Jammer dacht dat je mij wel thuis zou afzetten zodat ik het niet relatief nuchter hoefde te beleven.quote:
Ik heb door al mijn medicatiegebruik helaas geen rijbewijsquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dacht dat je mij wel thuis zou afzetten zodat ik het niet relatief nuchter hoefde te beleven.
Jammer dat jouw problemen mij ook raken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb door al mijn medicatiegebruik helaas geen rijbewijs
Dat vind ik erg vaardig van jequote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat jouw problemen mij ook raken.
Gun je uiteraard wel het beste verder inclusief een goed herstel.
Dan moet je ook met de bus.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dacht dat je mij wel thuis zou afzetten zodat ik het niet relatief nuchter hoefde te beleven.
Plat Nijmeegs dialect (regio) is daarentegen wel een horror om te verstaan dus dat wordt flink drinkenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:27 schreef Sked het volgende:
Je mag me wel oppikken
@:Caland vindt het vast hartstikke gezellig om een biertje te doen saen
Heb ik ook moeite mee, met alles wat Nijmegens is, zoals Caland, maar ik kom ookquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Plat Nijmeegs dialect (regio) is daarentegen wel een horror om te verstaan dus dat wordt flink drinken
Sta weleens nabij Beuningen op een grondbank en de chauffeurs daar... Mijn godquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb ik ook moeite mee, met alles wat Nijmegens is, zoals Caland, maar ik kom ook
Het fanatisme binnen de amateurs in de regio is soms weerzingwekkend.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sta weleens nabij Beuningen op een grondbank en de chauffeurs daar... Mijn god
Heb jij nog een stukje Zuid-Holland meegenomen in je uitspraak of ben je volledig overgelopen?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sta weleens nabij Beuningen op een grondbank en de chauffeurs daar... Mijn god
Nooit met dialect gesproken op een uitschieter na.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog een stukje Zuid-Holland meegenomen in je uitspraak of ben je volledig overgelopen?
Wat staat er morgen op het programma?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:36 schreef Sked het volgende:
Lijkt me erg gezellig als LR morgen ook komt
We gaan @Caland voor lul zettenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat staat er morgen op het programma?
@Caland speelt in Arnhem. Dus ik wilde langs om de boel even op scherp te zetten.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat staat er morgen op het programma?
Ik ben benieuwd naar het verslagquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:41 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Caland speelt in Arnhem. Dus ik wilde langs om de boel even op scherp te zetten.
Alleenrecht op het gebruik van het woord "tulp" eisenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Even Ilja gort terugkijken
Haters als @:afcniels stoppen mij niet.
Ik raad je aan daar te staan met een spandoek met de tekst “Zet hem op @Caland!! Groetjes Littlerabbit en Sked van het Fok!Forum”quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:27 schreef Sked het volgende:
Je mag me wel oppikken
@:Caland vindt het vast hartstikke gezellig om een biertje te doen samen
Je weet niet wat je mist hoor weinig programmas die lekkerder wegkijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleenrecht op het gebruik van het woord "tulp" eisenGodin Els zou zeggen dat hij niet helemaal barkie is.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)dka-lijkt-niet-op-la
Je kunt ook gewoon lekker naar darten kijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist hoor weinig programmas die lekkerder wegkijken.
Redelijk ruk. Wat een hippies daar zeg.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Invictus Bar aan de Rua da Conceicao.
Laat je even weten hoe het was?
HALLO L_L.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 07:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Redelijk ruk. Wat een hippies daar zeg.
Ok cool, kom je goed weg. Het was de 1e hit op google voor "gayclub Porto".quote:Op zaterdag 28 januari 2023 07:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Redelijk ruk. Wat een hippies daar zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |