Zonne grote clitors jonguh bamquote:Op maandag 30 januari 2023 15:39 schreef Oriente het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)t_a_chance_to_share/
@:coco iets voor jou zo'n powervrouw?
Een soepje.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Ik twijfel of ik Thuisbezorgd ga doen vandaag (omdat ik wel iets lekkers verdiend heb!) of gewoon avg.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom heb jij wel iets lekkers verdiend?quote:Op maandag 30 januari 2023 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik Thuisbezorgd ga doen vandaag (omdat ik wel iets lekkers verdiend heb!) of gewoon avg.
Ik kom hier op terug.
Zuurkoolquote:Op maandag 30 januari 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe eens gek, bestel wat.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik Thuisbezorgd ga doen vandaag (omdat ik wel iets lekkers verdiend heb!) of gewoon avg.
Ik kom hier op terug.
GGMM in VBL / [VBL SC #8204]quote:Op maandag 30 januari 2023 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom heb jij wel iets lekkers verdiend?
Bestel een pizza shoarma met een bak knoflooksausquote:Op maandag 30 januari 2023 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kom hier op terug.
Sorry maar dat zag er echt waanzinnig smerig uitquote:Op maandag 30 januari 2023 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestel een pizza shoarma met een bak knoflooksaus
Gefeliciteerd, jij hebt zeker wel iets van Thuisbezorgd verdiend!quote:
Ik ga weer een pasta maken (zonder plakken kaas ranzig zwijn), en vervolgens mij klaar maken voor de eerste pingpongwedstrijd van het seizoen!quote:Op maandag 30 januari 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rucphen uit, altijd lastig.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga weer een pasta maken (zonder plakken kaas ranzig zwijn), en vervolgens mij klaar maken voor de eerste pingpongwedstrijd van het seizoen!
(Uitspelen op een maandagavond in één of ander kutdorp)
Lekker man, proef hem nu nogquote:Op maandag 30 januari 2023 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maar dat zag er echt waanzinnig smerig uit
Dat is wel erg laagquote:Op maandag 30 januari 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
The last of us S1E3
5/10, Adolf did not die for this
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie zie review
Ik ga het vanavond nog even proberen.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
The last of us S1E3
5/10, Adolf did not die for this
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie zie review
Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 januari 2023 10:21 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws
Ik ben geslaagd voor m'n eerste tentamen.
Jullie kunnen je gebakje ophalen bij @:scrummie
quote:Op maandag 30 januari 2023 15:39 schreef Oriente het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)t_a_chance_to_share/
@:coco iets voor jou zo'n powervrouw?
Poké Bowlquote:Op maandag 30 januari 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat wilde ik dus ook maar m'n favoriete Sushi-tent is op maandag gesloten.quote:
Succes kampioen!quote:Op maandag 30 januari 2023 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga weer een pasta maken (zonder plakken kaas ranzig zwijn), en vervolgens mij klaar maken voor de eerste pingpongwedstrijd van het seizoen!
(Uitspelen op een maandagavond in één of ander kutdorp)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |