Dat bedoelde ik ook whehehquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou het prima trekken, maar niet op een etentje van een krap uur met camera.
Meer duhquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:07 schreef RamboDirk het volgende:
Opscheppen wie de meeste overlijdens heeft.
met Opaquote:
Samen doen we ditquote:
Ik kijk net als @3rr0r alleen het begin van de wedstrijd.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:12 schreef fespo het volgende:
heeft die lilliputter al verteld hoe hij aan die punt op zijn voorhoofd komt?
Niet goed?quote:
Hij zoekt iets meer uiterlijke verzorging /gokjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Je zag hem al terughoudend zijn bij de vraag over kinderen.quote:
Alsof hij anders wel voor dit GL type had gekozenquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Je zag hem al terughoudend zijn bij de vraag over kinderen.
Was wel de doodsteek denk ikquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof hij anders wel voor dit GL type had gekozen
Op welke partij stem jij?quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof hij anders wel voor dit GL type had gekozen
Jaquote:
Ciaoquote:
Met die ex-Baudet vrouwquote:
Leuk. Lief. Veel plezier.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:17 schreef Gibson88 het volgende:
Fijne avond allen en tot volgende week. Morgen ben ik er niet, neem dan moeders mee uit eten.
Leuk!quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:17 schreef Gibson88 het volgende:
Fijne avond allen en tot volgende week. Morgen ben ik er niet, neem dan moeders mee uit eten.
Ik heb best wat mannelijke vrienden van bijna 40 die echt nog wel vader willen worden.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Best oud toch als je zelf 32 bent. En ook niet heel jong voor Alzheimer of wat had hij.
Ja was wel een zware aflevering vandaag. Gelukkig ben ik halverwege gered door een ontwaakte puppy die mijn aandacht opeiste.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb best wat mannelijke vrienden van bijna 40 die echt nog wel vader willen worden.
Maar dat alzheimer heb ik niet gevolgd, pittige avond dit.
Hontquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja was wel een zware aflevering vandaag. Gelukkig ben ik halverwege gered door een ontwaakte puppy die mijn aandacht opeiste.
Opzich misschien niet heel gek op die leeftijd. Als man in ieder geval. Maar moet er zelf niet aan denken.
Ah, bij mannen vind ik tatoeages leuker dan een neuspiercing. Bij vrouwen is het me om het even.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn ex heeft precies dezelfde piercing als Dumaya. Vond het wel leuk eigenlijk.
Bij mannen is een neusring inderdaad wel apart.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, bij mannen vind ik tatoeages leuker dan een neuspiercing. Bij vrouwen is het me om het even.
Alles is mogelijk momenteelquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:38 schreef Sked het volgende:
Ik hoop met heel mijn hart op een betere aflevering dan gisteren.
Deze 2005 piercings. Gozer toch.quote:
Nu ik geen 18 meer ben, doe maar niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat vind jij van mannen met percings?
Dan voelt deze 1.54 zich extra veiligquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Zou zij een voorkeur voor grote mannen hebben opgegeven?
Echt wtf...altijd liggen bakken op het strand zekerquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:34 schreef RipCity het volgende:
Al oud zeg voor 47. Lijkt meer een Oma
Een coltrui IS walgelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Dit soort coltruien zorgen ervoor dat mensen walgen van een coltrui
Ik heb nog nooit overwogen een coltrui te kopen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Dit soort coltruien zorgen ervoor dat mensen walgen van een coltrui
Niet bij Daniël de Ridder met een jacked lichaamquote:
Precies. Ben toch geen schildpadquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit overwogen een coltrui te kopen.
Enige uitzondering dan. Die gun ik jequote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet bij Daniël de Ridder met een jacked lichaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |