Beterschap! Hopelijk knap je echt snel op, zou toch wel superjammer zijn om Robbie te missen....quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:04 schreef Vicky het volgende:
Help! Hoe kom ik van mijn hoestbuien en koorts af? Heb het ijskoud, 39,6 op de thermometer en ik zou morgen naar Robbie Williams gaan...
Ja echt wel.. kijk er al zo lang naar uit...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:25 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Beterschap! Hopelijk knap je echt snel op, zou toch wel superjammer zijn om Robbie te missen....
Dat zou ik ook doen, als die-hard vegetariër wil ik geen beesten in m'n voerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:24 schreef amaranta het volgende:
Ik had een wappie aan m’n broek hangen in de supermarkt.
Hij had z’n speciale wappiebril bij zich zodat hij goed op de etiketten kon lezen of er wel insecten in zaten verwerkt
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:25 schreef trui het volgende:
Haha BE.Lijkt me toch sterk dat een ‘groter iets’ jouw trek in frikandellen gaat beïnvloeden. Of dat die dolende zielen zich met hun uitvaartbegeleider gaan bezighouden. Maar je weet het natuurlijk nooit.
Maar de link met die mevrouw is toch enorm ver gezocht?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:27 schreef BE het volgende:
[..]Bizar he, met vlinders ofzo kun je je er nog iets bij voorstellen.
En toch, we maken wel eens vaker een geintje 's avonds maar pakken dan toch maar een appel ofzo maar die keer dus niet.
Daar zit natuurlijk wat in, maar ik heb zelf altijd erg moeite gehad met deze manier van redeneren. In het hoger onderwijs werd steevast teruggevallen op de strategie om mensen te leren 'beter om te gaan met hun tijd'. De systemische problemen werden nooit werkelijk aangepakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:40 schreef LeSage het volgende:
Moeilijk, Tolstoi. Ik kan me voorstellen dat een beetje afstand wel goed voor je kan zijn.
Toch denk ik ook dat in welk vakgebied dan ook het een deel bij jezelf ligt. Blijkbaar vind jij het moeilijk om een grens te trekken bij wat voor jou werkbaar is. Is dat na 6 weken thuis over? Zou je hier in een ander vakgebied ook last van hebben?
Misschien kan het goed zijn voor jezelf om te leren waar je ‘stop’ zegt.
Mijn vriend werkt als boekhouder en heeft een hele tijd steeds onder druk gewerkt. Hij heeft de afgelopen jaren geleerd om op tijd op de rem te stappen. Is het dan niet af, dan heeft de werkgever een probleem (bijvoorbeeld te weinig mensen voor het werk dat er ligt) en dat is niet aan vriend om zich druk over te maken (voordeel van loondienst).
Grappige is dat hij hierdoor juist een betere relatie met zijn werkgever heeft gekregen en zelf ook 100x beter in zijn vel zit.
Nu is het boekmaand, dat is altijd wat meer stress en dat merk ik thuis ook meteen aan hem. Gelukkig is dat dus niet meer een constante.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |