abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207768785
Tijdens koken (spinazie stamppot met aard en knolselderij en kastanjechamp.jus) en wachten daarop…bedenk ik “we” hebben een stedentopic.
Moet ik nu als niet Tukker een Nieuw topic openen? om daar de vraag te stellen.
STA / [Tukkers op FOK!] #1135 TT komt nog wa
pi_207768796
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:29 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lonaa nog gecondoleerd :*
En MeMo, veel sterkte voor jou & man! Ik duim dat de periode met aanvallen snel over is en dan weer heeeel lang weg blijft..

@:Kaatje1 wat knap dat je dat helemaal zelf hebt gemaakt! Het ziet er echt professioneel gemaakt uit. En heel mooie stof. Ik vind het model zo op deze foto niet zo heel flatterend, als ik heel eerlijk ben, maar het leest alsof hij in beweging weer heel anders valt! Hoe dan ook gaat het er natuurlijk vooral om of jij 'm mooi vindt en lekker vindt zitten :Y

Gister weer een keertje wat langer met mn ouders gevideobeld, was fijn. Bellen elke paar dagen wel even, maar meeste keren wat oppervlakkiger. Gewoon wat we allebei de afgelopen dagen hebben gedaan enzo. Ik heb ze nu bijna 8 weken niet gezien en begin het wel te missen dat ik niet even die kant op kan. Nog 5.5 week, dan zijn ze weer thuis.
Het lijkt inderdaad niet echt flaterend, maar ik ben nogal stevig (en dan druk ik me nog voorzichtig uit) en met een jurk als dit zie je "hobbels en bobbels" niet (goed), Met een aansluitende jurk zou ik me doodongelukkig voelen.

Zijn je ouders aan het overwinteren dat je ze al zo lang niet gezien hebt? En waar zijn ze? Kan je niet een paar dagen daar naartoe?
We have far more in common than that which devides us..
pi_207768886
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het lijkt inderdaad niet echt flaterend, maar ik ben nogal stevig (en dan druk ik me nog voorzichtig uit) en met een jurk als dit zie je "hobbels en bobbels" niet (goed), Met een aansluitende jurk zou ik me doodongelukkig voelen.

Zijn je ouders aan het overwinteren dat je ze al zo lang niet gezien hebt? En waar zijn ze? Kan je niet een paar dagen daar naartoe?
Kan me goed voorstellen dat een aansluitende jurk niet fijn zou voelen dan. En ik kan me voorstellen dat met wat je omschreef over hoe hij valt als je niet zo met je armen omhoog staat enzo, het er idd al heel anders uit ziet!

Ze zijn inderdaad aan het overwinteren, zitten in Zuid-Afrika. Dat maakt een paar dagen langsgaan dus wat lastig :) het had opzich werk-wise rond kerst/in januari wel gekund. Maar ik zie nu al enorm op tegen een congres in Ljubljana op 2 uur vliegen waar ik over 4 maanden misschien heen moet, dus nou ja, dat zegt denk ik ook wel genoeg over hoe ik me voel bij een 12-urige vlucht ;) :X
pi_207768919
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:00 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Kan me goed voorstellen dat een aansluitende jurk niet fijn zou voelen dan. En ik kan me voorstellen dat met wat je omschreef over hoe hij valt als je niet zo met je armen omhoog staat enzo, het er idd al heel anders uit ziet!

Ze zijn inderdaad aan het overwinteren, zitten in Zuid-Afrika. Dat maakt een paar dagen langsgaan dus wat lastig :) het had opzich werk-wise rond kerst/in januari wel gekund. Maar ik zie nu al enorm op tegen een congres in Ljubljana op 2 uur vliegen waar ik over 4 maanden misschien heen moet, dus nou ja, dat zegt denk ik ook wel genoeg over hoe ik me voel bij een 12-urige vlucht ;) :X
Da's wel ver voor een weekend (al zou ik het geloof ik wel doen, lang weekend daar _O_ ). Waar zitten ze in Zuid Afrika?
pi_207768988
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da's wel ver voor een weekend (al zou ik het geloof ik wel doen, lang weekend daar _O_ ). Waar zitten ze in Zuid Afrika?
Ergens ten zuiden van Stellenbosch, iets noordelijker dan de kust geloof ik. Het schijnt er heel mooi te zijn :)
pi_207769071
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:08 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ergens ten zuiden van Stellenbosch, iets noordelijker dan de kust geloof ik. Het schijnt er heel mooi te zijn :)
Dat is het zeker. Ben er een paar keer geweest en vrijwel niets lelijks tegengekomen (muv een truckers wc _O- )
  zondag 29 januari 2023 @ 19:27:11 #157
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_207769208
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:52 schreef AnneX het volgende:
Tijdens koken (spinazie stamppot met aard en knolselderij en kastanjechamp.jus) en wachten daarop…bedenk ik “we” hebben een stedentopic.
Moet ik nu als niet Tukker een Nieuw topic openen? om daar de vraag te stellen.
STA / [Tukkers op FOK!] #1135 TT komt nog wa
Nee hoor, er is al een nieuwe ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207770704
:W

:* aan de slechte slapers
@vlindertje89 fijn *;
@Lonaa wasmachine *G*

En ja, het is gewoon koud vandaag. Er staat een gure wind.

Vanochtend om 9:00 was de start van onze fiets/ren/etc navigeer/verdwaaldag. :D
We hebben:
- vuur gemaakt
- 4,5 km gerend
- 13 km gefietst
- 3,5 km gerend
- 17,5 km gefietst
- 4 km gekajakt
- 38 m omhoog geklommen langs een oude fabrieksschoorsteen + geabseild _O_
- 17,5 km gefietst

Hierbij zijn we
- 3 keer over prikkeldraad geklommen
- 3 weilanden dwars over gerend
- 1 hek over geklommen met fiets en al
- 3 omgevallen bomen over geklommen met fiets en al
- NIET in de Oude IJssel gevallen met kajakken. Oef

Ik heb alle fietsetappes genavigeerd, en dat ging verrassend goed. Ik moet eigenlijk ophouden met denken dat ik een slecht richtinggevoel heb. De laatste fietsetappe reden er 8 mensen aan die op mijn navigeerkunsten vertrouwden -- allemaal mensen die in die regio wonen, in tegenstelling tot mij -- en we zijn keurig netjes op de bestemming aangekomen.
Een paar andere groepjes zijn wel gruwelijk verkeerd gefietst. Broertjes team is op een gegeven moment van de kaart af gefietst, dat was niet zo handig _O-
De zwemkleding was dus niet nodig. De handdoek was alleen nodig voor het douchen achteraf. Een paar mensen hebben natte voeten opgelopen bij het kajakken maar dat was ook alles.
En we hebben heel veel lol gehad met het navigeren, het bij elkaar puzzelen van alle checkpoints (locaties die je onderweg moest aandoen) en alle gekke dingen die allerlei mensen deden/gebeurden.

Nu zere benen. Goh _O-
pi_207770715
Oh en @Kaatje1 jurk *G* O+ O+
pi_207770756
@Tele6 je hebt je niet verveeld vandaag. _O_
  zondag 29 januari 2023 @ 21:13:26 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207770770
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 21:09 schreef Tele6 het volgende:
:W

Maar de zwemkleding was dus voor het kajakken?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207770796
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 21:13 schreef fietsie het volgende:

[..]
Maar de zwemkleding was dus voor het kajakken?
De zwemkleding was een afleidingsmanoeuvre/grapje.
Kajakken hebben we volledig gekleed gedaan, het was zo al koud zat met die gure wind. Ik was blij met m'n waterdichte jack :Y
pi_207770844
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:36 schreef AnneX het volgende:
Volgende week zijn wij in de buurt van Almelo.
Is iemand bekend of daar een goed Italiaans restaurant is? Of een andere aanbeveling? Waar is @:Sunny als je haar nodig hebt?
@:Lonaa is nu bij familie.

Of moeten we doorrijden naar moeder en dochter in Enschede?
Was dat 2019?
In Almelo weet ik niet. Je kunt altijd naar sapori in Enschede of sorrentino.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207770859
Ik moest aan je denken vandaag met ke zwemkleding. Fijn dat het een grapje was.
Maar dat programma, pfffffff ben al moe en krijg spierpijn van het lezen alleen al.
pi_207770863
Of verso in Hengelo.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator zondag 29 januari 2023 @ 21:27:02 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207770997
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 21:24 schreef Geerd het volgende:
Seks? Waar?
Landhuis Surprise
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 29 januari 2023 @ 21:40:45 #169
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207771174
Zow. Keuken weer schoon. Toffe zondagavondklus.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207771197
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 21:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Landhuis Surprise
Durf ik niet
pi_207771298
Wat een dag @Tele6 _O_ Goed ook voor (tegen!) die innerlijke stemmetjes :P

Zo, ik heb net sauna geboekt. Nieuwe sauna met oude kennis en onze eerste keer samen. Ben benieuwd!
En bijkletsdagje met beste vriendin want dat was ook weer veel te lang geleden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 29 januari 2023 @ 21:57:38 #172
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207771386
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

Zo, ik heb net sauna geboekt. Nieuwe sauna met oude kennis en onze eerste keer samen. Ben benieuwd!
En bijkletsdagje met beste vriendin want dat was ook weer veel te lang geleden.
Ik heb zo'n vdValk wellness suite geboekt voor een nachtje; dan kan je sauna combineren met in bad liggen, tv kijken en slapen. Al mijn hobbies :)
pi_207771505
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 21:57 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik heb zo'n vdValk wellness suite geboekt voor een nachtje; dan kan je sauna combineren met in bad liggen, tv kijken en slapen. Al mijn hobbies :)
Deed ik ook een keer toen alles dicht was. Heerlijk O+

Nu we weer voor sauna met meer opties kunnen gaan, ga ik daar wel in baden liggen, boekje lezen en slapen :+ O, en zweten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207771682
Fijn Kaat dat je jurk lekker zit en goed gelukt is *O*

En Tele _O_
pi_207771730
En ik schrok vanmiddag van mijn oudste nicht, de ziekte is bij haar wel erg progressief...zit inmiddels grootste deel vd dag in een trippelstoel, kan niet meer autorijden, kan klein stukje lopen met rollator maar niet meer alleen.
Andere nicht, haar zus dus, is het stabiel slecht.
Wat een k*tgen / ziekte :( :'(
Ook niet te achterhalen in welke lijn de ziekte voorkomt, zij waren al in de 70 toen het zich openbaarde... mijn zus en ik hebben ook een beetje buikpijn ervan.. maar vooralsnog laten we ons maar niet testen.is ook bijna onmogelijk.
:X

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 29-01-2023 22:36:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')