altijd handigquote:Op zondag 29 januari 2023 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en het beest is oud dus het verschilt of die uit slaapt en de hele dag door niks anders doet dan slapen of dat die wat vaker naar buiten wil.
Maar ja heb ik in ieder geval weer wat beweging op een dag
En hopelijk de laatste. De andere twee liggen in de kast te verstoffen.. mocht nog iemand hier er eentje nodig hebben.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze heeft een nieuwe (de nieuwste) Garmin
Ik vind het redelijk opmerkelijk dat je behalve een paar twitter berichtjes nog helemaal niemand over hoort, geen enkele media volgens mij. Terwijl dit toch een behoorlijk grote aanval lijkt.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 09:02 schreef kwiwi het volgende:
Zonnige groetjes uit Davos
Waarschuwt dat bord dat die hele berg vol ligt met sos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ik ben momenteel tevreden met die van mij.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hopelijk de laatste. De andere twee liggen in de kast te verstoffen.. mocht nog iemand hier er eentje nodig hebben.
quote:Op zondag 29 januari 2023 09:02 schreef kwiwi het volgende:
Zonnige groetjes uit Davos
WEF adept!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ben jaloers stap zo op de mtb voor wat koude bewolkte kilometersVakman pur sang
Wat is de nieuwste Garmin?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze heeft een nieuwe (de nieuwste) Garmin
Zal die dikke @Haags wel verschrikkelijk vinden.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
altijd handig
https://www.nu.nl/economi(...)tatje-prijziger.html
frietjes worden ook onbetaalbaar
Het is patat.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal die dikke @:haags wel verschrikkelijk vinden.
Heuh geen uitgekookte eieren vandaag
deze maar dan heeft kwiwi hem in een andere klweurquote:
Dat sowieso.quote:
Dit ga jij komende week iedere ochtend herhalen dit riedeltje.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat sowieso.![]()
Gisteren nog patatjes gehad
Ooooh de Fenix 7S. Ja mooi ding.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze maar dan heeft kwiwi hem in een andere klweur
https://www.debijenkorf.n(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Neuh. Ben niet zo van de patat. Maar gisteren zat er huis gemaakte patat bij de burger. Dat is altijd wel beterquote:Op zondag 29 januari 2023 09:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit ga jij komende week iedere ochtend herhalen dit riedeltje.
Hoe chill is dat?! Lekker fresh en upskeer op vakantie @Wereldgozerquote:Op zondag 29 januari 2023 09:17 schreef datismijnmening het volgende:
Weer achterlijk gedroomd![]()
Werd op het vliegveld achterna gezeten door iemand die mijn haar af ging knippen
Heb je al in de spiegel gekeken of het echt een droom wasquote:Op zondag 29 januari 2023 09:17 schreef datismijnmening het volgende:
Werd op het vliegveld achterna gezeten door iemand die mijn haar af ging knippen
quote:Op zondag 29 januari 2023 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je al in de spiegel gekeken of het echt een droom was
misschien was het een handlanger van Taghi?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:17 schreef datismijnmening het volgende:
Heerlijk weertje.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien was het een handlanger van Taghi?
Hoe is het op bonaire?
Leukquote:Op zondag 29 januari 2023 09:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk weertje.
Straks flamingo’s spotten
Ja en ik ben prins pilsquote:Op zondag 29 januari 2023 09:21 schreef bitterbal het volgende:
zou toch wat zijn dat dimmy echt amalia is en wij denken dat het een grote grap is
Vond je dansje met de lokale bevolking wel een beetje behouden hoorquote:Op zondag 29 januari 2023 09:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk weertje.
Straks flamingo’s spotten
Huh wat? Van wanneer dan?quote:Op zondag 29 januari 2023 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een tafelslaper inclusief een beetje kwijl. En dan mijn rugzak als kussen.
Fles heeft daar ook wel foto's van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |