@Albanus was zijn winterspelen account om maar te kunnen doen geen schaatsen te kijken (lol)quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Ajacied442 @:Masterminded @:El-Stinho @:ghandiHimself @:alaphilippe_
Wat gezelligquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Ajacied442 @:Masterminded @:El-Stinho @:ghandiHimself @:alaphilippe_
Een twittercelebrity onder de voetbalanalisten.quote:
Ter verdediging mag wel worden aangevoerd dat hij toen nog op de lagere school zat.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:albanus was zijn winterspelen account om maar te kunnen doen geen schaatsen te kijken (lol)
Ja sorry, ik heb morgen geen tijdquote:
Valt mee.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ter verdediging mag wel worden aangevoerd dat hij toen nog op de lagere school zat.
Zit gevangen op mijn kamer... Huisgenoot die eens in de zoveel weken thuis is vanwege werk heeft een date.quote:
Dat was niet meteen de intentiequote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb morgen geen tijd
Geef ze rust. Ga je vogels verzorgen?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij als first date expert, laat ik ze met rust of leef ik mijn leven?
Je weet dondersgoed dat die in de huiskamer staan.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geef ze rust. Ga je vogels verzorgen?
Wist niet dat je boos werdquote:
Het lukt me niet meer om een speler te verwijderen, hoe doe je dit ook alweer?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee.
[..]
Zit gevangen op mijn kamer... Huisgenoot die eens in de zoveel weken thuis is vanwege werk heeft een date.
Jij als first date expert, laat ik ze met rust of leef ik mijn leven?
Op de telefoon klik je de speler eerst aan en dan de prullenbak?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lukt me niet meer om een speler te verwijderen, hoe doe je dit ook alweer?
Neem ze mee naar boven?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat die in de huiskamer staan.
Zoiets dacht ik al.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de telefoon klik je de speler eerst aan en dan de prullenbak?
Ik hoop dat ze die dingen wel een beetje met rust laten.quote:
Je eigen slaapkamer.quote:
Nu ben ik helemaal geprikkeld. Zit straks die dr. Peacock diep...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die dingen wel een beetje met rust laten.
Is dat meer of minder erg dan wachten in een doos op de lente?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die dingen wel een beetje met rust laten.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al.
De pagina was niet goed geladen en de prullenbak ontbrak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |