Niet met lang haarquote:
En wat doe je bij de volgende RLS dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds streams ... ik dus ook
Nu een petquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarvoor droegen de dame een hoofddoekje
Ik wil dat naar mate ik ouder word. En een gratis hondquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Die ondersteboven jurken zijn nog van Nederlandse ontwerpers ook.
Mannequin worden of zo'n jurk?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil dat naar mate ik ouder word. En een gratis hond
Of een ontwerperquote:
Mijn broer had een tijdje een Fiat Spider Cabrio .... maar daar moest je je petje toch wel vasthouden / af doen ... ben 1.90quote:
Oh ja, ook nog een optiequote:
Een hond is voldoendequote:
Meh ben ik noet goed in.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:06 schreef D. het volgende:
[..]
Mag iedereen voor zichzelf invullen, zo zijn we dan ook wel weer
Jij bent blij met je Toyota, je mag gewoon meepostenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:06 schreef devzero het volgende:
Ik hou niet van autos. Mag ik nog wel posten hier?
Ow te laatquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Meh ben ik noet goed in.
Heb wel die verneukte quote lekker zo gelaten
Bukken was ook een optiequote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn broer had een tijdje een Fiat Spider Cabrio .... maar daar moest je je petje toch wel vasthouden / af doen ... ben 1.90
Ik heb slechts een fietsquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:06 schreef devzero het volgende:
Hoe danquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:08 schreef Soury het volgende:
Zo weer een fles gescoord even testen [ link | afbeelding ]
Ik loop alles.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:06 schreef devzero het volgende:
Tsja, lastige van in Amerika wonen. Je hebt een auto nodig voor veel dingen. Bij mijn vorige woning was wandelen van/naar werk even snel als de bus nemen (uurtje).quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent blij met je Toyota, je mag gewoon meeposten
Asielhondje niets voor je?quote:
Klep naar beneden gericht houden zodat de wind er niet onder komt is voldoendequote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn broer had een tijdje een Fiat Spider Cabrio .... maar daar moest je je petje toch wel vasthouden / af doen ... ben 1.90
Of get dak dicht doen , maar dan is ie minder stoer natuurlijk ... Mn broertje is verpest door de Coronelletjesquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Bukken was ook een optie
Wij hadden vroegah een fiatje 500, lekker proppen
Ik heb op 5 minuten wandelen van huis gewerkt, en ging toen ook met de autoquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, lastige van in Amerika wonen. Je hebt een auto nodig voor veel dingen. Bij mijn vorige woning was wandelen van/naar werk even snel als de bus nemen (uurtje).
Ik heb ook alleen fietsen, maar dan wel een heleboelquote:
Lekker ik heb al een fles op.CUL / Broodje zeedijkquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe dan![]()
Gemaakt met zeedijkse eitjes
Ik heb er maar een.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen fietsen, maar dan wel een heleboel
Nooit van gehoord, grappigquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker ik heb al een fles op.CUL / Broodje zeedijk
Ik denk daar zo vaak over.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Asielhondje niets voor je?
Zijn ook niet gratis.
Ben meer een katten miep. Maar dat is mede omdat ik die niet hoef uit te laten .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |