quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ja gewoon niet doen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Splitten afgezaagd? Dacht dat dat juist modern was* MizzezAmy kruipt weer terug onder haar grote steen
Dit woord went nooitquote:
Haha ja, volgens mij heeft een man bij haar weinig te bepalenquote:
Niks mis met roggebrood maar de rest..quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Die vrouw eet vooral zult en leverworst op zuur, met roggebrood.
Ook het enige dat ik eet.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niks mis met roggebrood maar de rest..
Ciaoquote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:41 schreef Sked het volgende:
Ik moet mij helaas afmelden voor vanavond @:Pisces29
Ik moet bier drinken.
Ik ben afgezegdquote:Op donderdag 26 januari 2023 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel plezier!
Dank voor de afmelding.
Welkom thuis.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben afgezegd
Gelukkig kan ik dan wel meekijken.
Er heeft iemand in geplat volgens mijquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:21 schreef Gibson88 het volgende:
Is het bad nog/weer warm ? Ik ben er vanavond in ieder geval wel bij
Bahquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Er heeft iemand in geplat volgens mij
Da's kut voor jequote:Op donderdag 26 januari 2023 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Half warm bad voor mij, om 20 uur vergadering
ziekmeldenquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Half warm bad voor mij, om 20 uur vergadering
quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:41 schreef Sked het volgende:
Ik moet mij helaas afmelden voor vanavond @:Pisces29
Ik moet bier drinken.
Allebeiquote:
Ik gun deze arme Rudi ook iets meer klassequote:Op donderdag 26 januari 2023 19:32 schreef Gibson88 het volgende:
Ze keek alsof ze haar hoorde denken WHAT THE FUCK DOE IK HIER
Hij lijkt ook een beetje op een Pakistaan die een schermreparatie winkeltje heeft.quote:
Samequote:Op donderdag 26 januari 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gun deze arme Rudi ook iets meer klasse
Je tong straalt wat anders uit Gibsonquote:
Ja I know, maar stiekem gun ik hem wel beterquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je tong straalt wat anders uit Gibson
Dit, als je denkt dat je weet wat woke is, moet je daar 's een keer naar binnen lopenquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
In deze tijd wil je echt niet meer een Kunstacademie doenEnkel inclusiviteit gejank.
Jij hield toch wel van de wat apartere types?quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
Tering man wat een creep die tennisbal.
Zou ze ook zo’n ringetjes in haar vagina hebben? Dit is geil!!!!!! @Wereldgozer is een befferquote:
Ja beetje gek of apart is wel prima, maar dit is gewoon next level de weg kwijt.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij hield toch wel van de wat apartere types?
Hindoestaanquote:
Ga een keer naar een star wars beurs. Kom je haar vast tegen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoe zou die er nu uit zien tegenwoordig
Star Warsquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ga een keer naar een star wars beurs. Kom je haar vast tegen.
Hoe heet die vrouw in waar is Wally?quote:
Ze willen allemaal de nieuwe Kris Jenner zijnquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Dat aanstellerige pidgin Amerikaans is toch wel het ergerlijkste van dit soort mensen.
Geen ideequote:Op donderdag 26 januari 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe heet die vrouw in waar is Wally?
Hoor net van een vriendin dat ze haar kent, dus even afwachten wat uit de date komt en dan kan ik mijn slag slaan.quote:
Net gemist, welke sneakersquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
Telefoon in z'n kontzak, kekke sneakers
Oh dat noemen we ook sneakersquote:
Draag je ze?quote:
@Nine. vindt dit jammerquote:
Is Nicki die blonde?quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoor net van een vriendin dat ze haar kent, dus even afwachten wat uit de date komt en dan kan ik mijn slag slaan.
10 jaar lang ieder weekend bukkakequote:Op donderdag 26 januari 2023 19:45 schreef RipCity het volgende:
Deze vrouw heeft iets heel goors over haar.
Wat draag jij vandaag?quote:
Wat een afleveringquote:
Leuk dat @onlogisch meedoetquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Papendrecht lijkt snel gezien wel een Australian jasje te dragen
quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:45 schreef RipCity het volgende:
Deze vrouw heeft iets heel goors over haar.
Kan bestquote:
Oh, ik denk dat je wel kans maakt, denk dat ze nee zegt tegen Ruruquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die met dat glitterjurkje en de tieten
Top. Kunnen we in stijl lekker quatre-main spelenquote:
Als het gezelschap leuk is, is bijna alles leukquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het gezelschap leuk is, is bijna alles leuk
Een nulquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Welk cijfer geef jij deze aflevering?
Of met dat wijf die iedere drugsverslaafde neuktquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:51 schreef Coco het volgende:
Je wilt toch niet dat je dochter met Marco Borsato geassocieerd wordt?
BLACKEDquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:52 schreef Caland het volgende:
10 jaar vrijgezel
Dochtertje van 4
Stukje ongeluk
Een kale man met bril, boemerang en fans op zijn datequote:Op donderdag 26 januari 2023 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd wat dat gaat worden
Is meestal met mensen die in de psychiatrie werken, zit zelf ook vaak ergens iets verkeerd.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:52 schreef RipCity het volgende:
8-10 jaar... Dan is er gewoon ECHT iets mis met je op die leeftijd.
Slome mensenquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
Ze praten allebei wel lekker langzaam.
Ik keek even naar jou hè, draag jij altijd zoveel sieraden?quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:54 schreef Coco het volgende:
10 jaar vrijgezel
kind van 4
neusring
tatoeages
quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:54 schreef Gibson88 het volgende:
Carnavalkoorts. Ik zou opstaan en weglopen.
Heb jij tatoeages?quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Naja hij heeft iig tatoeages.
Voor de rest doet hij me denken aan Maik de Boer
Niet tijdens de seks.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek even naar jou hè, draag jij altijd zoveel sieraden?
Als het bukkake o'clock isquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
hoe laat komt haar pimp haar weer ophalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |