Gezelligquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:42 schreef Sked het volgende:
Ik overweeg nog om morgenmiddag @:Caland te zien voetballen
In Malburgen valt niks uit te sluitenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:44 schreef Caland het volgende:
Ik hoop eigenlijk vooral dat het niet gestaakt wordt
Ongeveer 90% is vrij fanatiek voor NEC in mijn team, eigenlijk worden wij ook nooit bij Arnhem ingedeeld.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:46 schreef Sked het volgende:
[..]
In Malburgen valt niks uit te sluiten
Valentijnsdag is pas volgende maand.quote:
Als kind had ik al gezeik bij zulke clubs.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ongeveer 90% is vrij fanatiek voor NEC in mijn team, eigenlijk worden wij ook nooit bij Arnhem ingedeeld.
Maar het hoeft geen Valentijnsdag te zijn om iemand een lieverd te vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Valentijnsdag is pas volgende maand.
Arnhemiaquote:
Ik wilde naar het programma kijken, maar dat lijkt nergens te vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arnhemia
www.vvarnhemia.nl
De voetbalvereniging voor jong en oud. Sinds 1941 wordt er al gevoetbald bij Arnhemia. Bij deze voetbalclub in Arnhem-zuid wordt er op recreatief en competitief?
Ik weet oprecht niet waar je op doelt.
Oh scrollde omhoog voor context en alles werd duidelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wilde naar het programma kijken, maar dat lijkt nergens te vinden.
Dus hoe laat zijn de wedstrijden morgen? Want dan krijg ik gewoon een wit vlak.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh scrollde omhoog voor context en alles werd duidelijk.
Op de telefoon ook niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus hoe laat zijn de wedstrijden morgen? Want dan krijg ik gewoon een wit vlak.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wilde naar het programma kijken, maar dat lijkt nergens te vinden.
Stijn zal er zijn met fok spandoeken en al uit wraak voor een eerder te ver doorgevoerde grap.quote:
En fakkels! Bedankt voor de tip om mijn team aan te passen, anders was ik het zeker vergeten.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn zal er zijn met fok spandoeken en al uit wraak voor een eerder te ver doorgevoerde grap.
Wie is Stijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn zal er zijn met fok spandoeken en al uit wraak voor een eerder te ver doorgevoerde grap.
Heb iets totaal willekeurigs gedaan omdat ik niet wens na te denken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En fakkels! Bedankt voor de tip om mijn team aan te passen, anders was ik het zeker vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |