abonnement Unibet Coolblue
  User die altijd boos en kwaad is 2022 donderdag 26 januari 2023 @ 22:39:41 #1
491163 Viesdik
pi_207728505
Zojuist live op ZDF (de NPO1 van Duitsland)


Gevaccineerd tegen Corona - daarna blijven mensen langdurige problemen melden. De symptomen zijn vergelijkbaar met die van Long Covid: chronische vermoeidheid, concentratieproblemen, kortademigheid, hoofdpijn. Vanwege de vergelijkbare symptomen wordt het "post-vac-syndroom" ook wel "lange Covid na vaccinatie" genoemd. Dergelijke gevallen zijn uiterst zeldzaam. Ernstige bijwerkingen werden gemeld na de corona-vaccinatie. Dit komt overeen met een percentage van ongeveer 0,028 procent voor meer dan 191 miljoen vaccindoses toegediend in Duitsland. Met het oog op "Post-Vac" rapporteerde het instituut begin juli 2022 slechts 472 vermoedelijke meldingen van langdurige klachten na vaccinatie. Omdat het zo zelden voorkomt, het "post-vac-syndroom" is nog grotendeels onontgonnen. Er is nauwelijks hulp voor getroffenen en slechts enkele contactpunten. Velen wenden zich tot de post-Covid-polikliniek van het Universitair Ziekenhuis in Marburg. Speciaal voor post-vac patiënten is er een spreekuur. Alica Jung spreekt live op ZDFheute met actrice Felicia Binger, die na haar coronavaccinatie ziek werd van Long Covid, en prof. Bernhard Schieffer, hoofd van de post-Covid-polikliniek van de Universiteitskliniek in Marburg. Wees erbij, praat mee en stel je vragen! bronnen: Alica Jung spreekt live op ZDFheute met actrice Felicia Binger, die na haar coronavaccinatie ziek werd van Long Covid, en prof. Bernhard Schieffer, hoofd van de post-Covid-polikliniek van de Universiteitskliniek in Marburg. Wees erbij, praat mee en stel je vragen! bronnen: Alica Jung spreekt live op ZDFheute met actrice Felicia Binger, die na haar coronavaccinatie ziek werd van Long Covid, en prof. Bernhard Schieffer, hoofd van de post-Covid-polikliniek van de Universiteitskliniek in Marburg.
pi_207728722
Zoveel ongevaccineerde die in de frontlinie stonden toen er nog geen vaccine was en waar nu een regeling voor compensatie voor gemaakt word

Hoe heb en die precies long COVID gekregen?
pi_207729377
Wat is er nu precies breaking aan dit topic?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 27 januari 2023 @ 09:57:17 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207731974
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:39 schreef Viesdik het volgende:
Dit komt overeen met een percentage van ongeveer 0,028 procent voor meer dan 191 miljoen vaccindoses toegediend in Duitsland. Met het oog op "Post-Vac" rapporteerde het instituut begin juli 2022 slechts 472 vermoedelijke meldingen van langdurige klachten na vaccinatie.
Heb je de uitzending bekeken? Welke inzichten heb je opgedaan?

En, @Viesdik, om één en ander in perspectief te kunnen zetten: hoe zit dat met langdurige klachten na infectie?
Huilen dan.
pi_207732029
Sicker than your average.
pi_207732102
TS is ook zo'n clown... continue aan het janken dat ales wat op MainstreamMedia komt volgens hem grote leugens zijn, en komt eenmaal een item waarvan hij _denkt_ (*) dat het in zijn eigen straatje past gaat hij gelijk iedereen oproepen het te kijken...
Grappig genoeg vermoed ik dat hijzelf het kennelijk niet eens bekeken heeft, of misschien niet echt _begrijpt_ wat de bodschap in dat programma is (nl. dat deze bijwerkingen extreem zeldzaam zijn) ... NUja, dan zal hij straks vast gaan draaien, en beweren dat dat programma dat hij eerst aanhaald als 'belangrijke info die je moet bekijken' allemaal gelogen zou zijn.

(*) dat vacinaties ook bijwerkingen kunnen hebben is niet nieuw en iedere wetenschaper zal dit bevestigen en is ook altijd onderdeel van onderzoeken... maar deze onderzoeken gaan er vooral over om in te schatten hoe _hoog_ het risico op deze bijwerkingen is en dat te vergelijken met het risico dat mensen op nadelige effecten hebben als ze _niet_ gevaccineerd zijn.

in dit geval gaat het ook om extreem zeldzame bijwerkingen, van eenzelfde effect dat juist zeer regelmatig optreed bij mensen bij een 'natuurlijke'infectie met covid19
zoals TS zélf al exact citeerde:
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:39 schreef Viesdik het volgende:

Ernstige bijwerkingen werden gemeld na de corona-vaccinatie. Dit komt overeen met een percentage van ongeveer 0,028 procent voor meer dan 191 miljoen vaccindoses toegediend in Duitsland.
(...)
Met het oog op "Post-Vac" rapporteerde het instituut begin juli 2022 slechts 472 vermoedelijke meldingen van langdurige klachten na vaccinatie. Omdat het zo zelden voorkomt, het "post-vac-syndroom" is nog grotendeels onontgonnen.
(die bovenstaande quote kunnen we voor TS graag opslaan en regelmatig terughalen als hij laer gaat beweren dat bijwerkingen na een vaccinatie zo ontzettend 'vaak'zouden voorkomen en veel erger zijn dan 'gewoon' een covid19-infectie te moeten doorstaan)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 27 januari 2023 @ 10:23:38 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207732206
TS gaat hier uiteraard niet op reageren en opent binnenkort gewoon een nieuw poeptopic.
Huilen dan.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 12:42:23 #8
491163 Viesdik
pi_207733591
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 09:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Heb je de uitzending bekeken? Welke inzichten heb je opgedaan?

En, @:Viesdik, om één en ander in perspectief te kunnen zetten: hoe zit dat met langdurige klachten na infectie?
Alle mensen die op oudere leeftijd een "natuurlijke" dood zijn gestorven, dingen uiteraard niet mee in de statistieken.
Dat is natuurlijke ook het geniale plot achter deze dodelijke injecties met random samenstelling in random lichamen. Mijn alleenstaande overbuurman is deze week of 74 jarige leeftijd plotseling overleden.
Valt natuurlijk nooit te bewijzen of dit door toedoen van het vaccin is.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 12:43:49 #9
491163 Viesdik
pi_207733607
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 10:23 schreef Isdatzo het volgende:
TS gaat hier uiteraard niet op reageren en opent binnenkort gewoon een nieuw poeptopic.
Of je wacht geduldig aangezien er hier ook mensen komen die niet werkloos zijn
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 12:46:23 #10
491163 Viesdik
pi_207733637
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 10:12 schreef RM-rf het volgende:
TS is ook zo'n clown... continue aan het janken dat ales wat op MainstreamMedia komt volgens hem grote leugens zijn, en komt eenmaal een item waarvan hij _denkt_ (*) dat het in zijn eigen straatje past gaat hij gelijk iedereen oproepen het te kijken...
Grappig genoeg vermoed ik dat hijzelf het kennelijk niet eens bekeken heeft, of misschien niet echt _begrijpt_ wat de bodschap in dat programma is (nl. dat deze bijwerkingen extreem zeldzaam zijn) ... NUja, dan zal hij straks vast gaan draaien, en beweren dat dat programma dat hij eerst aanhaald als 'belangrijke info die je moet bekijken' allemaal gelogen zou zijn.

(*) dat vacinaties ook bijwerkingen kunnen hebben is niet nieuw en iedere wetenschaper zal dit bevestigen en is ook altijd onderdeel van onderzoeken... maar deze onderzoeken gaan er vooral over om in te schatten hoe _hoog_ het risico op deze bijwerkingen is en dat te vergelijken met het risico dat mensen op nadelige effecten hebben als ze _niet_ gevaccineerd zijn.

in dit geval gaat het ook om extreem zeldzame bijwerkingen, van eenzelfde effect dat juist zeer regelmatig optreed bij mensen bij een 'natuurlijke'infectie met covid19
zoals TS zélf al exact citeerde:
[..]
(die bovenstaande quote kunnen we voor TS graag opslaan en regelmatig terughalen als hij laer gaat beweren dat bijwerkingen na een vaccinatie zo ontzettend 'vaak'zouden voorkomen en veel erger zijn dan 'gewoon' een covid19-infectie te moeten doorstaan)
Het is heel simpel vriend. Ik verwacht dat mensen eerder dom dan slim zijn natuurlijk. Maar ook de NL msm zal binnen nu en 3 maanden voorzichtig dergelijk nieuws naar voren brengen. Is allemaal in lijn der verwachting. Ze kunnen het namelijk niet langer meer onder de pet houden. En waarachijnlijk wisten ze dat zelf ook wel. Maar het is voor veel mensen wel te laat en voor mij dus niet.

En laten we wel wezen. We zijn nu drie jaar verder, dus het is veilig genoeg om met de billen bloot te gaan. De problemen bestaan immers al sinds de eerste vaccinatie rondes in 2021. Dus het gegeven blijft dat de msm hersengif is voor beïnvloedbare deugkneusjes als jij. Want God, wat heb jij er spijt van! :')
De wappies wisten het immers al 2 jaar eerder dat die genjecties schadelijk voor je zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Viesdik op 27-01-2023 12:51:37 ]
pi_207733645
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:46 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Het is heel simpel vriend. Ik verwacht dat mensen eerder dom dan slim zijn natuurlijk. Maar ook de NL msm zal binnen nu en 3 maanden voorzichtig dergelijk nieuws naar voren brengen. Is allemaal in lijn der verwachting. Ze kunnen het namelijk niet langer meer onder de pet houden. En waarachijnlijk wisten ze dat zelf ook wel. Maar het is voor veel mensen wel te laat en voor mij dus niet.
heb je nog steeds dat item niet zelf bekeken?

in dat geval een tldr:
het artikel bewijs vooral dat deze bijwerkingen van vacinaties extreem weinig voorkomen... waar soortgelijke bijwerkingen bij covid19-infecties veel vaker voorkomen.
precies wat de wetenschap ook al voorheen aangaf en bv onderdeel was van de toelatingsonderzoeken van de vaccins, nl het vaststellen van bijwerking-risico, wat idd conform de eerder aangeven aantallen lijkt te zijn:
op 191 miljoen vaccinaties 472 meldingen van vermoedelijke bijwerkingen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 27 januari 2023 @ 12:50:15 #12
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207733686
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:42 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Alle mensen die op oudere leeftijd een "natuurlijke" dood zijn gestorven, dingen uiteraard niet mee in de statistieken.
Dat is natuurlijke ook het geniale plot achter deze dodelijke injecties met random samenstelling in random lichamen. Mijn alleenstaande overbuurman is deze week of 74 jarige leeftijd plotseling overleden.
Valt natuurlijk nooit te bewijzen of dit door toedoen van het vaccin is.
Hij was 74. Lijkt mij dat, de veel waarschijnlijkere oorzaken even buiten beschouwing latend, hij in de afgelopen 2 jaar meerdere malen is gevaccineerd en dat de laatste prik niet in de afgelopen weken heeft plaatsgevonden.
Dat het niet te bewijzen is of dit wel of niet door het vaccin komt maakt nog niet dat het een waarschijnlijke oorzaak is.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 12:53:01 #13
491163 Viesdik
pi_207733732
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:47 schreef RM-rf het volgende:

[..]
heb je nog steeds dat item niet zelf bekeken?

in dat geval een tldr:
het artikel bewijs vooral dat deze bijwerkingen van vacinaties extreem weinig voorkomen... waar soortgelijke bijwerkingen bij covid19-infecties veel vaker voorkomen.
precies wat de wetenschap ook al voorheen aangaf en bv onderdeel was van de toelatingsonderzoeken van de vaccins, nl het vaststellen van bijwerking-risico, wat idd conform de eerder aangeven aantallen lijkt te zijn:
op 191 miljoen vaccinaties 472 meldingen van vermoedelijke bijwerkingen
Ik weet dat jij dat gelooft.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 12:55:13 #14
491163 Viesdik
pi_207733772
En al zou er maar 1 dode te betreuren zijn in de wereld door een vaxxin. Het is nog steeds dood door schuld.
En door dit te zeggen ontstaat er weer een cognitieve kortsluiting bij menigeen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Viesdik op 27-01-2023 13:00:21 ]
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 12:58:09 #15
491163 Viesdik
pi_207733822
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:50 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Hij was 74. Lijkt mij dat, de veel waarschijnlijkere oorzaken even buiten beschouwing latend, hij in de afgelopen 2 jaar meerdere malen is gevaccineerd en dat de laatste prik niet in de afgelopen weken heeft plaatsgevonden.
Dat het niet te bewijzen is of dit wel of niet door het vaccin komt maakt nog niet dat het een waarschijnlijke oorzaak is.
Het valt nooit meer uit te sluiten. Dat is het punt.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 12:59:46 #16
491163 Viesdik
pi_207733839
Het idee dat het gevaar niet zat in het "virus" maar in een gratis vaccin. Is natuurlijk heeeeeeel moeilijk te verkroppen voor veel mensen.
pi_207733919
Opzich is dit vrij logisch. Het idee van een vaccin is dat je een soort van beheersbare infectie doorloopt. Grofweg gezegd dan.

Klachten tegen komen die je veelvuldiger tegen komt bij een natuurlijke besetting valt in de lijn der verwachting.

De meer interessante vraag is waarom dit gebeurd bij sommigen en bij anderen niet.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 13:14:41 #18
491163 Viesdik
pi_207733982
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:07 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Opzich is dit vrij logisch. Het idee van een vaccin is dat je een soort van beheersbare infectie doorloopt. Grofweg gezegd dan.

Klachten tegen komen die je veelvuldiger tegen komt bij een natuurlijke besetting valt in de lijn der verwachting.

De meer interessante vraag is waarom dit gebeurd bij sommigen en bij anderen niet.
Daar kom je alleen achter door de vraag aan jezelf te stellen: "hoe zou ik het doen"?
Hoe zou ik een oplossing bedenken voor een probleem die er eigenlijk niet is, maar wel wordt ervaren door een selectief groepje mensen?
Door ervoor te zorgen dat de mensen gaan inzien dat zij het probleem zijn. Waardoor het probleem vanuit zichzelf opgelost wordt.
Het is gewoon een kankerziek experiment geweest. Kan er niks anders van maken. Het feit dat mensen mij erom zijn gaan haten is daar natuurlijk een gevolg op.
Mensen veroordelen mij om de confronterende mening die ik heb.

Hitler stelde zich die vraag ook af. Het enige wat hij nodig had was loyaliteit middels propaganda.
Zelfs tot 70 jaar na de oorlog leefden er nog mensen die in staat waren zijn daden te verdedigen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Viesdik op 27-01-2023 13:38:26 ]
pi_207734042
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:55 schreef Viesdik het volgende:
En al zou er maar 1 dode te betreuren zijn in de wereld door een vaxxin. Het is nog steeds dood door schuld.
En door dit te zeggen ontstaat er weer een cognitieve kortsluiting bij menigeen.
Geen kortsluiting, eerder een smalend "och arme viesdik". Jaarlijks sterven er in Nederland 540 mensen aan onstekingsremmers als diclofenac en ibuprofen bron. is dit dan allemaal weer dood door schuld of is dit gewoon een mogelijke bijwerking van een medicijn, relatief kleine nevenschade ten opzichte van de baten die vele erbij hebben. Nevenschade waarvoor vaal zelf in bijsluiters gewaarschuwd word?
pi_207734057
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:59 schreef Viesdik het volgende:
Het idee dat het gevaar niet zat in het "virus" maar in een gratis vaccin. Is natuurlijk heeeeeeel moeilijk te verkroppen voor veel mensen.
Zijn er echt meer mensen die deze klachten kregen van het medicijn? Daar wil ik dan wel een bronnetje van want hetgeen jij stuurt meld dit echt niet.
pi_207734094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:53 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ik weet dat jij dat gelooft.
Ik weet nu zeker dat jij teksten copy-paste die je kennelijk zelf niet begrijpt of gelezen hebt:

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:39 schreef Viesdik het volgende:

Dit komt overeen met een percentage van ongeveer 0,028 procent voor meer dan 191 miljoen vaccindoses toegediend in Duitsland.
serieus, wordt het niet een beetje tijd gewoon zélf te leren nadenken, in plaats je mening vanuit je internet-confirmation-bubble denken te moeten knippen en plakken?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 13:28:30 #22
491163 Viesdik
pi_207734097
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:21 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Geen kortsluiting, eerder een smalend "och arme viesdik". Jaarlijks sterven er in Nederland 540 mensen aan onstekingsremmers als diclofenac en ibuprofen bron. is dit dan allemaal weer dood door schuld of is dit gewoon een mogelijke bijwerking van een medicijn, relatief kleine nevenschade ten opzichte van de baten die vele erbij hebben. Nevenschade waarvoor vaal zelf in bijsluiters gewaarschuwd word?
Zet mij eerder aan het denken dan dat mij dit gerust zou stellen.
Mijn kijk op de zorg en de rol van de farmaceutische industrie heeft een flinke wake-up call bij mij opgeleverd sinds corona. Zelfs huisartsen zijn niet meer in staat om de exacte risicos van medicijnen in kaart te brengen, ze beroepen zich gewoon op de bijsluiter. Net als de vrouw bij een willekeurige klantenservice die meer gebonden is aan het script dan aan de tevredenheid en welbehagen van de klant.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 13:31:22 #23
491163 Viesdik
pi_207734113
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:22 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Zijn er echt meer mensen die deze klachten kregen van het medicijn? Daar wil ik dan wel een bronnetje van want hetgeen jij stuurt meld dit echt niet.
Welke bronnen moet ik raadplegen om jou ervan te overtuigen dat Jezus bestaan heeft? Of Mohammed?
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 13:33:08 #24
491163 Viesdik
pi_207734127
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:28 schreef RM-rf het volgende:
:
[..]
serieus, wordt het niet een beetje tijd gewoon zélf te leren nadenken, in plaats je mening vanuit je internet-confirmation-bubble denken te moeten knippen en plakken?
Schat, dit is de omschrijving bij het filmpje vertaald naar het Neferlands :')___!

[ Bericht 0% gewijzigd door Viesdik op 27-01-2023 14:11:18 ]
pi_207734296
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:28 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Mijn kijk op de zorg en de rol van de farmaceutische industrie heeft een flinke wake-up call bij mij opgeleverd sinds corona. Zelfs huisartsen zijn niet meer in staat om de exacte risicos van medicijnen in kaart te brengen, ze beroepen zich gewoon op de bijsluiter.
Er zijn 20.000 geregistreerde medicijnen in Nederland en er zijn zat mensen die meer dan 1 medicijn slikken. Daarnaast kan elke persoon nog tig mogelijke bekende en onbekende aandoeningen hebben. Het is derhalve toch nooit mogelijk om de exacte risico's van een medicijn in kaart te brengen. Niet als huisarts, maar überhaupt niet.

Het is toch gewoon een afweging van kosten en baten in de ruimste zin van het woord. Waarbij je als kosten meeneemt hoeveel mensen mogelijk bijwerkingen of zelfs dodelijke gevolgen hebben van een medicijn en bij baten kijkt hoeveel mogelijke gevolgen en doden het voorkomt.

Eigenlijk gaat dit natuurlijk voor alles op. Als ik uitlaatgassen inadem kan ik kanker krijgen en daar kan ik een verschrikkelijke dood aan sterven. Dan kun je denken van misschien moet je dan stoppen met ademhalen, hiermee voorkom je een mogelijke dood aan kanker voor de komende 9 minuten tot je hersendood bent.
pi_207734372
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:42 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Alle mensen die op oudere leeftijd een "natuurlijke" dood zijn gestorven, dingen uiteraard niet mee in de statistieken.
Dat is natuurlijke ook het geniale plot achter deze dodelijke injecties met random samenstelling in random lichamen. Mijn alleenstaande overbuurman is deze week of 74 jarige leeftijd plotseling overleden.
Valt natuurlijk nooit te bewijzen of dit door toedoen van het vaccin is.
Waarom zouden ze hiervoor injecties gebruiken terwijl ze net zo makkelijk ons voedsel of watervoorziening ongemerkt zouden kunnen vergiftigen? Dat 74 jarigen plotseling overlijden is trouwens van alle tijden.
pi_207734374
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:33 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Schat, dit is de omschrijving bij het filmpje vertaalt naar het Neferlands :')___!
Bedankt voor het erkennen dat je intellectuele capaciteit ook zo ongeveer eindigt bij het onthouden van de toetscombinatie CTRL-C CTRL-V
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 27 januari 2023 @ 14:04:58 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207734407
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:42 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Alle mensen die op oudere leeftijd een "natuurlijke" dood zijn gestorven, dingen uiteraard niet mee in de statistieken.
Dat is natuurlijke ook het geniale plot achter deze dodelijke injecties met random samenstelling in random lichamen. Mijn alleenstaande overbuurman is deze week of 74 jarige leeftijd plotseling overleden.
Valt natuurlijk nooit te bewijzen of dit door toedoen van het vaccin is.
Huh, maar het ging nu toch over de "jonge en sportieve" mensen? Geen idee waar je met de doelpalen naar toe denkt te gaan, maar dat heeft echt niks met bejaarden te maken hoor.
Huilen dan.
pi_207734458
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Zoveel ongevaccineerde die in de frontlinie stonden toen er nog geen vaccine was en waar nu een regeling voor compensatie voor gemaakt word

Hoe heb en die precies long COVID gekregen?
Geef eens antwoord @Viesdik hoe kunnen die jonge zusters minimaal 1000 uit de eerste golf , allemaal long COVID hebben gekregen zonder vaccinatie?
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 14:17:05 #30
491163 Viesdik
pi_207734533
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:02 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Bedankt voor het erkennen dat je intellectuele capaciteit ook zo ongeveer eindigt bij het onthouden van de toetscombinatie CTRL-C CTRL-V
En dat 2x. Eerst in DE dan in NL
pi_207734538
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:42 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Dat is natuurlijke ook het geniale plot achter deze dodelijke injecties met random samenstelling in random lichamen.
Inmiddels denk ik zo'n 5-6 miljard mensen gevaccineerd, waar zijn al die doden dan? :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 14:18:39 #32
491163 Viesdik
pi_207734555
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:02 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Waarom zouden ze hiervoor injecties gebruiken terwijl ze net zo makkelijk ons voedsel of watervoorziening ongemerkt zouden kunnen vergiftigen? Dat 74 jarigen plotseling overlijden is trouwens van alle tijden.
Er wordt door sommige mensen beweerd dat het virus ook in leidingwater zat.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 14:20:26 #33
491163 Viesdik
pi_207734575
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:09 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Geef eens antwoord @:viesdik hoe kunnen die jonge zusters minimaal 1000 uit de eerste golf , allemaal long COVID hebben gekregen zonder vaccinatie?
Je stelt mij een vraag alsof ik een orakel ben :)
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 14:22:20 #34
491163 Viesdik
pi_207734594
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:17 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Inmiddels denk ik zo'n 5-6 miljard mensen gevaccineerd, waar zijn al die doden dan? :')
Gecremeerd of begraven.
Maar je vergeet alle miskramen en onvruchtbaarheden
pi_207734628
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:22 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Gecremeerd of begraven.
Maar je vergeet alle miskramen en onvruchtbaarheden
Man man man, wat voor wereldbeeld heb je dan :')

Er zijn wereldwijd waarschijnlijk tussen de 10 en 20 miljoen mensen overleden aan COVID-19 (officiële cijfers 6,8 miljoen). Het vaccin heeft er voor gezorgd dat het er niet vele malen meer zijn geworden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 27 januari 2023 @ 14:25:48 #36
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207734640
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:22 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Gecremeerd of begraven.
Maar je vergeet alle miskramen en onvruchtbaarheden
Welke miskramen en onvruchtbaarheden?
Huilen dan.
pi_207734665
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:20 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Je stelt mij een vraag alsof ik een orakel ben :)
Ik ben net als jij ik stel alleen maar vragen _O-
Net zoals al die andere wappies die niet geloven in de wetenschap maar wel in een dansleraar :')
pi_207734676
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:18 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Er wordt door sommige mensen beweerd dat het virus ook in leidingwater zat.
Door wie dan? Haal je het niet door de war met virusdeeltjes in het riool?
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 14:28:59 #39
5428 crew  miss_sly
pi_207734684
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:22 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Gecremeerd of begraven.
Maar je vergeet alle miskramen en onvruchtbaarheden
Zo kan ie wel weer. Bronnen, linkjes, cijfers, artikelen. Geen loos geblaat in de ruimte.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 14:34:06 #40
491163 Viesdik
pi_207734742
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:24 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Man man man, wat voor wereldbeeld heb je dan :')

Er zijn wereldwijd waarschijnlijk tussen de 10 en 20 miljoen mensen overleden aan COVID-19 (officiële cijfers 6,8 miljoen). Het vaccin heeft er voor gezorgd dat het er niet vele malen meer zijn geworden.
In een periode waarin griep niet meer bestond. En mensen met terminaal kanker als coronadode de statisitken ingingen. Waarin alle mensen die voor corona aan de griep zijn overleden door corona zijn overleden. Mensen zelfmoord hebben gepleegd door eenzaamheid.
99% van alle doodsoorzaken waren door covid
pi_207734753
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zo kan ie wel weer. Bronnen, linkjes, cijfers, artikelen. Geen loos geblaat in de ruimte.
Ik dacht hier komt een slotje op :(
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 14:35:49 #42
491163 Viesdik
pi_207734765
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Ik ben net als jij ik stel alleen maar vragen _O-
Net zoals al die andere wappies die niet geloven in de wetenschap maar wel in een dansleraar :')
Het gaat mij niet om gelijk hebben. Uiteindelijk moet jij jezelf overtuigen niet ik of je dansleraar
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 14:37:06 #43
491163 Viesdik
pi_207734783
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zo kan ie wel weer. Bronnen, linkjes, cijfers, artikelen. Geen loos geblaat in de ruimte.
Je wil alleen horen wat je wil horen. Zeg dat nou toch eens eerlijk in plaats van een argument te zoeken dit topic te sluiten. ;)
pi_207734794
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Welke miskramen en onvruchtbaarheden?
Dat specifiek weet ik niet. Ik ken wel meerdere vrouwen wiens cyclus een tijdje door de war is geweest.
Inc een vrouw van bijna 70 die weer een paar maanden ongesteld is geweest na vaccinatie. Bij de arts geweest erover omdat day natuurlijk niet het eerste was waaraan ze dacht.

Of dat door de vaccinatie komt weet ik niet, maar er zijn best redelijk wat gevallen van een tijdelijk verstoorde cyclus die direct na de vaccinatie vielen.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 14:38:24 #45
491163 Viesdik
pi_207734800
Kijk als ik telkens trollen antwoord moet geven dan is het logisch dat dit topic uiteindelijk dicht gaat :)
  vrijdag 27 januari 2023 @ 14:40:04 #46
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207734824
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:34 schreef Viesdik het volgende:

[..]
In een periode waarin griep niet meer bestond. En mensen met terminaal kanker als coronadode de statisitken ingingen. Waarin alle mensen die voor corona aan de griep zijn overleden door corona zijn overleden. Mensen zelfmoord hebben gepleegd door eenzaamheid.
99% van alle doodsoorzaken waren door covid
In 2021 overleden er 171.000 mensen in Nederland, waarvan 19.000 aan covid.
In 2019 overleden er 152.000 mensen.
Ik zou dus niet zeggen dat 99% overleed aan corona, of dat dat supervaak onterecht zo is aangemerkt.
pi_207734829
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:17 schreef Viesdik het volgende:

[..]
En dat 2x. Eerst in DE dan in NL
en zelfs dan ben je niet in staat een ge-copy-paste text zelf te kunnen begrijpen?

mijn god, wat moet je dan extreem dom zijn... als je denkt een anti-vaxxer post te maken en juist zélf aangeeft dat bijwerkingen bij vaccinatie extreem zeldzaam is (met 0,028% of 472 meldingen op 191 miljoen vaccinaties)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 14:40:38 #48
491163 Viesdik
pi_207734831
En ik ben inmiddels gewend geraakt aan het sluiten van mijn topics. Maak er gewoon nog een in de toekomst om mijn gelijk aan te tonen.
Krijgen zal ik het toch niet. Maar een beetje leedvermaak vanuit mijn zichtsveld is dat het natuurlijk wel waard. :)
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 14:41:43 #49
5428 crew  miss_sly
pi_207734841
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:38 schreef Viesdik het volgende:
Kijk als ik telkens trollen antwoord moet geven dan is het logisch dat dit topic uiteindelijk dicht gaat :)
Het gaat dicht omdat jij niets onderbouwt. Je claimt van alles, maar volgt dat niet op. Daar is COR de plek niet voor. Als je artikelen en linkjes kunt posten om te onderbouwen, wordt het een ander verhaal. Dat doe je telkens niet, maar vervolgens scheld je mensen die je van repliek dienen en om onderbouwing uit voor troll.

Goede manier om je topic om zeep te helpen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')