https://nos.nl/artikel/24(...)-bolle-jos-doorzochtquote:Woningen en kantoor van familieleden 'Bolle Jos' doorzocht
In een poging om informatie over de verblijfplaats van 'Bolle Jos' te krijgen, zijn woningen en een kantoor van familieleden van hem doorzocht, meldt het Openbaar Ministerie. Jos Leijdekkers, verdacht van grootschalige cocaïnehandel, is een van de meest gezochte verdachten van Nederland. Twee vrouwen van 68 en 27 zijn aangehouden in de zaak.
De familieleden van wie de woningen en het kantoor zijn doorzocht, worden zelf verdacht van het witwassen van crimineel geld. Het OM vermoedt dat zij geld en dure cadeaus hebben aangenomen, terwijl ze wisten van de criminele herkomst.
Sieraden en contanten ingenomen
Er zijn panden doorzocht in Breda, Prinsenbeek en Rotterdam. Daarbij is beslag gelegd op kostbare horloges en andere sieraden, dure handtassen en grote geldbedragen in euro's en verschillende andere valuta. De rechercheurs troffen ook twee valse Duitse paspoorten aan.
Verder zijn er mobiele telefoons, usb-sticks, computers, camera's en foto's in beslag genomen. Samen met andere gegevensdragers worden die doorzocht op aanwijzingen van de verblijfplaats van Leijdekkers.
Vorig jaar loofde het OM een beloning van 75.000 euro uit voor de gouden tip die naar Leijdekkers leidt. Hij staat op de Nationale Opsporingslijst en de EU Most Wanted List.
Klaarblijkelijk oude foto's. Hij is 31 en schijnt er nu zo uit te zien:quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:46 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)-bolle-jos-doorzocht
[ afbeelding ]
Hij ziet eruit of hij 15 jaar oud is en is blijven hangen in 2004![]()
Als je naar de achtergrond kijkt lijkt het ook wel z'n schoolfoto van klas vier ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:46 schreef Rnie het volgende:
Hij ziet eruit of hij 15 jaar oud is en is blijven hangen in 2004
Ja of het zijn autisten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:54 schreef -XOR- het volgende:
Mensen die Jos heten blijken toch opvallend vaak criminele antecedenten te bezitten.
Lijkt als twee druppels water op Gennaro uit de serie Gommorraquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk oude foto's. Hij is 31 en schijnt er nu zo uit te zien:
[ afbeelding ]
De Bolle van Zwolle had je ook nogquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:10 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik ken wel een bolle Jan
Die zijn biertje hijst
Als de jukebox vrolijk krijst
Meester vermommingquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:15 schreef StateOfMind het volgende:
Naar verluidt is ie in recordtempo afgevallen en gaat hij nu door het leven als Magere Hein
Kom hier danquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:09 schreef NaarMensje het volgende:
Liever bolle Jos dan Jos @:de_boswachter
Als bolle Jos lang op de vlucht wil blijven doet hij er verstandig aan zijn kennis te verbreden met de bushcraftfilmpjes van die andere Jos.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:09 schreef NaarMensje het volgende:
Liever bolle Jos dan Jos @:de_boswachter
Crimineel die een andere crimineel opruimt, who caresquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:12 schreef Speedfight het volgende:
Ja, dit is echt een engerd.
Hij had toch met die "vermissing" te maken van de Amsterdamse Nuria geloof ik? Die cocaïne koningin?
Ja, maar dit was een heel verhaal. Zij is in een auto gestapt midden in Amsterdam en daarna nooit meer gezien.quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Crimineel die een andere crimineel opruimt, who cares
"Die Dikke" ?quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:17 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als ie patat had gevreten ipv friet was t geen bolle Jos geweest.
Ik kwam toevallig van de week het onderstaande filmpje tegen op YouTube.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:05 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja, maar dit was een heel verhaal. Zij is in een auto gestapt midden in Amsterdam en daarna nooit meer gezien.
Ze vermoeden dat ze dood is, maar niemand heeft een clue waar ze heen is gebracht.
Ik ga er wel een stukje over maken in True Crime als het nog niet opgelost is, was een heel interessant verhaal.
Naïma heette ze, en er waren wel foto's van haar lijk maar verder kon men amper aan informatie komen.
https://www.parool.nl/ams(...)%2Fwww.google.com%2F
Ik heb de foto gezien, het was wel naar, ze was naakt en bebloed. Het was niet overduidelijk of ze echt dood was, dat was niet goed te zien. Ik weet niet waarom maar dit verhaal bleef mij heel erg bij. Eerst hadden ze ook niet door dat die vrouw in het criminele circuit zat, dus was er een gewone opsporing verzocht aflevering over haar gemaaktquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig van de week het onderstaande filmpje tegen op YouTube.
Piet Costa zou er bij betrokken zijn.
Heeft de verkeerde personen boos gemaakt.
En dat is niet heel goed voor je eigen risico in dat vak.
Ben overigens wel benieuwd naar die foto's![]()
Een schoolfoto vanuit 2 hoeken?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je naar de achtergrond kijkt lijkt het ook wel z'n schoolfoto van klas vier ofzo.
Link van foto?quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik heb de foto gezien, het was wel naar, ze was naakt en bebloed. Het was niet overduidelijk of ze echt dood was, dat was niet goed te zien. Ik weet niet waarom maar dit verhaal bleef mij heel erg bij. Eerst hadden ze ook niet door dat die vrouw in het criminele circuit zat, dus was er een gewone opsporing verzocht aflevering over haar gemaakt.
Vanavond eens kijken, tof!
Je meent hetquote:Op donderdag 26 januari 2023 16:01 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Een schoolfoto vanuit 2 hoeken?
Is eerder een mugshot door politie of andere justitiële instantie genomen.
Ja hoi, ook door geïntrigeerd hierquote:
Of als bolle Mexicaan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:38 schreef StateOfMind het volgende:
Hij identificeert zich tegenwoordig als vrouw.
Dus we moeten op zoek naar Bolle José 😱
Helaas.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:01 schreef Speedfight het volgende:
Hahaha staat niet op het "normale" internet, boefjes.
Volgens mij toen nog wel, ik was er vrij snel bij en dan met een beetje obsessief googlen is het vaak wel ergens gepost.
Er zijn er vast nog genoeg overquote:Op donderdag 26 januari 2023 17:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Helaas.
Dan zit er niks anders op dan er zelf maar een te ontvoeren
Dat was een grapje natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2023 17:32 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Er zijn er vast nog genoeg over
Ik heb nog even snel gezocht maar kan m niet meer vinden, google blokkeert alles.
Hoe kwam jij erop dat ie nu door het leven gaat als vrouw? Of was dat een grapje?
Dooie musquote:Op donderdag 26 januari 2023 17:01 schreef Speedfight het volgende:
Hahaha staat niet op het "normale" internet, boefjes.
Volgens mij toen nog wel, ik was er vrij snel bij en dan met een beetje obsessief googlen is het vaak wel ergens gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |