Ik trektquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik trekt dat gemiddelde hier aardig omlaag maat. Maar hij is wel moddertjevet.
is gewoon expres, onlo zou zo een fout nooit maken. Ik kan dit weten want ik werd vaak door hem gecorrigieert (inmiddels wat minder nu)quote:
Hier trap ik niet in.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is gewoon expres, onlo zou zo een fout nooit maken. Ik kan dit weten want ik werd vaak door hem gecorrigieert (inmiddels wat minder nu)
Ik neem aan dat ze daarvoor een kundig team van vrouwelijke experts voor hebben opgesteld.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Men mag zelf opmeten en de waarde doorgeven?
Tapasquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijter.
Spaghetti (zonder plakken kaas ranzige lamlul)quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Volkorenpasta bolognese (zonder plakken kaas walgelijk smerig zwijn)quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Balletje breed met twee pompies majo.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfgemaakte pizzaquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Liefste post ooit van @Sked genoteerdquote:
Dit zou kunnen kloppenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Liefste post ooit van @:sked genoteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |