Hij mag van mij echt wel weg maar puntverlies verlangen gaat me toch net wat te ver.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:18 schreef Scorpie het volgende:
1-1 vanavond
Schreuder morgen ontslagen
#durftedromen #schreuderout #wewantfootball
Verlangen is een sterk woord, maar zou er niet rouwig om zijn als dat het einde van Schreuder betekent.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij mag van mij echt wel weg maar puntverlies verlangen gaat me toch net wat te ver.
Ze hebben al zoveel kansen gehad om hem er terecht uit te flikkeren dus vraag me echt af wat daarvoor nodig is.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verlangen is een sterk woord, maar zou er niet rouwig om zijn als dat het einde van Schreuder betekent.
True. Die motie van wantrouwen van de spelersgroep heeft hij zelfs overleefd. Das gewoon knapquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben al zoveel kansen gehad om hem er terecht uit te flikkeren dus vraag me echt af wat daarvoor nodig is.
Dit lees ik elke week. En elke week is er puntverlies. En elke week zit Schreuder er nog.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verlangen is een sterk woord, maar zou er niet rouwig om zijn als dat het einde van Schreuder betekent.
Hoe zou dat nou komen *kuch Sar *kuchquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
True. Die motie van wantrouwen van de spelersgroep heeft hij zelfs overleefd. Das gewoon knap
Die heeft echt het empatisch vermogen van een seriemoordenaar. Die heeft geen idee wat anderen bezighoudt of hoe groepsdynamieken werken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou komen *kuch Sar *kuch
als keeper is dat juist een prequote:Op donderdag 26 januari 2023 11:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die heeft echt het empatisch vermogen van een seriemoordenaar. Die heeft geen idee wat anderen bezighoudt of hoe groepsdynamieken werken.
Als ex prof zou hij daar toch wel iets van moeten weten, ik ben er wel klaar mee omdat ik geen verbetering in het voetbal zie maar op de training schijnt het geweldig te gaan hoor ik wekelijks.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als keeper is dat juist een pre
als hoofd van een voetbalclub misschien wat minder
zeg dat maar tegen ultras Amsterdam en de afca supportersverenigingquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:59 schreef freaky40 het volgende:
TT: neen, waarom? Er is een uitspraak geweest en daar zullen we het mee moeten doen. Schreuder krijgt een kans en die mag hij waar gaan maken.
Ultras, wow tijden veranderen, dat supporters ontevreden zijn is terecht en allemaal prima, ik vind het alleen niet zo geweldig om dan je eigen ploeg uit te fluiten etc. tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen ultras Amsterdam en de afca supportersvereniging
die gasten willen zich ook weer even belangrijk voelenquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ultras, wow tijden veranderen, dat supporters ontevreden zijn is terecht en allemaal prima, ik vind het alleen niet zo geweldig om dan je eigen ploeg uit te fluiten etc. tijdens de wedstrijd.
Zijn toch wel enkele spelers die last lijken te hebben van Arenavrees en die help je daar toch echt niet mee.
Ja er zijn er zelfs bij die met hun rug naar het veld staan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die gasten willen zich ook weer even belangrijk voelen
mij doet het ook allemaal niks oude manquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ultras, wow tijden veranderen, dat supporters ontevreden zijn is terecht en allemaal prima, ik vind het alleen niet zo geweldig om dan je eigen ploeg uit te fluiten etc. tijdens de wedstrijd.
Zijn toch wel enkele spelers die last lijken te hebben van Arenavrees en die help je daar toch echt niet mee.
Misschien heeft de megafoonmongool wel gewoon een keer een goede dagquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mij doet het ook allemaal niks oude man
maar die jochies willen zich wat graag bewijzen dus gaan echt wel de hele wedstrijd spreekkoren komen
Voor dat soort primitieve groeperingen + dreigementen moet je boven staan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen ultras Amsterdam en de afca supportersvereniging
ach ik wil die gast ook wel weg hebben hoorquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor dat soort primitieve groeperingen + dreigementen moet je boven staan.
Die maakten er de vorige wedstrijd 4 tegen ons.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volendam kan er niets van.
En wie speelde er toen?quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die maakten er de vorige wedstrijd 4 tegen ons.
Dickpics versturen naar vrouwelijk personeelquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben al zoveel kansen gehad om hem er terecht uit te flikkeren dus vraag me echt af wat daarvoor nodig is.
Geef het nog een week of 2..quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wel ongekend dat je net vanavond tegen Volendam speelt. Ontslag wordt daarmee vrijwel onmogelijk voorlopig.
Ik durf niks meer uit te sluitenquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wel ongekend dat je net vanavond tegen Volendam speelt. Ontslag wordt daarmee vrijwel onmogelijk voorlopig.
Sowieso een dubbel gevoel. Bij puntverlies is Schreuder eerder weg en bij winst heb je 3 punten. Concurrenten van Ajax hopen natuurlijk dat Schreuder zo lang mogelijk blijft dus ik weet niet zo goed wat zij liever hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf niks meer uit te sluiten
Schreuder een contract voor het leven.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:52 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Sowieso een dubbel gevoel. Bij puntverlies is Schreuder eerder weg en bij winst heb je 3 punten. Concurrenten van Ajax hopen natuurlijk dat Schreuder zo lang mogelijk blijft dus ik weet niet zo goed wat zij liever hebben eigenlijk.
Ben eigenlijk wel benieuwd.
Als ik de macht had om hem die te geven had ik het niet gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Schreuder een contract voor het leven.
Die pannekoek kreeg het gewoon in z'n eentje voor elkaarquote:Op donderdag 26 januari 2023 16:17 schreef manny het volgende:
heeft altijd iets treurigs toch die witte zakdoekjes in Nederland. Zo net niet, en dan de cameraman wanhopig zoeken naar dat ene shot waar er misschien 10-20 bij elkaar staan met een doekie zodat het nog wat lijkt.
Maak een spandoek, bezoek het trainingsveld, de legendarische pannekoek roeper, dat is toch meer Nederlands werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |