abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2023 @ 11:30:05 #51
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_207775737
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 11:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dit zegt denk ik al genoeg over de rest van je post en hoe serieus je WIDM neemt.

_O-
Mua, ik zal er alles aan doen om de mol te vinden. Als het programma de kaders van het spel weet te verleggen moet je dat als speler ook kunnen doen.

Ooit al een keer gehad over de interviews (in de zwarte kamer) die worden gehouden. Ik zal dus echt iedereen in de gaten houden hoelang mensen daarin zitten. De persoon die het er langst inzit is waarschijnlijk de mol.
pi_207775790
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 11:30 schreef xzaz het volgende:

[..]
Mua, ik zal er alles aan doen om de mol te vinden. Als het programma de kaders van het spel weet te verleggen moet je dat als speler ook kunnen doen.

Ooit al een keer gehad over de interviews (in de zwarte kamer) die worden gehouden. Ik zal dus echt iedereen in de gaten houden hoelang mensen daarin zitten. De persoon die het er langst inzit is waarschijnlijk de mol.
Het spel gaat niet buiten zijn kaders om.....
En denk je nou echt dat het een soort wachtruimte van de tandarts is waar je met zijn allen zit te wachten tot je de biechthokken in kan?
Ze nemen iedereen ongetwijfeld op aparte momenten apart, waarbij anderen niet exact door hebben wie hoe lang weg is en al helemaal niet in de buurt is.
pi_207776598
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 11:33 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En denk je nou echt dat het een soort wachtruimte van de tandarts is waar je met zijn allen zit te wachten tot je de biechthokken in kan?
Ze nemen iedereen ongetwijfeld op aparte momenten apart, waarbij anderen niet exact door hebben wie hoe lang weg is en al helemaal niet in de buurt is.
En al worden ze wel na elkaar opgehaald dan kan je er vanuit gaan dat ze allemaal exact X minuten weg zijn. De Mol zal dan waarschijnlijk wat extra info krijgen of gewoon lekker kletsen over het eten en drinken en de omgeving.
  maandag 30 januari 2023 @ 12:53:05 #54
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207776949
Annick net bij Annemieke op NPO2-radio. Ze snapt er nog steeds niks van dat ze is afgevallen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Miss 200.000.000! maandag 30 januari 2023 @ 13:06:08 #55
367000 roos94
pi_207777114
quote:
11s.gif Op maandag 30 januari 2023 12:53 schreef golfer het volgende:
Annick net bij Annemieke op NPO2-radio. Ze snapt er nog steeds niks van dat ze is afgevallen.
XD
  Manager PR/Moderator maandag 30 januari 2023 @ 13:08:13 #56
269689 crew  Viv
pi_207777138
quote:
Het was ook wel tragisch dat ze zelf beredeneerd had dat ze de test heel goed gemaakt had (want vol op één Mol + groen scherm gezien), dan is afvallen wel een hele omschakeling. :X
pi_207777148
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 13:08 schreef Viv het volgende:

[..]
Het was ook wel tragisch dat ze zelf beredeneerd had dat ze de test heel goed gemaakt had (want vol op één Mol + groen scherm gezien), dan is afvallen wel een hele omschakeling. :X
Ik had het idee dat ze daarmee een potje blufpoker speelde om een hoog geldbedrag te krijgen.
  Manager PR/Moderator maandag 30 januari 2023 @ 13:12:19 #58
269689 crew  Viv
pi_207777194
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 13:08 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik had het idee dat ze daarmee een potje blufpoker speelde om een hoog geldbedrag te krijgen.
Ik ken haar verder niet, maar afgaande op wat ik in WIDM van haar gezien heb: is blufpoker spelen niet een beetje te hoog gegrepen voor haar? :@
pi_207777315
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 13:12 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik ken haar verder niet, maar afgaande op wat ik in WIDM van haar gezien heb: is blufpoker spelen niet een beetje te hoog gegrepen voor haar? :@
Ik ken haar wel een beetje en vind haar altijd wel overtuigend als actrice. Dus nee, ik denk niet dat dat te hoog gegrepen is voor haar.
  maandag 30 januari 2023 @ 14:53:43 #60
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_207778878
quote:
Van de meeste spellen waaronder, snel zeggen dat ze de enveloppe niet mogen openen, snapte ze ook al niet veel. Dus echt verbazingwekkend is het niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 30 januari 2023 @ 14:55:21 #61
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_207778916
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 11:30 schreef xzaz het volgende:

[..]

Of gewoon lang van stof, warrig en/of graag aan het woord.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_207779053
quote:
Nou ja, ze zat dus gewoon vol op de verkeerde mol. En iemand anders ook. Dan val je dus af.
  maandag 30 januari 2023 @ 16:21:18 #63
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_207780096
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 11:33 schreef bianconeri het volgende:

[..]
We weten niet precies hoe het gaat? Ik bedoel een paar jaar geleden was het met de bloemen op bed. Als je dat niet door hebt wie dat gedaan heb buiten de spellen op ben je gewoon dom en heb je niet opgelet.

En het spel wordt uitgelegd als:
quote:
HET SPEL

De bekende Nederlanders reizen met elkaar naar het buitenland. Daar moeten ze allerlei opdrachten uitvoeren. Met deze opdrachten verdienen ze geld voor de pot, en dit lukt alleen als ze goed samenwerken. Maar… één van de kandidaten is een bedrieger: de Mol. Hij of zij heeft als doel de opdrachten te saboteren, zodat er zo min mogelijk geld in de pot komt. Natuurlijk moet de Mol zo onopvallend mogelijk zijn slag slaan, of juist niet – om de anderen op het verkeerde been te zetten.

Afvallers
Aan het eind van elke aflevering maken de kandidaten een test; twintig vragen over de identiteit van de Mol. Degene die de minste vragen goed heeft beantwoord ligt uit het spel. Die persoon moet direct naar huis. Als er twee of meer mensen evenveel vragen fout hebben beantwoord, moet degene die het
langst deed over het invullen van de vragenlijst naar huis.
Dus: 1) Degene die de minste vragen goed heeft beantwoord ligt uit het spel
Niet waar, dat kan gewoon veranderd worden. Wat als de volgende aflevering een opdracht is dat de gene met de meest juiste antwoorden dan naar huis gaat?
Dus 2) Die persoon moet direct naar huis.
Ook niet meer waar. Sommige krijgen nog na hun rode scherm een kans om terug te keren.
  maandag 30 januari 2023 @ 16:23:41 #64
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_207780122
quote:
:')
pi_207780430
Ik zit vol op Jurre nu. Alle punten op hem nu.
Zal wel moeten, want ik sta laatste in de poule. :')
pi_207781046
Als we komend weekend een eliminatie hebben dan verwacht ik wel dat er een redelijke tunnel gaat instorten. Ik neem wel gewoon een klein risico door al mijn punten op 1 kandidaat te zetten.

Overigens geef ik nog als tip mee dat de (resterende) tijd in beeld niet altijd klopt. Dat is een montagetruc voor dit soort programma's.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_207781186
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 17:39 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Als we komend weekend een eliminatie hebben dan verwacht ik wel dat er een redelijke tunnel gaat instorten. Ik neem wel gewoon een klein risico door al mijn punten op 1 kandidaat te zetten.

Overigens geef ik nog als tip mee dat de (resterende) tijd in beeld niet altijd klopt. Dat is een montagetruc voor dit soort programma's.
Waarom zou er een tunnel instorten?
En jij weet toch altijd al na 1 aflevering wie de mol is, dus voor jou gaat er toch sowieso geen tunnel instorten?

En dat er montages in zitten weet iedereen wel.

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:21 schreef xzaz het volgende:

Juist ja.
pi_207781199
quote:
Snapt zij sowieso wel ergens iets van dan?
pi_207781617
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 17:51 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Waarom zou er een tunnel instorten?
En jij weet toch altijd al na 1 aflevering wie de mol is, dus voor jou gaat er toch sowieso geen tunnel instorten?
:')

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 17:51 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En dat er montages in zitten weet iedereen wel.
Weet wel zeker dat de meeste mensen geloven dat de tijd bijna op was bij de tweede opdracht.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_207798895
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:00 schreef bianconeri het volgende:
Programmaopvulling? Wij zien de briefings niet, dus hoezo zou dat dan opvulling zijn?
En bedoel je de momenten die de mol heeft met de regie? Of alle kandidaten?
Voor de mol is het niet alleen briefing he, maar ook een stukje therapie als het ware.
Ik bedoelde specifiek het moment vóór het kofferspel. Iedereen werd één voor één ingelicht over de opdracht en dat was te zien in de aflevering. Dit was hét moment om de mol te vertellen wie de test het slechtst hebben gemaakt. Als men de mol niks te melden heeft, dan had men de opdracht net zo goed plenair kunnen uitleggen. Vind ik. :P
Hotapnyc
pi_207799375
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 15:07 schreef sjorsie1982 het volgende:

Geld verdienen is niet erg als de mol, als er later in de aflevering geld uit kan worden gehaald.

Oneens. +0 euro -1000 euro is veel beter (en ook gewoon het doel) dan +2000 euro -1000 euro.

Als mol moet je gewoon altijd proberen zo min mogelijk geld in de pot te krijgen. Anders ben je een slechte mol.
Hotapnyc
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 februari 2023 @ 21:11:11 #72
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207811727
Ik heb me zelden zo kapot zitten ergeren als aan Annick deze aflevering :o

Gebeld worden, beetje pompiedompiedom erbij blijven staan, jezelf op het gemakje introduceren, ondertussen meeluisteren hoe er op de achtergrond geroepen wordt om een envelop open te maken, en als 'ie eenmaal open is eens zeggen dat ze het kistje niet open mogen maken :')

Niet de envelop, maar het kistje. Wat ze wél gewoon open mochten maken. En dan na afloop, als antwoord op kritiek over haar trage gedoe, nota bene zeggen "Nee, ik heb in één heldere zin gezegd...". Nee, flikkert op, dat heb je niet, mega traag van begrip zijnde troela :r

Man man man, ga toch weg.

Net als Soy, met je 'maak open, snel, maak open!'. En al je andere gekut elke keer weer. :r

Misschien is ze inmiddels ook wel weg, maar ik moet nog een half uur :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 1 februari 2023 @ 21:17:51 #73
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207811864
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb me zelden zo kapot zitten ergeren als aan Annick deze aflevering :o

Gebeld worden, beetje pompiedompiedom erbij blijven staan, jezelf op het gemakje introduceren, ondertussen meeluisteren hoe er op de achtergrond geroepen wordt om een envelop open te maken, en als 'ie eenmaal open is eens zeggen dat ze het kistje niet open mogen maken :')

Niet de envelop, maar het kistje. Wat ze wél gewoon open mochten maken. En dan na afloop, als antwoord op kritiek over haar trage gedoe, nota bene zeggen "Nee, ik heb in één heldere zin gezegd...". Nee, flikkert op, dat heb je niet, mega traag van begrip zijnde troela :r

Man man man, ga toch weg.

Net als Soy, met je 'maak open, snel, maak open!'. En al je andere gekut elke keer weer. :r

Misschien is ze inmiddels ook wel weg, maar ik moet nog een half uur :+
Ik vraag me af of het wel gemol en getrol is of dat ze stiekem gewoon echt zo is.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 februari 2023 @ 22:10:05 #74
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207812924
quote:
9s.gif Op woensdag 1 februari 2023 21:17 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik vraag me af of het wel gemol en getrol is of dat ze stiekem gewoon echt zo is.
Nu heb ik de aflevering helemaal gezien en vraag ik me dit ook af ja :D

Dat ze daar een uur lang zitten te neuzelen en zij dan ineens zegt "het gaat allemaal wel veel sneller dan ik had gedacht" zegt ook wel genoeg :'(

Traag :'( van :'( begrip :'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 3 februari 2023 @ 12:29:46 #75
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_207831376
ik zie net op insta (Mollenjagers, fok geeft een foutmelding op de link dus krijg 'm niet geplakt) dat Daniel in het doolhof een heel stapeltje pakbonnen had.. Meer dan dat de uitzending ons deed geloven. En hij loopt dat hoekje ook om alsof hij wist dat daar zo'n ding hing.

Ik blijf erbij.. Daniel of Ranomi :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')