi_207780151
Collegaatje. :')

Maar gezien TS verliefd is op zijn vrouwelijke collega is zijn gevoel naar zijn eigen vrouw niet heel erg sterk.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_207780160
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:01 schreef soron_nl het volgende:

Wat moet ik ?
Een kerel zijn en je vrouw niet het trauma van haar leven bezorgen.

Daarnaast kun je met je vrouw praten over waarom je niet tevreden over je huwelijk bent.

Ook zou ik naar de psycholoog gaan om uit te vinden waarom je telkens toch van die slechte keuzes in je leven maakt.

Je moet helemaal niks. Je hebt een keuze gemaakt, bent getrouwd, en hebt een zwakke ruggegraat als je je door gevoelens in plaats van verstand laat leiden.
  maandag 30 januari 2023 @ 16:28:01 #69
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207780164
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:17 schreef Discombobulate het volgende:
Jij bent verliefd, maar bent getrouwd. Dus zet het lekker uit je hoofd en ga verder met je leven. Je verliefdheid is gewoon emotie, dus niet rationeel. Wat afstand houden gewoon.
Interessant standpunt. Waarom is de relatie die hij met zijn huidige vrouw heeft meer dan alleen emotioneel dan? Wat haalt hij daar uit dat meer dan alleen emotionele waarde heeft?
pi_207780169
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:26 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Hij is daar niet zo van, is meer geïnteresseerd in haar stringetje. En dat verliefd noemen :') Snap wel waarom zijn huwelijk niets waard is.
Lach je een keer tijdens je ski trip dat je nat tot op je naad bent zit je ineens met een kwijlende collega. Want je keek hem ook al aan tijdens het praten...
pi_207780185
Als je huwelijk geen f*ck meer waard is, los dat dan eerst op.

Als je op je verliefdheid ingaat, heb je namelijk 2 problemen tegelijkertijd. En zo te lezen heb je al moeite met 1 probleem tegelijkertijd.
  maandag 30 januari 2023 @ 16:31:30 #72
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207780197
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ah ja, nee natuurlijk niet. Want als zij hetzelfde voelt als jij, dan denk jij 'oke, dit is nu iets wat ik weet' en vervolgens doe je daar helemaal niets mee, want 2 mensen die hetzelfde voelen voor elkaar hebben helemaal géén zin in seks, brrr, bah, hoe kom ik daar nou toch bij. 8)7

Dus als je dan weet dat zij hetzelfde voelt, dan ga jij terug naar huis naar je vrouw en doe je he-le-maal nulkommaniks met die informatie.
Het kan ook zomaar zo zijn dat hij nog helemaal niet weet wat hij wil. Eerst even nadenken over zijn huidige relatie en wat de waarde daarvan is voor hem.
  Vis een optie? maandag 30 januari 2023 @ 16:32:48 #73
70532 loveli
N
pi_207780209
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:25 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Bij de Big4 gewoon op kosten van een van de partners, ieder winterseizoen.
En bij TS ten koste van de eigen partner. Verschil moet er zijn.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 30 januari 2023 @ 16:34:50 #74
70532 loveli
N
pi_207780230
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:31 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Het kan ook zomaar zo zijn dat hij nog helemaal niet weet wat hij wil. Eerst even nadenken over zijn huidige relatie en wat de waarde daarvan is voor hem.
Die zorgt ervoor dat hij elke dag met een schone onderbroek naar werk gaat, dat flirt wel zo prettig.
crap in = crap out
pi_207780237
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:28 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Lach je een keer tijdens je ski trip dat je nat tot op je naad bent zit je ineens met een kwijlende collega. Want je keek hem ook al aan tijdens het praten...
Ken genoeg vrouwelijke collega's die een enorme flapuit zijn en echt zoiets zouden kunnen roepen als "help mijn string is nat" bedoelt als humor. TS interpreteert dit als een directe uitnodiging voor seks :')
pi_207780251
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:28 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Interessant standpunt. Waarom is de relatie die hij met zijn huidige vrouw heeft meer dan alleen emotioneel dan? Wat haalt hij daar uit dat meer dan alleen emotionele waarde heeft?
Als hij een huwelijk is aangegaan zonder gevoelens voor zijn vrouw te hebben, is hij al een domme lul van jewelste. Dan heeft hij haar er ingeluist en staat hij op het punt haar leven naar de klote te helpen.

Als TS vind dat hij best zo'n grote klootzak mag zijn, dan moet 'ie vooral vreemdgaan.

Als hij alleen maar een beetje een klootzak wil zijn, dan moet hij de schade beperken door zijn huwelijk op een nette manier te ontbinden. En pas dan zijn lul achterna lopen.

Als hij geen klootzak wil zijn, dan moet hij samen met zijn vrouw iets doen aan zijn huwelijk dat niet aan zijn verwachtingen voldoet.

Ja, 'aan zijn verwachtingen voldoet'... Want zijn huwelijk kan objectief gezien best prima zijn, maar TS kan ook best iemand zijn die totaal niet geschikt is voor een huwelijk. Bijvoorbeeld omdat hij geen empathie of zelfs maar sympathie voor zijn vrouw kan opbrengen (dwz. dat hij een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft, of erger). Of gewoon dat hij geen idee heeft wat de waarde van 'vertrouwen' is.
pi_207780279
Wel leuk hoe we altijd happen met zulke topics
pi_207780291
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:40 schreef Selenophilia het volgende:
Wel leuk hoe we altijd happen met zulke topics
Ik vind het ook wel leuk hoe ik hap. :) Uiteindelijk doe ik het om lol te hebben. ;)
pi_207780297
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:42 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik vind het ook wel leuk hoe ik hap. :) Uiteindelijk doe ik het om lol te hebben. ;)
Is goed
pi_207780327
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:42 schreef Selenophilia het volgende:

[..]

Is goed
Er zijn best topics waar ik heel serieus op reageer hoor.

Maar dit topic...? :X Als het werkelijk waar is, dan respecteert TS niemand, inclusief zichzelf niet.
pi_207780364
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:44 schreef RetepV het volgende:

[..]
Er zijn best topics waar ik heel serieus op reageer hoor.

Maar dit topic...? :X Als het werkelijk waar is, dan respecteert TS niemand, inclusief zichzelf niet.
Ik had ook al mijn twijfels bij dit topic. Dat stringetje dat nat werd van de sneeuw lag er te dik bovenop wat mij betreft.

We zullen TS ook vast niet meer terug lezen.
pi_207780391
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik had ook al mijn twijfels bij dit topic.

We zullen TS ook vast niet meer terug lezen.
Hij is getrouwd en vraagt 'wat moet ik nou'? Nou, dan lijkt het er vooral op dat hij eigenlijk vraagt of hij van zijn vrouw moet scheiden. Zo te zien is hij alleen een reden aan het zoeken om van zijn vrouw te scheiden.

Maar daar heb je helemaal geen reden voor nodig. Als je van je vrouw wil scheiden, dan doe je dat. Als je niet van je vrouw wil scheiden, dan los je je huwelijksproblemen op.

Maar op het punt staan om een collega te gaan gebruiken om van je vrouw te gaan scheiden, dat is wel heel erg narcistisch... TS heeft ernstiger problemen dan hij denkt. Of het is allemaal bullshit.
pi_207780409
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:28 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Interessant standpunt. Waarom is de relatie die hij met zijn huidige vrouw heeft meer dan alleen emotioneel dan? Wat haalt hij daar uit dat meer dan alleen emotionele waarde heeft?
Binding, stabiliteit, verantwoordelijkheid, etc. Verliefdheid duurt maar eventjes hé. Daarna ga je gewoon een relatie/binding met elkaar aan en komt er meer bij kijken: verantwoordelijkheid enzo. Denk dat heel veel mensen na verloop van tijd niet meer verliefd zijn, het is een tijdelijke emotionele drift. Op den duur ben je zo lang bij elkaar dat de pijn dusdanig groot wordt als je weer uit elkaar gaat. Denk aan verhuizen, financieel, kinderen, etc.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207780432
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:52 schreef RetepV het volgende:

[..]
Hij is getrouwd en vraagt 'wat moet ik nou'? Nou, dan lijkt het er vooral op dat hij eigenlijk vraagt of hij van zijn vrouw moet scheiden. Zo te zien is hij alleen een reden aan het zoeken om van zijn vrouw te scheiden.

Maar daar heb je helemaal geen reden voor nodig. Als je van je vrouw wil scheiden, dan doe je dat. Als je niet van je vrouw wil scheiden, dan los je je huwelijksproblemen op.

Maar op het punt staan om een collega te gaan gebruiken om van je vrouw te gaan scheiden, dat is wel heel erg narcistisch... TS heeft ernstiger problemen dan hij denkt. Of het is allemaal bullshit.
Maar lijkt me niet dat je moet gaan scheiden omdat je verliefd bent. Liefde maakt blind zeggen ze. En dat is ook gewoon zo. Ik weet nog wel wat voor een gigantisch domme dingen ik deed toen ik een keer verliefd was. Stel je gaat wel scheiden, misschien ben je dan wel na je verliefdheid weer op haar uitgekeken. En dan zit je vrouw met de gebakken peren en gigantisch veel leed. Je moet ook passen op veel meer andere vlakken, maar daar heb ik TS helemaal nog niet over gehoord. Alleen maar "Ja leuke collega blabla".
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207780476
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:52 schreef RetepV het volgende:

[..]
Hij is getrouwd en vraagt 'wat moet ik nou'? Nou, dan lijkt het er vooral op dat hij eigenlijk vraagt of hij van zijn vrouw moet scheiden. Zo te zien is hij alleen een reden aan het zoeken om van zijn vrouw te scheiden.

Maar daar heb je helemaal geen reden voor nodig. Als je van je vrouw wil scheiden, dan doe je dat. Als je niet van je vrouw wil scheiden, dan los je je huwelijksproblemen op.

Maar op het punt staan om een collega te gaan gebruiken om van je vrouw te gaan scheiden, dat is wel heel erg narcistisch... TS heeft ernstiger problemen dan hij denkt. Of het is allemaal bullshit.
Om hem een narcist te noemen hebben we meer info nodig, tot nu toe is het gewoon een sukkel.
  Spellchecker maandag 30 januari 2023 @ 17:02:51 #86
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207780510
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar lijkt me niet dat je moet gaan scheiden omdat je verliefd bent. Liefde maakt blind zeggen ze. En dat is ook gewoon zo. Ik weet nog wel wat voor een gigantisch domme dingen ik deed toen ik een keer verliefd was. Stel je gaat wel scheiden, misschien ben je dan wel na je verliefdheid weer op haar uitgekeken. En dan zit je vrouw met de gebakken peren en gigantisch veel leed. Je moet ook passen op veel meer andere vlakken, maar daar heb ik TS helemaal nog niet over gehoord. Alleen maar "Ja leuke collega blabla".
Jijzelf ook hoor.
pi_207780527
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Maar lijkt me niet dat je moet gaan scheiden omdat je verliefd bent. Liefde maakt blind zeggen ze.
Dat was ook precies mijn punt. :)

Hoe weet je nou of die collega niet 'erger' is dan je vrouw? Dat leer je pas na jaren, wanneer je elkaar kent en je stopt met 'beleefd tegen elkaar te zijn' (figuurlijk bedoel ik dat, beleefd behoor je altijd te blijven ;)).
pi_207780535
Als je je vrouw echt niet leuk meer vindt, dan zou ik dit met haar bespreken. Waarschijnlijk is dan de conclusie dat jullie gaan scheiden. Misschien vindt ze jou ook al jaren niks meer aan en dan is het zo gefikst. Dat is stap 1.

Daarna kun je altijd nog uitzoeken hoe het zit met die collega.
pi_207780601
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Binding, stabiliteit, verantwoordelijkheid, etc. Verliefdheid duurt maar eventjes hé. Daarna ga je gewoon een relatie/binding met elkaar aan en komt er meer bij kijken: verantwoordelijkheid enzo. Denk dat heel veel mensen na verloop van tijd niet meer verliefd zijn, het is een tijdelijke emotionele drift.
Als het goed is, heb je in die paar jaar verliefdheid in ieder geval empathie voor elkaar geleerd. Die verliefdheid gaat over. Maar het elkaar niet willen kwetsen is wat (onder andere) behoort te blijven.

Geldt zowel voor mannen als voor vrouwen, hé...

Gelegenheid tot vreemdgaan zal er altijd blijven. Voor en na de verliefdheid, nog vele jaren, zelfs als je de 80 al gepasseerd bent. Je kiest er voor om een relatie aan te gaan, en dan kies je er voor om niet vreemd te gaan. Het één komt niet zonder het ander, want het gaat om onderling vertrouwen. Het is onmogelijk bij elkaar te blijven als je elkaar niet kan vertrouwen.

TS mag er natuurlijk altijd over nadenken en fantaseren. Maar gedachten en fantasieën zijn iets dat hij voor zichzelf behoort te houden. Hij is getrouwd en heeft eeuwige trouw beloofd <- dat moet hij in daden omzetten.

Gedachten, daar kun je niet verantwoordelijk voor gehouden worden, wel voor daden.
pi_207781406
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]
[..]
Ja, word als deze users. Wordt een vreemdganger zonder scrupules.
Wie zegt dat ik vreemdga? Ik vind dat mensen dat zelf moeten bepalen. Maar zelf heb ik op dit moment geen enkele behoefte om mijn vrouw te bedriegen. En vise versa.

Ik zou het ook weten als dat wel zo is, want mijn vrouw weet dat als ze behoefte heeft aan andere mannen ze daar gewoon open over kan communiceren met mij. Ik ben niet zo van de ander tot monogamie dwingen. Dat leidt alleen maar tot liegen en bedriegen.

Maar daar staat tegenover dat de meeste mensen heel erg krampachtig doen daarover en dat zoiets helemaal niet bespreekbaar is.
pi_207781435
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Daarna zie je die collega wel steeds weer. Ook niet prettig.
Dat hoeft helemaal niet ongemakkelijk te zijn hoor. Gewoon een beetje volwassen mee omgaan kan ook.
  Vis een optie? maandag 30 januari 2023 @ 18:12:56 #92
70532 loveli
N
pi_207781510
Of hij gaat er nu al volwassen mee om (en niet meer met de collega).
crap in = crap out
  Spellchecker maandag 30 januari 2023 @ 18:19:59 #93
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207781600
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 18:12 schreef loveli het volgende:
Of hij gaat er nu al volwassen mee om (en niet meer met de collega).
Joh, 't is bijna carnaval, en daarna misschien wéér op wintersport ....

't begon best goed, eerst carnaval en daarna lekker skiën :muziek:

pi_207781869
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 18:12 schreef loveli het volgende:
Of hij gaat er nu al volwassen mee om (en niet meer met de collega).
Hij is verliefd op haar, dus dat is geen knopje omzetten en klaar.

In een ideale wereld zou het zo werken, misschien, maar zo zit de wereld niet in elkaar.

Maar goed, dat is ook precies de reden dat ik in mijn relaties altijd zoiets heb van als je denkt beter af te zijn bij een ander, of als je gewoon jeuk hebt, ben daar eerlijk over. En dan kun je daar samen een goede weg in vinden.

Al is dat ook weer makkelijker gezegd dan gedaan. Een van mijn beste vrienden kon het mentaal totaal niet aan dat zijn vrouw met een andere kerel naar bed zou gaan, terwijl hij rationeel wel kon bedenken dat het ook alleen maar seks is. Nou hebben ze geloof ik beiden met niemand seks (ook niet met elkaar) en is de drempel om te scheiden toch levensgroot (dit speelt dus al iets van 15-20 jaar... ik kan er mij niets bij voorstellen dat je zo lang aan een dood paard blijft trekken).

Zo weet ik ook van een vriendin van mij (gewoon platonisch) dat ze bij haar toenmalige vriend eerlijk was dat ze een collega meer dan gewoon leuk begon te vinden en haar vriend werd vanaf dat moment zo controlerend naar haar dat ze in no time hem buiten heeft gezet. Dus ja, al dat eerlijk zijn werkt ook weer niet bij iedereen.

Niet dat ik het allemaal uitgevonden heb hoor. Ik ben van mijn eerste vrouw gescheiden en heb een flinke waslijst aan relaties die uiteindelijk de mist in zijn gegaan. We doen allemaal maar wat in de hoop dat het een beetje leuk blijft. ;)

Maar ik denk wel dat er veel te krampachtig gedaan wordt over vreemdgaan, verliefd worden op een ander terwijl je in een relatie zit, enz. It happens. A lot. En vaak is het van voorbijgaande aard. En zo niet, dan word je maar met een ander (tijdelijk) gelukkig.
pi_207781945
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 18:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hij is verliefd op haar, dus dat is geen knopje omzetten en klaar.

In een ideale wereld zou het zo werken, misschien, maar zo zit de wereld niet in elkaar.

Maar goed, dat is ook precies de reden dat ik in mijn relaties altijd zoiets heb van als je denkt beter af te zijn bij een ander, of als je gewoon jeuk hebt, ben daar eerlijk over. En dan kun je daar samen een goede weg in vinden.

Al is dat ook weer makkelijker gezegd dan gedaan. Een van mijn beste vrienden kon het mentaal totaal niet aan dat zijn vrouw met een andere kerel naar bed zou gaan, terwijl hij rationeel wel kon bedenken dat het ook alleen maar seks is. Nou hebben ze geloof ik beiden met niemand seks (ook niet met elkaar) en is de drempel om te scheiden toch levensgroot (dit speelt dus al iets van 15-20 jaar... ik kan er mij niets bij voorstellen dat je zo lang aan een dood paard blijft trekken).

Zo weet ik ook van een vriendin van mij (gewoon platonisch) dat ze bij haar toenmalige vriend eerlijk was dat ze een collega meer dan gewoon leuk begon te vinden en haar vriend werd vanaf dat moment zo controlerend naar haar dat ze in no time hem buiten heeft gezet. Dus ja, al dat eerlijk zijn werkt ook weer niet bij iedereen.

Niet dat ik het allemaal uitgevonden heb hoor. Ik ben van mijn eerste vrouw gescheiden en heb een flinke waslijst aan relaties die uiteindelijk de mist in zijn gegaan. We doen allemaal maar wat in de hoop dat het een beetje leuk blijft. ;)

Maar ik denk wel dat er veel te krampachtig gedaan wordt over vreemdgaan, verliefd worden op een ander terwijl je in een relatie zit, enz. It happens. A lot. En vaak is het van voorbijgaande aard. En zo niet, dan word je maar met een ander (tijdelijk) gelukkig.
Vreemdgaan zie ik wel als veel minder erg dan vreemdgaan. Moet ook niet te vaak gebeuren.
pi_207782030
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 18:43 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Vreemdgaan zie ik wel als veel minder erg dan vreemdgaan. Moet ook niet te vaak gebeuren.
Ik neem aan dat je een van de twee keer 'vreemdgaan' anders bedoelde...?
pi_207782058
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 18:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je een van de twee keer 'vreemdgaan' anders bedoelde...?
Er flitsten ineens hele rare dingen voorbij.... Ik bedoelde idd verliefd worden. Of heel lang met dezelfde vreemdgaan.
pi_207782074
Denk dat het handigste is om gewoon afstand te bewaren en gewoon aan een leuke werkrelatie te bouwen. Kan best hoor, zeker als je elkaar professioneel ook goed aanvult, maar het zal wel op de een of andere manier gecommuniceerd moeten worden zodat het voor beiden duidelijk is.
pi_207782115
Grensoverschrijdend gedrag _O- _O-
pi_207782117
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Is toch niks bijzonders? Iedereen doet het of wil het. Ze geven het alleen niet allemaal toe.
Dan kunnen ze ook gewoon niet zo teringschijnheilig zijn en een open relatie aan gaan in plaats van wel de lusten, maar niet de lasten (dat hun partner dan ook met anderen mag seksen). Maar geen schijnheil zijn is schijnbaar al moralistisch.

(Weet hoe jij het bedoelt hoor)
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_207782276
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 17:02 schreef maily het volgende:

[..]
Jijzelf ook hoor.
Tja, dan moet je toch maar even je geest helder krijgen in dit geval. Zoals ik zei: Liefde maakt blind.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207782445
Ik begrijp niet zo goed dat mensen je nog adviseren om aan je huwelijk te werken. Je benoemt niet eens een schuldgevoel naar je vrouw of de wil om wat van je huwelijk te maken. :wtf:
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_207782521
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 19:14 schreef Sumppi het volgende:
Ik begrijp niet zo goed dat mensen je nog adviseren om aan je huwelijk te werken. Je benoemt niet eens een schuldgevoel naar je vrouw of de wil om wat van je huwelijk te maken. :wtf:
Daarom, kinderachtig puberaal ventje dat vooral z'n emoties de rol laten spelen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207782584
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 18:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Er flitsten ineens hele rare dingen voorbij.... Ik bedoelde idd verliefd worden. Of heel lang met dezelfde vreemdgaan.
Maar wat vind je nu erger?
pi_207782597
quote:
11s.gif Op maandag 30 januari 2023 19:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar wat vind je nu erger?
Een keer vreemdgaan niet zo erg. Verliefd worden of er langer een relatie op na houden erger.
pi_207782647
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 18:53 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dan kunnen ze ook gewoon niet zo teringschijnheilig zijn en een open relatie aan gaan in plaats van wel de lusten, maar niet de lasten (dat hun partner dan ook met anderen mag seksen). Maar geen schijnheil zijn is schijnbaar al moralistisch.

(Weet hoe jij het bedoelt hoor)
Maar de realiteit is dat de meeste mensen zo is ingeprent dat een open relatie not done is, dat zoiets eigenlijk niet bespreekbaar is.

Ik denk echt dat je de maatschappelijke druk op dat gebied onderschat. Want ook mensen die geen enkel belang hebben bij jouw relatie hebben hele sterke meningen over open relaties.

Wederom: vanuit een ideale wereld is dat allemaal heel plausibel wat je zegt. Maar we leven niet in een ideale wereld.
pi_207782746
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 19:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Een keer vreemdgaan niet zo erg. Verliefd worden of er langer een relatie op na houden erger.
Daar ben ik het mee eens.
pi_207782970
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 19:14 schreef Sumppi het volgende:
Ik begrijp niet zo goed dat mensen je nog adviseren om aan je huwelijk te werken. Je benoemt niet eens een schuldgevoel naar je vrouw of de wil om wat van je huwelijk te maken. :wtf:
Nou ja, je ziet toch dat mensen achteraf uiteindelijk vaak spijt hebben doordat ze zich teveel door adrenaline hebben laten leiden.

Ik vind dat TS zich lekker aan die steen moet stoten als er geen kinderen in het spel zijn. Als hij gewoon voor die collega gaat duurt het liegen (al is verzwijgen enkel impliciet) tegen zijn partner hopelijk ook het kortst.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_207783149
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:35 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ken genoeg vrouwelijke collega's die een enorme flapuit zijn en echt zoiets zouden kunnen roepen als "help mijn string is nat" bedoelt als humor. TS interpreteert dit als een directe uitnodiging voor seks :')
Ze vertelt alleen maar een feit. Net zoals je bijvoorbeeld zegt dat je sok doorweekt is als je in een plas stapt. Dat mannen direct op tilt slaat omdat het om ondergoed gaat, is niet haar probleem. Daar hoeft ze helemaal niks mee te bedoelen en zeker niet dat TS iets in dat stringetje te zoeken heeft.
pi_207783179
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 19:52 schreef Avelie het volgende:

[..]
Ze vertelt alleen maar een feit. Net zoals je bijvoorbeeld zegt dat je sok doorweekt is als je in een plas stapt. Dat mannen direct op tilt slaat omdat het om ondergoed gaat, is niet haar probleem. Daar hoeft ze helemaal niks mee te bedoelen en zeker niet dat TS iets in dat stringetje te zoeken heeft.
Ze bedoelde er vast niets mee.....
pi_207783187
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een skivakantie via werk? Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.
Op werkplekken waar veelal kneuzen/sociopaten zonder echte vrienden werken komt dit voor. Dit omdat ze zelf geen vrienden hebben om mee op skivakantie te gaan.
  Spellchecker maandag 30 januari 2023 @ 19:57:32 #112
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207783256
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 19:52 schreef Avelie het volgende:

[..]
Ze vertelt alleen maar een feit. Net zoals je bijvoorbeeld zegt dat je sok doorweekt is als je in een plas stapt. Dat mannen direct op tilt slaat omdat het om ondergoed gaat, is niet haar probleem. Daar hoeft ze helemaal niks mee te bedoelen en zeker niet dat TS iets in dat stringetje te zoeken heeft.
:D
  maandag 30 januari 2023 @ 20:01:37 #113
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_207783351
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een skivakantie via werk? Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.
Vaak genoeg drukwerk verzorgt voor dit soort tripjes, met naambordjes voor hotelkamerdeuren aan toe, daar is dan weer wel geld voor.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_207783396
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:01 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Vaak genoeg drukwerk verzorgt voor dit soort tripjes, met naambordjes voor hotelkamerdeuren aan toe, daar is dan weer wel geld voor.
Omdat men natuurlijk doodsbang is voor een orgie. Dan helpen naambordjes.
  Vis een optie? maandag 30 januari 2023 @ 20:03:25 #115
70532 loveli
N
pi_207783399
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 18:39 schreef VEM2012 het volgende:
Hij is verliefd op haar, dus dat is geen knopje omzetten en klaar.
Hij is verliefd geworden omdat hij haar diep in de ogen keek en ondiepe gesprekjes met haar had.

Als je een kiem water geeft, dan gaat 'ie groeien. Vreemdgaan begint niet in de slaapkamer ("het overkwam me"), maar bij "onschuldig geflirt".

Verliefd is station ontsporende trein, gezond verstand is er een paar haltes eerder uitgegooid.
crap in = crap out
  maandag 30 januari 2023 @ 20:05:24 #116
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_207783446
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Omdat men natuurlijk doodsbang is voor een orgie. Dan helpen naambordjes.
Men gaat juist op zulke tripjes om dikke orgies te houden. Vrij publiek geheim.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_207783454
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:35 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ken genoeg vrouwelijke collega's die een enorme flapuit zijn en echt zoiets zouden kunnen roepen als "help mijn string is nat" bedoelt als humor. TS interpreteert dit als een directe uitnodiging voor seks :')
Ordinair
pi_207783483
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:05 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Men gaat juist op zulke tripjes om dikke orgies te houden. Vrij publiek geheim.
Dan heb ik veel gemist.
pi_207783503
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:35 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ken genoeg vrouwelijke collega's die een enorme flapuit zijn en echt zoiets zouden kunnen roepen als "help mijn string is nat" bedoelt als humor. TS interpreteert dit als een directe uitnodiging voor seks :')
In wat voor soort van werkomgeving?
  maandag 30 januari 2023 @ 20:08:06 #120
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_207783518
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dan heb ik veel gemist.
Waarschijnlijk.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 30 januari 2023 @ 20:09:13 #121
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_207783550
Weleens aan gedacht om je vrouw aan haar vriend voor te stellen?
Wie weet klikt het
pi_207783562
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:01 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Vaak genoeg drukwerk verzorgt voor dit soort tripjes, met naambordjes voor hotelkamerdeuren aan toe, daar is dan weer wel geld voor.
Maar jouw functie was?
pi_207783576
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]
In wat voor soort van werkomgeving?
  maandag 30 januari 2023 @ 20:11:48 #124
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_207783603
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Maar jouw functie was?
Orgiecoördinator.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_207783650
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:11 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Orgiecoördinator.
Voor veel geld prostituees binnensmokkelen. Daar zit veel geld in.
  maandag 30 januari 2023 @ 20:14:53 #126
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_207783669
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Voor veel geld prostituees binnensmokkelen. Daar zit veel geld in.
Die stonden op de loonlijst en deden het voor erbij. In hun functieomschrijving kwam het woord 'prostituee' echter niet voor.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_207783750
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:14 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Die stonden op de loonlijst en deden het voor erbij. In hun functieomschrijving kwam het woord 'prostituee' echter niet voor.
Studenten waarschijnlijk.
  maandag 30 januari 2023 @ 20:21:03 #128
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_207783762
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Studenten waarschijnlijk.
Voormalig, ja.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_207783791
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:21 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Voormalig, ja.
Altijd eerst je studie afmaken!
  maandag 30 januari 2023 @ 20:37:06 #130
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_207784016
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Altijd eerst je studie afmaken!
Ja. Alleen daar ging dit topic niet over.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_207784061
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:37 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Ja. Alleen daar ging dit topic niet over.
Dat is waar.

Gewoon niet vreemdgaan. Voorkomt vaak een hoop ellende.
  maandag 30 januari 2023 @ 20:42:23 #132
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_207784097
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dat is waar.

Gewoon niet vreemdgaan. Voorkomt vaak een hoop ellende.
Of je doet het op een wintersportvakantie op kosten van de baas, geen haan die er naar kraait.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_207784116
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:42 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Of je doet het op een wintersportvakantie op kosten van de baas, geen haan die er naar kraait.
Kan ook weer roddels geven. Dat soort dingen heb ik nooit gedaan.
  maandag 30 januari 2023 @ 20:44:13 #134
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_207784135
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:43 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Kan ook weer roddels geven. Dat soort dingen heb ik nooit gedaan.
Zowat iedereen die eraan deelneemt weet waar het om draait, en houden het collectief stil.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_207784237
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:44 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Zowat iedereen die eraan deelneemt weet waar het om draait, en houden het collectief stil.
Precies. Maar daar heb ik al geen zin in. Voor mezelf.
  maandag 30 januari 2023 @ 20:53:09 #136
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_207784298
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Precies. Maar daar heb ik al geen zin in. Voor mezelf.
De druiven zijn zuur.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_207787332
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:01 schreef soron_nl het volgende:
Ik zit met het volgende, ik ben verliefd op een collegaatje van me
Is ze een dwerg?
pi_207792147
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:37 schreef maily het volgende:

[..]
En dan is ze zwanger ....
Ze zal toch wel aan de pil zijn of zo?
  Moderator dinsdag 31 januari 2023 @ 14:18:32 #139
5428 crew  miss_sly
pi_207792156
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 14:17 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ze zal toch wel aan de pil zijn of zo?
Hij zal toch wel een condoom gebruiken of zo?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Vis een optie? dinsdag 31 januari 2023 @ 14:19:54 #140
70532 loveli
N
pi_207792172
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 14:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hij zal toch wel een condoom gebruiken of zo?
Ik denk wel dat 'ie zo verstandig is, gezien zijn PoHi.
crap in = crap out
  Spellchecker dinsdag 31 januari 2023 @ 14:22:29 #141
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207792191
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 14:19 schreef loveli het volgende:

[..]
Ik denk wel dat 'ie zo verstandig is, gezien zijn PoHi.
Huh?
  Vis een optie? dinsdag 31 januari 2023 @ 14:23:25 #142
70532 loveli
N
pi_207792201
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 14:22 schreef maily het volgende:

[..]
Huh?
Te weinig sarcasme?
crap in = crap out
  Spellchecker dinsdag 31 januari 2023 @ 14:24:49 #143
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207792229
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 14:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hij zal toch wel een condoom gebruiken of zo?
Punto blanco is wel lekkerder dan met rubbertje.
  Moderator dinsdag 31 januari 2023 @ 14:43:01 #145
5428 crew  miss_sly
pi_207792413
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 14:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Punto blanco is wel lekkerder dan met rubbertje.
En daar komen dus ongewenste kindertjes en SOA's van.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207792459
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 14:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En daar komen dus ongewenste kindertjes en SOA's van.
Als ze de pil slikt, komen er geen ongewenste kindertjes. SOA zal ook wel loslopen. Het kan altijd, maar op zich is die kans niet zo heel groot.
  Moderator dinsdag 31 januari 2023 @ 15:03:02 #147
5428 crew  miss_sly
pi_207792645
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 14:46 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als ze de pil slikt, komen er geen ongewenste kindertjes. SOA zal ook wel loslopen. Het kan altijd, maar op zich is die kans niet zo heel groot.
En dan later verontwaardigd zijn dat ze toch de pil niet bleek te slikken of dat ze ziek is geweest en de pil niet goed gewerkt heeft. Of toch een SOA.

Echt, gebruik gewoon een condoom en neem eigen verantwoordelijkheid. Mooi gemakkelijk om het weer op "ze is vast aan de pil" te gooien.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207792817
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 15:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En dan later verontwaardigd zijn dat ze toch de pil niet bleek te slikken of dat ze ziek is geweest en de pil niet goed gewerkt heeft. Of toch een SOA.

Echt, gebruik gewoon een condoom en neem eigen verantwoordelijkheid. Mooi gemakkelijk om het weer op "ze is vast aan de pil" te gooien.
Ja, da's het risico. Dan moet 'ie een rubber gebruiken. Da's verder aan hem allemaal natuurlijk.
pi_207792873
Als het puur om de seks gaat, zou ik het gewoon doen. Maar als je echt verliefd bent, lijkt me dit niet verstandig.
  Moderator dinsdag 31 januari 2023 @ 15:39:49 #150
5428 crew  miss_sly
pi_207792965
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 15:22 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, da's het risico. Dan moet 'ie een rubber gebruiken. Da's verder aan hem allemaal natuurlijk.
Tuurlijk. Tot ze toch zwanger is en zij de slet is die hem het arme slachtoffer natuurlijk erin geluisd heeft en nu geen abortus wil.

Altijd zelf een condoom gebruiken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207793035
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:01 schreef soron_nl het volgende:
Ik zit met het volgende, ik ben verliefd op een collegaatje van me, echt een leuke meid en we hebben diep en vaak ook lang oogcontact en we praten best wat, al ben ik niet van de diepgaande gesprekken. Ik weet ook niet zeker of ze mij ook meer dan leuk vind, we hebben beide een relatie zei een vriend en ik ben getrouwd, nu is mij huwelijk niet echt waar het vuur vanaf spat dus dat zal ook wel mee werken.

We zijn laats op skivakantie geweest en ik ben die dagen met haar opgetrokken, heb wel het idee dat ze wat dingetjes losliet iets over haar vriend wat ze niet leuk vind, dat haar string zelfs nat was van de sneeuw na een val. Maar dat soort dingen besef ik pas later, blijkbaar beetje traag van begrip. Uiteraard wil ik weten of ze me toch ook leuk vind maar ik durf het niet 1 op 1 te vragen, we hebben nu een goede verstandhouding en dat wil ik ook graag houden.

Wat moet ik ?
Niks aan doen. Zo laten.
Geeft gedoe op het werk.
Ik spreek uit ervaring 10 jaar geleden.
  Vis een optie? dinsdag 31 januari 2023 @ 15:59:48 #152
70532 loveli
N
pi_207793137
Wel een goede reden, niemand wil gedoe op werk.
crap in = crap out
  Moderator dinsdag 31 januari 2023 @ 16:13:29 #153
5428 crew  miss_sly
pi_207793293
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 15:59 schreef loveli het volgende:
Wel een goede reden, niemand wil gedoe op werk.
Vele malen vervelender, gedoe op je werk, dan gedoe in je relatie, natuurlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207794110
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 15:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Tuurlijk. Tot ze toch zwanger is en zij de slet is die hem het arme slachtoffer natuurlijk erin geluisd heeft en nu geen abortus wil.

Altijd zelf een condoom gebruiken.
Dat hangt er bij mij van af. Als ik een goede FWB heb en het vertrouwen is groot dan doen we dat niet. Als je iemand na het uitgaan meeneemt zonder elkaar te spreken bij wijze van spreken dan wel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator dinsdag 31 januari 2023 @ 17:49:23 #155
5428 crew  miss_sly
pi_207794255
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 17:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat hangt er bij mij van af. Als ik een goede FWB heb en het vertrouwen is groot dan doen we dat niet. Als je iemand na het uitgaan meeneemt zonder elkaar te spreken bij wijze van spreken dan wel.
Helemaal zelf weten.

Er wordt hier op FOK! echter regelmatig nogal gescholden op vrouwen die onverwacht zwanger zijn geworden en die de mannen er dan ingeluisd hebben. Neem je eigen verantwoordelijkheid, dan hoef je niet bang te zijn dat je erin geluisd wordt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207794318
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 17:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Helemaal zelf weten.

Er wordt hier op FOK! echter regelmatig nogal gescholden op vrouwen die onverwacht zwanger zijn geworden en die de mannen er dan ingeluisd hebben. Neem je eigen verantwoordelijkheid, dan hoef je niet bang te zijn dat je erin geluisd wordt.
Dat zijn vaak incels die sws altijd boos zijn op vrouwen.
pi_207794323
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 17:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat hangt er bij mij van af. Als ik een goede FWB heb en het vertrouwen is groot dan doen we dat niet. Als je iemand na het uitgaan meeneemt zonder elkaar te spreken bij wijze van spreken dan wel.
Op zich prima, maar dan ook niet zeuren als ze zwanger raakt, want die kans is aanwezig op deze manier en dat weet je.

Wil je dat niet? Dan moet je zelf verantwoordelijk nemen en je eigen shit voor elkaar hebben ipv dit op haar af te schuiven.
pi_207794341
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 17:55 schreef Avelie het volgende:

[..]
Op zich prima, maar dan ook niet zeuren als ze zwanger raakt, want die kans is aanwezig op deze manier en dat weet je.

Wil je dat niet? Dan moet je zelf verantwoordelijk nemen en je eigen shit voor elkaar hebben ipv dit op haar af te schuiven.
Er is toch ook andere contraceptie? Bovendien moet je sowieso geen seks hebben dan als een vrouw ovuleert. Is bij mij in relaties nooit mis gegaan. Maar blijkbaar kunnen mensen hun emoties en driften niet onderdrukken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207794353
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 17:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Helemaal zelf weten.

Er wordt hier op FOK! echter regelmatig nogal gescholden op vrouwen die onverwacht zwanger zijn geworden en die de mannen er dan ingeluisd hebben. Neem je eigen verantwoordelijkheid, dan hoef je niet bang te zijn dat je erin geluisd wordt.
Best wel ziekelijk ben je dan. Gelukkig nul van dat type verachtelijke vrouwen in mijn kringen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207794399
Leuk dat TS zo actief post
Alius aliud dicit
pi_207794501
Nog een Klein beetje ontopic.

TS?
Realiseer je je wel dat als je je tijd, aandacht en interesse in je relatie steekt de kans groot is dat je wel tevreden gaat zijn met je relatie?

Dat veel relatie problemen ontstaan omdat door gewoonte die focus op elkaar minder wordt?
En dat als je je aandacht verlegt dat gevoelt wordt, waardoor problemen in rap tempo groter worden?


Bedenk je dus goed. Wil je uit de relatie die je nu hebt of wil je eigenlijk dat die relatie weer beter wordt?
Wat je voelt voor die collega is een teken aan de wand.
Je staat op een kruispunt, de vraag is welke kant wil je op?

Ik kan je beloven dat doorgaan met een potientele affaire enkel grove ellende op zal leveren. Ook voor jou.
Dus denk goed na.

Niet meer door willen gaan met je relatie is geen schande. Hoe je daarmee omgaat zal het verschil maken.
Nogmaals, ook voor jou, dit gaat niet enkel om de ander die je pijn zal doen. Je zal zelf iemand zijn voor even die je nooit had willen zijn.
pi_207794519
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 15:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En dan later verontwaardigd zijn dat ze toch de pil niet bleek te slikken of dat ze ziek is geweest en de pil niet goed gewerkt heeft. Of toch een SOA.

Echt, gebruik gewoon een condoom en neem eigen verantwoordelijkheid. Mooi gemakkelijk om het weer op "ze is vast aan de pil" te gooien.
Jezus Christus... Laat mensen dat lekker samen uitmaken zeg.
pi_207794545
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 15:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Tuurlijk. Tot ze toch zwanger is en zij de slet is die hem het arme slachtoffer natuurlijk erin geluisd heeft en nu geen abortus wil.

Altijd zelf een condoom gebruiken.
Teveel feministische bullshit op YouTube gekeken deze week ofzo?

Als ze zwanger is heb je de optie abortus. Of alimentatie als je pech hebt, daar heb je als kerel niet zoveel invloed op.
pi_207794566
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 17:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Helemaal zelf weten.

Er wordt hier op FOK! echter regelmatig nogal gescholden op vrouwen die onverwacht zwanger zijn geworden en die de mannen er dan ingeluisd hebben. Neem je eigen verantwoordelijkheid, dan hoef je niet bang te zijn dat je erin geluisd wordt.
Maar omdat er enkele mannen zijn die dan schelden doen alle mannen dat ofzo? Beetje seksistisch wel...
  Moderator dinsdag 31 januari 2023 @ 18:24:58 #165
5428 crew  miss_sly
pi_207794655
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 18:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Teveel feministische bullshit op YouTube gekeken deze week ofzo?

Als ze zwanger is heb je de optie abortus. Of alimentatie als je pech hebt, daar heb je als kerel niet zoveel invloed op.
Ja hoor, feministische bullshit :{w Dan is het wel klaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207795145
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 18:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ja hoor, feministische bullshit :{w Dan is het wel klaar.
Ja, als je alle mannen over een kam gaat scheren ligt het aan de ander dat je daar een minder subtiele reactie op krijgt natuurlijk.
  Moderator dinsdag 31 januari 2023 @ 19:23:59 #167
5428 crew  miss_sly
pi_207795472
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 19:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, als je alle mannen over een kam gaat scheren ligt het aan de ander dat je daar een minder subtiele reactie op krijgt natuurlijk.
Dat doe ik niet, dat wens jij te lezen. Moet je zelf weten, maar dan valt er niets te praten verder.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207795714
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 18:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar omdat er enkele mannen zijn die dan schelden doen alle mannen dat ofzo? Beetje seksistisch wel...
Kunnen we hier mee ophouden? Beide kanten?

Er zijn eikels en trutten. Maar meestal bedoelen beide het goed. Soms gaat dat grandioos mis, maar dat betekend niet perse dat iemand een eikel of trut is.
pi_207797398
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 15:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Tuurlijk. Tot ze toch zwanger is en zij de slet is die hem het arme slachtoffer natuurlijk erin geluisd heeft en nu geen abortus wil.

Altijd zelf een condoom gebruiken.
Daar zijn ze allebei zelf bij. En dit is ook niet echt het punt in deze discussie natuurlijk.
pi_207798073
Ze is nu misschien al zwanger?
  Vis een optie? dinsdag 31 januari 2023 @ 21:26:21 #171
70532 loveli
N
pi_207798151
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:22 schreef Jaroon het volgende:
Ze is nu misschien al zwanger?
En wie is de vader?
crap in = crap out
pi_207798157
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 14:46 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als ze de pil slikt, komen er geen ongewenste kindertjes. SOA zal ook wel loslopen. Het kan altijd, maar op zich is die kans niet zo heel groot.
Uuhm think again.. Ik slikte de pil, elke dag om dezelfde tijd, nooit vergeten, toch werd ik zwanger. Spiraaltje is ook niet 100% veilig, ik ben namelijk zelfs 2x zwanger geworden met een spiraaltje.

Moraal van het verhaal: als je echt niet wil dat er een zwangerschap ontstaat, altijd zowel een condoom als de pil/spiraaltje/oid gebruiken.
pi_207798239
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:26 schreef loveli het volgende:

[..]
En wie is de vader?
Dat weet alleen zij.
  dinsdag 31 januari 2023 @ 21:42:23 #174
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207798379
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:34 schreef loveli het volgende:

[..]
Die zorgt ervoor dat hij elke dag met een schone onderbroek naar werk gaat, dat flirt wel zo prettig.
Ik wist dat dit een post van een vrouw zou zijn. :)
  dinsdag 31 januari 2023 @ 21:44:12 #175
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207798403
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Binding, stabiliteit, verantwoordelijkheid, etc. Verliefdheid duurt maar eventjes hé. Daarna ga je gewoon een relatie/binding met elkaar aan en komt er meer bij kijken: verantwoordelijkheid enzo. Denk dat heel veel mensen na verloop van tijd niet meer verliefd zijn, het is een tijdelijke emotionele drift. Op den duur ben je zo lang bij elkaar dat de pijn dusdanig groot wordt als je weer uit elkaar gaat. Denk aan verhuizen, financieel, kinderen, etc.
Is binding, stabiliteit, verantwoordelijkheid echt beter/leuker dan verliefdheid.

Wat vindt moeder natuur hiervan denk jij? En waarom?
pi_207798412
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:22 schreef Jaroon het volgende:
Ze is nu misschien al zwanger?
Je weet maar nooit na een natte string.
pi_207798430
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:44 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Is binding, stabiliteit, verantwoordelijkheid echt beter/leuker dan verliefdheid.

Wat vindt moeder natuur hiervan denk jij? En waarom?
Moeder natuur denkt niet.
Jij hebt die grijze Massa gekregen Om mee te denken
pi_207798439
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:44 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Is binding, stabiliteit, verantwoordelijkheid echt beter/leuker dan verliefdheid.

Wat vindt moeder natuur hiervan denk jij? En waarom?
Niet leuker maar verliefdheid blijft niet.
  dinsdag 31 januari 2023 @ 21:50:22 #179
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207798474
Waar zouden jullie eerder aan denken als jullie op je sterfbed zou liggen. Je laatste dagen zijn aangebroken, dat voel je aan alles.

Denk je aan die geile nachten, dampende seks en geknuffel, elkaar verliefd aankijken, de volgende dag relaxen en romantische dingen doen.

Of denk je dan aan die hypotheek met 1,5% rente, aflossingsvrij met nota bene NHG! Had ik dat effe goed voor elkaar.
  dinsdag 31 januari 2023 @ 21:52:07 #180
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207798494
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:46 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Moeder natuur denkt niet.
Jij hebt die grijze Massa gekregen Om mee te denken
Waarom krijgen wij van moeder natuur een stijve/natte door verliefdheid en opwinding en niet door een verstandige zet op financieel/carriere/relatie vlak.

Waarom zou dat zijn?
pi_207798509
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:52 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Waarom krijgen wij van moeder natuur een stijve/natte van verliefdheid en opwinding en niet van een verstandige zet op financieel/carriere/relatie vlak.

Waarom zou dat zijn?
Er bestaat ook geilheid.
  Vis een optie? dinsdag 31 januari 2023 @ 21:53:17 #182
70532 loveli
N
pi_207798511
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:42 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ik wist dat dit een post van een vrouw zou zijn. :)
Did you just assume my gender? }:|
crap in = crap out
pi_207798526
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:50 schreef Ixnay het volgende:
Waar zouden jullie eerder aan denken als jullie op je sterfbed zou liggen. Je laatste dagen zijn aangebroken, dat voel je aan alles.

Denk je aan die geile nachten, dampende seks en geknuffel, elkaar verliefd aankijken, de volgende dag relaxen en romantische dingen doen.

Of denk je dan aan die hypotheek met 1,5% rente, aflossingsvrij met nota bene NHG! Had ik dat effe goed voor elkaar.
Hopelijk kijk ik dan terug op een leuke relatie.
pi_207798735
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:44 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Is binding, stabiliteit, verantwoordelijkheid echt beter/leuker dan verliefdheid.

Wat vindt moeder natuur hiervan denk jij? En waarom?
Verliefdheid is leuker natuurlijk, maar uiteindelijk zijn we gewoon allemaal slachtoffer van onze programmering. Helaas.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207798777
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:52 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Waarom krijgen wij van moeder natuur een stijve/natte door verliefdheid en opwinding en niet door een verstandige zet op financieel/carriere/relatie vlak.

Waarom zou dat zijn?
Omdat we gewoon moeten neuken om zo snel en veel mogelijk nageslacht te krijgen. Vrouwen verkrachten zelfs was evolutionair wel voordelig. We hebben honderdduizenden jaren als primaten geleefd. Die verstandige zet boeide toen niet zo veel. Die programmering zit nog steeds in ons evolutionair gezien. Waarom denk je dat mensen vreemd gaan? Daarom dus.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207798785
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:50 schreef Ixnay het volgende:
Waar zouden jullie eerder aan denken als jullie op je sterfbed zou liggen. Je laatste dagen zijn aangebroken, dat voel je aan alles.

Denk je aan die geile nachten, dampende seks en geknuffel, elkaar verliefd aankijken, de volgende dag relaxen en romantische dingen doen.

Of denk je dan aan die hypotheek met 1,5% rente, aflossingsvrij met nota bene NHG! Had ik dat effe goed voor elkaar.
Dat eerste natuurlijk, maar dat is ook maar een illusie en vergankelijk. Even je brein zich goed laten voelen in de laatste momenten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 31 januari 2023 @ 23:09:43 #187
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207799610
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Niet leuker maar verliefdheid blijft niet.
Verliefdheid kan blijven of veranderen in liefde.

Als dat voorbij is, waarom zou je die stabiliteit dan niet los kunnen laten. De vraag is ook altijd hoe stabiel dat allemaal in werkelijkheid is.

Als die relatie niet goed is dan gaat de vrouw van TS er over een paar maanden zelf vandoor met iemand anders. TS heeft dan spijt dat hij niets met die leuke collega gedaan heeft waar hij verliefd op was.

Samen zijn, of seks hebben, of dingen doen met iemand waar je verliefd op bent is echt veel beter dan iemand waar je alleen die hypotheek en/of kinderen mee hebt.
  dinsdag 31 januari 2023 @ 23:12:08 #188
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207799649
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 22:11 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Verliefdheid is leuker natuurlijk, maar uiteindelijk zijn we gewoon allemaal slachtoffer van onze programmering. Helaas.
Wat is onze programmering?

Moeder natuur die ons verteld dat we iets moeten doen met die verliefdheid.

Of de maatschappij die zegt dat je vooral veiligheid moet opzoeken.
pi_207800099
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 23:09 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Verliefdheid kan blijven of veranderen in liefde.

Als dat voorbij is, waarom zou je die stabiliteit dan niet los kunnen laten. De vraag is ook altijd hoe stabiel dat allemaal in werkelijkheid is.

Als die relatie niet goed is dan gaat de vrouw van TS er over een paar maanden zelf vandoor met iemand anders. TS heeft dan spijt dat hij niets met die leuke collega gedaan heeft waar hij verliefd op was.

Samen zijn, of seks hebben, of dingen doen met iemand waar je verliefd op bent is echt veel beter dan iemand waar je alleen die hypotheek en/of kinderen mee hebt.
Het gaat om meer dan de hypotheek en kinderen. Je leert elkaar ook echt goed kennen. Wat heel prettig kan zijn.
pi_207800137
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 23:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Het gaat om meer dan de hypotheek en kinderen. Je leert elkaar ook echt goed kennen. Wat heel prettig kan zijn.
Wellicht kakt de boel met deze collega na een tijd ook weer in. Je moet wel appels met appels vergelijken en peren met peren.
pi_207800300
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:52 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Waarom krijgen wij van moeder natuur een stijve/natte door verliefdheid en opwinding en niet door een verstandige zet op financieel/carriere/relatie vlak.

Waarom zou dat zijn?
Moeder natuur doet dat niet, dat doe je geheel zelf.

Niets is moeder natuur vreemd, geloof me, vele dingen waar moeder natuur niet van op of om kijkt wil je niet.
Hou dus op met naar moeder natuur wijzen. Jij kiest.
pi_207800342
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 22:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Omdat we gewoon moeten neuken om zo snel en veel mogelijk nageslacht te krijgen. Vrouwen verkrachten zelfs was evolutionair wel voordelig. We hebben honderdduizenden jaren als primaten geleefd. Die verstandige zet boeide toen niet zo veel. Die programmering zit nog steeds in ons evolutionair gezien. Waarom denk je dat mensen vreemd gaan? Daarom dus.
Verkrachten is nooit een fantastische optie geweest.
Schaken wel.

Simpelweg omdat 1 keer een bar lage succesrate kent.
  woensdag 1 februari 2023 @ 00:07:40 #193
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_207800501
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 22:11 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Verliefdheid is leuker natuurlijk, maar uiteindelijk zijn we gewoon allemaal slachtoffer van onze programmering. Helaas.
Lekker makkelijk weer..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_207801371
Een hit&run TS

Jammer, was wel benieuwd naar het vervolg en welke beslissing hij neemt
pi_207801698
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:26 schreef madam-april het volgende:

[..]
Uuhm think again.. Ik slikte de pil, elke dag om dezelfde tijd, nooit vergeten, toch werd ik zwanger. Spiraaltje is ook niet 100% veilig, ik ben namelijk zelfs 2x zwanger geworden met een spiraaltje.

Moraal van het verhaal: als je echt niet wil dat er een zwangerschap ontstaat, altijd zowel een condoom als de pil/spiraaltje/oid gebruiken.
Tsja, als je echt 100% zekerheid wil: alleen anaal neuken...
pi_207801703
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:53 schreef loveli het volgende:

[..]
Did you just assume my gender? }:|
Je hebt het zelf ingevuld, mevrouw...
pi_207802736
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 08:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je hebt het zelf ingevuld, mevrouw...
Mens.
pi_207802894
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 08:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Tsja, als je echt 100% zekerheid wil: alleen anaal neuken...
Of je laten pijpen. Daar gaat ze ook niet zwanger van worden.
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 11:11:31 #199
441859 crew  Lenny77
pi_207803088
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 23:09 schreef Ixnay het volgende:

Samen zijn, of seks hebben, of dingen doen met iemand waar je verliefd op bent is echt veel beter dan iemand waar je alleen die hypotheek en/of kinderen mee hebt.
Het probleem is dat ook die verliefdheid wel weer weg is na 6 maanden tot max 2 jaar.
Best dan geen kinderen/ hypotheek nemen en lekker je hele leven lang proberen verliefd te zijn :)
Op zich geen slecht leven, zeker niet. Maar tenminste een leven zonder een pad vol verwoesting achter je.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_207804008
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 23:09 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Verliefdheid kan blijven of veranderen in liefde.

Als dat voorbij is, waarom zou je die stabiliteit dan niet los kunnen laten. De vraag is ook altijd hoe stabiel dat allemaal in werkelijkheid is.

Als die relatie niet goed is dan gaat de vrouw van TS er over een paar maanden zelf vandoor met iemand anders. TS heeft dan spijt dat hij niets met die leuke collega gedaan heeft waar hij verliefd op was.

Samen zijn, of seks hebben, of dingen doen met iemand waar je verliefd op bent is echt veel beter dan iemand waar je alleen die hypotheek en/of kinderen mee hebt.
Je ziet het te zwart wit.
  woensdag 1 februari 2023 @ 13:35:20 #201
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207804965
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 23:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Het gaat om meer dan de hypotheek en kinderen. Je leert elkaar ook echt goed kennen. Wat heel prettig kan zijn.
Dat kan inderdaad prettig zijn.

In meer dan 50% van de gevallen is het minder prettig, zoals blijkt.
pi_207804978
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:35 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Dat kan inderdaad prettig zijn.

In meer dan 50% van de gevallen is het minder prettig, zoals blijkt.
Dan blijven mensen te lang bij elkaar. Zie ik ook bij vrienden. Niet doen.
  woensdag 1 februari 2023 @ 13:39:27 #203
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207805007
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 11:11 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het probleem is dat ook die verliefdheid wel weer weg is na 6 maanden tot max 2 jaar.
Best dan geen kinderen/ hypotheek nemen en lekker je hele leven lang proberen verliefd te zijn :)
Op zich geen slecht leven, zeker niet. Maar tenminste een leven zonder een pad vol verwoesting achter je.
Dat laatste stuk begrijp ik niet. Meerdere keren proberen te lezen.

Wat laat een pad vol verwoesting achter je?
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 14:04:37 #204
441859 crew  Lenny77
pi_207805269
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:39 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Dat laatste stuk begrijp ik niet. Meerdere keren proberen te lezen.

Wat laat een pad vol verwoesting achter je?
Een leven gevuld met de éne verliefdheid na de andere klinkt inderdaad erg fijn :)
Maar als daar steeds kinderen uit voort komen (of hypotheken) die je steeds in de steek zal laten omdat je weer een nieuwe verliefdheid wenst: dan laat je een pad vol verwoesting achter je (kinderen die achterblijven, kosten voor partners,...)
Zo bedoel ik het.
Wees verliefd, maar maak dan geen grote verbindingen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:28:17 #205
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207805619
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Een leven gevuld met de éne verliefdheid na de andere klinkt inderdaad erg fijn :)
Maar als daar steeds kinderen uit voort komen (of hypotheken) die je steeds in de steek zal laten omdat je weer een nieuwe verliefdheid wenst: dan laat je een pad vol verwoesting achter je (kinderen die achterblijven, kosten voor partners,...)
Zo bedoel ik het.
Wees verliefd, maar maak dan geen grote verbindingen.
We zijn het dus met elkaar eens.

Voorzichtig zijn met verbintenissen als kinderen en hypotheken.
pi_207806141
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:01 schreef soron_nl het volgende:
Ik zit met het volgende, ik ben verliefd op een collegaatje van me, echt een leuke meid en we hebben diep en vaak ook lang oogcontact en we praten best wat, al ben ik niet van de diepgaande gesprekken. Ik weet ook niet zeker of ze mij ook meer dan leuk vind, we hebben beide een relatie zei een vriend en ik ben getrouwd, nu is mij huwelijk niet echt waar het vuur vanaf spat dus dat zal ook wel mee werken.

We zijn laatst op skivakantie geweest en ik ben die dagen met haar opgetrokken, heb wel het idee dat ze wat dingetjes losliet iets over haar vriend wat ze niet leuk vind, dat haar string zelfs nat was van de sneeuw na een val. Maar dat soort dingen besef ik pas later, blijkbaar beetje traag van begrip. Uiteraard wil ik weten of ze me toch ook leuk vind maar ik durf het niet 1 op 1 te vragen, we hebben nu een goede verstandhouding en dat wil ik ook graag houden.

Wat moet ik ?
1. "collegaatje". :')
2. Vraag je af waarom je verliefd op haar bent / denkt te zijn. Het kan een teken van verwaarlozing van je eigen relatie zijn.
pi_207806655
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:14 schreef CarbonC het volgende:

[..]
1. "collegaatje". :')
2. Vraag je af waarom je verliefd op haar bent / denkt te zijn. Het kan een teken van verwaarlozing van je eigen relatie zijn.
Dat laatste zegt hij toch al? Het vuur spat er niet echt meer vanaf. Vermoedelijk is dat een understatement en is het gewoon een hopeloos ingekakte relatie, waarbij TS en z'n vriendin als broer en zus naast elkaar leven, hij er 1 keer per 2 maanden op mag of zo.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 14:34:58 #208
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_207832778
Als je geen puinhoop wil maken van je leven dan zou ik wat moeite in je huwelijk steken en die collega verder laten voor wat het is
pi_207832786
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:34 schreef Hexagon het volgende:
Als je geen puinhoop wil maken van je leven dan zou ik wat moeite in je huwelijk steken en die collega verder laten voor wat het is
Dus niks in dat collegaatje steken?
pi_207832911
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:43 schreef OxygeneFRL het volgende:

:Y

Hij kan ook energie steken in z'n huwelijk en wat anders steken in dat collegaatje. :9

[ Bericht 1% gewijzigd door Lenny77 op 03-02-2023 15:13:51 ]
pi_207833029
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:50 schreef Ixnay het volgende:
Waar zouden jullie eerder aan denken als jullie op je sterfbed zou liggen. Je laatste dagen zijn aangebroken, dat voel je aan alles.

Denk je aan die geile nachten, dampende seks en geknuffel, elkaar verliefd aankijken, de volgende dag relaxen en romantische dingen doen.

Of denk je dan aan die hypotheek met 1,5% rente, aflossingsvrij met nota bene NHG! Had ik dat effe goed voor elkaar.
Ik zou dan liever denken aan een liefdevolle, gelijkwaardige, respectvolle, oprechte relatie van meerdere decennia, waarin we er altijd voor elkaar zijn geweest met natuurlijk alle vlagen van verliefdheid en geilheid die daarbij horen.

Die geile, maar oppervlakkige slippertjes gaan echt niet voor je zorgen op je sterfbed, die kijken wel mooi uit en liggen alweer bij de volgende in bed waar het spannender is dan jouw verhalen aan te moeten horen over je prostaatkanker.
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 15:53:39 #212
441859 crew  Lenny77
pi_207833804
Hou het leuk aub. Het topic loopt mooi.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 3 februari 2023 @ 16:31:48 #213
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_207834239
Kijk als je huwelijk een uitzichtsloze grauwe ellende is dan is scheiden logisch. Maar het te grabbel gaan gooien omdat je je niet kan beheersen met een lekkere spannende collega die toevallig passeert dat is nogal treurig. Dan ben je gewoon ergens in je puberjaren blijven steken.

En sowieso. Als je huwelijk zo hopeloos is. Zet er dan netjes eerst een punt achter voor je gaat rondneuzen met anderen.
pi_207834498
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:31 schreef Hexagon het volgende:
Maar het te grabbel gaan gooien omdat je je niet kan beheersen met een lekkere spannende collega die toevallig passeert dat is nogal treurig. Dan ben je gewoon ergens in je puberjaren blijven steken.
Dan is zeker de helft van de mensen in hun puberjaren blijven steken. Ik vermoed nog wel meer. Een aardig deel wordt gewoon tegengehouden door een gebrek aan interessante opties.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 17:03:21 #215
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_207834644
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan is zeker de helft van de mensen in hun puberjaren blijven steken. Ik vermoed nog wel meer. Een aardig deel wordt gewoon tegengehouden door een gebrek aan interessante opties.
Dat zou onderzoek dan moeten uitwijzen.

Maar toch, je huwelijk en wellicht nog meer opblazen voor een korte termijn pleziertje van een paar keer neuken is geen signaal van een volwassen denkwijze.
pi_207834755
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 17:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat zou onderzoek dan moeten uitwijzen.

Maar toch, je huwelijk en wellicht nog meer opblazen voor een korte termijn pleziertje van een paar keer neuken is geen signaal van een volwassen denkwijze.
Op dat soort momenten is de ratio doorgaans ver te zoeken.

Maar goed, je weet hoe dat gaat. Mensen maken zichzelf wijs dat het wel goed zal aflopen. En vaak is dat ook zo. Genoeg mannen en nog meer vrouwen die bij de vleet vreemdgaan en daar gewoon altijd mee wegkomen. Deels omdat ze gewoon niet betrapt worden, maar ook deels omdat hun partner het dan maar accepteert en net doet alsof ze gek zijn.

Overigens vind ik dat gestrest reageren met 1x vreemdgaan = einde relatie net zo min een signaal van een volwassen denkwijze.

Maar goed, ik hecht dan ook minder dan gemiddeld aan seksuele trouw.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 17:20:06 #217
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_207834877
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 17:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Op dat soort momenten is de ratio doorgaans ver te zoeken.

Maar goed, je weet hoe dat gaat. Mensen maken zichzelf wijs dat het wel goed zal aflopen. En vaak is dat ook zo. Genoeg mannen en nog meer vrouwen die bij de vleet vreemdgaan en daar gewoon altijd mee wegkomen. Deels omdat ze gewoon niet betrapt worden, maar ook deels omdat hun partner het dan maar accepteert en net doet alsof ze gek zijn.
Ja daarom zijn er ook zoveel vechtscheidingen en allerlei aanverwante ellende. Omdat het zichzelf kunnen beheersen niet aan iedereen gegeven is.

quote:
Overigens vind ik dat gestrest reageren met 1x vreemdgaan = einde relatie net zo min een signaal van een volwassen denkwijze.
Nou je verwoest simpelweg het vertrouwen van iemand in je. Want dat is een belangrijk deel van een relatie. Want als je dat een keer doet dan zul je het vaak nog wel een tweede keer en derde keer doen. Of dat ie je op een andere wijze beflikkert. Dat is vaak gewoon een karakterpatroon. En los daarvan is het een afwijzing van je partner.

Niet zo gek dat veel mensen dat niet zomaar als "foutje moet kunnen" opvatten.
pi_207835072
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 17:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja daarom zijn er ook zoveel vechtscheidingen en allerlei aanverwante ellende. Omdat het zichzelf kunnen beheersen niet aan iedereen gegeven is.
[..]
Nou je verwoest simpelweg het vertrouwen van iemand in je. Want dat is een belangrijk deel van een relatie. Want als je dat een keer doet dan zul je het vaak nog wel een tweede keer en derde keer doen. Of dat ie je op een andere wijze beflikkert. Dat is vaak gewoon een karakterpatroon. En los daarvan is het een afwijzing van je partner.

Niet zo gek dat veel mensen dat niet zomaar als "foutje moet kunnen" opvatten.
Vechtscheidingen hebben vaak weer een hele andere dynamiek erachter.

Ten aanzien van het vertrouwen, ja en nee. Kijk, als mijn vrouw vreemdgaat en haar mond daarover houdt: ja. Want zij weet dat ik niet van de leg raak als ze een keer met een ander het bed induikt en dat ik wel wil dat ze het gewoon eerlijk zegt.

Maar in heel veel relaties is er helemaal geen ruimte voor. Dan krijg je (zonder aanleiding vaak al) te horen dat als je vreemd gaat je al blij moet zijn als je ballen er niet vanaf worden gesneden.

Ja, dan moet je ook niet gek opkijken als iemand dan het maar verzwijgt.

Maar zoals gezegd: ik hecht helemaal niet zo aan seksuele trouw. En jij vindt het waarschijnlijk onlosmakelijk verbonden aan een relatie. En dan kun je het ook niet meer zien voor wat het is: 'maar seks'.
pi_207835545
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 17:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vechtscheidingen hebben vaak weer een hele andere dynamiek erachter.

Ten aanzien van het vertrouwen, ja en nee. Kijk, als mijn vrouw vreemdgaat en haar mond daarover houdt: ja. Want zij weet dat ik niet van de leg raak als ze een keer met een ander het bed induikt en dat ik wel wil dat ze het gewoon eerlijk zegt.

Maar in heel veel relaties is er helemaal geen ruimte voor. Dan krijg je (zonder aanleiding vaak al) te horen dat als je vreemd gaat je al blij moet zijn als je ballen er niet vanaf worden gesneden.

Ja, dan moet je ook niet gek opkijken als iemand dan het maar verzwijgt.


Maar zoals gezegd: ik hecht helemaal niet zo aan seksuele trouw. En jij vindt het waarschijnlijk onlosmakelijk verbonden aan een relatie. En dan kun je het ook niet meer zien voor wat het is: 'maar seks'.
Als je een monogame relatie hebt, dan spreek je af dat je niet met anderen seks hebt.

Gebeurt dat toch, dan hebben de meeste monogame stellen de afspraak dat je het eerlijk vertelt, zodat de ander op basis van die info haar/zijn eigen beslissingen over de relatie kan nemen.

Dat hoeft niet te betekenen dat het direct klaar is, maar het kan wel. Dat ligt een beetje aan hoe het is gegaan, met wie en of het een jarenlange affaire is of een eenmalig slippertje en of er sprake is van verliefdheid of niet.

Acties kunnen consequenties hebben, zo is het nu eenmaal. En als je afspraken maakt moet je niet gek opkijken als de ander er geen zin meer in heeft, als jij die afspraken niet nakomt.

Dat geldt trouwens binnen zowel een open, een poly als een monogame relatie. Overal maken mensen afspraken, alleen zijn de afspraken verschillend. Verder is er voor mij weinig verschil qua communicatie. Ook in mijn monogame relatie praten we over dit soort dingen.
pi_207836212
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:08 schreef Avelie het volgende:

[..]
Als je een monogame relatie hebt, dan spreek je af dat je niet met anderen seks hebt.

Gebeurt dat toch, dan hebben de meeste monogame stellen de afspraak dat je het eerlijk vertelt, zodat de ander op basis van die info haar/zijn eigen beslissingen over de relatie kan nemen.

Dat hoeft niet te betekenen dat het direct klaar is, maar het kan wel. Dat ligt een beetje aan hoe het is gegaan, met wie en of het een jarenlange affaire is of een eenmalig slippertje en of er sprake is van verliefdheid of niet.

Acties kunnen consequenties hebben, zo is het nu eenmaal. En als je afspraken maakt moet je niet gek opkijken als de ander er geen zin meer in heeft, als jij die afspraken niet nakomt.

Dat geldt trouwens binnen zowel een open, een poly als een monogame relatie. Overal maken mensen afspraken, alleen zijn de afspraken verschillend. Verder is er voor mij weinig verschil qua communicatie. Ook in mijn monogame relatie praten we over dit soort dingen.
Alleen is het wat dit onderwerp niet zo vrij, die afspraken. De maatschappij dwingt mensen om te kiezen voor monogamie. Enerzijds door iedereen te indoctrineren dat monogamie de enige juiste vorm is en anderzijds ook door de afkeur naar mensen die voor een alternatieve vorm kiezen.

Believe me, I know. Ik heb meerdere open relaties gehad. En ok, een trio met een andere vrouw erbij zorgt nog voor high fives. Maar o wee als je je vriendin of vrouw ook toestaat om met andere mannen naar bed te gaan.

Terwijl kennelijk toch bij ongeveer de helft van de bevolking de behoefte om niet volledig monogaam te zijn onbedwingbaar is gebleken op een of meerdere momenten.

Dus dat is toch vrij raar.

Ik zie het dus niet als een vrije keuze, maar een afgedwongen keuze. Zoiets als dat iemand een pistool tegen mijn hoofd zet en ik dan die persoon mijn pinpas en pincode geef. Dat is ook geen vrije wil.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 19:59:18 #221
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_207837122
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 17:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vechtscheidingen hebben vaak weer een hele andere dynamiek erachter.

Ten aanzien van het vertrouwen, ja en nee. Kijk, als mijn vrouw vreemdgaat en haar mond daarover houdt: ja. Want zij weet dat ik niet van de leg raak als ze een keer met een ander het bed induikt en dat ik wel wil dat ze het gewoon eerlijk zegt.

Maar in heel veel relaties is er helemaal geen ruimte voor. Dan krijg je (zonder aanleiding vaak al) te horen dat als je vreemd gaat je al blij moet zijn als je ballen er niet vanaf worden gesneden.

Ja, dan moet je ook niet gek opkijken als iemand dan het maar verzwijgt.

Maar zoals gezegd: ik hecht helemaal niet zo aan seksuele trouw. En jij vindt het waarschijnlijk onlosmakelijk verbonden aan een relatie. En dan kun je het ook niet meer zien voor wat het is: 'maar seks'.
Ja als je beide het wel prima vind om seks met derden te hebben dat is dan is dat niet vergelijkbaar. Prima als beide dat vinden.

Maar voor het gros van de mensen lijkt monogamie toch echt de norm te zijn. Als dat anders was geweest dat was dat ook de maatschappelijke norm geweest. Zelfs fervente vreemdgangers kunnen er aan hechten. Heb wel meegemaakt dat notoire vreemdgangers wel weer helemaal over de zeik is wanneer hun partner hetzelfde blijkt te doen. Dus ik neem eventjes aan dat de partner van TS ook monogaam is en TS zelf waarschijnlijk helemaal over de rooie is als ze hetzelfde als hij zou doen. :')

Dus ja wat hij doet is gewoon asociaal en laakbaar gedrag. Hij kan 2 dingen doen om wel als een volwassen vent aan te pakken:
-Hij gaat zijn afgebladderde huwelijk eens wat positieve aandacht geven
-Hij stelt vast dat het huwelijk uitzichtsloos is en maakt daar netjes een einde aan.

Maar zonder dat je partner het weet in een geile bui de eerste de beste lekkere collega in het printerhok nemen, en daarmee je partner dus mogelijk veel leed aan doen, hoort niet echt tot dat keuzemenu.
pi_207837241
Ik vind deze wel weer mooi geweest, open maar weer een ander schandaal topic incognito admins/mods.
pi_207837424
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:27 schreef soron_nl het volgende:

[..]
ja voor al m'n kop, en ja ik wil weten of zei het zelfde voelt. niet of ik haar het bed in kan krijgen
Betwijfel het, geen vrouw die valt voor een kerel die zo achterlijk schrijft, met je 'zei'.
pi_207837478
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 17:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vechtscheidingen hebben vaak weer een hele andere dynamiek erachter.

Ten aanzien van het vertrouwen, ja en nee. Kijk, als mijn vrouw vreemdgaat en haar mond daarover houdt: ja. Want zij weet dat ik niet van de leg raak als ze een keer met een ander het bed induikt en dat ik wel wil dat ze het gewoon eerlijk zegt.

Maar in heel veel relaties is er helemaal geen ruimte voor. Dan krijg je (zonder aanleiding vaak al) te horen dat als je vreemd gaat je al blij moet zijn als je ballen er niet vanaf worden gesneden.

Ja, dan moet je ook niet gek opkijken als iemand dan het maar verzwijgt.

Maar zoals gezegd: ik hecht helemaal niet zo aan seksuele trouw. En jij vindt het waarschijnlijk onlosmakelijk verbonden aan een relatie. En dan kun je het ook niet meer zien voor wat het is: 'maar seks'.
Ben het niet vaak met je eens, maar dit ^O^
pi_207837575
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Alleen is het wat dit onderwerp niet zo vrij, die afspraken. De maatschappij dwingt mensen om te kiezen voor monogamie. Enerzijds door iedereen te indoctrineren dat monogamie de enige juiste vorm is en anderzijds ook door de afkeur naar mensen die voor een alternatieve vorm kiezen.

Believe me, I know. Ik heb meerdere open relaties gehad. En ok, een trio met een andere vrouw erbij zorgt nog voor high fives. Maar o wee als je je vriendin of vrouw ook toestaat om met andere mannen naar bed te gaan.

Terwijl kennelijk toch bij ongeveer de helft van de bevolking de behoefte om niet volledig monogaam te zijn onbedwingbaar is gebleken op een of meerdere momenten.

Dus dat is toch vrij raar.

Ik zie het dus niet als een vrije keuze, maar een afgedwongen keuze. Zoiets als dat iemand een pistool tegen mijn hoofd zet en ik dan die persoon mijn pinpas en pincode geef. Dat is ook geen vrije wil.
Wie dwingt jou daar dan toe? Zelf heb ik die druk nooit zo gevoeld.
pi_207837794
Een groot deel van de bevolking wil gewoon wel de lusten, maar niet de lasten van een open relatie omdat het teringschijnheilen met dubbele standaarden zijn. Voor hunzelf gelden dan andere standaarden dan voor de ander.

Als je als ruimschoots volwassene je impulsbeheersing niet voldoende op orde hebt om een monogame relatie aan te gaan moet je dat niet doen. Kiezen of delen. Maar dat schijnheilige gedoe en dan de ander bedriegen is laf en verwerpelijk.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  vrijdag 3 februari 2023 @ 23:35:39 #227
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_207840736
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:34 schreef Stepperoller het volgende:
Een groot deel van de bevolking wil gewoon wel de lusten, maar niet de lasten van een open relatie omdat het teringschijnheilen met dubbele standaarden zijn. Voor hunzelf gelden dan andere standaarden dan voor de ander.

Als je als ruimschoots volwassene je impulsbeheersing niet voldoende op orde hebt om een monogame relatie aan te gaan moet je dat niet doen. Kiezen of delen. Maar dat schijnheilige gedoe en dan de ander bedriegen is laf en verwerpelijk.
Inderdaad, voor veel van die vreemdgangers is monogaam zijn de norm behalve als het zichzelf betreft.
  maandag 6 februari 2023 @ 14:04:31 #228
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_207878663
Niet het hele topic gelezen, maar bij posts als de OP krijg ik toch altijd het idee dat hij/zij vooral wil horen dat het prima is om iets met een collega te doen. Iedereen kan zich immers wel bedenken dat het veel verstandiger is om de focus te leggen op het bestaande huwelijk. Om te praten met je partner. TS beseft zich dat ook prima, maar verkiest het toch om zich vooral te focussen op die collega. Hij wil horen dat ze hem ook sexy vindt en ook met hem een avontuurtje aan wil gaan, meer niet. Advies vragen is tof, want niet iedereen heeft alle antwoorden en anderen kunnen je meer inzicht geven, maar kwesties als deze..... ik kan me niet voorstellen dat hij/zij er oprecht niet bij stil heeft gestaan wat de beste aanpak zou zijn in deze situatie. Tuurlijk weet hij dat, maar hij verkiest het om te denken met z'n penis. :+

quote:
10s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:34 schreef Stepperoller het volgende:

Als je als ruimschoots volwassene je impulsbeheersing niet voldoende op orde hebt om een monogame relatie aan te gaan moet je dat niet doen.
Ietwat zwart wit wel. Alsof eigenlijk alle mensen in open relaties geen impulsbeheersing hebben :D Open relaties kunnen prima en er is niks mis mee, zolang beide partijen het echt prima vinden en allebei ook hetzelfde mogen doen. Ik ken mensen die een betere relatie hebben in een open relatie dan monogame vrienden. Niks mis met hun impulsbeheersing; ze prefereren dit gewoon allebei.

Wel eens dat het gewoon respectloos is om vreemd te gaan als je hebt afgesproken dat de relatie monogaam is uiteraard. Al zou ik persoonlijk een foutje nog wel door de ogen kunnen zien; zolang m'n partner er gewoon eerlijk over is. Ik kan me voorstellen dat iemand totaal monogaam is, maar in een momentopname toch de fout in gaat. Als hij het dan meteen opbiecht en zich wil inzetten om die fout niet te herhalen, zou ik hem ook niet meteen dumpen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_207879109
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:21 schreef Avelie het volgende:

[..]
Wie dwingt jou daar dan toe? Zelf heb ik die druk nooit zo gevoeld.
Zou het je loopbaan beïnvloeden denk je als jij allemaal reviews achterlaat bij parenclubs dat je een fantastische avond hebt gehad?

Ik denk van wel.
  maandag 6 februari 2023 @ 19:44:43 #230
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207883773
quote:
7s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
Niet het hele topic gelezen, maar bij posts als de OP krijg ik toch altijd het idee dat hij/zij vooral wil horen dat het prima is om iets met een collega te doen. Iedereen kan zich immers wel bedenken dat het veel verstandiger is om de focus te leggen op het bestaande huwelijk. Om te praten met je partner. TS beseft zich dat ook prima, maar verkiest het toch om zich vooral te focussen op die collega. Hij wil horen dat ze hem ook sexy vindt en ook met hem een avontuurtje aan wil gaan, meer niet. Advies vragen is tof, want niet iedereen heeft alle antwoorden en anderen kunnen je meer inzicht geven, maar kwesties als deze..... ik kan me niet voorstellen dat hij/zij er oprecht niet bij stil heeft gestaan wat de beste aanpak zou zijn in deze situatie. Tuurlijk weet hij dat, maar hij verkiest het om te denken met z'n penis. :+
[..]
Ietwat zwart wit wel. Alsof eigenlijk alle mensen in open relaties geen impulsbeheersing hebben :D Open relaties kunnen prima en er is niks mis mee, zolang beide partijen het echt prima vinden en allebei ook hetzelfde mogen doen. Ik ken mensen die een betere relatie hebben in een open relatie dan monogame vrienden. Niks mis met hun impulsbeheersing; ze prefereren dit gewoon allebei.

Wel eens dat het gewoon respectloos is om vreemd te gaan als je hebt afgesproken dat de relatie monogaam is uiteraard. Al zou ik persoonlijk een foutje nog wel door de ogen kunnen zien; zolang m'n partner er gewoon eerlijk over is. Ik kan me voorstellen dat iemand totaal monogaam is, maar in een momentopname toch de fout in gaat. Als hij het dan meteen opbiecht en zich wil inzetten om die fout niet te herhalen, zou ik hem ook niet meteen dumpen.
Wat verstandig is of niet hangt helemaal af van de context. Ik ben het niet met jou eens.

Ik zou persoonlijk zelf niet zomaar iets met een collega doen omdat ik dat respectloos vindt richting mijn vrouw, het zou slecht voelen voor mij en ik heb er totaal geen behoefte aan omdat mijn huidige relatie spannend en boeiend genoeg is op ieder vlak.

Voor TS is dat mogelijk compleet anders en is het misschien wel verstandig om zich te laten verleiden door haar. Dat weten wij helemaal niet.
  maandag 6 februari 2023 @ 20:12:25 #231
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_207884611
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:44 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Wat verstandig is of niet hangt helemaal af van de context. Ik ben het niet met jou eens.

Ik zou persoonlijk zelf niet zomaar iets met een collega doen omdat ik dat respectloos vindt richting mijn vrouw, het zou slecht voelen voor mij en ik heb er totaal geen behoefte aan omdat mijn huidige relatie spannend en boeiend genoeg is op ieder vlak.

Voor TS is dat mogelijk compleet anders en is het misschien wel verstandig om zich te laten verleiden door haar. Dat weten wij helemaal niet.
Hoe is het voor wie dan ook verstandig om zich te laten verleiden door iemand anders terwijl diegene nog een relatie heeft? Het is alleen maar verstandig om een affaire te beginnen als je je partner respectloos wil verliezen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 6 februari 2023 @ 20:56:42 #232
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207885557
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 20:12 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Hoe is het voor wie dan ook verstandig om zich te laten verleiden door iemand anders terwijl diegene nog een relatie heeft? Het is alleen maar verstandig om een affaire te beginnen als je je partner respectloos wil verliezen.
Misschien is de partner respectloos, de relatie respectloos, betekent de relatie niets meer, heeft de relatie geen waarde meer.

Wat is er mis mee als die relatie dan stukloopt en hij in ruil daarvoor een leuke/spannende affaire kan hebben waar eventueel liefde uit kan ontstaan?
  maandag 6 februari 2023 @ 21:00:55 #233
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_207885630
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 20:56 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Misschien is de partner respectloos, de relatie respectloos, betekent de relatie niets meer, heeft de relatie geen waarde meer.

Wat is er mis mee als die relatie dan stukloopt en hij in ruil daarvoor een leuke/spannende affaire kan hebben waar eventueel liefde uit kan ontstaan?
Als de relatie geen waarde meer heeft of de partner respectloos is dan kan je toch de relatie stoppen? Scheiden? Dan kan je daarna zoveel rondneuken als je wil. En weer opnieuw liefde vinden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_207886057
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:21 schreef Avelie het volgende:

[..]
Wie dwingt jou daar dan toe? Zelf heb ik die druk nooit zo gevoeld.
In hoeverre je je iets van die druk aantrekt is een tweede, maar die druk is er zonder meer. De meeste mensen vinden het gewoon fijn als iedereen zich aan de regeltjes van hun clubje houdt.
pi_207886124
quote:
7s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:04 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ietwat zwart wit wel. Alsof eigenlijk alle mensen in open relaties geen impulsbeheersing hebben :D Open relaties kunnen prima en er is niks mis mee, zolang beide partijen het echt prima vinden en allebei ook hetzelfde mogen doen. Ik ken mensen die een betere relatie hebben in een open relatie dan monogame vrienden. Niks mis met hun impulsbeheersing; ze prefereren dit gewoon allebei.
Kort door de bocht is de twist die jij er aan geeft. Ik zeg alleen dat je dan geen monogame relatie aan moet gaan. Dat kan ook gewoon geen relatie zijn of een scharrel/fwb vorm zonder seksuele exclusiviteit.

Voor degenen die niet het besef hebben van het emotionele aspect van een liefdesrelatie en enig verantwoordelijkheidsgevoel gaat een open relatie al helemaal niet werken. Dat vraagt gemiddeld genomen juist een stukje extra sociaal-emotionele ontwikkeling waar de bedriegers het juist flink aan schort. Dus dat beveel ik dat soort types zeker niet aan.

quote:
7s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wel eens dat het gewoon respectloos is om vreemd te gaan als je hebt afgesproken dat de relatie monogaam is uiteraard. Al zou ik persoonlijk een foutje nog wel door de ogen kunnen zien; zolang m'n partner er gewoon eerlijk over is. Ik kan me voorstellen dat iemand totaal monogaam is, maar in een momentopname toch de fout in gaat. Als hij het dan meteen opbiecht en zich wil inzetten om die fout niet te herhalen, zou ik hem ook niet meteen dumpen.
Hier in het topic gaat het daar mijn inziens vrij nadrukkelijk niet over. TS staat er vrij calculerend in en blijft zichzelf voeden richting een fout.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  maandag 6 februari 2023 @ 21:26:56 #236
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207886151
quote:
7s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:00 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Als de relatie geen waarde meer heeft of de partner respectloos is dan kan je toch de relatie stoppen? Scheiden? Dan kan je daarna zoveel rondneuken als je wil. En weer opnieuw liefde vinden.
Schelden of stoppen is verstandig als de relatie een negatieve waarde heeft.

Ik had het over het gebrek aan waarde.
pi_207886787
Ik heb ooit meegemaakt dat 2 collega's verliefd werden op elkaar, ongeacht dat het ook voor problemen kon zorgen op gebied van werk en privé. Kan gebeuren, maar echter kan je dit ook niet zelf tegen houden. Op gegeven moment moeten medewerkers ook de regels recepteren ongeacht gedragsregels, echter negeren sommige mensen ook wel eens, zodat ze gewoon verliefd kunnen worden op een collega.

Ik zelf zou echt nooit verliefd kunnen worden op een collega waar ik ook mee samenwerk, want ik vind regels erg belangrijk om mijzelf te beschermen tegen ongewenste situaties op het werk. Ik hou werk en privé echt gescheiden van elkaar. Over gesprekken gesproken over privé of leuke dingen mag altijd op het werk als jouw werk niet onder mag lijden. Iedereen moet zelf uitmaken of ze meer willen met collega's, maar moet men wel consequenties aanvaarden als zo ver is, zeker als je verplicht moet melden bij een leidinggevende op een afdeling of in het kantoor.
pi_207889715
quote:
7s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:00 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Als de relatie geen waarde meer heeft of de partner respectloos is dan kan je toch de relatie stoppen? Scheiden? Dan kan je daarna zoveel rondneuken als je wil. En weer opnieuw liefde vinden.
Dat kan. Maar misschien komt er dan gedoe over de kinderen, kan geen van beiden de koopwoning alleen betalen, zie maar eens 'n woning te vinden, etc.

En dat allemaal om een keer bij dat collegaatje in het broekje te kunnen.
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 09:08:33 #239
5428 crew  miss_sly
pi_207889740
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 20:56 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Misschien is de partner respectloos, de relatie respectloos, betekent de relatie niets meer, heeft de relatie geen waarde meer.

Wat is er mis mee als die relatie dan stukloopt en hij in ruil daarvoor een leuke/spannende affaire kan hebben waar eventueel liefde uit kan ontstaan?
Inruilen, inderdaad. Dus relatie beeindigen en door naar de volgende. Prima. Niet iemand on the side als je samen afgesproken hebt dat je relatie monogaam is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 09:09:26 #240
5428 crew  miss_sly
pi_207889751
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat kan. Maar misschien komt er dan gedoe over de kinderen, kan geen van beiden de koopwoning alleen betalen, zie maar eens 'n woning te vinden, etc.

En dat allemaal om een keer bij dat collegaatje in het broekje te kunnen.
Wat een gebrek aan ballen heb je dan als je vanwege gedoe liever bedriegt en on the side neukt, dan een echte vent te zijn, je relatie netjes beeindigt, alle gedoe op een verantwoorde, eerlijke manier oplost en dan gaat neuken wie je wil.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207889778
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat een gebrek aan ballen heb je dan als je vanwege gedoe liever bedriegt en on the side neukt, dan een echte vent te zijn, je relatie netjes beeindigt, alle gedoe op een verantwoorde, eerlijke manier oplost en dan gaat neuken wie je wil.
Wat een onzin reactie. Rationeel is zo'n actie best uit te leggen. Kijk wat 'n scheiding kan kosten. De boel opblazen om een keer te kunnen neuken met dat collegaatje is het dat vaak gewoon niet waard.

Stel dat je bv. moet gaan vechten om een omgangsregeling met de kinderen (vaak een heel gedoe als je te maken hebt met een rancuneuze dame), de koopwoning onder tijdsdruk verkocht moet worden, je weer een nieuw huis moet vinden (kopen), inboedel moet kopen, spaarrekening opeens gehalveerd ziet worden, etc.

Snap dan wel dat je dat collegaatje een keer neukt als je er de kans voor krijgt op een borrel en het dan daar bij laat.
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 09:13:48 #242
5428 crew  miss_sly
pi_207889798
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:11 schreef Halcon het volgende:

[..]
Wat een onzin reactie. Rationeel is zo'n actie best uit te leggen. Kijk wat 'n scheiding kan kosten. De boel opblazen om een keer te kunnen neuken met dat collegaatje is het dat vaak gewoon niet waard.

Stel dat je bv. moet gaan vechten om een omgangsregeling met de kinderen (vaak een heel gedoe als je te maken hebt met een rancuneuze dame), de koopwoning onder tijdsdruk verkocht moet worden, je weer een nieuw huis moet vinden (kopen), inboedel moet kopen, spaarrekening opeens gehalveerd ziet worden, etc.

Snap dan wel dat je dat collegaatje een keer neukt als je er de kans voor krijgt op een borrel en het dan daar bij laat.
Ik niet. Dat is zo respectloos naar je partner, en wat mij betreft gewoon not done. Als het dan echt alleen om dat neuken gaat, ben dan een vent en zet je over die wens heen. Dat is de andere keuze om te zorgen dat je niet in een nare echtscheiding terechtkomt. De juiste, wat mij betreft, als je partner ervan uit gaat dat er sprake is van een monogame relatie en je je partner kunt vertrouwen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207889813
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik niet. Dat is zo respectloos naar je partner, en wat mij betreft gewoon not done. Als het dan echt alleen om dat neuken gaat, ben dan een vent en zet je over die wens heen. Dat is de andere keuze om te zorgen dat je niet in een nare echtscheiding terechtkomt. De juiste, wat mij betreft, als je partner ervan uit gaat dat er sprake is van een monogame relatie en je je partner kunt vertrouwen.
Er spelen dan ook gewoon andere belangen dan dat het respectloos zou zijn naar je partner. Zoals ik net al heb opgesomd.

Als de vrouw het niet weet, dan heeft ze er ook geen last van. Mits je natuurlijk geen soa mee naar huis brengt. Al zou dat laatste met 1 keer per jaar of zo ook niet eens 'n heel groot risico opleveren als je het gewoon behandelt.
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 09:17:32 #244
5428 crew  miss_sly
pi_207889822
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:15 schreef Halcon het volgende:

[..]
Er spelen dan ook gewoon andere belangen dan dat het respectloos zou zijn naar je partner. Zoals ik net al heb opgesomd.

Als de vrouw het niet weet, dan heeft ze er ook geen last van. Mits je natuurlijk geen soa mee naar huis brengt. Al zou dat laatste met 1 keer per jaar of zo ook niet eens 'n heel groot risico opleveren als je het gewoon behandelt.
Jij en ik gaan het nooit eens worden, dus ik ga het hier verder bij laten. Ook in het andere topic.

Ik vind het zwaar respectloos als een man doet waar hij zin in heeft onder het mom dat ze er toch niet achter hoeft te komen en altijd maar dezelfde vrouw neuken zo saai is. Ben dan een vent en heb geen relatie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207889841
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jij en ik gaan het nooit eens worden, dus ik ga het hier verder bij laten. Ook in het andere topic.

Ik vind het zwaar respectloos als een man doet waar hij zin in heeft onder het mom dat ze er toch niet achter hoeft te komen en altijd maar dezelfde vrouw neuken zo saai is. Ben dan een vent en heb geen relatie.
Wij gaan het inderdaad niet eens worden. Wat ook niet hoeft natuurlijk. Het wordt een herhaling van zetten zo.

Hij staat nu niet op het punt om aan relatie aan te gaan met zijn partner. Hij heeft dat al. En soms heeft opbreken behoorlijk wat consequenties, ook voor bijvoorbeeld kinderen, het woongenot van beide echtelieden, etc.
pi_207889844
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat een gebrek aan ballen heb je dan als je vanwege gedoe liever bedriegt en on the side neukt, dan een echte vent te zijn, je relatie netjes beeindigt, alle gedoe op een verantwoorde, eerlijke manier oplost en dan gaat neuken wie je wil.
Jij vult nu in dat zijn vrouw het beter vindt als hij haar aan de kant zet. Ik ken situaties waarbij de ene partner het accepteert van de andere partner. Ze zijn er niet blij mee, maar liever dat zij zich af en toe vol laat pompen, dan de ellende van een verbroken relatie.

Dat is misschien in onze ogen een aparte keuze, met name de manier van dat de een niet haar behoeftes kan bespreken en de ander net doet alsof hij van niets weet, maar een echtscheiding achter de rug hebbende kan ik mij toch ook wel voorstellen dat je daar absoluut geen zin in hebt.
pi_207890055
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jij en ik gaan het nooit eens worden, dus ik ga het hier verder bij laten. Ook in het andere topic.

Ik vind het zwaar respectloos als een man doet waar hij zin in heeft onder het mom dat ze er toch niet achter hoeft te komen en altijd maar dezelfde vrouw neuken zo saai is. Ben dan een vent en heb geen relatie.
Vrouwen gaan toch net zo goed vreemd? Bovendien is monogamie gewoon een sprookje. Ik snap echt niet waarom je daar aan toe zou willen geven. En ik ben het er over eens dat je daar dan het best eerlijk over kan zijn, maar ja, zo zit de wereld niet in elkaar. Ik snap het heel goed dat veel mensen vreemdgaan.
pi_207890180
Ik blijf er overigens wel bij dat ik het met een directe collega enorm onpractisch vind. Mits jullie beide van plan zijn langs deze baan te houden. Dan neem je eventuele ruzies / gezeik toch vaak mee naar de werkvloer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:36 schreef CharlyHighnoise het volgende:

[..]
Vrouwen gaan toch net zo goed vreemd? Bovendien is monogamie gewoon een sprookje. Ik snap echt niet waarom je daar aan toe zou willen geven. En ik ben het er over eens dat je daar dan het best eerlijk over kan zijn, maar ja, zo zit de wereld niet in elkaar. Ik snap het heel goed dat veel mensen vreemdgaan.
Klopt het komt onder alle geslachten en relatievormen voor. Het is vaak een stuk gemakkelijker als mensen open kunnen zijn over dat ze soms tot anderen worden aangetrokken, dat betekend ook helemaal niet dat je niet verder wilt met je huidige partner. Maargoed dat is mijn mening.
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 09:54:17 #249
5428 crew  miss_sly
pi_207890287
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:36 schreef CharlyHighnoise het volgende:

[..]
Vrouwen gaan toch net zo goed vreemd? Bovendien is monogamie gewoon een sprookje. Ik snap echt niet waarom je daar aan toe zou willen geven. En ik ben het er over eens dat je daar dan het best eerlijk over kan zijn, maar ja, zo zit de wereld niet in elkaar. Ik snap het heel goed dat veel mensen vreemdgaan.
Ik ga er ook zeker niet vanuit dat vrouwen niet vreemdgaan. Geen idee waar je dat uit haalt. In dit geval ging het over een man, en degene waarmee ik in discussie was, zei dat hij goed kon begrijpen dat een man niet altijd alleen dezelfde vrouw wil neuken.

Monogamie hoeft geen sprookje te zijn. Het is wat je afspreekt. En als je je daar niet (meer) aan kan of wil houden, laat je dat aan degene waarmee je die afspraak hebt weten. En dan praat je erover en geef je de ander ook de keus: wil ik de relatie voortzetten op een andere basis dan monogamie, of is monogamie voor mij te belangrijk. Dat respect heb je toch gewoon voor elkaar en als volwassen mensen kun je dat toch opbrengen? Maar degene die dan niet meer monogaam wil zijn conform de afspraak wil niet het risico nemen op gedoe en gezeik en wil alleen maar even buiten de deur neuken, want altijd dezelfde is toch saai. Ik vind dat respectloos. En zwak. Kom dan op voor wie je bent en wil zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207890392
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:36 schreef CharlyHighnoise het volgende:

[..]
Vrouwen gaan toch net zo goed vreemd? Bovendien is monogamie gewoon een sprookje. Ik snap echt niet waarom je daar aan toe zou willen geven. En ik ben het er over eens dat je daar dan het best eerlijk over kan zijn, maar ja, zo zit de wereld niet in elkaar. Ik snap het heel goed dat veel mensen vreemdgaan.
Vrouwen gaan zelfs vaker vreemd dan mannen.

Verder 100% eens.
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 10:04:39 #251
5428 crew  miss_sly
pi_207890428
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 10:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vrouwen gaan zelfs vaker vreemd dan mannen.

Verder 100% eens.
Als je op zoek gaat naar informatie daarover, is daar niet echt consensus over. Er zijn evenveel berichten die zeggen dat vrouwen vaker vreemdgaan, mannen vaker vreemdgaan, of allebei ongeveer even vaak.

Aangezien ik je dit al een aantal keer heb zien posten, vraag ik me af of jij een dusdanig goede, onbetwistbare bron hebt, dat er wel consensus uit blijkt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207890437
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ga er ook zeker niet vanuit dat vrouwen niet vreemdgaan. Geen idee waar je dat uit haalt. In dit geval ging het over een man, en degene waarmee ik in discussie was, zei dat hij goed kon begrijpen dat een man niet altijd alleen dezelfde vrouw wil neuken.

Monogamie hoeft geen sprookje te zijn. Het is wat je afspreekt. En als je je daar niet (meer) aan kan of wil houden, laat je dat aan degene waarmee je die afspraak hebt weten. En dan praat je erover en geef je de ander ook de keus: wil ik de relatie voortzetten op een andere basis dan monogamie, of is monogamie voor mij te belangrijk. Dat respect heb je toch gewoon voor elkaar en als volwassen mensen kun je dat toch opbrengen? Maar degene die dan niet meer monogaam wil zijn conform de afspraak wil niet het risico nemen op gedoe en gezeik en wil alleen maar even buiten de deur neuken, want altijd dezelfde is toch saai. Ik vind dat respectloos. En zwak. Kom dan op voor wie je bent en wil zijn.
Ik heb relaties in mijn omgeving volledig naar de klote zien gaan omdat een van de twee alleen maar aangaf dat die ook wel eens nieuwsgierig was naar anderen. Dus niets concreets, niet ‘ik vind jou niet meer aantrekkelijk’, maar gewoon een gevoel dat denk ik 99 vd 100 mensen wel eens heeft.

Eerlijk zijn is op dit punt niet zonder risico. En dus houden mensen hun mond, het verlangen groeit en als dan die mooie stagiaire interesse in je toont, dan kan het fout gaan.
pi_207890485
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 10:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als je op zoek gaat naar informatie daarover, is daar niet echt consensus over. Er zijn evenveel berichten die zeggen dat vrouwen vaker vreemdgaan, mannen vaker vreemdgaan, of allebei ongeveer even vaak.

Aangezien ik je dit al een aantal keer heb zien posten, vraag ik me af of jij een dusdanig goede, onbetwistbare bron hebt, dat er wel consensus uit blijkt.
Consensus nog wel. Dat is in de wetenschap helemaal niet zo’n dingetje, wist je dat? Ja, bij klimaatverandering. Maar dat is dan ook geïnitieerd door de politiek. Anders kunnen ze er geen beleid op maken.

Je moet gewoon kijken naar de diverse onderzoeken en de kwaliteit daarvan.

Maar eerlijk is eerlijk: ik heb zo geen lijst paraat. Ik weet dat deskundigen het zeggen, maar als ze het fout hebben vind ik het ook best. Ik kan mij over vreemdgaan niet druk maken. Niet bij een ander. Ook niet in mijn relatie, want zoals gezegd: ik vind het ok.
pi_207890594
Ik ben vroeger in een eerdere relatie ook vreemdgegaan en in mijn ervaring word je er op lange termijn niet gelukkiger van. Misschien als je echt een gevoelloos persoon bent, maar anders gaat het schuldgevoel wel aan je knagen. Als er iets niet klopt in je relatie kan je het beter gewoon beëindigen en daarna verder zoeken naar iemand die beter bij je past dan maar gewoon van 2 walletjes snoepen.
pi_207890742
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Monogamie hoeft geen sprookje te zijn. Het is wat je afspreekt. En als je je daar niet (meer) aan kan of wil houden, laat je dat aan degene waarmee je die afspraak hebt weten. En dan praat je erover en geef je de ander ook de keus: wil ik de relatie voortzetten op een andere basis dan monogamie, of is monogamie voor mij te belangrijk. Dat respect heb je toch gewoon voor elkaar en als volwassen mensen kun je dat toch opbrengen? Maar degene die dan niet meer monogaam wil zijn conform de afspraak wil niet het risico nemen op gedoe en gezeik en wil alleen maar even buiten de deur neuken, want altijd dezelfde is toch saai. Ik vind dat respectloos. En zwak. Kom dan op voor wie je bent en wil zijn.
In theorie: ja. In de praktijk blijkt dat gewoon niet zo te werken. Ik heb daar laatst nog een lang gesprek over gehad met een FWB die getrouwd is. Hij zat daar juist heel erg mee. Hij houdt enorm van zijn vrouw en respecteert haar ook zonder enige twijfel, maar te weinig seks en misschien ook niet helemaal die seks die hij wil. Daar was ook wel af en toe gedoe over. Nu gaat hij soms vreemd en is het gedoe ook weg. Misschien niet 100% open en eerlijk, maar dat lijkt mij toch een win-win. En ach, we zijn allemaal wel eens niet 100% eerlijk toch?
pi_207890789
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 10:36 schreef CharlyHighnoise het volgende:

[..]
In theorie: ja. In de praktijk blijkt dat gewoon niet zo te werken. Ik heb daar laatst nog een lang gesprek over gehad met een FWB die getrouwd is. Hij zat daar juist heel erg mee. Hij houdt enorm van zijn vrouw en respecteert haar ook zonder enige twijfel, maar te weinig seks en misschien ook niet helemaal die seks die hij wil. Daar was ook wel af en toe gedoe over. Nu gaat hij soms vreemd en is het gedoe ook weg. Misschien niet 100% open en eerlijk, maar dat lijkt mij toch een win-win. En ach, we zijn allemaal wel eens niet 100% eerlijk toch?
Zolang je dat geheim kan houden wellicht ;-) anders is het toch niet win-win denk ik zo :-) maargoed de een is daar erg goed in.
pi_207890813
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 10:40 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Zolang je dat geheim kan houden wellicht ;-) anders is het toch niet win-win denk ik zo :-) maargoed de een is daar erg goed in.
Klopt, dat is natuurlijk een risico, maar aangeven dat je graag een open relatie wil is ook een risico.
pi_207890853
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 10:36 schreef CharlyHighnoise het volgende:

[..]
In theorie: ja. In de praktijk blijkt dat gewoon niet zo te werken. Ik heb daar laatst nog een lang gesprek over gehad met een FWB die getrouwd is. Hij zat daar juist heel erg mee. Hij houdt enorm van zijn vrouw en respecteert haar ook zonder enige twijfel, maar te weinig seks en misschien ook niet helemaal die seks die hij wil. Daar was ook wel af en toe gedoe over. Nu gaat hij soms vreemd en is het gedoe ook weg. Misschien niet 100% open en eerlijk, maar dat lijkt mij toch een win-win. En ach, we zijn allemaal wel eens niet 100% eerlijk toch?
Ik heb hier dus ook ervaring mee, en zo win-win is dat niet. Je creëert bewust een leugen om in te leven en je doet je dagdagelijkse 'leuke dingen' met je partner, maar in je achterhoofd zal dit vaak naar voren komen over waar je nu mee bezig bent.

Denk je dat je FWB nooit bij zichzelf denkt van 'waar ben ik nu mee bezig' of 'wat voor voorbeeld ben ik voor mijn kinderen (indien aanwezig)'? Op lange termijn is het slechts een pleister op een etterende wond die nooit zal genezen en waar dus ook nooit aan gewerkt wordt.
  dinsdag 7 februari 2023 @ 11:14:59 #259
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_207891220
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik niet. Dat is zo respectloos naar je partner, en wat mij betreft gewoon not done. Als het dan echt alleen om dat neuken gaat, ben dan een vent en zet je over die wens heen. Dat is de andere keuze om te zorgen dat je niet in een nare echtscheiding terechtkomt. De juiste, wat mij betreft, als je partner ervan uit gaat dat er sprake is van een monogame relatie en je je partner kunt vertrouwen.
Jouw posts O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:15 schreef Halcon het volgende:

[..]
Er spelen dan ook gewoon andere belangen dan dat het respectloos zou zijn naar je partner. Zoals ik net al heb opgesomd.

Als de vrouw het niet weet, dan heeft ze er ook geen last van. Mits je natuurlijk geen soa mee naar huis brengt. Al zou dat laatste met 1 keer per jaar of zo ook niet eens 'n heel groot risico opleveren als je het gewoon behandelt.
Eerst had je het over een eenmalige fout, nu is het alweer eens per jaar :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:19 schreef Halcon het volgende:

[..]
Wij gaan het inderdaad niet eens worden. Wat ook niet hoeft natuurlijk. Het wordt een herhaling van zetten zo.

Hij staat nu niet op het punt om aan relatie aan te gaan met zijn partner. Hij heeft dat al. En soms heeft opbreken behoorlijk wat consequenties, ook voor bijvoorbeeld kinderen, het woongenot van beide echtelieden, etc.
Je hebt het er telkens over dat de consequenties er voor zorgen dat vreemdgaan het niet waard is. Dan moet je dus gewoon niet vreemdgaan. Als je de gevolgen niet erbij op de kost neemt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jij vult nu in dat zijn vrouw het beter vindt als hij haar aan de kant zet. Ik ken situaties waarbij de ene partner het accepteert van de andere partner. Ze zijn er niet blij mee, maar liever dat zij zich af en toe vol laat pompen, dan de ellende van een verbroken relatie.

Dat is misschien in onze ogen een aparte keuze, met name de manier van dat de een niet haar behoeftes kan bespreken en de ander net doet alsof hij van niets weet, maar een echtscheiding achter de rug hebbende kan ik mij toch ook wel voorstellen dat je daar absoluut geen zin in hebt.
Jij hebt het dan wel over een ietwat andere situatie. Je beschrijft een situatie waarin de vrouw weet dat haar man af en toe vreemdgaat maar er bewust voor kiest om toch bij haar partner te blijven. Dat is heel wat anders dan een situatie waarin de man vreemdgaat en het niet eens verteld aan zijn vrouw. Die dan dus niet de vrijheid heeft om voor haarzelf te bepalen of ze bij iemand wil zijn die met anderen het bed in duikt. Gun je partner in ieder geval de waarheid. Als je de ballen hebt om je pik er bij iemand anders in te duwen moet je ook gewoon de ballen hebben om eerlijk te zijn. In plaats van excuusjes te zoeken en er van uit te gaan dat je vrouw het prima zou vinden zolang ze het maar niet weet.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_207891303
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 10:42 schreef CharlyHighnoise het volgende:

[..]
Klopt, dat is natuurlijk een risico, maar aangeven dat je graag een open relatie wil is ook een risico.
Het hangt een beetje van de praat dynamiek af die je met je partner hebt :) Bij ons was het prima bespreekbaar, wel met een paar beperkingen.
  dinsdag 7 februari 2023 @ 11:24:43 #261
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_207891315
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 10:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb relaties in mijn omgeving volledig naar de klote zien gaan omdat een van de twee alleen maar aangaf dat die ook wel eens nieuwsgierig was naar anderen. Dus niets concreets, niet ‘ik vind jou niet meer aantrekkelijk’, maar gewoon een gevoel dat denk ik 99 vd 100 mensen wel eens heeft.

Eerlijk zijn is op dit punt niet zonder risico. En dus houden mensen hun mond, het verlangen groeit en als dan die mooie stagiaire interesse in je toont, dan kan het fout gaan.
Excuusjes excuusjes. Alsof de man totaal geen controle heeft over zijn eigen lichaam. Hij kiest er bewust voor om die stagiaire te neuken op dat moment. Dat is niet een automatisch gevolg of zo.

Ik weet ook niet waar jij je cijfertjes vandaan haalt. Vrouwen gaan meer vreemd dan mannen. 99 van de 100 mensen denken wel eens aan vreemdgaan. Etc. Wie beweert mag met de bronnen komen. Heb je die?

En het kan dat sommigen het niet waarderen als hij partner eerlijk is. Dat is dan kut. Dan kan je altijd nog bepalen dat het beter is om uit elkaar te gaan als de wens om iemand anders te neuken te groot is. Dat is altijd beter dan om maar gewoon vreemd te gaan omdat je partner het niet ziet zitten.

Daarnaast is mijn ervaring dat je die gevoelens prima kan bespreken in een goede relatie. Denk dat mensen die graag vreemdgaan of het prima vinden zichzelf vooral wijs willen maken dat eerlijkheid over seks binnen een relatie niet gewaardeerd wordt. Geeft ze een excuus om vreemd te gaan.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_207891356
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 10:45 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]
Ik heb hier dus ook ervaring mee, en zo win-win is dat niet. Je creëert bewust een leugen om in te leven en je doet je dagdagelijkse 'leuke dingen' met je partner, maar in je achterhoofd zal dit vaak naar voren komen over waar je nu mee bezig bent.

Denk je dat je FWB nooit bij zichzelf denkt van 'waar ben ik nu mee bezig' of 'wat voor voorbeeld ben ik voor mijn kinderen (indien aanwezig)'? Op lange termijn is het slechts een pleister op een etterende wond die nooit zal genezen en waar dus ook nooit aan gewerkt wordt.
Ik weet dat hij niet blij is dat het op deze manier gaat, maar hij accepteert het wel. Ik denk dat dat ook per persoon verschilt. Sommige mensen moeten gewoon niet vreemdgaan, omdat ze dat gewoon niet aankunnen. Maar ik denk wel dat het kan en de FWB in kwestie is daar een goed voorbeeld van.
pi_207891632
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:14 schreef AlwaysHappy het volgende:

Jij hebt het dan wel over een ietwat andere situatie. Je beschrijft een situatie waarin de vrouw weet dat haar man af en toe vreemdgaat maar er bewust voor kiest om toch bij haar partner te blijven. Dat is heel wat anders dan een situatie waarin de man vreemdgaat en het niet eens verteld aan zijn vrouw. Die dan dus niet de vrijheid heeft om voor haarzelf te bepalen of ze bij iemand wil zijn die met anderen het bed in duikt. Gun je partner in ieder geval de waarheid. Als je de ballen hebt om je pik er bij iemand anders in te duwen moet je ook gewoon de ballen hebben om eerlijk te zijn. In plaats van excuusjes te zoeken en er van uit te gaan dat je vrouw het prima zou vinden zolang ze het maar niet weet.
Het is een heterostel, dus het betreft de man die het weet. En zij heeft hem niets verteld. Hij is er gewoon achtergekomen. Zij weet niet dat hij het weet.

Maar toen hij erachter kwam besloot hij dat hij haar er niet mee ging confronteren, omdat hij zijn relatie niet op het spel wil zetten (zijn woorden). Hij wil ook absoluut niet dat ze het gaat bekennen, want dan moeten ze er iets mee. Ik heb hem ook wel gezegd dat hij haar gewoon kan laten weten dat ze wat hem betreft best met een ander naar bed mag, maar gek genoeg wil hij dat helemaal niet. Hij is bang dat ze dan nog veel meer losgaat. Heeft hij wellicht nog gelijk in ook, geen idee. En hij denkt ook dat ze hem dan een slappe zak zal vinden en over hem heen gaat lopen. Misschien ook wel waar. Kennelijk vindt hij zichzelf een slappe zak.

En van een afstandje denk ik dat zij eigenlijk wel wil dat hij het wel ontdekt, want vrouwen zijn heel goed in verbergen en zij lijkt weinig moeite te doen. Of eigenlijk gewoon niet.

Communicatief zit er iets niet helemaal goed daar. Maar goed hun relatie. Verder zijn ze wel tevreden met hoe het loopt. Van de buitenkant zijn ze het ideale gezinnetje. Nooit ruzie ook. Dat krijg je als je nooit eens je mond open doet.

Nou ja, hij loopt ruwweg 2x per jaar onder het genot van grote hoeveelheden drank bij mij leeg. En dan kan hij er weer tegenaan.

Het zou mijn relatie niet zijn, maar goed.
pi_207891708
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Excuusjes excuusjes. Alsof de man totaal geen controle heeft over zijn eigen lichaam. Hij kiest er bewust voor om die stagiaire te neuken op dat moment. Dat is niet een automatisch gevolg of zo.

Ik weet ook niet waar jij je cijfertjes vandaan haalt. Vrouwen gaan meer vreemd dan mannen. 99 van de 100 mensen denken wel eens aan vreemdgaan. Etc. Wie beweert mag met de bronnen komen. Heb je die?

En het kan dat sommigen het niet waarderen als hij partner eerlijk is. Dat is dan kut. Dan kan je altijd nog bepalen dat het beter is om uit elkaar te gaan als de wens om iemand anders te neuken te groot is. Dat is altijd beter dan om maar gewoon vreemd te gaan omdat je partner het niet ziet zitten.

Daarnaast is mijn ervaring dat je die gevoelens prima kan bespreken in een goede relatie. Denk dat mensen die graag vreemdgaan of het prima vinden zichzelf vooral wijs willen maken dat eerlijkheid over seks binnen een relatie niet gewaardeerd wordt. Geeft ze een excuus om vreemd te gaan.
Ik heb het vermoeden dat jij wat minder verleiding in je leven hebt ontmoet en dan is het ook allemaal wel makkelijker om hem in je broek te houden.

Verder staat er niet dat 99% denkt aan vreemdgaan. Maar eens iemand ontmoeten en daar nieuwsgierig naar zijn als in 'als ik vrij was zou ik daar graag een keer mee naar bed gaan', dat lijkt mij doodnormaal.

En uit elkaar gaan is helemaal niet altijd beter dan vreemdgaan. Dat zie je aan het voorbeeld. Mag hij voor zichzelf nog beslissen wat hij beter vindt?

Verder ben ik ook voor eerlijkheid. Ik ben er ook eerlijk over. Over mijn eigen behoeftes. Maar ook over dat ik heel ruimdenkend ben over de behoeftes van de ander. Ik zit alleen niet zo vastgeroest als jij over dit onderwerp. Het is immers niet zo zwart-wit.
pi_207891754
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:14 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Eerst had je het over een eenmalige fout, nu is het alweer eens per jaar :+
[..]
Je hebt het er telkens over dat de consequenties er voor zorgen dat vreemdgaan het niet waard is. Dan moet je dus gewoon niet vreemdgaan. Als je de gevolgen niet erbij op de kost neemt.
[..]

Die eens per jaar ging over de seksfrequentie thuis hè :+ Wel bij de les blijven.

Je moet niks. Er is ook nog een alternatief en dat is wel buiten de deur neuken, maar zorgen dat ze er niet achter komt. Natuurlijk is dat een risico, maar wie een beetje oplet, heeft dan wel te maken met een zeer klein risico.
  dinsdag 7 februari 2023 @ 12:04:34 #266
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_207891793
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:01 schreef soron_nl het volgende:



Wat moet ik ?
Niks
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 7 februari 2023 @ 12:19:31 #267
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_207892009
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb het vermoeden dat jij wat minder verleiding in je leven hebt ontmoet en dan is het ook allemaal wel makkelijker om hem in je broek te houden.

Verder staat er niet dat 99% denkt aan vreemdgaan. Maar eens iemand ontmoeten en daar nieuwsgierig naar zijn als in 'als ik vrij was zou ik daar graag een keer mee naar bed gaan', dat lijkt mij doodnormaal.

En uit elkaar gaan is helemaal niet altijd beter dan vreemdgaan. Dat zie je aan het voorbeeld. Mag hij voor zichzelf nog beslissen wat hij beter vindt?

Verder ben ik ook voor eerlijkheid. Ik ben er ook eerlijk over. Over mijn eigen behoeftes. Maar ook over dat ik heel ruimdenkend ben over de behoeftes van de ander. Ik zit alleen niet zo vastgeroest als jij over dit onderwerp. Het is immers niet zo zwart-wit.
Omdat ik principieel tegen vreemdgaan ben en van mening ben dat mensen hem in de broek moeten kunnen houden betekent dat meteen dat ik zelf nooit een verleiding gehad heb? :D goede manier om mijn mening weg te zetten natuurlijk. Ik heb best verleidingen gehad, maar ik ben gelukkig met m’n relatie, kom niks te kort en heb niet de behoefte om anderen te neuken. Als ik die drang wel zou hebben dan zou ik dat bespreken binnen de relatie. Wat me heel normaal lijkt.

Ik hoor nog te vaak dat het ‘gewoon gebeurde’. Nee, daar heb je zelf altijd wat over te zeggen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 7 februari 2023 @ 12:20:30 #268
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_207892020
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 12:01 schreef Halcon het volgende:

[..]
Die eens per jaar ging over de seksfrequentie thuis hè :+ Wel bij de les blijven.

Je moet niks. Er is ook nog een alternatief en dat is wel buiten de deur neuken, maar zorgen dat ze er niet achter komt. Natuurlijk is dat een risico, maar wie een beetje oplet, heeft dan wel te maken met een zeer klein risico.
Kan je doen ja als je zo weinig respect hebt voor je partner en zelfrespect ook niet belangrijk voor je is.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_207892039
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 12:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Kan je doen ja als je zo weinig respect hebt voor je partner en zelfrespect ook niet belangrijk voor je is.
Dat laatste is zo'n dooddoener.
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 12:40:10 #270
5428 crew  miss_sly
pi_207892251
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 12:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Omdat ik principieel tegen vreemdgaan ben en van mening ben dat mensen hem in de broek moeten kunnen houden betekent dat meteen dat ik zelf nooit een verleiding gehad heb? :D goede manier om mijn mening weg te zetten natuurlijk. Ik heb best verleidingen gehad, maar ik ben gelukkig met m’n relatie, kom niks te kort en heb niet de behoefte om anderen te neuken. Als ik die drang wel zou hebben dan zou ik dat bespreken binnen de relatie. Wat me heel normaal lijkt.

Ik hoor nog te vaak dat het ‘gewoon gebeurde’. Nee, daar heb je zelf altijd wat over te zeggen.
Je hebt gewoon nooit echte verleiding meegemaakt en je bent gewoon te vastgeroest. Dat zijn de enige redenen dat je niet vreemd bent gegaan. Als je echte verleiding meemaakt en echt ruimdenkend bent, dan doe je dat wel, maar dat is goed.

Ofzo.

O ja, en dan zijn wij degenen die geen respect hebben voor een ander omdat we vreemdgaan niet oké vinden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207894023
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 12:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je hebt gewoon nooit echte verleiding meegemaakt en je bent gewoon te vastgeroest. Dat zijn de enige redenen dat je niet vreemd bent gegaan. Als je echte verleiding meemaakt en echt ruimdenkend bent, dan doe je dat wel, maar dat is goed.

Ofzo.

O ja, en dan zijn wij degenen die geen respect hebben voor een ander omdat we vreemdgaan niet oké vinden.
Rare aanname dat zij het niet meegemaakt zou hebben. Je kan een verleiding ook weerstaan.
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 15:47:36 #272
5428 crew  miss_sly
pi_207894195
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 15:29 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Rare aanname dat zij het niet meegemaakt zou hebben. Je kan een verleiding ook weerstaan.
hij, en het was sarcastisch ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207894196
Al geneukt?
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207894228
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207894372
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 15:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]
hij, en het was sarcastisch ;)
Een hij. Dan is vreemd gaan gewoon iets anders.
pi_207894635
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 15:47 schreef eudaemonia het volgende:
Al geneukt?
Dat is de hamvraag inderdaad. :Y
pi_207895151
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 12:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Omdat ik principieel tegen vreemdgaan ben en van mening ben dat mensen hem in de broek moeten kunnen houden betekent dat meteen dat ik zelf nooit een verleiding gehad heb? :D goede manier om mijn mening weg te zetten natuurlijk. Ik heb best verleidingen gehad, maar ik ben gelukkig met m’n relatie, kom niks te kort en heb niet de behoefte om anderen te neuken. Als ik die drang wel zou hebben dan zou ik dat bespreken binnen de relatie. Wat me heel normaal lijkt.

Ik hoor nog te vaak dat het ‘gewoon gebeurde’. Nee, daar heb je zelf altijd wat over te zeggen.
Nee, omdat jij je er kennelijk geen voorstelling van kan maken hoe dat gaat als iemand om wat voor reden dan ook vatbaar ervoor is.

Jij hebt een goede relatie en je krijgt waar jij behoefte aan hebt. Maar voor to (en velen met hem) geldt dat hij niet krijgt waar hij behoefte aan heeft in zijn relatie. En in zo’n situatie gaan er toch gewoon veel voor de bijl.

En ja, idealiter zorgt hij er dan voor dat zijn behoeftes wel voldoende bevredigd worden binnen de relatie, maar de wereld is nu eenmaal imperfect. Net als de mens.
pi_207895173
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 12:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je hebt gewoon nooit echte verleiding meegemaakt en je bent gewoon te vastgeroest. Dat zijn de enige redenen dat je niet vreemd bent gegaan. Als je echte verleiding meemaakt en echt ruimdenkend bent, dan doe je dat wel, maar dat is goed.

Ofzo.

O ja, en dan zijn wij degenen die geen respect hebben voor een ander omdat we vreemdgaan niet oké vinden.
Altijd leuk, mods die woorden opzettelijk gaan verdraaien.

Who needs trolls when the mods can do that job?
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 17:14:23 #279
5428 crew  miss_sly
pi_207895266
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 17:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Altijd leuk, mods die woorden opzettelijk gaan verdraaien.

Who needs trolls when the mods can do that job?
Je zegt het letterlijk. Dat is ook wat @AlwaysHappy gelezen heeft en op gereageerd heeft. Ik verdraai dus niets.

Dat jij je niet kunt voorstellen dat je wel verleiding tegenkomt, maar dat je besluit daar niets mee te doen, is natuurlijk de andere kant van de medaille. En dat je dan niet ruimdenkend bent en dus vastgeroest, zijn ook letterlijk jouw woorden.

Kennelijk ben je niet zo ruimdenkend als je zelf vindt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 17:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, omdat jij je er kennelijk geen voorstelling van kan maken hoe dat gaat als iemand om wat voor reden dan ook vatbaar ervoor is.

Jij hebt een goede relatie en je krijgt waar jij behoefte aan hebt. Maar voor to (en velen met hem) geldt dat hij niet krijgt waar hij behoefte aan heeft in zijn relatie. En in zo’n situatie gaan er toch gewoon veel voor de bijl.

En ja, idealiter zorgt hij er dan voor dat zijn behoeftes wel voldoende bevredigd worden binnen de relatie, maar de wereld is nu eenmaal imperfect. Net als de mens.
De wereld is imperfect. En genoegen nemen met een relatie waarin je behoeften (welke dan ook) niet bevredigd worden, is iets wat veel mensen dan dus niet doen en dus de relatie verbreken om iemand te zoeken waarin die behoeften wel bevredigd worden.
Jij doet alsof de enige optie als je zo'n relatie hebt is om vreemd te gaan. Dat is niet zo.


Maar met als met Halcon gaan jij en ik het ook niet eens worden, en dat is prima. Maar ik ga de zetten niet nogmaals herhalen. Het is wel mooi geweest zo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 7 februari 2023 @ 17:15:22 #280
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_207895273
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 12:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je hebt gewoon nooit echte verleiding meegemaakt en je bent gewoon te vastgeroest. Dat zijn de enige redenen dat je niet vreemd bent gegaan. Als je echte verleiding meemaakt en echt ruimdenkend bent, dan doe je dat wel, maar dat is goed.

Ofzo.

O ja, en dan zijn wij degenen die geen respect hebben voor een ander omdat we vreemdgaan niet oké vinden.
:D Verder eens
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_207895489
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 17:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je zegt het letterlijk. Dat is ook wat @:AlwaysHappy gelezen heeft en op gereageerd heeft. Ik verdraai dus niets.

Dat jij je niet kunt voorstellen dat je wel verleiding tegenkomt, maar dat je besluit daar niets mee te doen, is natuurlijk de andere kant van de medaille. En dat je dan niet ruimdenkend bent en dus vastgeroest, zijn ook letterlijk jouw woorden.

Kennelijk ben je niet zo ruimdenkend als je zelf vindt.
[..]
De wereld is imperfect. En genoegen nemen met een relatie waarin je behoeften (welke dan ook) niet bevredigd worden, is iets wat veel mensen dan dus niet doen en dus de relatie verbreken om iemand te zoeken waarin die behoeften wel bevredigd worden.
Jij doet alsof de enige optie als je zo'n relatie hebt is om vreemd te gaan. Dat is niet zo.


Maar met als met Halcon gaan jij en ik het ook niet eens worden, en dat is prima. Maar ik ga de zetten niet nogmaals herhalen. Het is wel mooi geweest zo.
- en ik raad jou aan dit soort niets toevoegende opmerkingen die maar om 1 reden er staan achterwege te laten -

Ik schreef dat onder bepaalde omstandigheden het fout KAN gaan.

Dus niet ZAL gaan.

Echt, dat je dit soort elementaire zaken nog moet uitleggen aan volwassenen…

Daarnaast sprak ik ook nog enkel een vermoeden uit, wat wezenlijk anders is dan iets beweren.

[ Bericht 4% gewijzigd door CoolGuy op 07-02-2023 17:58:58 ]
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 17:45:48 #282
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_207895527
Ah, het speelkwartier is weer bezig zie ik? Terwijl we allemaal weten dat dat soort gedoe niet de bedoeling is?

Echt, dat je dit soort elementaire zaken nog moet uitleggen aan volwassenen.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 7 februari 2023 @ 18:08:39 #283
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207895726
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Inruilen, inderdaad. Dus relatie beeindigen en door naar de volgende. Prima. Niet iemand on the side als je samen afgesproken hebt dat je relatie monogaam is.
Dit is inderdaad de manier waarop vrouwen dit normaalgesproken aanpakken. Ze zijn alleen maar samen met een man waar ze helemaal into zijn. Op het moment dat dat wegvalt stoppen ze ermee maar doen ze nog niets met mannen. Eerst gaat die vrouw op zichzelf wonen.

Fulltime werken en het comfortable leven dat ze had met hem laat ze helemaal los. Want samenwonen mag alleen als er echte liefde is. Dan maar dat krappe appartmentje in plaats van dat vrijstaande huis.

Vervolgens als ze aan haar nieuwe single leven gewend is begint ze pas met een nieuwe man.

Dat is hoe vrouwen zijn. :)
  dinsdag 7 februari 2023 @ 18:21:07 #284
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_207895823
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 18:08 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Dit is inderdaad de manier waarop vrouwen dit normaalgesproken aanpakken. Ze zijn alleen maar samen met een man waar ze helemaal into zijn. Op het moment dat dat wegvalt stoppen ze ermee maar doen ze nog niets met mannen. Eerst gaat die vrouw op zichzelf wonen.

Fulltime werken en het comfortable leven dat ze had met hem laat ze helemaal los. Want samenwonen mag alleen als er echte liefde is. Dan maar dat krappe appartmentje in plaats van dat vrijstaande huis.

Vervolgens als ze aan haar nieuwe single leven gewend is begint ze pas met een nieuwe man.

Dat is hoe vrouwen zijn. :)
Nogal een bekrompen en generaliserende kijk op vrouwen hou je er op na :o
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_207902323
Heeft ts z’n collega inmiddels al over het kopieerapparaat heen gelegd of wat?
pi_207903380
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 18:08 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Dit is inderdaad de manier waarop vrouwen dit normaalgesproken aanpakken. Ze zijn alleen maar samen met een man waar ze helemaal into zijn. Op het moment dat dat wegvalt stoppen ze ermee maar doen ze nog niets met mannen. Eerst gaat die vrouw op zichzelf wonen.

Fulltime werken en het comfortable leven dat ze had met hem laat ze helemaal los. Want samenwonen mag alleen als er echte liefde is. Dan maar dat krappe appartmentje in plaats van dat vrijstaande huis.

Vervolgens als ze aan haar nieuwe single leven gewend is begint ze pas met een nieuwe man.

Dat is hoe vrouwen zijn. :)
Ik ken toch anders verrekkes veel vrouwen die op dat moment kennelijk even vergeten waren hoe het is om vrouw te zijn. Tot aan op dezelfde dag samenwonen met in de ochtend de ex en de avond met de nieuwe soulmate.
  woensdag 8 februari 2023 @ 22:14:11 #287
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207914936
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 09:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik ken toch anders verrekkes veel vrouwen die op dat moment kennelijk even vergeten waren hoe het is om vrouw te zijn. Tot aan op dezelfde dag samenwonen met in de ochtend de ex en de avond met de nieuwe soulmate.
Ik was sarcastisch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')