Blues...quote:Op zondag 29 januari 2023 22:28 schreef Blues het volgende:
En ik schrok vanmiddag van mijn oudste nicht, de ziekte is bij haar wel erg progressief...zit inmiddels grootste deel vd dag in een trippelstoel, kan niet meer autorijden, kan klein stukje lopen met rollator maar niet meer alleen.
Andere nicht, haar zus dus, is het stabiel slecht.
Wat een k*tgen / ziekte![]()
![]()
Ook niet te achterhalen in welke lijn de ziekte voorkomt, zij waren al in de 70 toen het zich openbaarde... mijn zus en ik hebben ook een beetje buikpijn ervan.. maar vooralsnog laten we ons maar niet testen.is ook bijna onmogelijk.
Er is 'toch niets aan te doen'.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:56 schreef Isabeau het volgende:
Blues...Wat erg voor je nichten, maar ook zo eng voor jou en je zus. Ik denk dat misschien niet weten hier beter is dan wel weten.
Nee, daarom juist is niet weten een goede keus. Want als er wel wat aan te doen was voor de symptomen zich voordoen, dan had je je natuurlijk al lang laten testen.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:04 schreef Blues het volgende:
Er is 'toch niets aan te doen'.
Het gevoel zakt wel weer, maar dit was wel heel confronterend, we hadden elkaar anderhalf jaar niet gezien.
Het is nogal een lijst dus het is makkelijk iets te missen. Maar ze hebben bij mijn ziekenhuisopname als een toevalsbevinding 'dingen' in mijn hoofd gezien die waarschijnlijk (goedaardige) tumoren zijn. Geen kanker waarschijnlijk dus dat is fijn. Het kan dus wel dit soort gevolgen hebben. Maar dat weet je dus pas als dat gebeurt. En als je weet dat ze er zitten, kun je dat nooit meer niet weten.quote:Op maandag 30 januari 2023 00:04 schreef Blues het volgende:
Fijn @:yinu je wandeling.
En dat van je hersentumoren wist ik niet joh, mss een keer overheen gelezen? Heftig
Proost. Op het levenquote:Op maandag 30 januari 2023 00:04 schreef Blues het volgende:
Ik ga nog een borrel nemen. Gewoon omdat het kan en YOLO.
Morgen thuiswerken, zo fijn
Ik deed dit ookquote:Op maandag 30 januari 2023 00:04 schreef Blues het volgende:
Ik ga nog een borrel nemen. Gewoon omdat het kan en YOLO.
Morgen thuiswerken, zo fijn
Soms ben ik wel eens jaloers op de mogelijkheid die jij hebt om tot 9 uur in bed te blijven liggen..quote:Op maandag 30 januari 2023 06:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgenik had een rare droom waar ik een uurtje geleden van wakker werd, zo eentje waar je dan even goed wakker van moet worden om niet verder te dromen als je weer in slaap valt. Dat wakker worden is gelukt, dat weer in slaap vallen nog niet
maar op 6.5 uur slaap doe ik het niet per se fantastisch dus ik ga toch nog maar een poging doen om daar nog 8u van te maken.
Als de koffiebonen/gemalen koffie op zijn/is.quote:Op maandag 30 januari 2023 08:12 schreef Lonaa het volgende:
Hahahaha ik kan nu al niet meer. Top![]()
Hoeveel koffie is teveel koffie?
Ik zag vrijdag dat er in de kerk nog een doos van 30 bij 30 cm aan nespresso espresso cups waren.quote:Op maandag 30 januari 2023 08:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als de koffiebonen/gemalen koffie op zijn/is.
Ahjaquote:Op maandag 30 januari 2023 08:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zag vrijdag dat er in de kerk nog een doos van 30 bij 30 cm aan nespresso espresso cups waren.
Uhm, wat...staat hier?quote:Op maandag 30 januari 2023 08:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja
Krijg je t niet enorm zuur als je aan zulke enorme palen staat te trekken met Nespresso in je mik?
quote:Op maandag 30 januari 2023 08:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uhm, wat...staat hier?![]()
Ligt een klein beetje aan wat ik moet doen, hoeveel koffie erin gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |