SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volg hier voor meer. Maandag heb ik mijn theorie examen.Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
Misschien kunnen we hem hier aanmoedigen, want het zou zijn leven wel makkelijker maken als hij dat papiertje zou binnenslepen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:49 schreef Selenophilia het volgende:
En dit vinden wij interessant omdat??
Blijkbaar interessant genoeg om te reagerenquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:49 schreef Selenophilia het volgende:
Ik reageer ook op vogeltjesdans, dus dat zegt helemaal niets.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Blijkbaar interessant genoeg om te reageren
Dan reageer je niet sufkut.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:49 schreef Selenophilia het volgende:
Mag ik in een camper rijden met rijbewijs B? Je krijgt helaas sinds kort geen gratis BE er meer bij hier in Ierlandquote:
Ik fiets liever.quote:
Welke kleur onderbroek heb jij aan vandaag?quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:24 schreef Aadil het volgende:
Welke oogafwijking/sterkte heb je precies?
Gewoon uit interesse kerel. Ik heb zelf -8 maar dat vormde geen belemmering voor het behalen van mijn rijbewijs. Maar goed, veel succes met je zuurheid verder.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:26 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Welke kleur onderbroek heb jij aan vandaag?
Ik heb verscheidene aangeboren oogaandoeningen helaas en ook vaak geopereerd. Mijn zicht gaat ook langzaam achteruit ondanks medicatie maar goed als het echt te slecht wordt lever ik het rijbewijs wel weer in.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:27 schreef Aadil het volgende:
[..]
Gewoon uit interesse kerel. Ik heb zelf -8 maar dat vormde geen belemmering voor het behalen van mijn rijbewijs. Maar goed, veel succes met je zuurheid verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:25 schreef sirdanilot het volgende:
Dit heb ik nog nooit gezienHoe kun je dit fout hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of dacht je dat het een vuilnisbak was waar je een condoom kan droppen na een car sex date?
Een plek waar je geld moet betalen, daar is TS niet zo goed in.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:32 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hoe kun je dit fout hebben?
Of dacht je dat het een vuilnisbak was waar je een condoom kan droppen na een car sex date?
Dit heb ik nog nooit gezienIk ken alleen deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na 5 keer falen in NL krijg je een ultra soft troost examen, rondje om de rotonde en klaar voor de echte falers onder de falersquote:Op donderdag 5 januari 2023 00:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een plek waar je geld moet betalen, daar is TS niet zo goed in.
Overigens blijf ik me afvragen waarom het een soort universeel mensenrecht is om je rijbewijs te mogen halen, maar dat staat verder los van deze TS in het bijzonder.
Ja maar die optie stond er niet bij.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:32 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hoe kun je dit fout hebben?
Ja, ik weet het. Een vriendin van mij heeft op die manier ook een rijbewijs cadeau gekregen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:38 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Na 5 keer falen in NL krijg je een ultra soft troost examen, rondje om de rotonde en klaar voor de echte falers onder de falers
Wie weet zit dat er voor TS ook nog wel in
Als de bussen gewoon fatsoenlijk waren hoefde ik geen rijbewijs, en als werkgevers niet zo bekrompen waren ook niet.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een plek waar je geld moet betalen, daar is TS niet zo goed in.
Overigens blijf ik me afvragen waarom het een soort universeel mensenrecht is om je rijbewijs te mogen halen, maar dat staat verder los van deze TS in het bijzonder.
Of je leert te accepteren dat er geen directe bus gaat van Simpelveld naar tweede exloermond omdat slechts 1 persoon dit nodig heeft en gaat leren voor jezelf te zorgenquote:Op donderdag 5 januari 2023 00:40 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Als de bussen gewoon fatsoenlijk waren hoefde ik geen rijbewijs, en als werkgevers niet zo bekrompen waren ook niet.
Gtwvquote:Op donderdag 5 januari 2023 00:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Of je leert te accepteren dat er geen directe bus gaat van Simpelveld naar tweede exloermond omdat slechts 1 persoon dit nodig heeft en gaat leren voor jezelf te zorgen
Door bijvoorbeeld dit rijbewijs te proberen te halen? Of mag dat ook nietquote:Op donderdag 5 januari 2023 00:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Of je leert te accepteren dat er geen directe bus gaat van Simpelveld naar tweede exloermond omdat slechts 1 persoon dit nodig heeft en gaat leren voor jezelf te zorgen
Saudi-Arabië agrees.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik snap de TS wel. De laatste tijd merk ik vaker op dat wanneer een concessie afloopt, een nieuwe partij het opeens wel lukt om meer bussen de weg op te krijgen en nieuwe vervoersstromen aan te boren. Verder is het nogal veel gevraagd om van je potentiële reizigers te verlangen dat ze eventjes een buslijn opzetten, al bewonder ik de buurtbussen die men in Nederland kent.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat kan ik makkelijk betalen en het is hier in Ierland goedkoper dan in Nederland.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:30 schreef Het_Bokje het volgende:
Verzonnen topics
Voor een rijbewijs moet je sparen... 'nuff said...
Je mag niet zomaar zelf een lijndienst opzetten in Nederland hoor. Anders zou ik wel een aantal oude tourbussen opkopen, een paar Oekraiense buschauffeurs inhuren en een lijndienst Terneuzen-Gent opzetten. Da's een voorbeeld van een busroute die niet toereikend is. Je moet momenteel overstappen in Zelzate en de bus gaat ook niet naar Terneuzen zelf maar alleen naar het Busstation wat nogal buiten de stad ligt. Het duurt uren om in Gent te komen vanuit Terneuzen, behalve op zaterdag en zondag dan zijn er enkele rechtstreekse ritjes.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:53 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik snap de TS wel. De laatste tijd merk ik vaker op dat wanneer een concessie afloopt, een nieuwe partij het opeens wel lukt om meer bussen de weg op te krijgen en nieuwe vervoersstromen aan te boren. Verder is het nogal veel gevraagd om van je potentiële reizigers te verlangen dat ze eventjes een buslijn opzetten, al bewonder ik de buurtbussen die men in Nederland kent.
Dit heb ik nog nooit gezienDie had je vroeger in Frankrijk ook....... Kon je mooi op je terugrit van de wintersport je Frans muntgeld in kwijt.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey ! Take me drunk, i am home !
Jeeeejquote:Op maandag 9 januari 2023 11:51 schreef sirdanilot het volgende:
Theorie gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was nog zenuwachtig ook want het zat ergenst in een winkelcentrum en kon het in eerste instantie niet vinden maar toch gelukt. Geen fouten ook omdat ik het hele weekend heb zitten stampen op die stomme vragen
Klopt, maar dat weten echt heel weinig mensen. Ik heb het al een keer een rij-instructeur moeten uitleggen...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:01 schreef suijkerbuijk het volgende:
Gewoon je best doen en gaan.
Trouwens in Nederland had je gewoon de AM rijbewijs kunnen halen.
Rijgeschiktheid brommobiel
Anders dan voor een categorie B-rijbewijs geldt er voor een categorie AM-rijbewijs (brommer/brommobiel) geen medische eisen.
Vanzelfsprekend dient een bestuurder (brommer/brommobiel) in staat zijn veilig aan het verkeer deel te kunnen nemen, zonder daarbij een gevaar te vormen voor het overige verkeer.
https://langerthuisinhuis(...)De_Aixam_e-Coupe_GTI
Geen straf om er mee te rijden
Dit geld trouwens ook voor oudere mensen die mogen namelijk wel hun AM houden.
Als ze niet geschikt zijn voor de b-rijbewijs en die moeten inleveren.
Serieus?quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:37 schreef sirdanilot het volgende:
In NL was ik voor alles afgekeurd maar hier zijn ze niet zo streng. Door de vingers spieken bij de oogtest etc.
Je haalt je hiermee wel wat op je hals hoor. Het CBR is heilig op FOK!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:34 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Wetten zijn krom
Hier de oog test van cbr.
https://www.cbr.nl/nl/rij(...)lind-aan-een-oog.htm
Wetten bestaanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:43 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Je haalt je hiermee wel wat op je hals hoor. Het CBR is heilig op FOK!
KLB / Hoe het CBR en Rijbewijsbelang je aan het lijntje houden
Tsja van mij hoeft het niet he, dat hele rijbewijs. Maar van veel werkgevers toch echt wel. Dus dan moet je wat.quote:
Dat vertelden ze mij ook maar ik heb niks aan een brommer dan kan ik toch gewoon fietsen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:01 schreef suijkerbuijk het volgende:
Gewoon je best doen en gaan.
Trouwens in Nederland had je gewoon de AM rijbewijs kunnen halen.
Rijgeschiktheid brommobiel
Anders dan voor een categorie B-rijbewijs geldt er voor een categorie AM-rijbewijs (brommer/brommobiel) geen medische eisen.
Vanzelfsprekend dient een bestuurder (brommer/brommobiel) in staat zijn veilig aan het verkeer deel te kunnen nemen, zonder daarbij een gevaar te vormen voor het overige verkeer.
https://langerthuisinhuis(...)De_Aixam_e-Coupe_GTI
Geen straf om er mee te rijden
Dit geld trouwens ook voor oudere mensen die mogen namelijk wel hun AM houden.
Als ze niet geschikt zijn voor de b-rijbewijs en die moeten inleveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |