SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volg hier voor meer. Maandag heb ik mijn theorie examen.Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
Misschien kunnen we hem hier aanmoedigen, want het zou zijn leven wel makkelijker maken als hij dat papiertje zou binnenslepen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:49 schreef Selenophilia het volgende:
En dit vinden wij interessant omdat??
Blijkbaar interessant genoeg om te reagerenquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:49 schreef Selenophilia het volgende:
Ik reageer ook op vogeltjesdans, dus dat zegt helemaal niets.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Blijkbaar interessant genoeg om te reageren
Dan reageer je niet sufkut.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:49 schreef Selenophilia het volgende:
Mag ik in een camper rijden met rijbewijs B? Je krijgt helaas sinds kort geen gratis BE er meer bij hier in Ierlandquote:
Ik fiets liever.quote:
Welke kleur onderbroek heb jij aan vandaag?quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:24 schreef Aadil het volgende:
Welke oogafwijking/sterkte heb je precies?
Gewoon uit interesse kerel. Ik heb zelf -8 maar dat vormde geen belemmering voor het behalen van mijn rijbewijs. Maar goed, veel succes met je zuurheid verder.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:26 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Welke kleur onderbroek heb jij aan vandaag?
Ik heb verscheidene aangeboren oogaandoeningen helaas en ook vaak geopereerd. Mijn zicht gaat ook langzaam achteruit ondanks medicatie maar goed als het echt te slecht wordt lever ik het rijbewijs wel weer in.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:27 schreef Aadil het volgende:
[..]
Gewoon uit interesse kerel. Ik heb zelf -8 maar dat vormde geen belemmering voor het behalen van mijn rijbewijs. Maar goed, veel succes met je zuurheid verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:25 schreef sirdanilot het volgende:
Dit heb ik nog nooit gezienHoe kun je dit fout hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of dacht je dat het een vuilnisbak was waar je een condoom kan droppen na een car sex date?
Een plek waar je geld moet betalen, daar is TS niet zo goed in.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:32 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hoe kun je dit fout hebben?
Of dacht je dat het een vuilnisbak was waar je een condoom kan droppen na een car sex date?
quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:25 schreef sirdanilot het volgende:
Dit heb ik nog nooit gezienIk ken alleen deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na 5 keer falen in NL krijg je een ultra soft troost examen, rondje om de rotonde en klaar voor de echte falers onder de falersquote:Op donderdag 5 januari 2023 00:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een plek waar je geld moet betalen, daar is TS niet zo goed in.
Overigens blijf ik me afvragen waarom het een soort universeel mensenrecht is om je rijbewijs te mogen halen, maar dat staat verder los van deze TS in het bijzonder.
Ja maar die optie stond er niet bij.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:32 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hoe kun je dit fout hebben?
Ja, ik weet het. Een vriendin van mij heeft op die manier ook een rijbewijs cadeau gekregen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:38 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Na 5 keer falen in NL krijg je een ultra soft troost examen, rondje om de rotonde en klaar voor de echte falers onder de falers
Wie weet zit dat er voor TS ook nog wel in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |