quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Zo vies en lelijkquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Dit is al de 4e neusring van vanavond!
Was graag aangesloten voor een pilsie.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Zat ik maar met @:Sked in de kroeg
Wat een avond
@DKUp alweer gedumpt?quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een avond
PacinoGodquote:
Liever tatoeages dan een neusring.quote:
Ik vind het allemaal niet zoveelquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Liever tatoeages dan een neusring.
Dit lijkt me een typische kutamsterdammerquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Kaki broek
Rood overhemd![]()
Gelukkig is @:Caland aanwezig voor een stukje mannelijkheid
Ik bijkans ook wel nu. Wie helpt ons hier doorheen?quote:
En jeroen heeft alles!quote:
Dat lijkt me erg gezellig.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een avond
Is wel aerodynamischquote:
Pffff wat een avond hahahaha man man man zelden zo slecht gezienquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bijkans ook wel nu. Wie helpt ons hier doorheen?
Mijn ex heeft precies dezelfde piercing als Dumaya. Vond het wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Liever tatoeages dan een neusring.
Nostradamusquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Wie draagt hier kaki broeken?
@:Coco staat al genoteerd
Necromorphquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
Hij was stuntman in Alien Resurrection
Dit reizen noemenquote:
Jij trekt vast volle zalen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel vreselijke vrouwen kunnen ze in één avond proppen
Het is wel heel erg ja. Behalve Nicki dan. Maar daarna ging alles bergafwaarts.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel vreselijke vrouwen kunnen ze in één avond proppen
Chino fanaatquote:
Biertje?quote:
Ja, ik ga even moeten bijkomen hoorquote:
Tegenwoordig zoveel sojavleesquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
zij veganistisch, hij bbq fan,
goede match jongens
Ik zou dat echt heel slecht trekken als dat mij zou overkomen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Je ellende tijdens een date droppen jaaaaa
moet je eens voor de gein kijken naar de ingrediënten lijst van dat nepvleesquote:
Geen behoefte aanquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
moet je eens voor de gein kijken naar de ingrediënten lijst van dat nepvlees
Ik zou het prima trekken, maar niet op een etentje van een krap uur met camera.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik zou dat echt heel slecht trekken als dat mij zou overkomen.
Zij een rare bril, hij een hoorapparaat. Zij redelijk normaal, hij een chromosoompje teveel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
zij veganistisch, hij bbq fan,
goede match jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |