Ja later bedacht ik mij dat het weer minder verdacht wasquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:44 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
Oh maar eigenlijk moesten ze dus inderdaad juist weten hoe ze eruit zagen
Die is wel wat verdacht hier ja. Van een schilder een artiest maken en tijd verspillen door mensen nogmaals aan te spreken.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:43 schreef Moira het volgende:
Hmm, zal ik toch maar overstappen naar Jurre?
Ik gooi altijd geld uit de pot.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:45 schreef TLC het volgende:
What do you do for a living ?
'i make badeendjes' --> hint !
gek dat ze dat niet omschrijvenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:40 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij gaat het om de stoelen omschrijven
Van tevoren een strategie bedenken is dit seizoen niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Ranomi en Daniël hadden vanaf het begin al een lijstje er doorheen moeten pompen met wat ze in elk geval zoeken. Dan kun je tenminste wat gerichter vragen.
Dat is niet te doen joh, 20+ stoelen omschrijven waarbij de een een hoekje anders heeft dan de anderequote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gek dat ze dat niet omschrijven
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:46 schreef zorro28 het volgende:
Anke is het beste bezig hier tot nu toe.
Wat is het nu?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:46 schreef Legoblokje het volgende:
Anke maakt er ook een potje van, en die wordt grotendeels weggeknipt
Het grote "de regie wil je X of Y laten geloven"-complot.quote:
heus wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is niet te doen joh, 20+ stoelen omschrijven waarbij de een een hoekje anders heeft dan de andere
Inderdaad, en die namen boeien ook niet bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Ranomi en Daniël hadden vanaf het begin al een lijstje er doorheen moeten pompen met wat ze in elk geval zoeken. Dan kun je tenminste wat gerichter vragen.
Zeker weten dat het op basis van informatie makkelijker gaat dan proberen een stoel te omschrijven. "Een houten stoel, met drie stukjes hout achterop. Nee, twee stukken aan de onderkant, ja, maar met een ronde bodem." Ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heus wel.
maar beide kanten vertellen niet goed wat ze zoeken. Team kerk kan natuurlijk best even zeggen dat ze geen foto's oid zien maar alleen de vorm van een stoel..
Oh, dat klopt ook ongeveer.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht even dat deze donkere man dan 'de gast die altijd te laat komt' was
Volgens mij wonen er geen Arubanen in Zuid-Afrika.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht even dat deze donkere man dan 'de gast die altijd te laat komt' was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |