SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Talk 2 x - Life is What You Make It
Met Talk Talk kom je dan gewoon makkelijk weg, altijd goed…quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kon neit op de juiste titel komen
Fijne avond.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga even Studio Sport kijken. Al heb ik mijn favoriete club al gezien. Wellicht tot later anders tot de volgende keer
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht een microseconde dat het Ozzy Osbourne was.
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Paniekzaaien allen!*O*
![]()
![]()
![]()
/just me
Goede avond, livelink.quote:
Heb je het zo vaak tegen Ddm gezegd?quote:
Zekerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond, livelink.
Mooie binnenkomer voor je.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je het zo vaak tegen Ddm gezegd?
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je het zo vaak tegen Ddm gezegd?
PSV - GAE nu op TV…quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:41 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit met een schuin oog te kijken naar de ontwikkelingen in een bepaalde voetbalwedstrijd. Er is een nogal opzienbarend potje aan de gang in de Eredivisie...
Dat kun je wel zeggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:41 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit met een schuin oog te kijken naar de ontwikkelingen in een bepaalde voetbalwedstrijd. Er is een nogal opzienbarend potje aan de gang in de Eredivisie...
Mijn fout. Ik had niet over voetbal moeten beginnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verder had ik niks willen weten, maar dat is nu niet meer zo relevant…
Je weet nog niets nu, als het goed is.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verder had ik niks willen weten, maar dat is nu niet meer zo relevant…
Ik weet wat er live speelt…quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet nog niets nu, als het goed is.
Na PSv nog 4 wedstrijden. Heb ook geen eindstand genoemd.....
Maar zal niets meer zeggen daarover.
Goede avond en welkom, Voxs.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:50 schreef Voxs het volgende:
5-5 is zoiets als 0-0 bij het begin van een wedstrijd. Niets aan de hand
Olaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:50 schreef Voxs het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:50 schreef Voxs het volgende:
Les 1 in de brugklasquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:53 schreef Symphonic het volgende:
La Fenetre - Papa fum une pipe dans le jardin
Nee, heb vanavond een wijntje gedronken en die is niet helemaal lekker geland. Dus ik hou het even bij water. Misschien later nog een simpel pilsje.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:54 schreef Melting het volgende:
@:livelink: vandaag nog een biertje gepland?
Ik heb nu weer een erg lekkere.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben dit niveau nooit echt ontstegen.quote:
Groot gelijk dan.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, heb vanavond een wijntje gedronken en die is niet helemaal lekker geland. Dus ik hou het even bij water. Misschien later nog een simpel pilsje.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:04 schreef Melting het volgende:
Misschien is het maar beter als ze niet meer ademt.
Jij hebt de muzikale controle daarover…quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:04 schreef Melting het volgende:
Ik wilde iets onaardigs zeggen over die plaat, maar dit ga ik niet overtreffenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:04 schreef Melting het volgende:
Best welquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft hier 2 hits gehad, allebei nog al kenmerkend…
Componeren?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heeft er eentje aan de keukentafel zitten componeren tijdens een slapeloze nacht.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Ja, zomerhitje.
Maar geen idee van wie…
Ik hoor nog een Casio.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Componeren?
Drummachine aan en wat oldies er overheen gezongen…
Het zijn droevige tekstenliedjes, maar het raakt niet mijn hartsnaren. Een uitje was nodigquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Ritchie Family, van The Best Disco In Town…
Welterusten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Dank Melting voor muziek![]()
Fijne avond nog
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hier geen actieve herinnering meer aan…
Ciao!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Dank Melting voor muziek![]()
Fijne avond nog
Ik laat je even diep graven, Mad.quote:
De eerste jaren van mijn leven zijn qua muziek niet mijn sterkste jaren…quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik laat je even diep graven, Mad.
13 weken
7 piekpositie
1967
Ze is nog te boeken:quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekker vrolijk, maar wie o wie is het?
Dit kan iedereen zijn, Beppie van de Hoek of zo…quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekker vrolijk, maar wie o wie is het?
Laatste single:quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze is nog te boeken:
https://www.zangerescolinda.nl/
Ze wilden in haar tent, maar dat is ook zo'n breed begrip.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit kan iedereen zijn, Beppie van de Hoek of zo…
Daar zijn wel wat siliconen aan te pas gekomen.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie op het raam van die clip hierboven 'Hete Kolen' staan.
Daar heb ik pas gegeten, in Amersfoort…
Earth & Fire - Only Time Will Tell…
Ja, toen wel…quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:39 schreef Melting het volgende:
Op 17 oktober 2012 maakte Kaagman in een interview met Weekend bekend dat ze de ziekte van Parkinson heeft. Ze zei dat ze een voorbeeld wilde zijn voor anderen door openlijk uit te komen voor haar ziekte.
Dat snap ik niet helemaal. Waarom ben je dan een voorbeeld? Heerst er een taboe op het er voor uitkomen?
Adios!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik ben er vandoor mensen. Dank je Melting en welterusten straks allen!
Welterusten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik ben er vandoor mensen. Dank je Melting en welterusten straks allen!
Klopt. Weet je ook nog van wie?quote:
Die zijn het niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:49 schreef DJ11 het volgende:
Dit is heel erg 1989-1990. Lijkt op Mel & Kim
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, anders had ik die ?? niet geplaatst…
Ik draai ook regelmatig nummers die jullie niet herkennen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:51 schreef DJ11 het volgende:
Opvallend dat dit de Top 40 heeft gehaald. Het liedje is nogal kritisch over radio-DJ's...
Dat zijn Panic van The Smiths ook en I'm Gonna Shoot The DJ van The Press ook…quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:51 schreef DJ11 het volgende:
Opvallend dat dit de Top 40 heeft gehaald. Het liedje is nogal kritisch over radio-DJ's...
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Dit klinkt als iets van Johnny Lion…
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:54 schreef MadMaster het volgende:
Ha, het leek qua intro op Sophietje, vandaar mijn gok…
Neem me niet kwalijk?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:54 schreef MadMaster het volgende:
Dit wordt mijn laatste…
Kon Kan - I Beg Your Pardon
Nee, doe ik niet…quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk?![]()
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet…
Dank Melting, adios de rest!
Welterusten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet…
Welterusten MadMaster.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet…
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:03 schreef livelink het volgende:
Je hebt vandaag wel een heel vaag mapje uitgekozen, Melting.
Maar is het om aan te horen of liever niet?quote:Op zondag 29 januari 2023 00:04 schreef DJ11 het volgende:
Veel muziek gehoord waarvan ik niet wist dat het bestond, laat staan dat het in de Top 40 heeft gestaan.
Jawel hoor.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar is het om aan te horen of liever niet?
Het is zoals met zo veel zaken: je moet het doseren. Het meeste klonk wel oké, een paar nummers zijn mijn smaak niet. Houd je toch. Dat is bij mijn uitzendingen ook altijd zo.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar is het om aan te horen of liever niet?
De volgorde van woorden is een beetje bijzonderquote:Op zondag 29 januari 2023 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou nooit op deze titel gekomen zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De volgorde van woorden is een beetje bijzonder
Dat had je goed.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:16 schreef Melting het volgende:
Deze weten jullie vast niet.
[ afbeelding ]
Kende ik inderdaad nietquote:Op zondag 29 januari 2023 00:16 schreef Melting het volgende:
Deze weten jullie vast niet.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:18 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik dan wel, maar meer ook niet.
Sorryquote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En zo zijn we toch weer terug bij dat lettertype. Cirkeltje rond.
Er staat er nog 1 klaar van 12.0%.quote:
Zou ik niet doenquote:Op zondag 29 januari 2023 00:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Er staat er nog 1 klaar van 12.0%.
Weet nog niet of ik die nog neem.
Hoe laat is het nu waar jij bent? Of ben je alweer terug?quote:
Toch netjes dat hij niet om 7 uur al begonnen is.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:19 schreef Doedezemaar het volgende:
de buurman staat al weer te klussen aan z’n pergola en vlonder
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 09:24 schreef just me het volgende:
[..]Melting het was geen fijne nacht vandaag zal wel beter gaan
quote:Op zondag 29 januari 2023 09:24 schreef just me het volgende:
[..]Melting het was geen fijne nacht vandaag zal het vast wel beter gaan
Voor iets makkelijks gaan dan.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:34 schreef just me het volgende:
Ik ga rustig opstarten en ondertussen bedenken wat Junior zo voor mij kan betekenen
Ik moet vanavond natuurlijk wel eten maar de geur alleen al
@:DDM ik hoop dat die man snel klaar is!
Gewoon dat eten waar je wel zin in hebt, ik kan me voorstellen dat de geur van warm eten je doet kokhalzen. Yoghurt, fruit, rauwkost met een dip, stukjes kaas en worst, desnoods drinkontbijt uit een fles, het maakt voor nu echt niet uit, als je maar probeert iets te blijven eten en verdeel het gerust over de hele dagquote:Op zondag 29 januari 2023 09:34 schreef just me het volgende:
Ik ga rustig opstarten en ondertussen bedenken wat Junior zo voor mij kan betekenen
Heel andere oorzaak natuurlijk, maar ik kon tijdens mijn eerste zwangerschap ook niet tegen de geur van eten, maar ongekookt eten zoals salades of brood ging wel goed. Wellicht is dat een optie?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:34 schreef just me het volgende:
Klinkt spannend.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
DJ Lucky2Bastard
Dark Industrial
20:00 uur
quote:Op zondag 29 januari 2023 20:03 schreef Voxs het volgende:
Dit is lékkere muziek, die kraakjes en dingetjes haast Asmr , de beat, en mysterieus ook. Heerlijk.
Ik weet niet wat Asmr is, maar dit soort muziek kan ik zeker wel hebben zo in de avond voor een nieuwe werkweek.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:03 schreef Voxs het volgende:
Dit is lékkere muziek, die kraakjes en dingetjes haast Asmr , de beat, en mysterieus ook. Heerlijk.
Lekker spacend en relaxopwekkend he?quote:Op zondag 29 januari 2023 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Asmr is, maar dit soort muziek kan ik zeker wel hebben zo in de avond voor een nieuwe werkweek.
Van wie was die eerste track?quote:
Dank je ik voer het gelijk in op yt, dan kan ik morgen tijdens het schilderen luisteren nog eens.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Arnaud Le Texier - Waffle Bubble.
Geen idee wat er nog komt, want ben op de bonnefooi aan het mixen.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:17 schreef Voxs het volgende:
Het is fijne muziek en prettig dat er geen synths in zitten of niet dat typische synthhouse gebeuren.
quote:Op zondag 29 januari 2023 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee wat er nog komt, want ben op de bonnefooi aan het mixen.
Live in the mix dus?quote:Op zondag 29 januari 2023 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee wat er nog komt, want ben op de bonnefooi aan het mixen.
quote:
Het wordt opgenomen, dus zou kunnen.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je ik voer het gelijk in op yt, dan kan ik morgen tijdens het schilderen luisteren nog eens.
Of ga je dit ook uploaden?
tof!quote:Op zondag 29 januari 2023 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Het wordt opgenomen, dus zou kunnen.
Nee, niet uit mezelf. Alleen op R49.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:31 schreef Voxs het volgende:
@:livelink Luister je vaker dit soort muziek?
Ik soms, zeker als ik schilder is dit fijne concentratiemuziek. Lucky ken ik eerder, uit een andere chat en wist dat hij soms mixen upload op mixcloud. Die luister ik af en toe als er weer een melding over is.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, niet uit mezelf. Alleen op R49.
ha leuk! Ik ben nu ook spotify aan het ontdekken, maar daar luister ik weer heel andere muziek.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:33 schreef livelink het volgende:
Maar ik heb nu wel een account op Mixcloud, dus wellicht dat ik daar eens wat vaker ga kijken.
Spotify doe ik niet veel mee, behalve nummers in een playlist gooien die ik leuk vind en die ik me wil herinneren. Meestal nieuwe nummers die DJ11 draait.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
ha leuk! Ik ben nu ook spotify aan het ontdekken, maar daar luister ik weer heel andere muziek.
Hoi brother52. Hoe gaat het met jou?quote:
Dat is ook een idee! Ik vergeet dat altijd. Wat leuk is, vind ik wel, is de aanbevelingen die ze doen.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Spotify doe ik niet veel mee, behalve nummers in een playlist gooien die ik leuk vind en die ik me wil herinneren. Meestal nieuwe nummers die DJ11 draait.
Live praten in the mix is ook nog extra knap!quote:
Redelijk, beetje veel dingen aan mijn hoofd de laatste tijd.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi brother52. Hoe gaat het met jou?
Hopelijk ook leuke dingen.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Redelijk, beetje veel dingen aan mijn hoofd de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |