Assistent is prima idd.quote:Op maandag 30 januari 2023 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uit de verhalen die ik over Heitinga lees maak ik op dat ie die spelers de afgelopen jaren wel beter maakt, dus goede zaak dat ie in ieder geval minimaal als assistent blijft
quote:Op maandag 30 januari 2023 07:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Johnny Heitinga is een grotere demagoog dan Dirk Kuyt. Dat is ook een prestatie op zich. En dan begint ie zijn wedstrijdbespreking met een foto van de ranglijst om "iets teweeg te brengen" alsof de spelers er nog niet van op de hoogte waren dat ze vijfde stonden. Amateurpsychologie van de koude grond. Je ziet aan alles dat het een imbeciel is die wanhopig een toptrainer probeert te acteren.
Ik kan redelijk in je meegaan op het gebied van de "psychologische trucjes" en het niveau daarvan, maar vergeet niet: de selectie bestaat uit voetballers, niet uit masterstudenten. Dus wie weet werkt het wel joh.quote:Op maandag 30 januari 2023 07:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Johnny Heitinga is een grotere demagoog dan Dirk Kuyt. Dat is ook een prestatie op zich. En dan begint ie zijn wedstrijdbespreking met een foto van de ranglijst om "iets teweeg te brengen" alsof de spelers er nog niet van op de hoogte waren dat ze vijfde stonden. Amateurpsychologie van de koude grond. Je ziet aan alles dat het een imbeciel is die wanhopig een toptrainer probeert te acteren.
Hij heeft 1 keer met ze getraind dus er was ook niet bijzonder veel wat hij had kunnen doen, dat was ook te zien aan het voetbal al begonnen ze redelijk. Dat open huis gebeuren is wel een dingetje, kijken of hij dat deze week een beetje dicht kan timmeren maar dan moet hij toch gaan sleutelen aan dat middenveld.quote:Op maandag 30 januari 2023 08:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kan redelijk in je meegaan op het gebied van de "psychologische trucjes" en het niveau daarvan, maar vergeet niet: de selectie bestaat uit voetballers, niet uit masterstudenten. Dus wie weet werkt het wel joh.
quote:Op maandag 30 januari 2023 07:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eerste zin ga je al de fout in. Er is geen grotere demagoog dan Dirrrruk uit Kattuk.quote:Op maandag 30 januari 2023 07:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die roze kameraad kan je maar beter in z'n darkroom laten, komt zelden wat zinnigs uit.quote:Op maandag 30 januari 2023 09:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerste zin ga je al de fout in. Er is geen grotere demagoog dan Dirrrruk uit Kattuk.
Daarnaast is het verfrissend dat Sjonnie gewoon zegt waar het op staat. Dat hoor ik Dirk ook niet doen. Ik vermoed dat je eerst maar een goed bakkie koffie moet gaan drinken.
Valt relatief mee, hij wisselt prima posts af met volslagen idiote posts. Er komt best wel eens wat zinnigs uit, vaker dan een pietje ofzo, alleen dit soort posts hakken er wel in ja.quote:Op maandag 30 januari 2023 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die roze kameraad kan je maar beter in z'n darkroom laten, komt zelden wat zinnigs uit.
Klaassen heeft scorend vermogen, Taylor niet.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:20 schreef Ramboetan het volgende:
Misschien toch maar weer Bassey centraal en Alvarez op zijn beste positie. Scheelt toch zo’n 15km per uur topsnelheid en je hebt een verdedigende middenvelder erbij die wel kan verdedigen. Klaassen of Taylor op de bank is mij om het even.
Klopt alleen met Klaassen en Alvarez op het middenveld wordt het wel heel erg traag en houterig. Het is een beetje dubbel allemaal.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Klaassen heeft scorend vermogen, Taylor niet.
Bassey moet je gewoon nooit meer opstellen.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:20 schreef Ramboetan het volgende:
Misschien toch maar weer Bassey centraal en Alvarez op zijn beste positie. Scheelt toch zo’n 15km per uur topsnelheid en je hebt een verdedigende middenvelder erbij die wel kan verdedigen. Klaassen of Taylor op de bank is mij om het even.
Die jongen moet je gewoon in zijn kracht gebruiken, puur als kuitenbijter en mandekker, en dan de bal afspelen naar iemand die er wel wat mee kan. Daarnaast heeft hij de snelheid om in zo'n omschakelmoment nog wat te kunnen corrigeren...quote:Op maandag 30 januari 2023 11:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bassey moet je gewoon nooit meer opstellen.
Waar die gast is gebleven, is toch niet niet normaal?quote:Op maandag 30 januari 2023 10:50 schreef Caland het volgende:
Ontkennen ze in Amsterdam nog steeds het aantrekken van Grillitsch?
Past totaal niet in het spelletje dat Ajax speelt. Of beter gezegd: het spelletje dat Ajax voor ogen heeft. Dus waarom ze die hebben gehaald?quote:Op maandag 30 januari 2023 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar die gast is gebleven, is toch niet niet normaal?
Omdat die dezelfde zaakwaarnemer als Alfred heeft hè.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Past totaal niet in het spelletje dat Ajax speelt. Of beter gezegd: het spelletje dat Ajax voor ogen heeft. Dus waarom ze die hebben gehaald?
Wel een 6 toch? Was voor Feyenoord vooral niet haalbaar wegens salaris (en later de concurrentie), dus zal ook aardig wat geld opstrijken.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar die gast is gebleven, is toch niet niet normaal?
Hij kostte niks, dat scheelt en Schreuder kende hem maar voorlopig is hij alleen maar geblesseerd of misschien is er wat anders aan de hand.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Past totaal niet in het spelletje dat Ajax speelt. Of beter gezegd: het spelletje dat Ajax voor ogen heeft. Dus waarom ze die hebben gehaald?
Hij heeft niks gekost in de zin van een transfersom. Hij heeft wel tekengeld gevangen en vangt salaris.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kostte niks, dat scheelt en Schreuder kende hem maar voorlopig is hij alleen maar geblesseerd of misschien is er wat anders aan de hand.
Uiteraard maar dat scheelt toch, eenzijdige optie tot verlenging zie ik, dat zal niet gebeuren neem ik aan.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft niks gekost in de zin van een transfersom. Hij heeft wel tekengeld gevangen en vangt salaris.
Ja, het zou erger zijn geweest als je er ¤ 12 mio of zo voor af zou hebben getikt. Maar ook nu weggegooid geld.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard maar dat scheelt toch, eenzijdige optie tot verlenging zie ik, dat zal niet gebeuren neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |