Ik deed het om je aan te moedigenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:08 schreef Claudia_x het volgende:
Wat goed dat je het gewoon hebt laten doen, @:vanyel! Ik voel me nu helemaal een lambal, want ik zeg al weken (maanden) dat ik naar de huisarts moet en ben nog steeds niet geweest.
Eens, maar het was toch echt zo. Misschien toch nog een en ander aan weefsel dat achtergebleven is na de Novasure en toen afgevoerd is? Geen idee, maar ik weet nog dat ik dat wat jammer vond, omdat ik vreesde een van die mensen te zijn waarbij het maar voor een lichte afname had gezorgd.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit vind ik zo raar. Als ze de hele zooi wegbranden, hoe ben je daarna dan nog ongesteld. Zou toch niet moeten kunnen
Als ik zo google dan hebben moderne deurschilden een schroef boven en een schroef onder, dus zonder aanpassingen 1 op 1 vervangen wordt lastig.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:31 schreef amaranta het volgende:
Zeg, heeft er iemand verstand van deurschilden?
Ik wil boven nieuw deurbeslag kopen. Alleen, dat gaat natuurlijk niet passen.
Zo is de situatie nu. Met het schroefgat onder de klink.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En ik wil eigenlijk zoiets. Sleutelgat hoeft niet.
Dus gewoon een blind schild.
https://www.gamma.nl/asso(...)-aluminium/p/B516754
Dat gaat zeker niet passen niet zonder te boren of andere aanpassingen?
Je bedoelt die blauwe ronde toren? Als je bij burger king zit en je kijkt naar dat blauwe gevaarte, zie je iig niksquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:02 schreef Troel het volgende:
Is toevallig een van jullie al eens in het Fletcherhotel geweest in Amsterdam Zuid? Dat hotel met de glazen (!!) douche in het midden van de kamer waar ze om bekend staan.
Worden die wanden doorzichtig als je er in staat?
(ik vraag dit voor mijn vriend. Ik wil hem niet wegjagen)
Menstruatieondergoed? Voelt minder naar dan maandverband.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Nergens last van verder. En het is niet pijnlijk of heftig, geen liters bloed, dus ik maak me geen zorgen.
Ik wil er alleen vanaf.
Ik heb nog nooit maandverband gebruikt (na de bevalling uiteraard wel) omdat ik dat de duivel vind en nu loop ik er al dagen mee rond omdat ik wilde dat het helemaal stopte. Ril ende bah
Ja, van helemaal buiten naar binnen snap ik. Ik bedoel meer dat als ik onder de douche sta, dan dan buiten de douche, in de kamer niet alles zichtbaar isquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:14 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Je bedoelt die blauwe ronde toren? Als je bij burger king zit en je kijkt naar dat blauwe gevaarte, zie je iig niks![]()
Binnenkant, geen idee
Als ik zo op trip advisor kijk wordt ik er niet blij van.. De glazen wand is alleen semi-doorzichtig omdat er teveel kalkaanslag op het doucheraam zitquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, van helemaal buiten naar binnen snap ik. Ik bedoel meer dat als ik onder de douche sta, dan dan buiten de douche, in de kamer niet alles zichtbaar is![]()
![]()
Ik snap jequote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, van helemaal buiten naar binnen snap ik. Ik bedoel meer dat als ik onder de douche sta, dan dan buiten de douche, in de kamer niet alles zichtbaar is![]()
![]()
Dat ga ik toch niet kopen voor iets wat ELK MOMENT kan eindigen gekkie.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Menstruatieondergoed? Voelt minder naar dan maandverband.
Jouw vriend weet niet hoe jij eruit ziet?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:26 schreef Troel het volgende:
[..]
![]()
OB mini?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet kopen voor iets wat ELK MOMENT kan eindigen gekkie.
Dan bewaar je het gewoon voor momenten van ongewenst urineverliesquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet kopen voor iets wat ELK MOMENT kan eindigen gekkie.
Ik ben ook helemaal in de war? Hoop je nou wel of niet dat de wand doorzichtig is? Want voor mijn vriend zou hij liever doorzichtig zijn dan niet zeg maar.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jouw vriend weet niet hoe jij eruit ziet?
Oplossingsgericht, ik hou er van.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dan bewaar je het gewoon voor mijn menten van ongewenst urineverlies
Mag niet. Operatie, dus niets inwendig en niet in bad tot dit vloeien stopt. Dat is net het puntquote:
Jouw momenten daarvan,quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dan bewaar je het gewoon voor mijn menten van ongewenst urineverlies
Ik zou het voor een keertje, zeker bij een relatief nieuwe vlam, ook fantastisch vindenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:59 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal in de war? Hoop je nou wel of niet dat de wand doorzichtig is? Want voor mijn vriend zou hij liever doorzichtig zijn dan niet zeg maar.
Ikzelf vind douchen in privacy dan altijd wel weer lekker.
Daar denk ik net aan jah, niet handig dusquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mag niet. Operatie, dus niets inwendig en niet in bad tot dit vloeien stopt. Dat is net het punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |