ja ja WF hermans standaard stuffquote:Op zondag 29 januari 2023 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]Voor de middelbare school moest je toch wel flink veel boeken lezen?
Als het moet is het helemaal waardeloos.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]Voor de middelbare school moest je toch wel flink veel boeken lezen?
Oh ja, dan ben je wel in een keer wakkerquote:Op zondag 29 januari 2023 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ergste keer was dat ik getoeter hoorde, was kennelijk in slaap gevallen (jaren geleden al) op de rechterbaan op de A27 en ik schoof al slapend naar links. Getoeter zorgde wel voor zoveel adrenaline dat ik verder klaarwakker was die rit
Jouw geheugen is meer ingericht op de wetenschap. Details ook denk ik. Ook domme kleine details waarvan je denkt hoezo heb ik dat nou weer onthouden.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was ook een film uit de jaren 80. Nee, Amelie staat nog op het lijstje. Ik moet eigenlijk ook bijhouden welke films ik gekeken heb, want ik ben er echt slecht in me dat vanuit het niets te herinneren. Als ik een titel zie, weet ik wel of ik die gezien heb de laatste tijd natuurlijk, maar als ik probeer op te noemen welke films ik gezien heb, schiet het niet op. Echt raar dat m'n geheugen daar zo slecht in is.
Ja, dat heeft m'n leesplezier wel redelijk vergalt voor langere tijd.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het moet is het helemaal waardeloos.
Ik slaap vooral goed in Wizz.quote:
Wat dat betreft liggen Recsie en ik veel dichter bij elkaar dan bij jouquote:Op zondag 29 januari 2023 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jouw geheugen is meer ingericht op de wetenschap. Details ook denk ik. Ook domme kleine details waarvan je denkt hoezo heb ik dat nou weer onthouden.En dan is zo'n gescript en of verzonnen verhaal misschien niet zo boeiend? Misschien kijk je ook wel deels een film met het idee van: zou dit allemaal echt kunnen zijn? En gniffelen als je iets ziet wat helemaal niet kan?
Geen idee of hier iets van klopt natuurlijk.
Maar er zijn zat van redenen waarom verhalen van boeken en films niet blijven hangen. Mij moet een film echt raken of ik moet het echt heel grappig vinden.
Dat is dus voor iedereen anders. Titels, quotes, acteurs, dat vergeet ik sowieso allemaal.
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:43 schreef Senn88 het volgende:
Volgens mij ben ik nu gewoon aan het paniekaanvallen
Wizz Airquote:Op zondag 29 januari 2023 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik slaap vooral goed in Wizz.
Op de een of andere manier is daar het tafeltje met mijn rugzak erop precies goed ofzo.
oh warom dat dan? Ik denk dat ik zo gewoon lekker in bedje ga liggenquote:Op zondag 29 januari 2023 00:43 schreef Senn88 het volgende:
ik slaap meestal ruk in een vliegtuig, ja af en toe van die korte wegdommelsessiesquote:Op zondag 29 januari 2023 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik slaap vooral goed in Wizz.
Op de een of andere manier is daar het tafeltje met mijn rugzak erop precies goed ofzo.
Denk ik ook wel ja.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dat betreft liggen Recsie en ik veel dichter bij elkaar dan bij jou
Als reactie op hoge hartslag. Begint weer te dalen ben maar ff op de dekens gaan liggen ied koudquote:
Ja, ik heb gewoon geen goed geheugen voor verhalen geloof ik. Ook niet voor liedjes trouwens. Van die kinderliedjes ken ik ook altijd nog maar een zin.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jouw geheugen is meer ingericht op de wetenschap. Details ook denk ik. Ook domme kleine details waarvan je denkt hoezo heb ik dat nou weer onthouden.En dan is zo'n gescript en of verzonnen verhaal misschien niet zo boeiend? Misschien kijk je ook wel deels een film met het idee van: zou dit allemaal echt kunnen zijn? En gniffelen als je iets ziet wat helemaal niet kan?
Geen idee of hier iets van klopt natuurlijk.
Maar er zijn zat van redenen waarom verhalen van boeken en films niet blijven hangen. Mij moet een film echt raken of ik moet het echt heel grappig vinden.
Dat is dus voor iedereen anders. Titels, quotes, acteurs, dat vergeet ik sowieso allemaal.
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:43 schreef Senn88 het volgende:
Kan je niet even naar buiten? En dan gewoon een tijdje diep inademen. Misschien helpt het.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:43 schreef Senn88 het volgende:
rustig aan doenquote:Op zondag 29 januari 2023 00:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als reactie op hoge hartslag. Begint weer te dalen ben maar ff op de dekens gaan liggen ied koud
Tijdje terug is een kennis van mij plotseling dood in elkaar gezakt door hartproblemen. Om de een of andere reden ben ik steeds bang dat dat mij ook overkomtquote:Op zondag 29 januari 2023 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh warom dat dan? Ik denk dat ik zo gewoon lekker in bedje ga liggen
Meestal vind ik dat toch veel bla bla.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:43 schreef Koen66 het volgende:
tijdens vergaderingen wegzakken kan ik ook prima
Heb wel eens gedacht dat ze iets met de zuurstof doen zodat iedereen sowieso al een beetje suffig is. Of misschien komt het omdat ze vaak op van die kuttijden vliegen waardoor je of veel te weinig geslapen hebt, of al de hele dag op met allemaal reisstress.quote:
Nee te duizelig dan flikker ik en lig ik daar maar. #dramaquote:Op zondag 29 januari 2023 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je niet even naar buiten? En dan gewoon een tijdje diep inademen. Misschien helpt het.
Awww! Probeer het maar gewoon even te laten voor wat het is dan. Straks gaat het beter.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:43 schreef Senn88 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |