Die slijptol was wel erg naarstig op zoek naar veren in zijn holquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:17 schreef onlogisch het volgende:
Blote tieten @ 4.21
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
Ik denk dat hij liever lullen heeft.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die slijptol was wel erg naarstig op zoek naar veren in zijn hol
Beetje de Chevycaprice van Powned.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die slijptol was wel erg naarstig op zoek naar veren in zijn hol
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:17 schreef onlogisch het volgende:
Blote tieten @ 4.21
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
Dit is wel een hele rarequote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje de Chevycaprice van Powned.
Was zeker tof om te zien ondanks dat het niet mijn genre is. Snap nu het hoge cijfer van IMDb wel. Ik geef het een 8.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat gaat puur genieten worden. Wat een film
Wat een onnodig lange reviewquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was zeker tof om te zien ondanks dat het niet mijn genre is. Snap nu het hoge cijfer van IMDb wel. Ik geef het een 8.
McConaughey draagt zeker bij aan het cijfer.
Jezus wat een epistel.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was zeker tof om te zien ondanks dat het niet mijn genre is. Snap nu het hoge cijfer van IMDb wel. Ik geef het een 8.
Moest je huilen toen ze terug kwamen van de water planeet?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het woord epistel kent.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moest je huilen toen ze terug kwamen van de water planeet?
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Achterlijke film is het met dingen die achteraf heel logisch klinken tijdens de climaxquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken dat dit wel leuk was geweest op een groot scherm, maar jeetje zeg.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Achterlijke film is het met dingen die achteraf heel logisch klinken tijdens de climax
En ja ik ben dom maar wat een overschatte troep.
Nee, maar die scène met een oude dochter in bed en afscheid hadden ze weg mogen laten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar die scène met een oude dochter in bed en afscheid hadden ze weg mogen laten.
Chernobyl spreekt me wel aan, maar ik denk dat ik voor het slapen wat luchtigers kies.quote:
Tja, we hebben niet allemaal jouw schoonheid.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:53 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dat kind van the last of us mokerlelijk zeg.
Chernobyl is een aanrader.Dyatlovquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Chernobyl spreekt me wel aan, maar ik denk dat ik voor het slapen wat luchtigers kies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |