Soms heb ik zoiets van, we gaan toch wel dood. Misschien morgen onder een bus. Misschien door oorlog etc. Misschien heb ik gewoon liever dat het me een beetje overvalt ofzo. Want zelfs al wordt je best oud, dan kan het nog dat de dood te vroeg komt. Gewoon een beetje genieten met z'n allen.quote:Op zondag 29 januari 2023 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb dat van m'n vader, dat ik altijd op de hoogte moet zijn. Dat is ook wel eens vermoeiend, vooral de laatste jaren.
Staat hij op 1?quote:Op zondag 29 januari 2023 01:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu moet je nog een hele week wachten tot ik die film kijk.
Het is ook wel raar dat mensen zo NIET aan het genieten zijn. Wat is er nou leuk aan oorlog voeren?quote:Op zondag 29 januari 2023 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Soms heb ik zoiets van, we gaan toch wel dood. Misschien morgen onder een bus. Misschien door oorlog etc. Misschien heb ik gewoon liever dat het me een beetje overvalt ofzo. Want zelfs al wordt je best oud, dan kan het nog dat de dood te vroeg komt. Gewoon een beetje genieten met z'n allen.
Maar dat is soms.
Ik volgde eerst ook een heleboel podcasts over de oorlog elke dag. Daar ben ik gelukkig wel grotendeels mee gestopt want dat werd wel een beetje erg veel. Nu volg ik het nieuws soms ook een dagje nauwelijks.quote:Want ik verloor me ook helemaal in Rusland Oekraine, zeker in het begin maar best lang volgehouden. (bayraktar![]()
) Maar op den duur heb ik dan gewoon even weer wat ademruimte nodig ofzo. Dus ik begrijp dat vermoeiende heel erg goed.
Ach, het was niet helemaal nodig eigenlijk.quote:Je mag gerust dit soort dingen in dit topic doen hoor, voel je alsjeblieft niet bezwaard.
Yups, gestegen naar 1.quote:Op zondag 29 januari 2023 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Staat hij op 1?![]()
![]()
Ik dacht dat hij misschien van 23 naar 18 gegaan was ofzo
Dat komt vast goed. Hij duurt ook geen 3 uur, dat vind ik ook meestal wel fijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu hoop ik maar dat je hem een beetje leuk zal vinden.
Beetje een tegenwicht voor al het nieuws. Dat er ook gewoon nog heel erg veel goede mensen zijn ook. En hij is ook nog eens gebaseerd op een waargebeurd verhaal.quote:Op zondag 29 januari 2023 01:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat komt vast goed. Hij duurt ook geen 3 uur, dat vind ik ook meestal wel fijn.
Ja, tegenwicht tegen het nieuws in het groot en het klein is wel goed.quote:Op zondag 29 januari 2023 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje een tegenwicht voor al het nieuws. Dat er ook gewoon nog heel erg veel goede mensen zijn ook. En hij is ook nog eens gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
@kwiwi gaat straks zeggen dat je gewoon moet gaan.quote:Op zondag 29 januari 2023 01:31 schreef Recce het volgende:
Hmm, eens bedenken of ik morgen ga fietsen. 3 graden en misschien een zonnetje. Dat vind ik wel op de rand van acceptabel.
quote:Op zondag 29 januari 2023 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
@:kwiwi gaat straks zeggen dat je gewoon moet gaan.
Bluuuugh!
Het is de beste film die ik in jaren heb gezienquote:Op zondag 29 januari 2023 00:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, sorry, ik heb die Everything, Everywhere, All at Once film gekeken. Die sloeg ook nergens op.
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op zondag 29 januari 2023 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
@:kwiwi gaat straks zeggen dat je gewoon moet gaan.
quote:
je kind wil wandelen?quote:Op zondag 29 januari 2023 08:21 schreef dud0r het volgende:
Ik ga er ook maar eens uit. Zit er al eentje te zeuren om te wandelen
De leenhondquote:
Huh, welk horloge?quote:Op zondag 29 januari 2023 04:58 schreef kwiwi het volgende:
Dat horloge is wel echt tof, het is een soort van alle gezondheids-, weer-, topokaarten-, en sportapps in éénMeet zelfs oxygen levels, straks eens zien hoe het in de bergen is.
Ben altijd wel bang dat hoe meer technologie, hoe sneller iets kapot gaatMaar goed, we zullen zien.
Ja en het beest is oud dus het verschilt of die uit slaapt en de hele dag door niks anders doet dan slapen of dat die wat vaker naar buiten wil.quote:Op zondag 29 januari 2023 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ahja, die moeten er soms wel even uit ja
Ze heeft een nieuwe (de nieuwste) Garminquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
quote:Op zondag 29 januari 2023 09:02 schreef kwiwi het volgende:
Zonnige groetjes uit Davos
lwuxeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |