Pffff wat een avond hahahaha man man man zelden zo slecht gezienquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bijkans ook wel nu. Wie helpt ons hier doorheen?
Mijn ex heeft precies dezelfde piercing als Dumaya. Vond het wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Liever tatoeages dan een neusring.
Nostradamusquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Wie draagt hier kaki broeken?
@:Coco staat al genoteerd
Necromorphquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
Hij was stuntman in Alien Resurrection
Dit reizen noemenquote:
Jij trekt vast volle zalen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel vreselijke vrouwen kunnen ze in één avond proppen
Het is wel heel erg ja. Behalve Nicki dan. Maar daarna ging alles bergafwaarts.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel vreselijke vrouwen kunnen ze in één avond proppen
Chino fanaatquote:
Biertje?quote:
Ja, ik ga even moeten bijkomen hoorquote:
Tegenwoordig zoveel sojavleesquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
zij veganistisch, hij bbq fan,
goede match jongens
Ik zou dat echt heel slecht trekken als dat mij zou overkomen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Je ellende tijdens een date droppen jaaaaa
moet je eens voor de gein kijken naar de ingrediënten lijst van dat nepvleesquote:
Geen behoefte aanquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
moet je eens voor de gein kijken naar de ingrediënten lijst van dat nepvlees
Ik zou het prima trekken, maar niet op een etentje van een krap uur met camera.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik zou dat echt heel slecht trekken als dat mij zou overkomen.
Zij een rare bril, hij een hoorapparaat. Zij redelijk normaal, hij een chromosoompje teveel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
zij veganistisch, hij bbq fan,
goede match jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |