Daar ben je wel even mee bezig ja dat snap ik ook wel. Je kan ook hout kopen maar dat wordt een dure grap.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:36 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
[..]
Dat moet je niet onderschatten. Het is niet dat je even twee armen vol hout uit het bos sprokkelt en daarmee de winter doorkomt
Ik ben eens in een koude februarimaand in het midden van Finland geweest, het was min 25. Brrrr.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt weer eens geen idee waar je het over hebt
PTA / Sirdanilot gaat weer proberen zijn rijbewijs te halenquote:Op zondag 29 januari 2023 16:59 schreef RM-rf het volgende:
est wonen terwijl wonen daar relatief duur is en je ondanks dat woningen in meer afgelegen delen van Ierland heel goedkoop waren je daar nooit heen wilde trekken omdat dat te afgelegen was...?
Waarom zou wat je toen in Ierland zelf expliciet afwees opeens wel
Een Iers rijbewijs is tien jaar geldig.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat kwam omdat hij met zijn fietsie nergens heen kon dan niet eens naar de winkel of kroeg, laat staan naar zijn werk: zie hier
sirdanilot in WGR / Huis kopen. Hoe dan?!
Posts 106&108
Straks heeft ie een rijbewijs en dan is alles anders
Een Iers rijbewijs, bij terugkomst in NL komt ie niet door de keuring en is het waardeloos
Nee, in de regio Castelo Branco (centraal Portugal) ook, die lappen grond voor 15K zie je hier niet meer. Dat is al een paar jaar geleden.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:46 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
ja aan de kuststreek.. 50km naar binnen alleen rondom de 'steden'. Niet die lappen grond die je voor 15k kan kopen.
Ga gewoon naar Italië man. Goed weer, lekker eten en hitsige oude oma'tjes die al een flinke tijd droog staan en me smacht zitten te wachten op een stoere ruige kerel.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:54 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik ben eens in een koude februarimaand in het midden van Finland geweest, het was min 25. Brrrr.
Jeetje gaat dat zo hard daarzo?quote:Op zondag 29 januari 2023 21:49 schreef Managarm het volgende:
[..]
Nee, in de regio Castelo Branco (centraal Portugal) ook, die lappen grond voor 15K zie je hier niet meer. Dat is al een paar jaar geleden.
RealLifeLorequote:
Echte bouwvallen koop je nog voor onder de 10K, maar dat betekent wel vaak een complete herbouw. Dan moet je ook nog een bouwer proberen te vinden die je niet tilt (veel succes daarmee).quote:Heb ik ook wel eens eerder een topic over gepost, goedkoop huisje kopen in Portugal. Maar het is daar dus zelfs duurder dan in het verre noorden van Zweden. Wat gezien het inkomensniveau verbazingwekkend is.
tsjah, dat is een levenswijze waar men zich comfortabel bijvoelt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:34 schreef corehype het volgende:
zelfs al kreeg ik geld toe dan zou ik niet in de middle of nowhere willen wonen
je kan nergens heen en je kan niks doen
Wat als je plots een hartaanval krijgt in the middle of nowhere?quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:02 schreef Barry1986 het volgende:
[..]
tsjah, dat is een levenswijze waar men zich comfortabel bijvoelt.
Mensen die in stad wonen vinden het platteland te stil en vicaversa.
Dat is een oneindige discussie, hetzelfde als over smaak valt niet te twisten.
Dan ga je hemelen, maar wel vanaf het “het mooiste plekje” op aardequote:Op woensdag 8 februari 2023 09:21 schreef corehype het volgende:
[..]
Wat als je plots een hartaanval krijgt in the middle of nowhere?
En als je nou ziek wordt en regelmatig naar het ziekenhuis moet voor een behandeling?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:24 schreef Barry1986 het volgende:
[..]
Dan ga je hemelen, maar wel vanaf het “het mooiste plekje” op aarde
En wat als je nou chronisch ziek en depresief wordt door ongelukkig te wonen?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En als je nou ziek wordt en regelmatig naar het ziekenhuis moet voor een behandeling?
Ja, het is een keuze die ieder voor zichtzelf maakt.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:33 schreef Barry1986 het volgende:
[..]
En wat als je nou chronisch ziek en depresief wordt door ongelukkig te wonen?
*jemig stop met deze kinderlijke manier van proberen te overtuigen
Ik had je reactie gemist. Jemig.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:33 schreef Barry1986 het volgende:
[..]
En wat als je nou chronisch ziek en depresief wordt door ongelukkig te wonen?
*jemig stop met deze kinderlijke manier van proberen te overtuigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |