Hallo vriend!quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo makker. Wat leuk dat je er weer bent!
Ja best een leuke speler om erbij te hebben voor 10 miljoen, maar nooit iemand die een dragende speler kan worden.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die was bij psv nog niet eens top. Bij Tottenham een grote flop. Scoorde echt nooit. Dus waarom zou die dan opeens superster zijn bij Ajax hè.
Ik zeg niks want waarschijnlijk moet ik zaterdag het Ruud topic aanmaken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:37 schreef Scrummie het volgende:
Ik krijg bijna een beetje medelijden met Ajax.
En mokerdom.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja best een leuke speler om erbij te hebben voor 10 miljoen, maar nooit iemand die een dragende speler kan worden.
Ik vind 21u echt een verschrikkelijke tijd, ik was vannacht om half 2 thuisquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:34 schreef Coco het volgende:
Watt vinden jullie van deze midweekse potjes? (algemeen)
Sulemana gaat PSV kampioen maken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zeg niks want waarschijnlijk moet ik zaterdag het Ruud topic aanmaken.
Of je verhuisd naar Rotterdam of je gaat maar eens gewoon naar de Goffert.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind 21u echt een verschrikkelijke tijd, ik was vannacht om half 2 thuis
Geen tijd voor een arbeider
7-1 tegen Excelsior denk ik.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat was eigenlijk de laatste leuke wedstrijd die Ajax heeft gespeeld?
Die ene dat Antony zo goed was tegen Groningen dacht ikquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat was eigenlijk de laatste leuke wedstrijd die Ajax heeft gespeeld?
Dat was nog in stadion de meer toch?quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ene dat Antony zo goed was tegen Groningen dacht ik
Toen was Bergwijn ook goed
Wat jammer, maar veel plezierquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk tot de rust, daarna ga ik wat anders doen!
Ik vind AZ meer kwaliteit hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als Feyenoord dit jaar geen kampioen wordt.
AZ heeft ook wel een aardig team. Maar die zie ik nog wel choken als het er straks echt om gaat.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is het de maand van de waarheid met wedstrijden tegen Twente, PSV, AZ & Heerenveen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
AZ heeft ook wel een aardig team. Maar die zie ik nog wel choken als het er straks echt om gaat.
Het is maar een uurtje rijden johquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Of je verhuisd naar Rotterdam of je gaat maar eens gewoon naar de Goffert.
Heerenveen past niet echt in dat rijtje, is ook kleurloos dit seizoen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is het de maand van de waarheid met wedstrijden tegen Twente, PSV, AZ & Heerenveen.
Zijn wel de nummers 2,3,4 & 7.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heerenveen past niet echt in dat rijtje, is ook kleurloos dit seizoen.
Heerenveen staat 8e.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn wel de nummers 2,3,4 & 7.
Wat heeft dit met Ajax - Volendam te makenquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:48 schreef Scrummie het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)aar-voor-satellieten
@:onlogisch
ontopicquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:48 schreef Scrummie het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)aar-voor-satellieten
@:onlogisch
Ik zet in op AZquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:48 schreef GGMM het volgende:
Nu @:maxi-mus terug is worden @:onlogisch z'n fouten weer benoemd
Dat worden lange avonden
quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Ajax - Volendam te maken
Wow wat streng.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:48 schreef GGMM het volgende:
Nu @:maxi-mus terug is worden @:onlogisch z'n fouten weer benoemd
Dat worden lange avonden
quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]