Dit is een proloog op
ONZ / Hoe zouden jullie van een lijk afkomen?.
Weer heb ik twisted fantasieën.

Ik zat laatst te bedenken hoe ik iemand het beste kon martelen. Ik keek namelijk
Law Abiding Citizen en daar wordt de moordenaar van de familie van de hoofdpersoon toch wel episch gemarteld.

Adrenaline toegediend, zodat hij het intenser beleeft, oogleden weggesneden, zodat hij het moet aanzien, en dan maar ik stukken zagen!

Wat mij persoonlijk wel tof lijkt, is iemand een reeks van martelingen geven: waterboarding, elektrische schokken, zweepslagen, onthouden van slaap ... Ook eentje die ik heb bedacht: een teen afhakken en de voet dippen in een bak met maden, bloedzuigers, vleesetende insecten en ander gespuis. De gemartelde dan daar maanden zo laten om leven opgegeten te worden.

Iets met dit is ook wel gaaf.

Maar fysieke pijn valt naar mijn mening in het niet bij psychische pijn: voor hun neus hun geliefden martelen en verkrachten bijvoorbeeld.

Of deze, iets soortgelijks als
Once Upon A Time In The West. Je hangt een geliefde van hen voor hun neus met hun nek aan een strop en een tweede touw aan hun rug. Het uiteinde van dat tweede touw geef je aan degene die je psychische pijn wil geven. Het idee is dat diegene het touw strak moet houden, omdat de ander anders aan zijn of haar nek wordt opgehangen, in plaats van zijn of haar rug. Dit is natuurlijk nooit vol te houden, dus vermoordt je gemartelde zijn of haar geliefde!

Wel oogleden wegsnijden natuurlijk.

En wat zouden jullie doen?
[ Bericht 6% gewijzigd door Gary_Oak op 23-07-2015 22:34:09 ]