quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:29 schreef E.T. het volgende:
ik zie net op insta (Mollenjagers, fok geeft een foutmelding op de link dus krijg 'm niet geplakt) dat Daniel in het doolhof een heel stapeltje pakbonnen had.. Meer dan dat de uitzending ons deed geloven. En hij loopt dat hoekje ook om alsof hij wist dat daar zo'n ding hing.
Ik blijf erbij.. Daniel
ik viel van mijn stoel van het lachen tijdens dat telefoongesprek.... ze is dan ook echt totaal ongeschikt voor het programma. Het verbaasd me ook niks dat ze er nu uit ligt, zoals eigenlijk wel vaker gebeurd met ongeschikte deelnemers. Die gaan er vaak als eerste uit. Er zijn wel enkele uitzondering in het verleden waaronder nikki (in beide seizoenen), maar veel zijn dat er niet.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb me zelden zo kapot zitten ergeren als aan Annick deze aflevering
Gebeld worden, beetje pompiedompiedom erbij blijven staan, jezelf op het gemakje introduceren, ondertussen meeluisteren hoe er op de achtergrond geroepen wordt om een envelop open te maken, en als 'ie eenmaal open is eens zeggen dat ze het kistje niet open mogen maken
Niet de envelop, maar het kistje. Wat ze wél gewoon open mochten maken. En dan na afloop, als antwoord op kritiek over haar trage gedoe, nota bene zeggen "Nee, ik heb in één heldere zin gezegd...". Nee, flikkert op, dat heb je niet, mega traag van begrip zijnde troela
Man man man, ga toch weg.
Net als Soy, met je 'maak open, snel, maak open!'. En al je andere gekut elke keer weer.
Misschien is ze inmiddels ook wel weg, maar ik moet nog een half uur
ze zal wel echt zo zijn, want dit kan je niet acteren.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel gemol en getrol is of dat ze stiekem gewoon echt zo is.
uiteraard wordt de mol hier ingelicht wie het rode scherm heeft.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:23 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik bedoelde specifiek het moment vóór het kofferspel. Iedereen werd één voor één ingelicht over de opdracht en dat was te zien in de aflevering. Dit was hét moment om de mol te vertellen wie de test het slechtst hebben gemaakt. Als men de mol niks te melden heeft, dan had men de opdracht net zo goed plenair kunnen uitleggen. Vind ik.
Nikkie ongeschikt? Zij keek om bij Jeroen, dan ben je meer dan geschikt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik viel van mijn stoel van het lachen tijdens dat telefoongesprek.... ze is dan ook echt totaal ongeschikt voor het programma. Het verbaasd me ook niks dat ze er nu uit ligt, zoals eigenlijk wel vaker gebeurd met ongeschikte deelnemers. Die gaan er vaak als eerste uit. Er zijn wel enkele uitzondering in het verleden waaronder nikki (in beide seizoenen), maar veel zijn dat er niet.
Nikkiequote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik viel van mijn stoel van het lachen tijdens dat telefoongesprek.... ze is dan ook echt totaal ongeschikt voor het programma. Het verbaasd me ook niks dat ze er nu uit ligt, zoals eigenlijk wel vaker gebeurd met ongeschikte deelnemers. Die gaan er vaak als eerste uit. Er zijn wel enkele uitzondering in het verleden waaronder nikki (in beide seizoenen), maar veel zijn dat er niet.
Toch bijzonder. Ik google even op 'Jochem van Gelder Wie is de Mol', zie dan zo'n groepsfoto van toch nog maar een paar jaar geleden en bij de meesten heb ik echt géén idee wie het zijn, met de beste wil van de wereld nietquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
NikkieDie leek het vrij goed te begrijpen hoor. En deed ook niet echt dom. Een beter voorbeeld is Jochem van Gelder. Die dan wel weer de uitzondering op de regel is dat dergelijke spelers niet ver komen.
Alleen die naast Taeke Taekema vergeet ik zijn naam steeds van. De rest ken ik nog wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Even een willekeurige, toch niet héél oud.
[ afbeelding ]
Iets van zes keer 'geen idee', terwijl ik het honderd procent zeker wel gewoon gezien heb
Ja ik moest ook opzoeken wie dat ook al weer was. Geen indruk gemaaktquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen die naast Taeke Taekema vergeet ik zijn naam steeds van. De rest ken ik nog wel.
Maar als ik nou vanuit mijn hoofd had moeten zeggen wie er ook alweer in dat seizoen zaten. Dan had ik er denk ik maar een paar kunnen noemen.
Klaas kruistum, rop nogwat, airen mylene, ellie lust, tim hofman, marjolein keuning, annemiek schollard, celine narinx, taeke takema. De rest weet ik niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:12 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Iets van zes keer 'geen idee', terwijl ik het honderd procent zeker wel gewoon gezien heb
Ik weet nog wel dat het een muzikant is. En dat die af en toe eens in een programma opduikt. Maar dat is het wel. Een soort onbekendere Ruben Heinquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja ik moest ook opzoeken wie dat ook al weer was. Geen indruk gemaakt
Ik herken ze wel. Maar ik ben niet zo goed in namenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:12 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
De rest is er maar éénquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Klaas kruistum, rop nogwat, airen mylene, ellie lust, tim hofman, marjolein keuning, annemiek schollard, celine narinx, taeke takema. De rest weet ik niet.
Vrij goede score
Zelfs nu met die namen zegt Airen Mylene of Marjolein Keuning of Annemiek Schollard of Celine Narinx mij echt he-le-maal niksquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Klaas kruistum, rop nogwat, airen mylene, ellie lust, tim hofman, marjolein keuning, annemiek schollard, celine narinx, taeke takema. De rest weet ik niet.
Vrij goede score
Remy van Kesterenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat het een muzikant is. En dat die af en toe eens in een programma opduikt. Maar dat is het wel. Een soort onbekendere Ruben Hein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |