Ik ben nog maar 47 he, ik heb nog wel een beetje een image om hoog te houdenquote:Op zondag 29 januari 2023 16:29 schreef AnneX het volgende:
Mn.X woont tegenwoordig in een wollen vest. Over alles heen.
Is dat wat?
Oh is dat boomer om een vest te dragen? 😎quote:Op zondag 29 januari 2023 16:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 47 he, ik heb nog wel een beetje een image om hoog te houden
(Maar op het werk draag ik een merinowollen vest over mn overhemd)
Je isolatie is wegquote:Op zondag 29 januari 2023 16:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 47 he, ik heb nog wel een beetje een image om hoog te houden
(Maar op het werk draag ik een merinowollen vest over mn overhemd)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Wanneer je stilstaat ziet het er inderdaad heel breed uit (en armen omhoog versterkt het ook), maar wanneer je loopt en de armen omlaag hebt, valt het heel soepel om je heen.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Goeie stof, Kaat. Staat mooi. Hij maakt je wel heel breed rond je heupen. En van boven juist weer smal, heel apart model.
quote:Op zondag 29 januari 2023 17:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Jurk (en ik heb wel brede heupen, maar niet zo breed, het is een "ballonjurk"Wat knap gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou bij een stoplicht kijkenquote:Op zondag 29 januari 2023 17:36 schreef AnneX het volgende:
Volgende week zijn wij in de buurt van Almelo.
Is iemand bekend of daar een goed Italiaans restaurant is? Of een andere aanbeveling? Waar is @:Sunny als je haar nodig hebt?
quote:Op zondag 29 januari 2023 17:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zou bij een stoplicht kijken
/flauw
quote:Op zondag 29 januari 2023 17:05 schreef Isabeau het volgende:
Drie mensen tot nu toe op de terug weg die nog nooit van oordopjes of koptelefoons hebben gehoord. Het telefoon voor je gezicht houden met beeldbellen kwam ook langs lopen. Ik zit in de stilte coupe.
quote:Op zondag 29 januari 2023 17:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Jurk (en ik heb wel brede heupen, maar niet zo breed, het is een "ballonjurk"JaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is hij
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je hebt van die dekentjes met een gloeispiraaltje erin, kun je het ook heerlijk warm onder hebbenquote:Op zondag 29 januari 2023 16:29 schreef AnneX het volgende:
Mn.X woont tegenwoordig in een wollen vest. Over alles heen.
Is dat wat?
En de NS functionarissen handhaven daar keurig? (Want natuurlijk zet de NS voldoende personeel in om al haar diensten correct...... ah who am I kidding...quote:Op zondag 29 januari 2023 17:05 schreef Isabeau het volgende:
Drie mensen tot nu toe op de terug weg die nog nooit van oordopjes of koptelefoons hebben gehoord. Het telefoon voor je gezicht houden met beeldbellen kwam ook langs lopen. Ik zit in de stilte coupe.
Weet niet hoe dicht bij Almelo je wil, maar ik hoor veel goede verhalen over Nineties in Haaksbergen. Maar dat is niet Italiaansquote:Op zondag 29 januari 2023 17:36 schreef AnneX het volgende:
Is iemand bekend of daar een goed Italiaans restaurant is? Of een andere aanbeveling? Waar is @:Sunny als je haar nodig hebt?
@:Lonaa is nu bij familie.
Of moeten we doorrijden naar moeder en dochter in Enschede?
Was dat 2019?
Dat was 2020. Een week voor de 1e date met mijn vriend, daarom heb ik het jaartal onthoudenquote:Op zondag 29 januari 2023 17:36 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa is nu bij familie.
Of moeten we doorrijden naar moeder en dochter in Enschede?
Was dat 2019?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |