Valentijnsdag is pas volgende maand.quote:
Als kind had ik al gezeik bij zulke clubs.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ongeveer 90% is vrij fanatiek voor NEC in mijn team, eigenlijk worden wij ook nooit bij Arnhem ingedeeld.
Maar het hoeft geen Valentijnsdag te zijn om iemand een lieverd te vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Valentijnsdag is pas volgende maand.
Arnhemiaquote:
Ik wilde naar het programma kijken, maar dat lijkt nergens te vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arnhemia
www.vvarnhemia.nl
De voetbalvereniging voor jong en oud. Sinds 1941 wordt er al gevoetbald bij Arnhemia. Bij deze voetbalclub in Arnhem-zuid wordt er op recreatief en competitief?
Ik weet oprecht niet waar je op doelt.
Oh scrollde omhoog voor context en alles werd duidelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wilde naar het programma kijken, maar dat lijkt nergens te vinden.
Dus hoe laat zijn de wedstrijden morgen? Want dan krijg ik gewoon een wit vlak.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh scrollde omhoog voor context en alles werd duidelijk.
Op de telefoon ook niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus hoe laat zijn de wedstrijden morgen? Want dan krijg ik gewoon een wit vlak.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wilde naar het programma kijken, maar dat lijkt nergens te vinden.
Stijn zal er zijn met fok spandoeken en al uit wraak voor een eerder te ver doorgevoerde grap.quote:
En fakkels! Bedankt voor de tip om mijn team aan te passen, anders was ik het zeker vergeten.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn zal er zijn met fok spandoeken en al uit wraak voor een eerder te ver doorgevoerde grap.
Wie is Stijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn zal er zijn met fok spandoeken en al uit wraak voor een eerder te ver doorgevoerde grap.
Heb iets totaal willekeurigs gedaan omdat ik niet wens na te denken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En fakkels! Bedankt voor de tip om mijn team aan te passen, anders was ik het zeker vergeten.
@Albanus was zijn winterspelen account om maar te kunnen doen geen schaatsen te kijken (lol)quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Ajacied442 @:Masterminded @:El-Stinho @:ghandiHimself @:alaphilippe_
Wat gezelligquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Ajacied442 @:Masterminded @:El-Stinho @:ghandiHimself @:alaphilippe_
Een twittercelebrity onder de voetbalanalisten.quote:
Ter verdediging mag wel worden aangevoerd dat hij toen nog op de lagere school zat.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:albanus was zijn winterspelen account om maar te kunnen doen geen schaatsen te kijken (lol)
Ja sorry, ik heb morgen geen tijdquote:
Valt mee.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ter verdediging mag wel worden aangevoerd dat hij toen nog op de lagere school zat.
Zit gevangen op mijn kamer... Huisgenoot die eens in de zoveel weken thuis is vanwege werk heeft een date.quote:
Dat was niet meteen de intentiequote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb morgen geen tijd
Geef ze rust. Ga je vogels verzorgen?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij als first date expert, laat ik ze met rust of leef ik mijn leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |