Heb je de uitzending bekeken? Welke inzichten heb je opgedaan?quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:39 schreef Viesdik het volgende:
Dit komt overeen met een percentage van ongeveer 0,028 procent voor meer dan 191 miljoen vaccindoses toegediend in Duitsland. Met het oog op "Post-Vac" rapporteerde het instituut begin juli 2022 slechts 472 vermoedelijke meldingen van langdurige klachten na vaccinatie.
(die bovenstaande quote kunnen we voor TS graag opslaan en regelmatig terughalen als hij laer gaat beweren dat bijwerkingen na een vaccinatie zo ontzettend 'vaak'zouden voorkomen en veel erger zijn dan 'gewoon' een covid19-infectie te moeten doorstaan)quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:39 schreef Viesdik het volgende:
Ernstige bijwerkingen werden gemeld na de corona-vaccinatie. Dit komt overeen met een percentage van ongeveer 0,028 procent voor meer dan 191 miljoen vaccindoses toegediend in Duitsland.
(...)
Met het oog op "Post-Vac" rapporteerde het instituut begin juli 2022 slechts 472 vermoedelijke meldingen van langdurige klachten na vaccinatie. Omdat het zo zelden voorkomt, het "post-vac-syndroom" is nog grotendeels onontgonnen.
Alle mensen die op oudere leeftijd een "natuurlijke" dood zijn gestorven, dingen uiteraard niet mee in de statistieken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je de uitzending bekeken? Welke inzichten heb je opgedaan?
En, @:Viesdik, om één en ander in perspectief te kunnen zetten: hoe zit dat met langdurige klachten na infectie?
Of je wacht geduldig aangezien er hier ook mensen komen die niet werkloos zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:23 schreef Isdatzo het volgende:
TS gaat hier uiteraard niet op reageren en opent binnenkort gewoon een nieuw poeptopic.
Het is heel simpel vriend. Ik verwacht dat mensen eerder dom dan slim zijn natuurlijk. Maar ook de NL msm zal binnen nu en 3 maanden voorzichtig dergelijk nieuws naar voren brengen. Is allemaal in lijn der verwachting. Ze kunnen het namelijk niet langer meer onder de pet houden. En waarachijnlijk wisten ze dat zelf ook wel. Maar het is voor veel mensen wel te laat en voor mij dus niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:12 schreef RM-rf het volgende:
TS is ook zo'n clown... continue aan het janken dat ales wat op MainstreamMedia komt volgens hem grote leugens zijn, en komt eenmaal een item waarvan hij _denkt_ (*) dat het in zijn eigen straatje past gaat hij gelijk iedereen oproepen het te kijken...
Grappig genoeg vermoed ik dat hijzelf het kennelijk niet eens bekeken heeft, of misschien niet echt _begrijpt_ wat de bodschap in dat programma is (nl. dat deze bijwerkingen extreem zeldzaam zijn) ... NUja, dan zal hij straks vast gaan draaien, en beweren dat dat programma dat hij eerst aanhaald als 'belangrijke info die je moet bekijken' allemaal gelogen zou zijn.
(*) dat vacinaties ook bijwerkingen kunnen hebben is niet nieuw en iedere wetenschaper zal dit bevestigen en is ook altijd onderdeel van onderzoeken... maar deze onderzoeken gaan er vooral over om in te schatten hoe _hoog_ het risico op deze bijwerkingen is en dat te vergelijken met het risico dat mensen op nadelige effecten hebben als ze _niet_ gevaccineerd zijn.
in dit geval gaat het ook om extreem zeldzame bijwerkingen, van eenzelfde effect dat juist zeer regelmatig optreed bij mensen bij een 'natuurlijke'infectie met covid19
zoals TS zélf al exact citeerde:
[..]
(die bovenstaande quote kunnen we voor TS graag opslaan en regelmatig terughalen als hij laer gaat beweren dat bijwerkingen na een vaccinatie zo ontzettend 'vaak'zouden voorkomen en veel erger zijn dan 'gewoon' een covid19-infectie te moeten doorstaan)
heb je nog steeds dat item niet zelf bekeken?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:46 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het is heel simpel vriend. Ik verwacht dat mensen eerder dom dan slim zijn natuurlijk. Maar ook de NL msm zal binnen nu en 3 maanden voorzichtig dergelijk nieuws naar voren brengen. Is allemaal in lijn der verwachting. Ze kunnen het namelijk niet langer meer onder de pet houden. En waarachijnlijk wisten ze dat zelf ook wel. Maar het is voor veel mensen wel te laat en voor mij dus niet.
Hij was 74. Lijkt mij dat, de veel waarschijnlijkere oorzaken even buiten beschouwing latend, hij in de afgelopen 2 jaar meerdere malen is gevaccineerd en dat de laatste prik niet in de afgelopen weken heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:42 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Alle mensen die op oudere leeftijd een "natuurlijke" dood zijn gestorven, dingen uiteraard niet mee in de statistieken.
Dat is natuurlijke ook het geniale plot achter deze dodelijke injecties met random samenstelling in random lichamen. Mijn alleenstaande overbuurman is deze week of 74 jarige leeftijd plotseling overleden.
Valt natuurlijk nooit te bewijzen of dit door toedoen van het vaccin is.
Ik weet dat jij dat gelooft.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
heb je nog steeds dat item niet zelf bekeken?
in dat geval een tldr:
het artikel bewijs vooral dat deze bijwerkingen van vacinaties extreem weinig voorkomen... waar soortgelijke bijwerkingen bij covid19-infecties veel vaker voorkomen.
precies wat de wetenschap ook al voorheen aangaf en bv onderdeel was van de toelatingsonderzoeken van de vaccins, nl het vaststellen van bijwerking-risico, wat idd conform de eerder aangeven aantallen lijkt te zijn:
op 191 miljoen vaccinaties 472 meldingen van vermoedelijke bijwerkingen
Het valt nooit meer uit te sluiten. Dat is het punt.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hij was 74. Lijkt mij dat, de veel waarschijnlijkere oorzaken even buiten beschouwing latend, hij in de afgelopen 2 jaar meerdere malen is gevaccineerd en dat de laatste prik niet in de afgelopen weken heeft plaatsgevonden.
Dat het niet te bewijzen is of dit wel of niet door het vaccin komt maakt nog niet dat het een waarschijnlijke oorzaak is.
Daar kom je alleen achter door de vraag aan jezelf te stellen: "hoe zou ik het doen"?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:07 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Opzich is dit vrij logisch. Het idee van een vaccin is dat je een soort van beheersbare infectie doorloopt. Grofweg gezegd dan.
Klachten tegen komen die je veelvuldiger tegen komt bij een natuurlijke besetting valt in de lijn der verwachting.
De meer interessante vraag is waarom dit gebeurd bij sommigen en bij anderen niet.
Geen kortsluiting, eerder een smalend "och arme viesdik". Jaarlijks sterven er in Nederland 540 mensen aan onstekingsremmers als diclofenac en ibuprofen bron. is dit dan allemaal weer dood door schuld of is dit gewoon een mogelijke bijwerking van een medicijn, relatief kleine nevenschade ten opzichte van de baten die vele erbij hebben. Nevenschade waarvoor vaal zelf in bijsluiters gewaarschuwd word?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:55 schreef Viesdik het volgende:
En al zou er maar 1 dode te betreuren zijn in de wereld door een vaxxin. Het is nog steeds dood door schuld.
En door dit te zeggen ontstaat er weer een cognitieve kortsluiting bij menigeen.
Zijn er echt meer mensen die deze klachten kregen van het medicijn? Daar wil ik dan wel een bronnetje van want hetgeen jij stuurt meld dit echt niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:59 schreef Viesdik het volgende:
Het idee dat het gevaar niet zat in het "virus" maar in een gratis vaccin. Is natuurlijk heeeeeeel moeilijk te verkroppen voor veel mensen.
Ik weet nu zeker dat jij teksten copy-paste die je kennelijk zelf niet begrijpt of gelezen hebt:quote:
serieus, wordt het niet een beetje tijd gewoon zélf te leren nadenken, in plaats je mening vanuit je internet-confirmation-bubble denken te moeten knippen en plakken?quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:39 schreef Viesdik het volgende:
Dit komt overeen met een percentage van ongeveer 0,028 procent voor meer dan 191 miljoen vaccindoses toegediend in Duitsland.
Zet mij eerder aan het denken dan dat mij dit gerust zou stellen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Geen kortsluiting, eerder een smalend "och arme viesdik". Jaarlijks sterven er in Nederland 540 mensen aan onstekingsremmers als diclofenac en ibuprofen bron. is dit dan allemaal weer dood door schuld of is dit gewoon een mogelijke bijwerking van een medicijn, relatief kleine nevenschade ten opzichte van de baten die vele erbij hebben. Nevenschade waarvoor vaal zelf in bijsluiters gewaarschuwd word?
Welke bronnen moet ik raadplegen om jou ervan te overtuigen dat Jezus bestaan heeft? Of Mohammed?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zijn er echt meer mensen die deze klachten kregen van het medicijn? Daar wil ik dan wel een bronnetje van want hetgeen jij stuurt meld dit echt niet.
Schat, dit is de omschrijving bij het filmpje vertaald naar het Neferlandsquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:28 schreef RM-rf het volgende:
:
[..]
serieus, wordt het niet een beetje tijd gewoon zélf te leren nadenken, in plaats je mening vanuit je internet-confirmation-bubble denken te moeten knippen en plakken?
Er zijn 20.000 geregistreerde medicijnen in Nederland en er zijn zat mensen die meer dan 1 medicijn slikken. Daarnaast kan elke persoon nog tig mogelijke bekende en onbekende aandoeningen hebben. Het is derhalve toch nooit mogelijk om de exacte risico's van een medicijn in kaart te brengen. Niet als huisarts, maar überhaupt niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:28 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Mijn kijk op de zorg en de rol van de farmaceutische industrie heeft een flinke wake-up call bij mij opgeleverd sinds corona. Zelfs huisartsen zijn niet meer in staat om de exacte risicos van medicijnen in kaart te brengen, ze beroepen zich gewoon op de bijsluiter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |