ja ja WF hermans standaard stuffquote:Op zondag 29 januari 2023 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]Voor de middelbare school moest je toch wel flink veel boeken lezen?
Als het moet is het helemaal waardeloos.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]Voor de middelbare school moest je toch wel flink veel boeken lezen?
Oh ja, dan ben je wel in een keer wakkerquote:Op zondag 29 januari 2023 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ergste keer was dat ik getoeter hoorde, was kennelijk in slaap gevallen (jaren geleden al) op de rechterbaan op de A27 en ik schoof al slapend naar links. Getoeter zorgde wel voor zoveel adrenaline dat ik verder klaarwakker was die rit
Jouw geheugen is meer ingericht op de wetenschap. Details ook denk ik. Ook domme kleine details waarvan je denkt hoezo heb ik dat nou weer onthouden.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was ook een film uit de jaren 80. Nee, Amelie staat nog op het lijstje. Ik moet eigenlijk ook bijhouden welke films ik gekeken heb, want ik ben er echt slecht in me dat vanuit het niets te herinneren. Als ik een titel zie, weet ik wel of ik die gezien heb de laatste tijd natuurlijk, maar als ik probeer op te noemen welke films ik gezien heb, schiet het niet op. Echt raar dat m'n geheugen daar zo slecht in is.
Ja, dat heeft m'n leesplezier wel redelijk vergalt voor langere tijd.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het moet is het helemaal waardeloos.
Ik slaap vooral goed in Wizz.quote:
Wat dat betreft liggen Recsie en ik veel dichter bij elkaar dan bij jouquote:Op zondag 29 januari 2023 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jouw geheugen is meer ingericht op de wetenschap. Details ook denk ik. Ook domme kleine details waarvan je denkt hoezo heb ik dat nou weer onthouden.En dan is zo'n gescript en of verzonnen verhaal misschien niet zo boeiend? Misschien kijk je ook wel deels een film met het idee van: zou dit allemaal echt kunnen zijn? En gniffelen als je iets ziet wat helemaal niet kan?
Geen idee of hier iets van klopt natuurlijk.
Maar er zijn zat van redenen waarom verhalen van boeken en films niet blijven hangen. Mij moet een film echt raken of ik moet het echt heel grappig vinden.
Dat is dus voor iedereen anders. Titels, quotes, acteurs, dat vergeet ik sowieso allemaal.
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:43 schreef Senn88 het volgende:
Volgens mij ben ik nu gewoon aan het paniekaanvallen
Wizz Airquote:Op zondag 29 januari 2023 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik slaap vooral goed in Wizz.
Op de een of andere manier is daar het tafeltje met mijn rugzak erop precies goed ofzo.
oh warom dat dan? Ik denk dat ik zo gewoon lekker in bedje ga liggenquote:Op zondag 29 januari 2023 00:43 schreef Senn88 het volgende:
ik slaap meestal ruk in een vliegtuig, ja af en toe van die korte wegdommelsessiesquote:Op zondag 29 januari 2023 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik slaap vooral goed in Wizz.
Op de een of andere manier is daar het tafeltje met mijn rugzak erop precies goed ofzo.
Denk ik ook wel ja.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dat betreft liggen Recsie en ik veel dichter bij elkaar dan bij jou
Als reactie op hoge hartslag. Begint weer te dalen ben maar ff op de dekens gaan liggen ied koudquote:
Ja, ik heb gewoon geen goed geheugen voor verhalen geloof ik. Ook niet voor liedjes trouwens. Van die kinderliedjes ken ik ook altijd nog maar een zin.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jouw geheugen is meer ingericht op de wetenschap. Details ook denk ik. Ook domme kleine details waarvan je denkt hoezo heb ik dat nou weer onthouden.En dan is zo'n gescript en of verzonnen verhaal misschien niet zo boeiend? Misschien kijk je ook wel deels een film met het idee van: zou dit allemaal echt kunnen zijn? En gniffelen als je iets ziet wat helemaal niet kan?
Geen idee of hier iets van klopt natuurlijk.
Maar er zijn zat van redenen waarom verhalen van boeken en films niet blijven hangen. Mij moet een film echt raken of ik moet het echt heel grappig vinden.
Dat is dus voor iedereen anders. Titels, quotes, acteurs, dat vergeet ik sowieso allemaal.
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:43 schreef Senn88 het volgende:
Kan je niet even naar buiten? En dan gewoon een tijdje diep inademen. Misschien helpt het.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:43 schreef Senn88 het volgende:
rustig aan doenquote:Op zondag 29 januari 2023 00:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als reactie op hoge hartslag. Begint weer te dalen ben maar ff op de dekens gaan liggen ied koud
Tijdje terug is een kennis van mij plotseling dood in elkaar gezakt door hartproblemen. Om de een of andere reden ben ik steeds bang dat dat mij ook overkomtquote:Op zondag 29 januari 2023 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh warom dat dan? Ik denk dat ik zo gewoon lekker in bedje ga liggen
Meestal vind ik dat toch veel bla bla.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:43 schreef Koen66 het volgende:
tijdens vergaderingen wegzakken kan ik ook prima
Heb wel eens gedacht dat ze iets met de zuurstof doen zodat iedereen sowieso al een beetje suffig is. Of misschien komt het omdat ze vaak op van die kuttijden vliegen waardoor je of veel te weinig geslapen hebt, of al de hele dag op met allemaal reisstress.quote:
Nee te duizelig dan flikker ik en lig ik daar maar. #dramaquote:Op zondag 29 januari 2023 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je niet even naar buiten? En dan gewoon een tijdje diep inademen. Misschien helpt het.
Awww! Probeer het maar gewoon even te laten voor wat het is dan. Straks gaat het beter.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:43 schreef Senn88 het volgende:
Oh, ja, kan. Denk ik ook weleens over na. Maar wie heeft daar dan last van? Jij zelf sowieso niet. Heb je man / vrouw / kinderen waar voor gezorged moet worden of zo?quote:Op zondag 29 januari 2023 00:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tijdje terug is een kennis van mij plotseling dood in elkaar gezakt door hartproblemen. Om de een of andere reden ben ik steeds bang dat dat mij ook overkomt
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 29 januari 2023 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb wel eens gedacht dat ze iets met de zuurstof doen zodat iedereen sowieso al een beetje suffig is. Of misschien komt het omdat ze vaak op van die kuttijden vliegen waardoor je of veel te weinig geslapen hebt, of al de hele dag op met allemaal reisstress.
Maar ze slapen heerlijk.
Nee maar dat betekend niet dat ik dood wil.. heb wel huisdieren en een klein nichtje dat ik wil zien opgroeienquote:Op zondag 29 januari 2023 00:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ja, kan. Denk ik ook weleens over na. Maar wie heeft daar dan last van? Jij zelf sowieso niet. Heb je man / vrouw / kinderen waar voor gezorged moet worden of zo?
Bedoel je met verhalen, fictieve verhalen? Want als ik weer eens ellendig lange verhalen heb verteld onthoud je dat wel.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon geen goed geheugen voor verhalen geloof ik. Ook niet voor liedjes trouwens. Van die kinderliedjes ken ik ook altijd nog maar een zin.Volgens mij is het zo, dat ik verhaal direct vergeet als ik het snap. Dan is het niet meer nodig het te onthouden.
Verder had je wel gelijk met of iets echt zou kunnen zijn of niet, al ben ik daar nu wel vanaf aan het stappen.
Ik weet hoe dat voelt.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tijdje terug is een kennis van mij plotseling dood in elkaar gezakt door hartproblemen. Om de een of andere reden ben ik steeds bang dat dat mij ook overkomt
Ja, fictieve verhalen.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je met verhalen, fictieve verhalen? Want als ik weer eens ellendig lange verhalen heb verteld onthoud je dat wel.
Intouchables is ook wel echt een mooie feelgood.
Ben jij een tafeltjeslaper of een achteroverslaper?quote:Op zondag 29 januari 2023 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens
Denk wel dat het aan het vroege tijdstip lag, in mijn geval
Ik denk een achteroverslaper en het liefste met mijn mond wagenwijd open.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben jij een tafeltjeslaper of een achteroverslaper?
Een tafelslaper inclusief een beetje kwijl. En dan mijn rugzak als kussen.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk een achteroverslaper en het liefste met mijn mond wagenwijd open.
Kan mr. Wattenschijfje dat beeld weer vereeuwigen, heel fijn.
En jij?
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een tafelslaper inclusief een beetje kwijl. En dan mijn rugzak als kussen.
Fles heeft daar ook wel foto's van.
Feelgood.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, fictieve verhalen.Geen echte verhalen van mensen, die onthou ik wel redelijk inderdaad. Kennelijk weten m'n hersenen of iets relevant is voor me of niet.
EDIT: Intouchables ga ik ook een keer kijken. Sowieso moet ik meer feelgood kijken eigenlijk.
Ja, klopt, Forrest Gump heb ik vroeger wel gezien inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Feelgood.Als je er dan toch iets van een gevoel aan over moet houden dan maar een goed gevoel. Misschien moet je die eerder doen dan Amelie trouwens. Want die is misschien wel een beetje intens. Forest Gump is ook leuk maar misschien nog wel van voor je filmstop.
Ja, sorry, dat is ook meer voor NWS.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb zķ even geen zin in nog een oorlog.
Intouchables.quote:Op zondag 29 januari 2023 01:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, klopt, Forrest Gump heb ik vroeger wel gezien inderdaad.Feelgood is ook wel lastig, want het moet er weer niet té dik bovenop liggen.
Komt in orde.quote:Op zondag 29 januari 2023 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Intouchables.
Doe hem maar een paar plaatsen omhoog schuiven.
Ik heb dat van m'n vader, dat ik altijd op de hoogte moet zijn. Dat is ook wel eens vermoeiend, vooral de laatste jaren.quote:Op zondag 29 januari 2023 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee geeft niet. Maar ik block het gewoon even tot morgenochtend.
Nu moet je nog een hele week wachten tot ik die film kijk.quote:Op zondag 29 januari 2023 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is ook echt pas net zaterdagavond geweest.
Soms heb ik zoiets van, we gaan toch wel dood. Misschien morgen onder een bus. Misschien door oorlog etc. Misschien heb ik gewoon liever dat het me een beetje overvalt ofzo. Want zelfs al wordt je best oud, dan kan het nog dat de dood te vroeg komt. Gewoon een beetje genieten met z'n allen.quote:Op zondag 29 januari 2023 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb dat van m'n vader, dat ik altijd op de hoogte moet zijn. Dat is ook wel eens vermoeiend, vooral de laatste jaren.
Staat hij op 1?quote:Op zondag 29 januari 2023 01:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu moet je nog een hele week wachten tot ik die film kijk.
Het is ook wel raar dat mensen zo NIET aan het genieten zijn. Wat is er nou leuk aan oorlog voeren?quote:Op zondag 29 januari 2023 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Soms heb ik zoiets van, we gaan toch wel dood. Misschien morgen onder een bus. Misschien door oorlog etc. Misschien heb ik gewoon liever dat het me een beetje overvalt ofzo. Want zelfs al wordt je best oud, dan kan het nog dat de dood te vroeg komt. Gewoon een beetje genieten met z'n allen.
Maar dat is soms.
Ik volgde eerst ook een heleboel podcasts over de oorlog elke dag. Daar ben ik gelukkig wel grotendeels mee gestopt want dat werd wel een beetje erg veel. Nu volg ik het nieuws soms ook een dagje nauwelijks.quote:Want ik verloor me ook helemaal in Rusland Oekraine, zeker in het begin maar best lang volgehouden. (bayraktar![]()
) Maar op den duur heb ik dan gewoon even weer wat ademruimte nodig ofzo. Dus ik begrijp dat vermoeiende heel erg goed.
Ach, het was niet helemaal nodig eigenlijk.quote:Je mag gerust dit soort dingen in dit topic doen hoor, voel je alsjeblieft niet bezwaard.
Yups, gestegen naar 1.quote:Op zondag 29 januari 2023 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Staat hij op 1?![]()
![]()
Ik dacht dat hij misschien van 23 naar 18 gegaan was ofzo
Dat komt vast goed. Hij duurt ook geen 3 uur, dat vind ik ook meestal wel fijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu hoop ik maar dat je hem een beetje leuk zal vinden.
Beetje een tegenwicht voor al het nieuws. Dat er ook gewoon nog heel erg veel goede mensen zijn ook. En hij is ook nog eens gebaseerd op een waargebeurd verhaal.quote:Op zondag 29 januari 2023 01:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat komt vast goed. Hij duurt ook geen 3 uur, dat vind ik ook meestal wel fijn.
Ja, tegenwicht tegen het nieuws in het groot en het klein is wel goed.quote:Op zondag 29 januari 2023 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje een tegenwicht voor al het nieuws. Dat er ook gewoon nog heel erg veel goede mensen zijn ook. En hij is ook nog eens gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
@kwiwi gaat straks zeggen dat je gewoon moet gaan.quote:Op zondag 29 januari 2023 01:31 schreef Recce het volgende:
Hmm, eens bedenken of ik morgen ga fietsen. 3 graden en misschien een zonnetje. Dat vind ik wel op de rand van acceptabel.
quote:Op zondag 29 januari 2023 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
@:kwiwi gaat straks zeggen dat je gewoon moet gaan.
Bluuuugh!
Het is de beste film die ik in jaren heb gezienquote:Op zondag 29 januari 2023 00:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, sorry, ik heb die Everything, Everywhere, All at Once film gekeken. Die sloeg ook nergens op.
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op zondag 29 januari 2023 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
@:kwiwi gaat straks zeggen dat je gewoon moet gaan.
quote:
je kind wil wandelen?quote:Op zondag 29 januari 2023 08:21 schreef dud0r het volgende:
Ik ga er ook maar eens uit. Zit er al eentje te zeuren om te wandelen
De leenhondquote:
Huh, welk horloge?quote:Op zondag 29 januari 2023 04:58 schreef kwiwi het volgende:
Dat horloge is wel echt tof, het is een soort van alle gezondheids-, weer-, topokaarten-, en sportapps in éénMeet zelfs oxygen levels, straks eens zien hoe het in de bergen is.
Ben altijd wel bang dat hoe meer technologie, hoe sneller iets kapot gaatMaar goed, we zullen zien.
Ja en het beest is oud dus het verschilt of die uit slaapt en de hele dag door niks anders doet dan slapen of dat die wat vaker naar buiten wil.quote:Op zondag 29 januari 2023 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ahja, die moeten er soms wel even uit ja
Ze heeft een nieuwe (de nieuwste) Garminquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
quote:Op zondag 29 januari 2023 09:02 schreef kwiwi het volgende:
Zonnige groetjes uit Davos
lwuxeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
altijd handigquote:Op zondag 29 januari 2023 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en het beest is oud dus het verschilt of die uit slaapt en de hele dag door niks anders doet dan slapen of dat die wat vaker naar buiten wil.
Maar ja heb ik in ieder geval weer wat beweging op een dag
En hopelijk de laatste. De andere twee liggen in de kast te verstoffen.. mocht nog iemand hier er eentje nodig hebben.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze heeft een nieuwe (de nieuwste) Garmin
Ik vind het redelijk opmerkelijk dat je behalve een paar twitter berichtjes nog helemaal niemand over hoort, geen enkele media volgens mij. Terwijl dit toch een behoorlijk grote aanval lijkt.quote:
Waarschuwt dat bord dat die hele berg vol ligt met sos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ik ben momenteel tevreden met die van mij.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hopelijk de laatste. De andere twee liggen in de kast te verstoffen.. mocht nog iemand hier er eentje nodig hebben.
WEF adept!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ben jaloers stap zo op de mtb voor wat koude bewolkte kilometersVakman pur sang
Wat is de nieuwste Garmin?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze heeft een nieuwe (de nieuwste) Garmin
Zal die dikke @Haags wel verschrikkelijk vinden.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
altijd handig
https://www.nu.nl/economi(...)tatje-prijziger.html
frietjes worden ook onbetaalbaar
Het is patat.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal die dikke @:haags wel verschrikkelijk vinden.
Heuh geen uitgekookte eieren vandaag
deze maar dan heeft kwiwi hem in een andere klweurquote:
Dat sowieso.quote:
Dit ga jij komende week iedere ochtend herhalen dit riedeltje.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat sowieso.![]()
Gisteren nog patatjes gehad
Ooooh de Fenix 7S. Ja mooi ding.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze maar dan heeft kwiwi hem in een andere klweur
https://www.debijenkorf.n(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Neuh. Ben niet zo van de patat. Maar gisteren zat er huis gemaakte patat bij de burger. Dat is altijd wel beterquote:Op zondag 29 januari 2023 09:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit ga jij komende week iedere ochtend herhalen dit riedeltje.
Hoe chill is dat?! Lekker fresh en upskeer op vakantie @Wereldgozerquote:Op zondag 29 januari 2023 09:17 schreef datismijnmening het volgende:
Weer achterlijk gedroomd![]()
Werd op het vliegveld achterna gezeten door iemand die mijn haar af ging knippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |