Krijg coronaquote:Op zondag 29 januari 2023 21:06 schreef Paul het volgende:
VANAVOND WEER EEN NIEUWE RONDE SKRIBBL MET FOKKERS!
![]()
OFTEWEL TEKENEN TEGEN ELKAAR
![]()
LINKJE: https://skribbl.io/?cyCBuoHA
tot zo!
Ik heb liever @tong80 denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:06 schreef Sked het volgende:
Ik krijg de indruk dat Paul nog niet erg geliefd is hier.
snap ook niet heequote:Op zondag 29 januari 2023 22:06 schreef Sked het volgende:
Als je termen als "wijffie" gebruikt ben je ook gewoon af.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:06 schreef Sked het volgende:
Zuid-Holland ontkennertquote:Op zondag 29 januari 2023 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je termen als "wijffie" gebruikt ben je ook gewoon af.
In Den Haag is dat doodnormaalquote:Op zondag 29 januari 2023 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je termen als "wijffie" gebruikt ben je ook gewoon af.
De hele provincie wel.quote:
Nee zij vinden het doodnormaal. Ik heb al een grafhekel aan verkleinwoorden maar wijffie slaat alles.quote:
Maar dan wel een klein konijntje zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee zij vinden het doodnormaal. Ik heb al een grafhekel aan verkleinwoorden maar wijffie slaat alles.
Is cultuur daar moet je respect voor hebbenquote:Op zondag 29 januari 2023 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee zij vinden het doodnormaal. Ik heb al een grafhekel aan verkleinwoorden maar wijffie slaat alles.
Gefeliciteerd ouwe reus.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:21 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws
Ik ben geslaagd voor m'n eerste tentamen.
Jullie kunnen je gebakje ophalen bij @:scrummie
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:21 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws
Ik ben geslaagd voor m'n eerste tentamen.
Jullie kunnen je gebakje ophalen bij @:scrummie
Ik heb een hekel als men in Nederland hun kinderen kids noemtquote:Op zondag 29 januari 2023 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |