abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207772177
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 22:28 schreef Blues het volgende:
En ik schrok vanmiddag van mijn oudste nicht, de ziekte is bij haar wel erg progressief...zit inmiddels grootste deel vd dag in een trippelstoel, kan niet meer autorijden, kan klein stukje lopen met rollator maar niet meer alleen.
Andere nicht, haar zus dus, is het stabiel slecht.
Wat een k*tgen / ziekte :( :'(
Ook niet te achterhalen in welke lijn de ziekte voorkomt, zij waren al in de 70 toen het zich openbaarde... mijn zus en ik hebben ook een beetje buikpijn ervan.. maar vooralsnog laten we ons maar niet testen.is ook bijna onmogelijk.
:X
Blues... -O- Wat erg voor je nichten, maar ook zo eng voor jou en je zus. Ik denk dat misschien niet weten hier beter is dan wel weten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207772280
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 22:56 schreef Isabeau het volgende:

Blues... -O- Wat erg voor je nichten, maar ook zo eng voor jou en je zus. Ik denk dat misschien niet weten hier beter is dan wel weten.
Er is 'toch niets aan te doen'.

Het gevoel zakt wel weer, maar dit was wel heel confronterend, we hadden elkaar anderhalf jaar niet gezien.
pi_207772294
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 23:04 schreef Blues het volgende:

Er is 'toch niets aan te doen'.

Het gevoel zakt wel weer, maar dit was wel heel confronterend, we hadden elkaar anderhalf jaar niet gezien.
Nee, daarom juist is niet weten een goede keus. Want als er wel wat aan te doen was voor de symptomen zich voordoen, dan had je je natuurlijk al lang laten testen.

En dan is het wel progressief ja, na 1.5 jaar al zoveel verschil zien :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207772466
Even opgezocht wat Ataxi is, wat een afschuwelijk beeld. Kan me ook goed voorstellen dat je het niet wil weten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_207772544
Zij hebben dan ook nog de zeldzame vorm.
We hebben de hele familie doorgespit qua wat we mss niet gezien hebben, maar kunnen niemand bedenken die het ook had.
Dus moeten hun ouders ws de dragers zijn. Er is wel e.e.a. bekend maar er wordt maar weinig onderzoek naar gedaan.
pi_207772747
@Kaatje1: wauw, tof hoor, je jurk! Ik maak ook dingen (breien, pottenbakken o.a.) en ik postte volgens mij laatst hier al dat er eigenlijk een woord zou moeten zijn voor de soort tevredenheid die je voelt als je iets zelfgebreid/-gekleid/-gekookt/-geweckt/-gemaakts gebruikt, aanhebt of opeet. Of cadeau geeft. Een mengeling tussen trots en waardering van het proces.

@Tele6: wauw, wat een toffe dag lijkt me dat!

@Blues: jeetje, wat verdrietig van je nichten. Naar en angstig om te zien voor jou en je zus. Ik kan me wel helemaal voorstellen dat je het nu niet wilt weten, misschien is dat anders als je nog geen kinderen hebt ofzo. Maar ik had dat van mijn hersentumoren ook net zo lief niet geweten, nu blijft er toch altijd zo'n schaduw over je heen hangen. Ook al zijn ze goedaardig. Maar ze kunnen wel dit soort dingen veroorzaken -O-

On a more positive note: vandaag met een vriendin en hond een NS-wandeling gedaan, 15km afgelegd in totaal. Dat ging goed, weinig pijn en lekker gelopen door een mooi bos. Moest aan @borisz denken, ik hoop dat ik het nu ook weer kan opbouwen naar routes van 20km of meer...

Nu naar bed, hopelijk een goede nacht! Welterusten allemaal.
pi_207772827
Fijn @yinu je wandeling.
En dat van je hersentumoren wist ik niet joh, mss een keer overheen gelezen? Heftig :*
pi_207772828
Ik ga nog een borrel nemen. Gewoon omdat het kan en YOLO.
Morgen thuiswerken, zo fijn O+
pi_207772842
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 00:04 schreef Blues het volgende:
Fijn @:yinu je wandeling.
En dat van je hersentumoren wist ik niet joh, mss een keer overheen gelezen? Heftig :*
Het is nogal een lijst dus het is makkelijk iets te missen. Maar ze hebben bij mijn ziekenhuisopname als een toevalsbevinding 'dingen' in mijn hoofd gezien die waarschijnlijk (goedaardige) tumoren zijn. Geen kanker waarschijnlijk dus dat is fijn. Het kan dus wel dit soort gevolgen hebben. Maar dat weet je dus pas als dat gebeurt. En als je weet dat ze er zitten, kun je dat nooit meer niet weten.
pi_207772844
quote:
Proost. Op het leven O+
pi_207772925
quote:
Ik deed dit ook
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207773262
Goedemorgen }:| ik had een rare droom waar ik een uurtje geleden van wakker werd, zo eentje waar je dan even goed wakker van moet worden om niet verder te dromen als je weer in slaap valt. Dat wakker worden is gelukt, dat weer in slaap vallen nog niet :N maar op 6.5 uur slaap doe ik het niet per se fantastisch dus ik ga toch nog maar een poging doen om daar nog 8u van te maken.
pi_207773336
Hier nog geen 6 uur slaap dus het wordt een ingewikkelde dag.
pi_207773358
Mogguh. Hier ook geen geweldige nacht en heb met geluk misschien de 5 uur slaap gehaald maar volgens mij was het nog wat minder. Gelukkig ben ik onderweg naar werk en 20:30 uur alweer thuis ( :'() :+
pi_207773396
Mogguh!

Helft bijgelezen. Gisteren niet veel tijd gehad want laat thuis van werk, weinig slaap, vriend opgehaald en wat dingen voorbereid voor de glaszetters die vandaag komen. (stucloper neergelegd enzo, want m'n vloer is heilig).

Vandaag m'n auto uitmesten (ding moet naar de garage..), wat regelklusjes, glaszetters koffie schenken, en als het kan nog wat huiswerk maken. Jottum ende juich. Klinken saunaplannen toch beter! :D

@Blues : :* naar zulke erfelijke tijdbommetjes waarvan je niet weet waar en bij wie ze (nog?) zullen afgaan. In mijn familie is Alzheimer wel echt een beetje ding (mijn beide oma's, en ook een overgrootoma) dus ik vrees nog voor mijn moeder/tante en uiteindelijk mijzelf en zus. Heb al geopperd dat we na de verbouwing van ons eigen woonhuis maar eens moeten zien of we een geisoleerd chalet* in de tuin kunnen zetten voor eventuele mantelzorgmogelijkheden. Die zorg in het verzorgingshuis van mijn oma is ook niet je-van-het en dat gaat enkel erger worden.

*Hebben een aantal buren hier, want tot 4,5m hoogte mag je vergunningsvrij bouwen dankzij de grootte van het perceel.

Sterkte @Memento-Mori , klinkt als een pittig lang dagje dan.
  maandag 30 januari 2023 @ 07:56:37 #191
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207773468
Mogguh. c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 30 januari 2023 @ 08:10:44 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207773533
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 06:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgen }:| ik had een rare droom waar ik een uurtje geleden van wakker werd, zo eentje waar je dan even goed wakker van moet worden om niet verder te dromen als je weer in slaap valt. Dat wakker worden is gelukt, dat weer in slaap vallen nog niet :N maar op 6.5 uur slaap doe ik het niet per se fantastisch dus ik ga toch nog maar een poging doen om daar nog 8u van te maken.
Soms ben ik wel eens jaloers op de mogelijkheid die jij hebt om tot 9 uur in bed te blijven liggen.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_207773542
Hahahaha ik kan nu al niet meer. Top :')

Hoeveel koffie is teveel koffie?
  maandag 30 januari 2023 @ 08:12:48 #194
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207773546
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2023 08:12 schreef Lonaa het volgende:
Hahahaha ik kan nu al niet meer. Top :')

Hoeveel koffie is teveel koffie?
Als de koffiebonen/gemalen koffie op zijn/is.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 30 januari 2023 @ 08:13:28 #195
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207773551
Tevens morgen.. 6 uur achterelkaar is hier een goede nacht :+

Verder gister in het nieuwe huis geweest dus ik ben vandaag sowieso een beetje O+

Oh en @Candaasje ik mest mn auto nooit uit als ie naar de garage gaat.. ze werken voor het grootste deel toch onder de motorkap of onder de auto :{w
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 30 januari 2023 @ 08:13:43 #196
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207773553
Ik werk tot 11:00 thuis, dan een uur fietsen naar een afspraak van 12:00 - 13:00, dan weer terug fietsen en verder werken.
pi_207773557
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 08:12 schreef fietsie het volgende:

[..]
Als de koffiebonen/gemalen koffie op zijn/is.
Ik zag vrijdag dat er in de kerk nog een doos van 30 bij 30 cm aan nespresso espresso cups waren. :7
  maandag 30 januari 2023 @ 08:15:17 #198
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207773563
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2023 08:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik zag vrijdag dat er in de kerk nog een doos van 30 bij 30 cm aan nespresso espresso cups waren. :7
Ahja
Krijg je t niet enorm zuur als je aan zulke enorme palen staat te trekken met Nespresso in je mik?
pi_207773583
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 08:15 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ahja
Krijg je t niet enorm zuur als je aan zulke enorme palen staat te trekken met Nespresso in je mik?
Uhm, wat...staat hier? :D :')

Ligt een klein beetje aan wat ik moet doen, hoeveel koffie erin gaat.
pi_207773604
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2023 08:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Uhm, wat...staat hier? :D :')

Ligt een klein beetje aan wat ik moet doen, hoeveel koffie erin gaat.
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')