Heb je al in de spiegel gekeken of het echt een droom wasquote:Op zondag 29 januari 2023 09:17 schreef datismijnmening het volgende:
Weer achterlijk gedroomd![]()
Werd op het vliegveld achterna gezeten door iemand die mijn haar af ging knippen
quote:Op zondag 29 januari 2023 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je al in de spiegel gekeken of het echt een droom was
misschien was het een handlanger van Taghi?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:17 schreef datismijnmening het volgende:
Weer achterlijk gedroomd![]()
Werd op het vliegveld achterna gezeten door iemand die mijn haar af ging knippen
Heerlijk weertje.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien was het een handlanger van Taghi?
Hoe is het op bonaire?
Leukquote:Op zondag 29 januari 2023 09:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk weertje.
Straks flamingo’s spotten
Ja en ik ben prins pilsquote:Op zondag 29 januari 2023 09:21 schreef bitterbal het volgende:
zou toch wat zijn dat dimmy echt amalia is en wij denken dat het een grote grap is
Vond je dansje met de lokale bevolking wel een beetje behouden hoorquote:Op zondag 29 januari 2023 09:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk weertje.
Straks flamingo’s spotten
Huh wat? Van wanneer dan?quote:Op zondag 29 januari 2023 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een tafelslaper inclusief een beetje kwijl. En dan mijn rugzak als kussen.
Fles heeft daar ook wel foto's van.
Niemand heeft hem ooit gezien dus hij zou zomaar prins pils kunnen zijnquote:
die heeft toch geen tijd om altijd maar lunchgenot te openen ?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand heeft hem ooit gezien dus hij zou zomaar prins pils kunnen zijn
Mja beetje leuk doen voor de pers enzoquote:Op zondag 29 januari 2023 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond je dansje met de lokale bevolking wel een beetje behouden hoor
Ja voor een smartwatch is het ook teveel. Ik heb 'm als sporthorloge, en dan de rest is bijzaak. Maar die topokaarten zijn echt goed, laat zelfs paadjes zien die je op googlw maps niet hebt.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooooh de Fenix 7S. Ja mooi ding.
Vind het zelf nog teveel geld voor een smartwatch, heb nog een oudere.
Gewoon in bed plassenquote:Op zondag 29 januari 2023 09:27 schreef Senn88 het volgende:
Mogguh ik moet nodig plassen maar tis zo koud
das wel vetquote:Op zondag 29 januari 2023 09:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja voor een smartwatch is het ook teveel. Ik heb 'm als sporthorloge, en dan de rest is bijzaak. Maar die topokaarten zijn echt goed, laat zelfs paadjes zien die je op googlw maps niet hebt.
Gewoon met deken om je heen uit bed gaanquote:Op zondag 29 januari 2023 09:27 schreef Senn88 het volgende:
Mogguh ik moet nodig plassen maar tis zo koud
Blijkbaar welquote:Op zondag 29 januari 2023 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die heeft toch geen tijd om altijd maar lunchgenot te openen ?
Ja of even een wasje draaienquote:Op zondag 29 januari 2023 09:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En dan vanavond aan de andere kant slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |