Het fanatisme binnen de amateurs in de regio is soms weerzingwekkend.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sta weleens nabij Beuningen op een grondbank en de chauffeurs daar... Mijn god
Heb jij nog een stukje Zuid-Holland meegenomen in je uitspraak of ben je volledig overgelopen?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sta weleens nabij Beuningen op een grondbank en de chauffeurs daar... Mijn god
Nooit met dialect gesproken op een uitschieter na.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog een stukje Zuid-Holland meegenomen in je uitspraak of ben je volledig overgelopen?
Wat staat er morgen op het programma?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:36 schreef Sked het volgende:
Lijkt me erg gezellig als LR morgen ook komt
We gaan @Caland voor lul zettenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat staat er morgen op het programma?
@Caland speelt in Arnhem. Dus ik wilde langs om de boel even op scherp te zetten.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat staat er morgen op het programma?
Ik ben benieuwd naar het verslagquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:41 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Caland speelt in Arnhem. Dus ik wilde langs om de boel even op scherp te zetten.
Alleenrecht op het gebruik van het woord "tulp" eisenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Even Ilja gort terugkijken
Haters als @:afcniels stoppen mij niet.
Ik raad je aan daar te staan met een spandoek met de tekst “Zet hem op @Caland!! Groetjes Littlerabbit en Sked van het Fok!Forum”quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:27 schreef Sked het volgende:
Je mag me wel oppikken
@:Caland vindt het vast hartstikke gezellig om een biertje te doen samen
Je weet niet wat je mist hoor weinig programmas die lekkerder wegkijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleenrecht op het gebruik van het woord "tulp" eisenGodin Els zou zeggen dat hij niet helemaal barkie is.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)dka-lijkt-niet-op-la
Je kunt ook gewoon lekker naar darten kijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist hoor weinig programmas die lekkerder wegkijken.
Redelijk ruk. Wat een hippies daar zeg.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Invictus Bar aan de Rua da Conceicao.
Laat je even weten hoe het was?
HALLO L_L.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 07:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Redelijk ruk. Wat een hippies daar zeg.
Ok cool, kom je goed weg. Het was de 1e hit op google voor "gayclub Porto".quote:Op zaterdag 28 januari 2023 07:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Redelijk ruk. Wat een hippies daar zeg.
Lekker maat. Alles voor Danny FOK!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pimp abo liep af, meteen nieuwe geregeld.
Naaistreekquote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ok cool, kom je goed weg. Het was de 1e hit op google voor "gayclub Porto".
Pizzaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |