Het lijkt inderdaad niet echt flaterend, maar ik ben nogal stevig (en dan druk ik me nog voorzichtig uit) en met een jurk als dit zie je "hobbels en bobbels" niet (goed), Met een aansluitende jurk zou ik me doodongelukkig voelen.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:29 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lonaa nog gecondoleerd![]()
En MeMo, veel sterkte voor jou & man! Ik duim dat de periode met aanvallen snel over is en dan weer heeeel lang weg blijft..
@:Kaatje1 wat knap dat je dat helemaal zelf hebt gemaakt! Het ziet er echt professioneel gemaakt uit. En heel mooie stof. Ik vind het model zo op deze foto niet zo heel flatterend, als ik heel eerlijk ben, maar het leest alsof hij in beweging weer heel anders valt! Hoe dan ook gaat het er natuurlijk vooral om of jij 'm mooi vindt en lekker vindt zitten![]()
Gister weer een keertje wat langer met mn ouders gevideobeld, was fijn. Bellen elke paar dagen wel even, maar meeste keren wat oppervlakkiger. Gewoon wat we allebei de afgelopen dagen hebben gedaan enzo. Ik heb ze nu bijna 8 weken niet gezien en begin het wel te missen dat ik niet even die kant op kan. Nog 5.5 week, dan zijn ze weer thuis.
Kan me goed voorstellen dat een aansluitende jurk niet fijn zou voelen dan. En ik kan me voorstellen dat met wat je omschreef over hoe hij valt als je niet zo met je armen omhoog staat enzo, het er idd al heel anders uit ziet!quote:Op zondag 29 januari 2023 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad niet echt flaterend, maar ik ben nogal stevig (en dan druk ik me nog voorzichtig uit) en met een jurk als dit zie je "hobbels en bobbels" niet (goed), Met een aansluitende jurk zou ik me doodongelukkig voelen.
Zijn je ouders aan het overwinteren dat je ze al zo lang niet gezien hebt? En waar zijn ze? Kan je niet een paar dagen daar naartoe?
Da's wel ver voor een weekend (al zou ik het geloof ik wel doen, lang weekend daarquote:Op zondag 29 januari 2023 19:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat een aansluitende jurk niet fijn zou voelen dan. En ik kan me voorstellen dat met wat je omschreef over hoe hij valt als je niet zo met je armen omhoog staat enzo, het er idd al heel anders uit ziet!
Ze zijn inderdaad aan het overwinteren, zitten in Zuid-Afrika. Dat maakt een paar dagen langsgaan dus wat lastighet had opzich werk-wise rond kerst/in januari wel gekund. Maar ik zie nu al enorm op tegen een congres in Ljubljana op 2 uur vliegen waar ik over 4 maanden misschien heen moet, dus nou ja, dat zegt denk ik ook wel genoeg over hoe ik me voel bij een 12-urige vlucht
![]()
Ergens ten zuiden van Stellenbosch, iets noordelijker dan de kust geloof ik. Het schijnt er heel mooi te zijnquote:Op zondag 29 januari 2023 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's wel ver voor een weekend (al zou ik het geloof ik wel doen, lang weekend daar). Waar zitten ze in Zuid Afrika?
Dat is het zeker. Ben er een paar keer geweest en vrijwel niets lelijks tegengekomen (muv een truckers wcquote:Op zondag 29 januari 2023 19:08 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ergens ten zuiden van Stellenbosch, iets noordelijker dan de kust geloof ik. Het schijnt er heel mooi te zijn
Nee hoor, er is al een nieuwequote:Op zondag 29 januari 2023 18:52 schreef AnneX het volgende:
Tijdens koken (spinazie stamppot met aard en knolselderij en kastanjechamp.jus) en wachten daarop…bedenk ik “we” hebben een stedentopic.
Moet ik nu als niet Tukker een Nieuw topic openen? om daar de vraag te stellen.
STA / [Tukkers op FOK!] #1135 TT komt nog wa
Maar de zwemkleding was dus voor het kajakken?quote:
De zwemkleding was een afleidingsmanoeuvre/grapje.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar de zwemkleding was dus voor het kajakken?
In Almelo weet ik niet. Je kunt altijd naar sapori in Enschede of sorrentino.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:36 schreef AnneX het volgende:
Volgende week zijn wij in de buurt van Almelo.
Is iemand bekend of daar een goed Italiaans restaurant is? Of een andere aanbeveling? Waar is @:Sunny als je haar nodig hebt?
@:Lonaa is nu bij familie.
Of moeten we doorrijden naar moeder en dochter in Enschede?
Was dat 2019?
Ik heb zo'n vdValk wellness suite geboekt voor een nachtje; dan kan je sauna combineren met in bad liggen, tv kijken en slapen. Al mijn hobbiesquote:Op zondag 29 januari 2023 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo, ik heb net sauna geboekt. Nieuwe sauna met oude kennis en onze eerste keer samen. Ben benieuwd!
En bijkletsdagje met beste vriendin want dat was ook weer veel te lang geleden.
Deed ik ook een keer toen alles dicht was. Heerlijkquote:Op zondag 29 januari 2023 21:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vdValk wellness suite geboekt voor een nachtje; dan kan je sauna combineren met in bad liggen, tv kijken en slapen. Al mijn hobbies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |