Ah shit als een wilde aan het googlen geslagen maar kon al niets vindenquote:Op donderdag 26 januari 2023 17:01 schreef Speedfight het volgende:
Hahaha staat niet op het "normale" internet, boefjes.
Volgens mij toen nog wel, ik was er vrij snel bij en dan met een beetje obsessief googlen is het vaak wel ergens gepost.
Ja balen he. Ik heb maar 1 foto gezien dat ze vastgebonden zat naakt. Er zijn meer foto's lees ik wel, 4 in totaal blijkbaar waarvan 1 zelfs met afgeknipte teen en vinger op haar buik. Brrr.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:50 schreef josja het volgende:
[..]
Ah shit als een wilde aan het googlen geslagen maar kon al niets vindenInteressante case wel.
Een DM mag hierheenquote:Op donderdag 26 januari 2023 17:54 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja balen he. Ik heb maar 1 foto gezien dat ze vastgebonden zat naakt. Er zijn meer foto's lees ik wel, 4 in totaal blijkbaar waarvan 1 zelfs met afgeknipte teen en vinger op haar buik. Brrr.
Jij kickt wel op een naakte vrouw met een afgeknipte teen en vinger op haar buik begrijp ik. Bijzonder wel.quote:
quote:De 'cokebaron' zou in Istanbul zijn opgepakt, meldt het Parool. Isaac B. (29) wordt net als Jos Leijdekkers, ook wel bekend als 'Bolle Jos' gezien als één van de hoofdrolspelers binnen criminele drugsactiviteiten.
Turkije blijkt een populair land voor criminelen. Justitie is naast de Rotterdammer 'Bom' nog opzoek naar 7 anderen. Ook de criminele Brabander Bolle Jos is hier één van.
Veroordelingen
Isaac B. alias 'Bom' is zes maanden geleden veroordeeld tot 12 jaar cel in de Amsterdamse rechtbank. Niet alleen is hij veroordeeld in Nederland. Ook bij onze zuiderburen, in België, is hij een bekende van de rechtbank. Hier wordt hij in februari veroordeeld tot zes jaar cel. 'Bom' is volgens beide rechtbanken leider van een criminele organisatie. Deze organisatie zou in grootschalige mate handelen in cocaïne. In België staat hij ook nog terecht voor een aanslag op een Italiaans restaurant.
Verstopt in Turkije
Waar wij vorige week nog met het bericht naar buiten kwamen dat de opsporingsdiensten op zoek zijn naar 'Bom', komt Het Parool op zondagavond met het nieuws dat 'Bom' is opgepakt in Turkije. In Istanbul om precies te zijn. De 31-jarige Brabander Bolle Jos zou zich mogelijk ook al voor langere tijd schuilhouden in het land. Er worden verschillende verdachten rondom Leijdekkers opgepakt, maar nog altijd is hij degene op vrije voeten. Naast de arrestaties zijn er verschillende spullen in beslag genomen. Het zou gaan om een verguld vuurwapen, versleutelde telefoons, geld, horloges en sieraden, meldt de Telegraaf.
https://panorama.nl/artik(...)-opgepakt-in-turkije
Eerlijk, dan herken je m amper terug denk.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:17 schreef StateOfMind het volgende:
Als ie slim is is ie op dieet gegaan en geet hij nu Magere Jos
Het is zo simpelquote:Op maandag 26 juni 2023 14:20 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Eerlijk, dan herken je m amper terug denk.![]()
Hij zal wel lekker in t buitenland zitten.
Toch is het niet goed voor ie eigen risico om hem dat in zijn gezicht te zeggenquote:Op maandag 26 juni 2023 15:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik ken geen enkele crimineel die zo'n zwakbegaafde uitstraling heeft als bolle Jos.
Wat ziet die vent er uit zeg....
Ze gebruiken denk ik ook steeds een schoolfoto uit de brugklasquote:Op maandag 26 juni 2023 15:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik ken geen enkele crimineel die zo'n zwakbegaafde uitstraling heeft als bolle Jos.
Wat ziet die vent er uit zeg....
Volgens mij doen ze het expres totdat ie zo boos wordt en een selfie maakt en opstuurt (inclusief gps).quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:59 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Ze gebruiken denk ik ook steeds een schoolfoto uit de brugklas![]()
Die compositiefoto is precies hetzelfde, alleen een baard erbij getekend
"klokjes" - kwaliteitskrandtquote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:03 schreef Ponsai het volgende:
Een 46-jarige man die vermoedelijk samenwerkte met de gezochte crimineel ‘Bolle’ Jos Leijdekkers uit Breda is dinsdag opgepakt in Eindhoven. De man wordt verdacht van de handel in drugs en witwassen. Een arrestatieteam hield hem aan in zijn woning. Die woning is doorzocht, net als een loods in Nuenen.
Daarbij zijn vier cryptotelefoons in beslag genomen waarmee versleutelde berichten verstuurd kunnen worden. Ook drie dure horloges zijn ingenomen, de echtheid van de klokjes wordt nog onderzocht. Dat meldt de politie. ,,De man kwam in beeld op basis van onderschepte cryptocommunicatie die gevoerd werd via het Sky ECC-platform. Begin vorig jaar slaagden opsporingsdiensten erin om toegang te verkrijgen tot miljoenen berichten van gebruikers van het platform Sky ECC en versleutelde berichten van criminele organisaties ‘live’ konden meelezen.”
Sky ECC werd vorig jaar maart offline gehaald en de data werd onderschept. Het zijn deze berichten die geleid hebben naar de man die nu in Eindhoven is aangehouden. Uit Sky ECC communicatie bleek namelijk dat hij zich bezighield met de handel in verdovende middelen en het witwassen van grote contante geldbedragen.”
Bolle Jos
De verdachte stond vermoedelijk in contact met Jos Leijdekkers, één van de meest gezochte criminelen ter wereld. Leijdekkers wordt door justitie gezien als een van de hoofdrolspelers in de grootschalige handel, import en export van cocaïne in Nederland en België. De jacht op hem is ondertussen intensiever dan ooit.
De opsporingsdiensten houden er rekening mee dat Leijdekkers in Turkije verstopt zit. Isaac B., zijn voormalig rechterhand, werd in dat land opgepakt. Vorige week besloot het hooggerechtshof in Istanboel dat hij wordt uitgeleverd aan Nederland. In juni was Leijdekkers zelf het grote doelwit van een mega-politieactie in Turkije.
Bron; https://www.ad.nl/binnenl(...)-bolle-jos~acbfc3d5/
---------------------------------
Dat oprollen van sky ecc laat wel zijn sporen na in de criminele wereld
Wel bij spelshows als Wedden dat, met ons aller kroepoekjequote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Gewoon alle oliebollenkraampjes en pallethandelaren afgaan in de regio. De naam Jos kom je niet vaak tegen bij huisartsen of rechters.²
quote:De broer van de voortvluchtige Bredase topcrimineel ‘Bolle Jos’ Leijdekkers (32) is in Turkije opgepakt. Hij werd gearresteerd voor het witwassen van misdaadwinsten. Dat meldt het Parool woensdag. De Turkse autoriteiten hebben het nieuws nog niet naar buiten gebracht.
Het zou volgens Het Parool gaan om Wilhelmus Adrianus Leijdekkers, die in Turkije zou zijn aangehouden. De broer is het vierde familielid van Bolle Jos dat is gearresteerd. Eerder werden zijn vader, moeder en zus al aangehouden. Ook zij worden verdacht van witwassen maar zijn in afwachting van de strafzaak op vrije voeten gesteld.
In juni pakte de politie 23 vermoedelijke handlangers en contacten van Leijdekkers op in Turkije. Onder hen de voormalige rechterhand van Leijdekkers, Isaac 'Bom' B. uit Rotterdam die vorig jaar 12 jaar cel kreeg voor cokesmokkel en in Antwerpen nog eens 6 jaar voor lidmaatschap van een misdaadorganisatie.
Jos Leijdekkers is de meest gezochte crimineel van Nederland. Hij is voortvluchtig en staat op de Nationale Opsporingslijst. De gouden tip die naar hem leidt, levert 200.000 euro op.
https://www.omroepbrabant(...)assen-misdaadwinsten
Lijkt wel een FOK!ker.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:42 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw beeldmateriaal. Op elke foto ziet hij er anders uit![]()
https://eumostwanted.eu/nl/leijdekkers-joseph-johannes-jos
Op de tweede foto is Jos niet meer zo bol.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:42 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou trouwens ook zo een volkszanger van het kaliber Zanger Rinus of Ricky kunnen zijn.quote:
Die eerste zou best kunnen, die tweede lijkt mij sterkquote:Op donderdag 28 december 2023 16:42 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op basis van de tweede foto zou ik eens in het wassenbeeldenmuseum zoeken.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:42 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat lijkt je sterk? Dat hij het is?quote:Op donderdag 28 december 2023 18:44 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Die eerste zou best kunnen, die tweede lijkt mij sterk
Ja zo afgevallen en gebruind en witte porseleinen tanden lijkt mij niet zo bij zijn imago passen. Wel een goeie vermomming misschien.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:15 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat lijkt je sterk? Dat hij het is?![]()
Hij zit wel in Turkije he :quote:Op donderdag 28 december 2023 20:41 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja zo afgevallen en gebruind en witte porseleinen tanden lijkt mij niet zo bij zijn imago passen. Wel een goeie vermomming misschien.
Goedkope tandjesquote:Op donderdag 28 december 2023 20:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij zit wel in Turkije he :
Althans, dat schijnt zo te zijn.
Afvallen lijkt mij met een bijnaam als bolle Jos geen gek plan in zijn geval.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:41 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja zo afgevallen en gebruind en witte porseleinen tanden lijkt mij niet zo bij zijn imago passen. Wel een goeie vermomming misschien.
Zeis kopen en voortaan als Magere Hein door het leven gaanquote:Op donderdag 28 december 2023 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Afvallen lijkt mij met een bijnaam als bolle Jos geen gek plan in zijn geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |