SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
neee ik hop hop wat rond op dit nummer.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:50 schreef Melting het volgende:
Zouden livelink en Voxs de weg kwijt zijn?
quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
neee ik hop hop wat rond op dit nummer.
Ja hè?quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb hier nog een hele CD vol mee.
Na 2 nummers ben je het wel zat…
Blauw hoesje met een konijn voorop…quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hè?Ik heb die ook nog ergens.
At The Hop…quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is wel de max ja..quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb hier nog een hele CD vol mee.
Na 2 nummers ben je het wel zat…
Het is moeilijk stilzitten bij dit nummerquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een koeiebel in mijn rechteroor…
Ja, nu zit hij bij mij ook in mijn rechteroorquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een koeiebel in mijn rechteroor…
Die gaat steeds sneller.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Gaat de song nou steeds sneller of zit je aan de knoppen te pielen?
Conclusie: koeienbellen zijn besmettelijkquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nu zit hij bij mij ook in mijn rechteroor
Dat moet lukken jaquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar Epica & Apocalyptica.
Even mijn oren weer eens laten uitspuiten…
Ik heb liever een frou frouquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:07 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
6 weken
21 piekpositie
1968
Klinkt goed, die sla ik op.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij aten vandaag dit https://www.hellofresh.nl(...)d100d1f987dc75053dab ik had er nog wat feta overheen verkruimeld, het was echt heerlijk
Misschien weglaten? Volgens mij kan dat bij dit gerecht gerust.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Klinkt goed, die sla ik op.
Enkel nog bedenken hoe de linzen te vervangen met iets met lage khd.
Blue Cheer stond voor een soort LSD, dus dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Hier is heel wat pretpoeder aan te pas gekomen…
Of knolselderij er bijquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien weglaten? Volgens mij kan dat bij dit gerecht gerust.
Zekerquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, lekker, hoewel linzen ook erg lekker zijn
Ik draai bijna alleen nummers die in de top 40 hebben gestaan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:17 schreef Voxs het volgende:
Mijn echt oude oude favoriet is Cy Coleman - The Best is Yet to Come
En ik vond haar toendertijd ook heel mooi.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik draai bijna alleen nummers die in de top 40 hebben gestaan.
Ik ken deze ook niet trouwens. Welke jaar is die?
Ze had zo weggelopen kunnen zijn van het Russische platteland.quote:
Babooshka…quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze had zo weggelopen kunnen zijn van het Russische platteland.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
En ik vond haar toendertijd ook heel mooi.
Die eet morgen hutspot!quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Is Lucky z'n hele wintervoorraad uien er aan het doorjagen?
quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Ze hebben het internet op rantsoen gezet daar denk ikquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:22 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Jackie Wilson Said - Dexy's Midnight Runners
quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:25 schreef livelink het volgende:
Ik ga me zo verduurzamen. Dank je wel alvast Melting en nog veel plezier allemaal
Have funquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:25 schreef livelink het volgende:
Ik ga me zo verduurzamen. Dank je wel alvast Melting en nog veel plezier allemaal
Elektronisch, of ouderwets?quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dan neem ik de uien rol even waar…
Succes livelink.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:25 schreef livelink het volgende:
Het huilen staat je nader?quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dan neem ik de uien rol even waar…
Dank je, livelink.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:25 schreef livelink het volgende:
dank en verduurzaam prettig!quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:25 schreef livelink het volgende:
Old skool sigaartje…quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Elektronisch, of ouderwets?
Nee, daar moet ik echt een keer voor gaan zitten.quote:
Ik ben stevig aan het minderen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan op z'n tijd erg lekker zijn.
Je moet meer sigaartjes gaan roken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan op z'n tijd erg lekker zijn.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben stevig aan het minderen.
Het moet binnenkort maar weer eens klaar zijn daarmee.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:34 schreef buzzer het volgende:
Werd eruit gegooid bij fok! En kan niet meer inloggen met mijn gewone account
Er liggen hier nog een stuk of 30 La Paz sigaren, compleet uitgedroogd.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet meer sigaartjes gaan roken.
Nieuwe kopen dan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er liggen hier nog een stuk of 30 La Paz sigaren, compleet uitgedroogd.
Zonde wel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er liggen hier nog een stuk of 30 La Paz sigaren, compleet uitgedroogd.
Password vergeten of …?quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:34 schreef buzzer het volgende:
Werd eruit gegooid bij fok! En kan niet meer inloggen met mijn gewone account
Ja, maar mijn username bestaat ook krijg ik als meldingquote:
Dat zie ik, lijkt niks mis mee…quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ja, maar mijn username bestaat ook krijg ik als melding
Dompel ze wel even onder in water.quote:
Dat kan ik me voorstellen. Van het bespaarde geld kan je hele leuke dingen doen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
Zonde wel.
Toch ben ik heel blij dat ik er af ben
Als jullie nou onze sigaartjes blijven kopen, kan ik ook leuke dingen blijven doen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dompel ze wel even onder in water.
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Van het bespaarde geld kan je hele leuke dingen doen.
Ik kocht toch al de verkeerde…quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Als jullie nou onze sigaartjes blijven kopen, kan ik ook leuke dingen blijven doen.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Als jullie nou onze sigaartjes blijven kopen, kan ik ook leuke dingen blijven doen.
Tuurlijk…quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Nou, ik besta toch weer… Raarrrrrrrrrrr
Ik werd uitgelogd, mijn wachtwoord deed het niet mee, mijn username bestond niet, passmailer deed het niet.quote:
Dat kan. Moet je even naar het werk mailen/bellen.quote:
Vreemd…quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik werd uitgelogd, mijn wachtwoord deed het niet mee, mijn username bestond niet, passmailer deed het niet.
Graag. Wil wel eens weten hoe het mogelijk is dat de sigaren na slechts een jaar of 8 compleet uitdroogden.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan. Moet je even naar het werk mailen/bellen.
Zal ik je het nummer geven?
Heb je ze wel in een humidor bewaard?quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Graag. Wil wel eens weten hoe het mogelijk is dat de sigaren na slechts een jaar of 8 compleet uitdroogden.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Genie In A Bottle - Christina Aguilera
Je wordt oudquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, als dit al uit de vorige eeuw is…
Een la is ook een soort humidor.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je ze wel in een humidor bewaard?
quote:
quote:Indien echt te droog:
Stop 'm in een ziplock zakje en doe de truuk van janneman voor pijptabak: stop in het zakje een stukje koffiefilter met enkele druppeltjes bronwater erop. Kijk of de sigaar na een paar dagen weer wat sponsachtiger wordt. Zoniet, herhalen.
Ja.... maar dat is ingewikkeld.quote:
Wegmieteren en nieuwe kopen is ook een optie.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... maar dat is ingewikkeld.
Gewoon in een vochtige afgesloten ruimte is goed.
En als ze echt uitgedroogd zijn, kan het zijn dat ze er lang moeten liggen. Maar meestal zijn ze nog wel te redden.
Dat wilde Melting eigenlijk ook zeggenquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wegmieteren en nieuwe kopen is ook een optie.
Dat is beter voor de economie.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wegmieteren en nieuwe kopen is ook een optie.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat wilde Melting eigenlijk ook zeggen
Nou dat moet dan maar.quote:
Fijne avond.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de show, we gaan Friends kijken
quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vind het storend dat voor- en achternaam verschillende hoogtes zijn.
Er zit een paar seconden vertraging op de lijn, misschien dat het dat is?quote:
Het waren minuten...quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zit een paar seconden vertraging op de lijn, misschien dat het dat is?
Ik heb een lage hartslag, voor mij is dit upquote:
Doe je aan hardlopen, spinnen of zoiets, iets met een tempo?quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb een lage hartslag, voor mij is dit up
Ik heb een crosstrainer, die ik tot mijn chagrijn niet kon fixen na een e-2 error.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe je aan hardlopen, spinnen of zoiets, iets met een tempo?
Ik ben bang dat ik je daar ook niet mee kan helpen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb een crosstrainer, die ik tot mijn chagrijn niet kon fixen na een e-2 error.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 26 januari 2023 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je daar ook niet mee kan helpen.
Was alleen benieuwd welk tempo je daar op aan hield...
Engels ontbijt is nog ergerquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ontbijt in de USA vind ik niks.
Vette zooi, pancakes en zo...
Een vriendin op Aruba wilde graag een mix hebben om op hard te lopen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk keek meestal naar de minuten en hoe lang het nog duurde
quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een vriendin op Aruba wilde graag een mix hebben om op hard te lopen.
Doe maar iets van 150BPM, zei ze...
Koekoek!quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Google ad, precies waar ik altijd al van droomde:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een vriendin op Aruba wilde graag een mix hebben om op hard te lopen.
Doe maar iets van 150BPM, zei ze...
koekkoek!quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Google ad, precies waar ik altijd al van droomde:
[ afbeelding ]
Was ze zo het eiland rondquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar wel die van Hardstyle Trance...
quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben er hier eentje hangen in het toilet...
Daar hangt ie goed, niet te veel in het zichtquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben er hier eentje hangen in het toilet...
Het doet mij denken aan mijn opa en oma en vroeger.quote:
Heftige ronde zo te lezen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling tijdens de Ronde Van Aruba, maar ze was na 2 kilometer afgepeigerd..
Zonde...quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn moeder won diverse prijzen met zwemmen. Die stonden in een vitrinekast te glimmen, tot mijn oma besloot om ze weg te flikkeren.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn moeder won diverse prijzen met zwemmen. Die stonden in een vitrinekast te glimmen, tot mijn oma besloot om ze weg te flikkeren.
Toch he, mijn opa had ook zo'n weerstationnetje, waar dan een mannetje of vrouwtje uit kwam draaien. Als kind vond ik dat mooiquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Net van die gedrochten als de koekoeksklokken.
Ja als kind is dat prachtig om te zien. Het zijn ook best ingewikkelde dingen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Toch he, mijn opa had ook zo'n weerstationnetje, waar dan een mannetje of vrouwtje uit kwam draaien. Als kind vond ik dat mooi
quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja als kind is dat prachtig om te zien. Het zijn ook best ingewikkelde dingen.
Mijn echtgenote heeft een aardige klokkenverzameling.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja als kind is dat prachtig om te zien. Het zijn ook best ingewikkelde dingen.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn echtgenote heeft een aardige klokkenverzameling.
Als er iets aan mankeert, heb je een probleem want een beetje klokkenmaker is zeldzaam én schreeuwend duur...
Nee, maar dat is nu geoorloofd.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja en ook hier weten we de titels niet van.
We hebben nu nog een bekende als klokkenmaker in Deventer, waar eens in de paar jaar een groot deel preventief in onderhoud gaat. Schoolklokken, reiswekkers etc.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En het heeft echt onderhoud nodig, want als het eenmaal vuil is loopt het achter en slijt als de hel.
Zou ik niet te hard roepen, want MadMaster draait.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar dat is nu geoorloofd.
Oh wauw, dat is ook meteen een schitterende klok zeg!quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben nu nog een bekende als klokkenmaker in Deventer, waar eens in de paar jaar een groot deel preventief in onderhoud gaat. Schoolklokken, reiswekkers etc.
Maar die is al aardig op leeftijd, dus dat houdt een keer op...
[ afbeelding ]
We hebben er veel in Friesland gekocht, alleen in het zilver.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is ook meteen een schitterende klok zeg!
Ik weet wat er voor nodig is om enigszins verduurzaamd te raken. En wat dat ongeveer moet gaan kosten.quote:
Ik hoef geen prijzen te weten, maar is dat nog een beetje op te brengen?quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet wat er voor nodig is om enigszins verduurzaamd te raken. En wat dat ongeveer moet gaan kosten.
Oh, die is mooi. Verfijndquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben nu nog een bekende als klokkenmaker in Deventer, waar eens in de paar jaar een groot deel preventief in onderhoud gaat. Schoolklokken, reiswekkers etc.
Maar die is al aardig op leeftijd, dus dat houdt een keer op...
[ afbeelding ]
Dat glas is ook niet meer aan te komen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben er veel in Friesland gekocht, alleen in het zilver.
En di zijn dan weer schaarser dan koper of messing.
Over goud hebben we het maar niet...
quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Vanaf nu gaat @:livelink zo rond:
[ [url=https://img.want.nl/images/cfNE1w6tahUbXOaLq6rFnI13-O4=/375x211/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.want.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F10%2FSunox1.jpg]afbeelding[/url] ]
Ja, dat wel. Maar dan hebben we het alleen over de eerste stappen. Dan zijn we nog lang niet van het gas af.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef geen prijzen te weten, maar is dat nog een beetje op te brengn?
En dan toch nog zelf moeten trappen, vrees ik.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Vanaf nu gaat @:livelink zo rond:
[ [url=https://img.want.nl/images/cfNE1w6tahUbXOaLq6rFnI13-O4=/375x211/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.want.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F10%2FSunox1.jpg]afbeelding[/url] ]
Facet geslepen glas is er nog wel, maar niet meer het origineel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat glas is ook niet meer aan te komen.
Ow...quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dan hebben we het alleen over de eerste stappen. Dan zijn we nog lang niet van het gas af.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Facet geslepen glas is er nog wel, maar niet meer het origineel.
Ach, mijn vrouw heeft een hobby...
Die glaasjes aan de bovenkant, die zijn soms nog wel eens bol of zo...quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Oh ik dacht te zien dat er een bolling in zat. Zoals je dat ook wel bij oude zilveren fotolijstjes zag.
Helaas, we komen waarschijnlijk ook nooit van het gas af. Het zal een hybride warmtepomp worden, vermoed ik.quote:
Ja, dat soort dingen hoor ik ook.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas, we komen waarschijnlijk ook nooit van het gas af. Het zal een hybride warmtepomp worden, vermoed ik.
Er is nog wel het één en ander te koop zie ik nu.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die glaasjes aan de bovenkant, die zijn soms nog wel eens bol of zo...
Ja dat heb je goed gedaan!quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:53 schreef MadMaster het volgende:
De zonnepanelen doen het in ieder geval prima:
[ afbeelding ]
Die van ons komen in maartquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:53 schreef MadMaster het volgende:
De zonnepanelen doen het in ieder geval prima:
[ afbeelding ]
Het begin is er.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De kartonnen mal hangt alvast.
[ afbeelding ]
Ziet er toch al wel behaaglijk uit hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De kartonnen mal hangt alvast.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ziet er toch al wel behaaglijk uit hoor.
[..]
[..]
Toch, is het waard als het de boel kan verwarmenquote:
Dat ga je heel goed merken aan je rekening. En zeker in combinatie met je verse panelen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het begin is er.
Morgen hier ook allemaal nieuwe lampen ophangen na de schilderbeurt.
Alles dimbaar LED nu, dat scheelt een berg...
Die Nederlandstalige.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken of ik iets dat Melting eerder vandaag draaide er zo in kan krijgen...
quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Al de 2e keer dat ik het hoor binnen een paar uur.
Kon horen dat het niet om het Do you wanna bump, Sylvester singletje ging, maar verdere versies kende ik niet.quote:
Tot een volgende keer Voxsquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:20 schreef Voxs het volgende:
ik ga weer!
dank Madmaster!
en fijne avond allemaal nog
Dag dame Voxs, dank!quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:20 schreef Voxs het volgende:
ik ga weer!
dank Madmaster!
Adios, dank voor het luisteren en tot gauw!quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:20 schreef Voxs het volgende:
ik ga weer!
dank Madmaster!
Jaquote:
Jij ook!quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Man, man, man, Ajax thuis achter tegen Volendam...![]()
'Gewoon' om 21.00 uur begonnen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:29 schreef livelink het volgende:
Waarom is die wedstrijd zo laat pas eigenlijk?
Zitten de nieuwe knoppen al op de controller, Mad?quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Nog een paar track en dan is het weer klaar...
Nee, ik heb wat niet gebruikte knoppen omgewisseld met de versleten versies.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zitten de nieuwe knoppen al op de controller, Mad?
Dat hoeft maar een halve mm verschil te zijn, daar trekt je spiergeheugen zich niets van aan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb wat niet gebruikte knoppen omgewisseld met de versleten versies.
Die nieuwe zijn net even dikker en dat voelt niet 'vertrouwd'...
De structuur que ribbels is ook wat anders.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat hoeft maar een halve mm verschil te zijn, daar trekt je spiergeheugen zich niets van aan.
Toch is het raar dat de echte originele knoppen niet te krijgen zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De structuur que ribbels is ook wat anders.
Ik hou die nieuwe als 'echte' reserve...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |