Niet met lang haarquote:
En wat doe je bij de volgende RLS dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds streams ... ik dus ook
Nu een petquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarvoor droegen de dame een hoofddoekje
Ik wil dat naar mate ik ouder word. En een gratis hondquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Die ondersteboven jurken zijn nog van Nederlandse ontwerpers ook.
Mannequin worden of zo'n jurk?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil dat naar mate ik ouder word. En een gratis hond
Of een ontwerperquote:
Mijn broer had een tijdje een Fiat Spider Cabrio .... maar daar moest je je petje toch wel vasthouden / af doen ... ben 1.90quote:
Oh ja, ook nog een optiequote:
Een hond is voldoendequote:
Meh ben ik noet goed in.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:06 schreef D. het volgende:
[..]
Mag iedereen voor zichzelf invullen, zo zijn we dan ook wel weer
Jij bent blij met je Toyota, je mag gewoon meepostenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:06 schreef devzero het volgende:
Ik hou niet van autos. Mag ik nog wel posten hier?
Ow te laatquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Meh ben ik noet goed in.
Heb wel die verneukte quote lekker zo gelaten
Bukken was ook een optiequote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn broer had een tijdje een Fiat Spider Cabrio .... maar daar moest je je petje toch wel vasthouden / af doen ... ben 1.90
Ik heb slechts een fietsquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:06 schreef devzero het volgende:
Hoe danquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:08 schreef Soury het volgende:
Zo weer een fles gescoord even testen [ link | afbeelding ]
Ik loop alles.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:06 schreef devzero het volgende:
Tsja, lastige van in Amerika wonen. Je hebt een auto nodig voor veel dingen. Bij mijn vorige woning was wandelen van/naar werk even snel als de bus nemen (uurtje).quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent blij met je Toyota, je mag gewoon meeposten
Asielhondje niets voor je?quote:
Klep naar beneden gericht houden zodat de wind er niet onder komt is voldoendequote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn broer had een tijdje een Fiat Spider Cabrio .... maar daar moest je je petje toch wel vasthouden / af doen ... ben 1.90
Of get dak dicht doen , maar dan is ie minder stoer natuurlijk ... Mn broertje is verpest door de Coronelletjesquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Bukken was ook een optie
Wij hadden vroegah een fiatje 500, lekker proppen
Ik heb op 5 minuten wandelen van huis gewerkt, en ging toen ook met de autoquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, lastige van in Amerika wonen. Je hebt een auto nodig voor veel dingen. Bij mijn vorige woning was wandelen van/naar werk even snel als de bus nemen (uurtje).
Ik heb ook alleen fietsen, maar dan wel een heleboelquote:
Lekker ik heb al een fles op.CUL / Broodje zeedijkquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe dan![]()
Gemaakt met zeedijkse eitjes
Ik heb er maar een.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen fietsen, maar dan wel een heleboel
Nooit van gehoord, grappigquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker ik heb al een fles op.CUL / Broodje zeedijk
Ik denk daar zo vaak over.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Asielhondje niets voor je?
Zijn ook niet gratis.
Ben meer een katten miep. Maar dat is mede omdat ik die niet hoef uit te laten .
Ow slagerij Vet, ja die ken ik welquote:
Die hebben een deal gemaakt met oliehoorn.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow slagerij Vet, ja die ken ik welFiets ik elke dag langs
Ik ga het liefst op de fiets of wandelen. Maar als het hier regent, dan stortregent het. En als het hier warm is, dan is het ook vies benauwd. Ik ben 1x bijna flauw gevallen op mijn fiets bij een steile helling (wie gaat er dan ook fietsen met 41C weerquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb op 5 minuten wandelen van huis gewerkt, en ging toen ook met de auto
Slim, maar goed wel leuk om daar eens zo'n broodje af te halenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hebben een deal gemaakt met oliehoorn.
Ik had bij 41 graden mijn winterjas aan, ook geen aanraderquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga het liefst op de fiets of wandelen. Maar als het hier regent, dan stortregent het. En als het hier warm is, dan is het ook vies benauwd. Ik ben 1x bijna flauw gevallen op mijn fiets bij een steile helling (wie gaat er dan ook fietsen met 41C weer)
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga het liefst op de fiets of wandelen. Maar als het hier regent, dan stortregent het. En als het hier warm is, dan is het ook vies benauwd. Ik ben 1x bijna flauw gevallen op mijn fiets bij een steile helling (wie gaat er dan ook fietsen met 41C weer)
Die heb je wel nodig iddquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Zonder accu wil mijn auto ook niet meer
Ik vond $500 voor mijn normale fiets al veelquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb een 2e hands. 1100 euro geloof ik.
Volgens mij zijn ze druk. Ik las ook dat er door tiktok wat overlast is bij een friet tent in de Runstraat. Ze hebben verkeersregelaarsquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Slim, maar goed wel leuk om daar eens zo'n broodje af te halen
Een beetje fiets, dan ben je echt wel meer dan 1000 euro kwijt.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond $500 voor mijn normale fiets al veel
Ja dat hebben we gezienquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had ooit een pic geplaast hier dat mijn fiets in een boom hing
Vast geïnspireerd door de bozeboerenvlag.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Die ondersteboven jurken zijn nog van Nederlandse ontwerpers ook.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Kwam ik 3 weken geleden achter toen ik een stukje wilde rijden
Deze zijn zo fucking cool.quote:
Deze is voor gothic hippiesquote:
Goed om te horen. Ik ben blij dat technologische vooruitgang ook in Nederland wordt gebruiktquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds dat jij weg bent uit NL is ons wagenpark vernieuwd denk ik
Nee niks met gothic te maken.quote:
Die is wel erg cool. Ben je waarschijnlijk ook ieder weekend aan kwijt om te repareren onderhoudenquote:
Die dingen zijn onverwoestbaar, mits je ze goed onderhoudtquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is wel erg cool. Ben je waarschijnlijk ook ieder weekend aan kwijt om te repareren.
True. Ik heb mijn post aangepastquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die dingen zijn onverwoestbaar, mits je ze goed onderhoudt
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vast geïnspireerd door de bozeboerenvlag.
Verschilt, ik kende iemand met zo'n bus. 1 keer heel goed opgeknapt (oa nieuwe motor) en die ging echt jaren mee. Ze ging er zelf mee op vakantie en verhuurde hem verder.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is wel erg cool. Ben je waarschijnlijk ook ieder weekend aan kwijt om te repareren.
Wat let je? Je bent wel gebonden.quote:
Volgens google bestaan er geen gothic hipster vansquote:
Ik overdreef natuurlijk een beetje. Iemand met verstand van autos zal vast veel plezier uit zo'n bus halen. Had ze zelf die motor vervangen of laten doen? Waarschijnlijk zou je er zelfs een electromotor in kunnen zetten zodat je je niet scheel betaalt aan benzine.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Verschilt, ik kende iemand met zo'n bus. 1 keer heel goed opgeknapt (oa nieuwe motor) en die ging echt jaren mee. Ze ging er zelf mee op vakantie en verhuurde hem verder.
Niks let me ik doe het maar nietquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat let je? Je bent wel gebonden.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens google bestaan er geen gothic hipster vans
pff gelukkig!
Zo’n klassieker electrisch maken is barbaars.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik overdreef natuurlijk een beetje. Iemand met verstand van autos zal vast veel plezier uit zo'n bus halen. Had ze zelf die motor vervangen of laten doen? Waarschijnlijk zou je er zelfs een electromotor in kunnen zetten zodat je je niet scheel betaalt aan benzine.
Ik zie dat die clip in het Vondelpark is opgenomen. Die buda's smolten snel wegquote:
Ja dat had ik ook al gelezenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze druk. Ik las ook dat er door tiktok wat overlast is bij een friet tent in de Runstraat. Ze hebben verkeersregelaars
Goed nummer...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie dat die clip in het Vondelpark is opgenomen. Die buda's smolten snel weg
Een auto blijft gewoon iets wat je van punt A naar B brengt. Zo'n busje ziet er mooi uit, maar als je toch de motor er uithaalt, waarom dan niet vervangen met iets wat zuiniger is dan iets wat 1km per liter doet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo’n klassieker electrisch maken is barbaars.
Die mag zekerquote:
Bij dit soort auto’s gaat het om gevoel, emotie. Het is geen kil koekblik dat je van A naar B brengt, in deze bus ga je toeren, op vakantie en geniet je van het geroffel van de luchtgekoelde boxer achterin en het zingen van de aandrijflijn. Het is goddomme geen fucking Prius.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Een auto blijft gewoon iets wat je van punt A naar B brengt. Zo'n busje ziet er mooi uit, maar als je toch de motor er uithaalt, waarom dan niet vervangen met iets wat zuiniger is dan iets wat 1km per liter doet.
Het gaat wel wat lastig worden dat diesel auto's geweerd wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bij dit soort auto’s gaat het om gevoel, emotie. Het is geen kil koekblik dat je van A naar B brengt, in deze bus ga je toeren, op vakantie en geniet je van het geroffel van de luchtgekoelde boxer achterin en het zingen van de aandrijflijn. Het is goddomme geen fucking Prius.
Nee dat is een tapijt op wielen. Zondequote:
Daar is het een must toch?quote:
Nog beterquote:
Klopt. Maar veel van dit soort old timers zijn benzine motoren.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat wel wat lastig worden dat diesel auto's geweerd worden
Nope gewoon thuisquote:
En zo denken veel mensen er over, maar ik niet. Ik hou niet zo van rijden, behalve in de bergen danquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bij dit soort auto’s gaat het om gevoel, emotie. Het is geen kil koekblik dat je van A naar B brengt, in deze bus ga je toeren, op vakantie en geniet je van het geroffel van de luchtgekoelde boxer achterin en het zingen van de aandrijflijn. Het is goddomme geen fucking Prius.
Leuk wat voor bolide?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nope gewoon thuismaar was ook wel nodig want "huur" nu iedere keer de auto van m'n ouders. Vanaf morgen is die van mij.
Nu ga jij ze chauffeurenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nope gewoon thuismaar was ook wel nodig want "huur" nu iedere keer de auto van m'n ouders. Vanaf morgen is die van mij.
Fiat 500 , mega kleine autotjes.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is een tapijt op wielen. Zonde
Beetje power heb je wel nodig in de bergen...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
En zo denken veel mensen er over, maar ik niet. Ik hou niet zo van rijden, behalve in de bergen danMaar dat kun je ook in een prius
Die is niet toegetakeldquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Fiat 500 , mega kleine autotjes.
Ook in andere kleuren
[ afbeelding ]
18 jaar oude volkwagen golf stationquote:
Daar pas jij niet eens in.quote:
Been there, valt best mee.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje power heb je wel nodig in de bergen...
Wel beetje saaie kleur.quote:
Nee ook nietquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje flower power heb je wel nodig in de bergen...
Ik had het over steile bergwegentjes waar je elkaar amper kunt passeren. Ja, voor een saaie snelweg door de bergen waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Lukt wel, maar je wordt alleen maar ingehaald.
Mijn ervaring dan in Duitsland... Wagon R 1.1
Daar waag ik me niet aanquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had het over steile bergwegentjes waar je elkaar amper kunt passeren. Ja, voor een saaie snelweg door de bergen waarschijnlijk wel
En dat is je goed recht natuurlijk. We kunnen niet allemaal hetzelfde leuk vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
En zo denken veel mensen er over, maar ik niet. Ik hou niet zo van rijden, behalve in de bergen danMaar dat kun je ook in een prius
Ik had dat in Schotland wtf achteruit gaan omdat er een bomen auto voor me stond, even voor de duidelijkheid die gasten hebben voorrang maar ik nog nog nooit zo in mijn broek gepist.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had het over steile bergwegentjes waar je elkaar amper kunt passeren. Ja, voor een saaie snelweg door de bergen waarschijnlijk wel
Dat laatste ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dat is je goed recht natuurlijk. We kunnen niet allemaal hetzelfde leuk vinden.
Maar de mooiste Prius is een platte Prius. Toch?
Hoe heb je het dan gedaan?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat werkte dus niet, dan ging alleen het alarm af en kon ik de auto niet meer in
Wat is dit nou weer?quote:
Wat een gedoequote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:17 schreef D. het volgende:
[..]
Accu 2 dagen aan een druppelaar gehangen en toen deed alles het weer
En dan vooral niet naast je de berg af kijken. Een combinatie van adrenaline en in je broek pissen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had dat in Schotland wtf achteruit gaan omdat er een bomen auto voor me stond, even voor de duidelijkheid die gasten hebben voorrang maar ik nog nog nooit zo in mijn broek gepist.![]()
Prachtige route welquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan vooral niet naast je de berg af kijken. Een combinatie van adrenaline en in je broek pissen.
Ik heb geen idéé waar ik naar kijkquote:
Archiles schotel met Friet, Knoflooksausquote:
Patat met een nasischijfquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Archiles schotel met Friet, Knoflooksaus
Tzatziki klein
Gehaktballetjes in tomatensaus
Jij?
Ga jij dat aan die russen van wagner uitleggen?quote:
Wil ik wel doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij dat aan die russen van wagner uitleggen?
Mooi die hebben net vrij veel veroordelen misdadigers vrijgelaten. Dat gaat nog wat zooi gevenquote:
Pizza?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, ze zijn 31 minuten sneller dan de voorspelling,
Fooddddd
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Archiles schotel met Friet, Knoflooksaus
Tzatziki klein
Gehaktballetjes in tomatensaus
Jij?
Dat is wel wat tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:04 schreef engine het volgende:
Man man man....denk ik even lekker man city - arsenal te gaan kijken blijkt dat Viaplay niet de rechten heeft voor de FA cup. Wie dan wel?!
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:05 schreef engine het volgende:
Ziggo dus blijkt als ik google. Ik vreet liever een schoen op dan daar nog een euro naar over te maken.
Wist je dat de naam gecremeerde kroket voor het eerst op Fok! gebruikt is? Die naam is door een FOK!ker bedachtquote:
Is hier ook bewijs van?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wist je dat de naam gecremeerde kroket voor het eerst op Fok! gebruikt is? Die naam is door een FOK!ker bedacht
Ik haat alles wat Frans is dus dan laat maar.quote:
Voor het eerst in de gate zo genoemd in 2021 totebel in SHO / [LULGATE #72] Lekgeprikte ballonnen en daarna steeds vaker, tot het de buitenwereld bereiktequote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor het eerst in de gate zo genoemd in 2021 totebel in SHO / [LULGATE #72] Lekgeprikte ballonnen en daarna steeds vaker, tot het de buitenwereld bereikte
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor het eerst in de gate zo genoemd in 2021 totebel in SHO / [LULGATE #72] Lekgeprikte ballonnen en daarna steeds vaker, tot het de buitenwereld bereikte
Mooi hč. Dus Yvonne Coldewijer leest gewoon mee op FOK!, dat blijktquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik kende die bijnaam niet maar moest hardop lachen toen ik het op de radio hoorde paar dagen terug. Echt treffend
Dat zou toch wel een giller zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)et-de-dikke-van-dale
Alleen worden we niet genoemd in dat artikelquote:
Is dat niet totebel?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hč. Dus Yvonne Coldewijer leest gewoon mee op FOK!, dat blijkt
Nee, maar zodra het ingeburgerd raakt (na een artikel als dat) komt dat vanzelf, en zodra Nederland weet dat zij hier leest komen velen nieuwsgierig kijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen worden we niet genoemd in dat artikel
Het is niet direct bewijs dat Yvonne het van fok! heeft. Dat kan haar dan nog op tig andere manieren bereikt hebben als het hier vaker genoemd is.quote:
PRquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar zodra het ingeburgerd raakt (na een artikel als dat) komt dat vanzelf, en zodra Nederland weet dat zij hier leest komen velen nieuwsgierig kijken
Hoe kan dat nouquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat zijn twee verschillende personen.
schizofreniequote:
Dat is ook wel weer zo, maar het zou heel goed kunnen. Het is in het verleden trouwens al eerder voor gekomen dat er nieuws via FOK! in de roddelbladen terecht kwam.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Het is niet direct bewijs dat Yvonne het van fok! heeft. Dat kan haar dan nog op tig andere manieren bereikt hebben als het hier vaker genoemd is.
Het is wel een beetje sneu jaquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:58 schreef engine het volgende:
Maar een rechter die gaat verbieden dat je iemand gecremeerde kroket noemt....ja is toch hilarisch.
Misschien omdat cremeren gevoelig ligt?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:58 schreef engine het volgende:
Maar een rechter die gaat verbieden dat je iemand gecremeerde kroket noemt....ja is toch hilarisch.
En is de vraag van engine ook meteen beantwoordquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien omdat cremeren gevoelig ligt?
Maken we er gefermenteerde kroket van
Nou ja als gecremeerd te gevoelig ligt, kan geflambeerd welquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:04 schreef engine het volgende:
Nee die vraag is daarmee niet beantwoord. Mag het? Ik weet het niet want ik kan het artikel niet lezen.
https://www.nu.nl/achterk(...)en-en-frikandel.html
Mag wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:04 schreef engine het volgende:
Nee die vraag is daarmee niet beantwoord. Mag het? Ik weet het niet want ik kan het artikel niet lezen.
https://www.nu.nl/achterk(...)en-en-frikandel.html
Mag ze nu Rachel wel uitmaken voor geflambeerde frikandel?quote:
De rechter verbiedt het toch alleen aan Coldeweier?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:58 schreef engine het volgende:
Het was "grievend en beledigend".quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja als gecremeerd te gevoelig ligt, kan geflambeerd wel
Ik weet het ook niet, ik kan het artikel ook niet lezenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Mag ze nu Rachel wel uitmaken voor geflambeerde frikandel?
Weet ik niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
De rechter verbiedt het toch alleen aan Coldeweier?
Mooiquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
De rechter verbiedt het toch alleen aan Coldeweier?
Misschien ga ik nog een account maken op nu.nl want ik ben toch wel nieuwsgierig geworden. Ik snap het niet zo goed. Het is geen bedreiging ofzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ik kan het artikel ook niet lezen
Moet ik dat ook nog terug gaan kijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know, Jinek heeft het er nu ook weer over
Ik luister nu even naar Saskia Belleman, misschien kan je een account uitsparen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien ga ik nog een account maken op nu.nl want ik ben toch wel nieuwsgierig geworden. Ik snap het niet zo goed. Het is geen bedreiging ofzo.
Ja dat maakt het erg vaag allemaal. Wanneer ben je een journalist? Alleen als je daar een opleiding voor gevolgd hebt? Met haar bereik heeft ze ook behoorlijk wat impact.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Saskia B. mag je de term gecremeerde kroket wel bezigen mits het niet voor eigen gewin is, zoals Yvonne C doet. Want Yvonne C ziet zichzelf als een journalist, maar is dat in de ogen an Saskia B niet.
Yvonne C moet op haar woorden letten.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Saskia B. mag je de term gecremeerde kroket wel bezigen mits het niet voor eigen gewin is, zoals Yvonne C doet. Want Yvonne C ziet zichzelf als een journalist, maar is dat in de ogen an Saskia B niet.
Vanuit het oogpunt van Saska B snap ik wel dat ze Yvonne geen journalist vindt, maar welke criteria ze daar exact voor hanteert weet ik ook niet. Ze heeft het over eigen gewin, maar vanaf welk punt is het eigen gewin. Heel vaag dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat maakt het erg vaag allemaal. Wanneer ben je een journalist? Alleen als je daar een opleiding voor gevolgd hebt? Met haar bereik heeft ze ook behoorlijk wat impact.
En Jan Roos die het herhaald in Roddelpraat is dan eigenlijk ook verboden. Dat is ook een programma waar ze winst mee proberen te maken.
quote:
Ik vind haar heel onsympathiekquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Yvonne C moet op haar woorden letten.
En terecht.
Zwemfeestje!quote:
quote:
Ik ga het morgen even terug kijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanuit het oogpunt van Saska B snap ik wel dat ze Yvonne geen journalist vindt, maar welke criteria ze daar exact voor hanteert weet ik ook niet. Ze heeft het over eigen gewin, maar vanaf welk punt is het eigen gewin. Heel vaag dus.
Arsenal ook ?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga het morgen even terug kijken.
Weet ik nog niet.quote:
Dat is ook een hele rare kant aan het verhaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Vind het bizar, dat er allerlei strafzaken geseponeerd worden i.v.m. achterstanden en voor deze kul bergen rechtsmiddelen gebruikt worden.
Lamaar wetenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga het morgen even terug kijken.
Nee, Spa met framboos en appel, zonder koolzuurquote:
Of het was het eten, die denk ik eerder.quote:
Wat was dat dan ?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of het was het eten, die denk ik eerder.
Truequote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
En wat ene moeite iedere keer om iets leuks te vinden?
Lekker!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
Gyros etc. En tzatziki en knoflooksaus
Geef Jobi een mandje of een lijstjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 01:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lekker!Dat moet ik ook weer eens maken.
Vreselijkquote:Op zaterdag 28 januari 2023 06:14 schreef pullup het volgende:
Ik krijg wel een rare advertentie voor shirtjes te zien nu![]()
[ afbeelding ]
Ben duizelig
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:41 schreef chufi het volgende:
Ben bezig met een aardappeleiersalade ...
Hoe laat kom je?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:41 schreef chufi het volgende:
Ben bezig met een aardappeleiersalade ...
Voorjaarsschoonmaakquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog spannende plannen vandaag?
Je bent er vroeg bij dan wel.quote:
Ik ga vandaag mijn kerstboom weg doen, dus dan kan ik direct de rest van het huis ook doen. Ok, misschien alleen de begane grondquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij dan wel.
Sterkte
Nou hup aan de slag.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde het vorig weekend ook al doen
Foei, die kerstboom had de 6e al weg moeten zijn hequote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga vandaag mijn kerstboom weg doen, dus dan kan ik direct de rest van het huis ook doen. Ok, misschien alleen de begane grond
Normaal hou ik ze tot eind februari, maar deze begint nu uit te vallen. Iedere keer dat mijn kat een forse tik tegen een tak geeft, vallen een hoop naalden uitquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foei, die kerstboom had de 6e al weg moeten zijn he
Why?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Normaal hou ik ze tot eind februari, maar deze begint nu te vallen. Iedere keer dat mijn kat een forse tik tegen een tak geeft, vallen een hoop naalden uit
Ben jij er zo 1 dat je huis de kerstperiode vanaf de maan te zien is door de hoeveel licht in de versiering?quote:
Die lichtjes ruik je toch nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij er zo 1 dat je huis de kerstperiode vanaf de maan te zien is door de hoeveel licht in de versiering?
Ik vind het ook altijd gezellig met die lichtjes en heb er ieder jaar moeite mee om het weer op te ruimen. Ik heb wel al een tijdje een nepper trouwens, dus geen lekkere geur van de boom. Afgelopen kerst was ik niet in de stemming voor een boom, dus voor het eerst in m'n hele leven geen boom neergezet.quote:
Als je die schoonmaakaanval voelt opkomen... rustig in een hoekje gaan zitten en wachten tot het over isquote:
Ja dit.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als je die schoonmaakaanval voelt opkomen... rustig in een hoekje gaan zitten en wachten tot het over is
Hier hetzelfde.... koele UI weerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:08 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd gezellig met die lichtjes en heb er ieder jaar moeite mee om het weer op te ruimen. Ik heb wel al een tijdje een nepper trouwens, dus geen lekkere geur van de boom. Afgelopen kerst was ik niet in de stemming voor een boom, dus voor het eerst in m'n hele leven geen boom neergezet.
Ja ik heb er heel wat achter de hand.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.... koele UI weer
Als ik een nepboom zou hebben, dan zou die 6 maanden per jaar in de woonkamer staanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:08 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd gezellig met die lichtjes en heb er ieder jaar moeite mee om het weer op te ruimen. Ik heb wel al een tijdje een nepper trouwens, dus geen lekkere geur van de boom. Afgelopen kerst was ik niet in de stemming voor een boom, dus voor het eerst in m'n hele leven geen boom neergezet.
Misschien was dat nog niets eens een slecht idee geweest.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als je die schoonmaakaanval voelt opkomen... rustig in een hoekje gaan zitten en wachten tot het over is
En om het compleet te maken: bij het flippen van de pannenkoek bleef die aan het plafond hangen of belandde daarna op je hoofd?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien was dat nog niets eens een slecht idee geweest.
Omdat het nog vroeg was, een half uurtje gaan joggen en bijna mijn enkel verstuikt over een boomwortel.
Mijn dochtertje wilde pannenkoeken voor ontbijt en prompt laat ik een ei op de vloer vallen. En daarna begon ik iets te hard te mixen en zit nu half onder het bloem
Ik denk dat iemand een boodschap wil sturen
Uit voorzorg maar een gietijzeren pan gepakt, die is te zwaar om een pannekoek op te gooien. Anders had ik dat wel gedaanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En om het compleet te maken: bij het flippen van de pannenkoek bleef die aan het plafond hangen of belandde daarna op je hoofd?
Als ze maar lekker smaken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Uit voorzorg maar een gietijzeren pan gepakt, die is te zwaar om een pannekoek op te gooien. Anders had ik dat wel gedaan
Dochtertje wil altijd met kaas en ik met walnoten en blauwe bessen. En vers geperste grapefuit juicequote:
Ik ga ook voor de hartige variant met kaas.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Dochtertje wil altijd met kaas en ik met walnoten en blauwe bessen. En vers geperste grapefuit juice
Ooh, lekker 🍽quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Dochtertje wil altijd met kaas en ik met walnoten en blauwe bessen. En vers geperste grapefuit juice
Ja, ik dusquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien was dat nog niets eens een slecht idee geweest.
Omdat het nog vroeg was, een half uurtje gaan joggen en bijna mijn enkel verstuikt over een boomwortel.
Mijn dochtertje wilde pannenkoeken voor ontbijt en prompt laat ik een ei op de vloer vallen. En daarna begon ik iets te hard te mixen en zit nu half onder het bloem
Ik denk dat iemand een boodschap wil sturen
Komende Kerst lampjes erinquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:40 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn kerstboompje (van Aoibhin) staat nu in een pot in de tuin 🎄
Je bent zelf een lekker hartig dingquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ga ook voor de hartige variant met kaas.
Dan gaat hij weer naar binnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |