Hallo vriend!quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo makker. Wat leuk dat je er weer bent!
Ja best een leuke speler om erbij te hebben voor 10 miljoen, maar nooit iemand die een dragende speler kan worden.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die was bij psv nog niet eens top. Bij Tottenham een grote flop. Scoorde echt nooit. Dus waarom zou die dan opeens superster zijn bij Ajax hè.
Ik zeg niks want waarschijnlijk moet ik zaterdag het Ruud topic aanmaken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:37 schreef Scrummie het volgende:
Ik krijg bijna een beetje medelijden met Ajax.
En mokerdom.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja best een leuke speler om erbij te hebben voor 10 miljoen, maar nooit iemand die een dragende speler kan worden.
Ik vind 21u echt een verschrikkelijke tijd, ik was vannacht om half 2 thuisquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:34 schreef Coco het volgende:
Watt vinden jullie van deze midweekse potjes? (algemeen)
Sulemana gaat PSV kampioen maken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zeg niks want waarschijnlijk moet ik zaterdag het Ruud topic aanmaken.
Of je verhuisd naar Rotterdam of je gaat maar eens gewoon naar de Goffert.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind 21u echt een verschrikkelijke tijd, ik was vannacht om half 2 thuis
Geen tijd voor een arbeider
7-1 tegen Excelsior denk ik.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat was eigenlijk de laatste leuke wedstrijd die Ajax heeft gespeeld?
Die ene dat Antony zo goed was tegen Groningen dacht ikquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat was eigenlijk de laatste leuke wedstrijd die Ajax heeft gespeeld?
Dat was nog in stadion de meer toch?quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ene dat Antony zo goed was tegen Groningen dacht ik
Toen was Bergwijn ook goed
Wat jammer, maar veel plezierquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk tot de rust, daarna ga ik wat anders doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |