quote:
Ik vreesde even dat het Twitterophef was omdat ze op alle foto's ligt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:43 schreef superniger het volgende:
Wat kinderachtig van Wimbledon.
[ twitter ]
quote:Op zondag 29 januari 2023 08:01 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik hoop dat Tsitsipas er een spannende pot van maakt, maar ik verwacht dat Djokovic de vloer met 'm aanveegt.
Leuk, een giraf met popcorn.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 09:33 schreef superniger het volgende:
Djokovic in 3.
Tsitsipas gaat max 9 games pakken.
Neequote:Op zondag 29 januari 2023 09:44 schreef Federer-fan het volgende:
Mag ik jullie allemaal een boeiende finale toewensen?
Sorry. Niet goed aangevoeld.quote:
tnx, geniet ervan Federer-fanquote:Op zondag 29 januari 2023 09:44 schreef Federer-fan het volgende:
Mag ik jullie allemaal een boeiende finale toewensen?
Fixed.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:54 schreef Nober het volgende:
1-1.
Dit kan wel eens tot maandag onze tijd half 12 onze tijd gaan duren.
Lekker zuipen, lekker dansen en dan lekker neukenquote:
Naar de tennisbaanquote:
Verwacht je daar wel strijd?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Veldrijden. Nou ja, kijken dan toch.
Dubbelslag met Mathieu en Puck
Nee. Puck en Mathieu gaan solo winnen met 30 sec voorsprong minstens.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verwacht je daar wel strijd?
Niet de sterkste deelnemerslijst toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supporters van, antioverheidsdrang- en dwang, Djoković mogen er niet in?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:27 schreef superniger het volgende:
Mooi man. Al die supporters buiten het stadion.
Heet dat Laver Ledge ofzo?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:27 schreef superniger het volgende:
Mooi man. Al die supporters buiten het stadion.
Die is jaren geleden al vervangen.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:53 schreef Szura het volgende:
Krijgen we straks ook weer de onverstaanbare Koreaan van Kia bij de prijsuitreiking?
Die is er helaas de laatste jaren niet meer. Maar ze hebben nu wel een onleesbaar logo.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:53 schreef Szura het volgende:
Krijgen we straks ook weer de onverstaanbare Koreaan van Kia bij de prijsuitreiking?
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:53 schreef Szura het volgende:
Yep, hier lagen kansen, echter geheel conform verwachting werden ze niet benut.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:01 schreef Szura het volgende:
Hier ontsnapt Djokovic toch wel twee keer. INB4 break Djokovic.
Nadal is er gewoon nog.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Tennis met alleen een big 1 is geen reet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |