Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:58 schreef hollandia02 het volgende:
Wordt tijd dat we eens gaan stoppen met die zinloze war on drugs. Kost veel te veel geld en tijd.
Legaliseren drugs levert dan weer veel geld op!
Als de politie 50 kilo onderschept gaat er in de vrachtwagen ernaast 250 doorheen, die onderscheppingen zijn zelfs ingerekend in de financiën van die lui.
Een gram cocaïne was in 2002 50 euro en vandaag nog steeds!
50 euro vandaag was echter in 2002 rond de 32 euro, een gram coke is dus ongeveer 40% goedkoper geworden.
Er valt niet op te vechten tegen drugs, mensen willen het dus het komt binnen.
En is iemand die 3x in een jaar op een festival een pilletje neemt nou een zware crimineel of overlastgevend?
@de_boswachterquote:Op donderdag 28 december 2023 16:42 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw beeldmateriaal. Op elke foto ziet hij er anders uit![]()
https://eumostwanted.eu/nl/leijdekkers-joseph-johannes-jos
Iets onschuldigs als MDMA moet gewoon gelegaliseerd worden, maar wbt cocaïne weet ik niet of dat zo slim is hoor. Denk alleen de drugs niet die schadelijker zijn dan alcohol.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:58 schreef hollandia02 het volgende:
En is iemand die 3x in een jaar op een festival een pilletje neemt nou een zware crimineel of overlastgevend?
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Iets onschuldigs als MDMA moet gewoon gelegaliseerd worden, maar wbt cocaïne weet ik niet of dat zo slim is hoor. Denk alleen de drugs niet die schadelijker zijn dan alcohol.
Dat zijn ze bijna allemaal inclusief cocaïne.quote:Welke drug is het gevaarlijkst? (Bron: RIVM)
Crack
Heroïne
Tabak
Alcohol
Cocaïne
Methamfetamine
Amfetamine
GHB
Benzodiazepinen (slaap- en kalmeringsmiddelen)
Cannabis
Ketamine
MDMA (xtc)
Qat
Lsd
Paddo's
Wat is dat voor een onzinlijst, kletskoek? Alcohol staat op plek drie of vier volgens het onderzoek van David Nutt, dus heroïne, cocaïne en tabak zijn schadelijker. Alles daar onder zou je kunnen reguleren.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:58 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn ze bijna allemaal inclusief cocaïne.
quote:Vader Joseph L. (69), moeder Elisabeth L. (69) en zus Liesbeth L. (28) beschikten volgens het Openbaar Ministerie in Dubai over een van misdaadgeld betaald appartement, 2 Bentley's, een geldbedrag van in totaal ruim 50.000 euro, dure merkhorloges en designerhandtassen.
De 2 vrouwen werden eind januari 2023 opgepakt. De vader van Bolle Jos L. in maart. Ze zijn later alle drie uit voorlopige hechtenis vrijgelaten. Inmiddels is in Turkije ook een broer van de voortvluchtige Jos L. opgepakt.
De zaak zou vandaag eigenlijk inhoudelijk worden behandeld, maar inmiddels is zeker dat dat niet gaat gebeuren. Er zijn veel verzoeken voor aanvullend onderzoek gedaan door de advocaten van de 3 verdachten.
Het is nog even de vraag of de 3 verdachten er vandaag bij zullen zijn. Dat zijn ze niet verplicht, tenzij de rechtbank een bevel medebrenging uitvaardigt. Dat gebeurt voor niet-inhoudelijke zittingen zelden.
Inmiddels begrijpen we dat de verdachten vandaag niet komen.
Ok Diederick-Gheronimo-Frederique.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:59 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat een inspiratieloos volk joh.![]()
Joseph - Jos
Elisabeth - Liesbeth
![]()
quote:
Precies, haske lieve jongen, dat zie je zo aan die zachtaardige blik.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Ach laat die Jos toch lekker met rust.
Inderdaad, als roompaté een gezicht zou hebben... zo zachtquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies, haske lieve jongen, dat zie je zo aan die zachtaardige blik.
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:59 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat een inspiratieloos volk joh.![]()
Joseph - Jos
Elisabeth - Liesbeth
![]()
Dit is wel heel kort door de bocht.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden dat dit soort volk zichzelf ziet als gangsters, maar ik ze niet anders kan zien dan kneuzerig. Net als Taghi, uiteindelijk zat hij ondergedoken in een veel te warm land met een stapel panorama's met zijn eigen hoofd erop, dan kun je toch beter een normale baan zoeken en wat leuks gaan doen met je leven? Die handlanger van hem zat in Colombia, ook al zo'n leuk land.
En deze Jos zit dan waarschijnlijk in Turkije met een verbouwde harses, ook op de vlucht, hele familie wordt vervolgd, wat een onbevredigend leven.
En na al dat gedoe lachen mensen online om je uiterlijk en je naam, veel aanzien lijken deze mensen niet te hebben. En blijkbaar kun je zoveel geld niet eens uitgeven zonder dat het opvalt bij de politie (of welke instantie zich daar ook mee bezighoudt).
Zouden die ouders nou trots zijn op hoe ze hun gezin hebben vormgegeven? Of heb ik rare verwachtingen van criminelen en zit het niet zo diep
quote:Leijdekkers is volgens goede bronnen al twee keer gearresteerd in Turkije, maar na betaling van forse omkoopsommen weer vrijgelaten.
Wow, wat apart dat dit nu, als laatste stukje in een artikeltje, naar buiten komt. Andere media reppen er niet over.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:57 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)gouden-tip~adf46364/
Dat zou inderdaad heel goed kunnen, ik vind het gewoon teveel moeite voor relatief weinig maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dit is wel heel kort door de bocht.Een studie Bsc criminologie zal er voor jou denk ik niet inzitten.
Daar heeft ie zich laten inspireren door Henk R., de zwarte cobra.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Op de tweede foto is Jos niet meer zo bol.
BLACKED.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ziet er niet meer zo bol uit. Afgetraind door de dochter van de president flink te ballen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:47 schreef Tengano het volgende:
Wat knap dat ze (geen idee wie?) hem daar gevonden hebben!
Dat zien ze wel door de vingers met al die cadeaus die ze van hem krijgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:44 schreef Momo het volgende:
Ook meteen met de dochter van een president gaan, die maakt niet uit wat meneer heeft gedaan allemaal?
Hij staat gewoon in beeld op social mediaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:47 schreef Tengano het volgende:
Wat knap dat ze (geen idee wie?) hem daar gevonden hebben!
En hij is daar in een kerk. Apart hoor.
Dat ja, die geven 2 rolexen en is Sierra Leone gered van politieke struggles.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:08 schreef JopieKlaassen het volgende:
Als zijn concurrenten hem weten te traceren eindigt bolle Jos op de schouders
[ afbeelding ]
Het zal vast beter zijn dan een gevangeniscel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:12 schreef Rnie het volgende:
Het is ergens ook wel triest als ik hem zo zie staan.Alle rijkdom maar tegelijkertijd niks hebben.
Een kleine "Donkere Jos" dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:27 schreef Woonbootjes het volgende:
Straks een Liefdesbaby van Bolle Jos die dochter 😀
Ik vind de combinatie zware crimineel zijn en actief geloof belijden altijd een beetje apart, vandaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:06 schreef Halcon het volgende:
En wat is er apart aan in een kerk zitten?
Dat zie je juist wel vaker volgens mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie zware crimineel zijn en actief geloof belijden altijd een beetje apart, vandaar.
Hoezo heeft hij niets, hij heeft een vriendin, waarschijnlijk is hij de rijkste man van dat land, een corrupt land waar voor geld alles te koop is.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:12 schreef Rnie het volgende:
Het is ergens ook wel triest als ik hem zo zie staan.Alle rijkdom maar tegelijkertijd niks hebben.
Inderdaad. Als heftruckchauffeur had ie een prima bestaan hier kunnen opbouwen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:12 schreef Rnie het volgende:
En hij heeft z'n vrijheid nog. De EBI, want daar zal hij wel terecht komen als hij in NL is, is ook geen pretje.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij niets, hij heeft een vriendin, waarschijnlijk is hij de rijkste man van dat land, een corrupt land waar voor geld alles te koop is.
Dan kon hij tenminste wel elke avond op de stoep wat bierblikjes klappen en kut naar de buurvrouw schreeuwen. Zo triest dat hij dat nu niet kan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Inderdaad. Als heftruckchauffeur had ie een prima bestaan hier kunnen opbouwen.
Materialisme heeft zo zijn prijs. Volgens mij heeft hij meerdere kinderen die hij ongetwijfeld niet meer kan zien , overige familie zal hij ook geen contact meer mee hebben, en zijn "vriendin" zal ongetwijfeld niks meer dan een wassen neus zijn en enkel opgedragen worden door de president van het land. Tel daarbij op dat die Jos nou echt niet het type is dat graag de cultuur van dat land omarmt en daar enkel zit omdat het niet anders kan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij niets, hij heeft een vriendin, waarschijnlijk is hij de rijkste man van dat land, een corrupt land waar voor geld alles te koop is.
Vreemde aannames.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Materialisme heeft zo zijn prijs. Volgens mij heeft hij meerdere kinderen die hij ongetwijfeld niet meer kan zien , overige familie zal hij ook geen contact meer mee hebben, en zijn "vriendin" zal ongetwijfeld niks meer dan een wassen neus zijn en enkel opgedragen worden door de president van het land. Tel daarbij op dat die Jos nou echt niet het type is dat graag de cultuur van dat land omarmt en daar enkel zit omdat het niet anders kan.
Maargoed een villa en een speedboot is waar het natuurlijk om gaat.
Oke, dit is de waarheid, ik leg me erbij neer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vreemde aannames.
Of dit griet geeft hij ingepalmd om de president te bereiken die hem bescherming biedt.
Hij daar veel invloed en succes heeft lokaal. En prima woont in een villa met zwembad.
De handel gaat door en zijn dam ondersteunt hij op afstand. Wel is er regelmatig contact.
Bolle Jos vind het leven goed.
Dat was ook een aanname, als voorbeeld voor jouw aannamequote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:39 schreef Rnie het volgende:
[..]
Oke, dit is de waarheid, ik leg me erbij neer.
Thanks voor de verduidelijking.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was ook een aanname, als voorbeeld voor jouw aanname
Heel goed want dat hij kinderen heeft is in ieder geval nergens te verifiëren. Google geeft alleen antwoorden dat de rest van zijn familie wordt opgepakt maar geen vrouw of kinderen. Dat zou ook wel triest zijn dat hij iedereen laat meedelen met zijn crimineel geld maar zijn vrouw en kinderen verwaarloosd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:39 schreef Rnie het volgende:
[..]
Oke, dit is de waarheid, ik leg me erbij neer.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:27 schreef Woonbootjes het volgende:
Straks een Liefdesbaby van Bolle Jos die dochter 😀
quote:
Is op 8.20min niet zijn kind te zien?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heel goed want dat hij kinderen heeft is in ieder geval nergens te verifiëren. Google geeft alleen antwoorden dat de rest van zijn familie wordt opgepakt maar geen vrouw of kinderen. Dat zou ook wel triest zijn dat hij iedereen laat meedelen met zijn crimineel geld maar zijn vrouw en kinderen verwaarloosd.
Een kindje wat even uit kerkbanken schuift en daarna er weer in en dat moet dan opeens bolle jos zijn kind zijn. Dat is wel heel mager bewijs.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is op 8.20min niet zijn kind te zien?
Bekijk deze YouTube-video
Naast Jos is het de enige niet donkere persoon in de kerk. Ook die krullen van dat kind vallen op in dat gezelschap Je ziet Jos in de video iets tegen haar zeggen en een keer zijn arm op haar schouder leggen. En aan het eind van de video is te zien dat ze de hele dienst bij elkaar zitten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een kindje wat even uit kerkbanken schuift en daarna er weer in en dat moet dan opeens bolle jos zijn kind zijn. Dat is wel heel mager bewijs.
En hier met foto: https://www.scmp.com/news(...)scmp&pgtype=homepagequote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:02 schreef Rnie het volgende:
Hier met beeld.
Ik kan me heugen dat ik ergens had gelezen dat hij twee kinderen zou hebben die samen in de speeltuin speelde met het kind van Lil Kleine. Ergens ook wel logisch omdat zijn bodyguard ook gelinkt is aan Bolle Jos.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:45 schreef Basp1 het volgende:
Heel goed want dat hij kinderen heeft is in ieder geval nergens te verifiëren.
Dat kind lijkt precies op hem.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:06 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
En hier met foto: https://www.scmp.com/news(...)scmp&pgtype=homepage
Yep. En ook aan hun gedrag valt genoeg te zien.quote:
Dat is knap terwijl hij volgens vele info voornamelijk in Turkije ondergedoken heeft gezeten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Naast Jos is het de enige niet donkere persoon in de kerk. Ook die krullen van dat kind vallen op in dat gezelschap Je ziet Jos in de video iets tegen haar zeggen en een keer zijn arm op haar schouder leggen. En aan het eind van de video is te zien dat ze de hele dienst bij elkaar zitten.
Ik durf de gok wel aan dat dat zijn dochter is. In dat geval zal hij al een jaar of 10 in dat land zijn of in elk geval al samen zijn met die dochter van de president.
Wie denk je dan dat dat kind is? Hij zal zijn kind wel van hot naar her meeslepen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is knap terwijl hij volgens vele info voornamelijk in Turkije ondergedoken heeft gezeten.
Moeilijk he lezen:quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:14 schreef Basp1 het volgende:
of in elk geval al samen zijn met die dochter van de president.
quote:of in elk geval al samen zijn met die dochter van de president.
Tja op je geliefde X wordt natuurlijk veel onzin gepost. Dus vind dan maar dat bericht en plaats het hier.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:06 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik kan me heugen dat ik ergens had gelezen dat hij twee kinderen zou hebben die samen in de speeltuin speelde met het kind van Lil Kleine. Ergens ook wel logisch omdat zijn bodyguard ook gelinkt is aan Bolle Jos.
Was bij RTL Boulevard ofzo, weet het echt niet meer. Kans bestaat dat ze het tekstueel hebben teruggetrokken omwille van de leeftijd van de kinderen/valse informatie richting Lil Kleine, maar dat doet niks af aan het feit dat jij twijfelt of hij kinderen zou hebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tja op je geliefde X wordt natuurlijk veel onzin gepost. Dus vind dan maar dat bericht en plaats het hier.
Het is niet zijn omvang (wat overigens wel meevalt) wat het meeste opvalt tussen zijn vrienden aldaarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja waarom koopt dat smerige zwijn niet wat ozempic van zijn drugsgeld dan valt die gelijk minder op.
Black facing is frowned uponquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is niet zijn omvang (wat overigens wel meevalt) wat het meeste opvalt tussen zijn vrienden aldaar
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:47 schreef roos94 het volgende:
Jossieboy
Wat een legend
Knalt gewoon iedereen af die vroeger aan zijn Snicker repen zat.
[ afbeelding ]
Zeer zeker. Kijk naar de maffia in Italië, en Italianen zijn vaak nog diep gelovig.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zie je juist wel vaker volgens mij.
En maar blijven sponsoren via ontwikkelingshulpquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:37 schreef fespo het volgende:
mijn god, lees ik het goed dat die president, zijn schoonvader een eigenvermogen heeft van 800 miljoen? In zo'n arm en corrupt land. vreselijk.
Misschien bedenken ze wat. Als 'ie bijvoorbeeld strafbare feiten heeft gepleegd in Marokko, kan 'ie eerst daarheen of zo.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:51 schreef nixxx het volgende:
Siërra Leone.. nou niet echt een land waar het van groot belang is om goede betrekkingen mee te houden. Hebben we niet een mooi geleide wapen fregat wat daar even langs kan varen? De MQ-9s hebben nu toch ook Hellfire raketten?
Groepje Nederlandse commando's kan Jos wel weghalen temidden van die mannen met pijl en boogquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:15 schreef Caland het volgende:
Bolle JosGod
Gewoon beschermd worden door de regering van Sierra Leone. Dat gaat een mooie serie in de toekomst worden.
Als we naar deze foto kijken denk ik dat het kind het kind is van Jos en zijn vrouw.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:50 schreef Rnie het volgende:
[..]
Was bij RTL Boulevard ofzo, weet het echt niet meer. Kans bestaat dat ze het tekstueel hebben teruggetrokken omwille van de leeftijd van de kinderen/valse informatie richting Lil Kleine, maar dat doet niks af aan het feit dat jij twijfelt of hij kinderen zou hebben.
Nogmaals, dat kind in die video,denk je niet dat dat zijn kind is dan? Het is een kopie van hem.
[ afbeelding ]
Begint op Reddington uit de Blacklist te lijken qua scenario. Als de politie hem daar komt zoeken vallen ze waarschijnlijk uit het raam.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:15 schreef Caland het volgende:
Bolle JosGod
Gewoon beschermd worden door de regering van Sierra Leone. Dat gaat een mooie serie in de toekomst worden.
HE DOESNT EVEN CAREquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:17 schreef roos94 het volgende:
Dus deze man is zwaar op de vlucht en laat zich zomaar filmen van dichtbij voor een random video?
Ja, het vermogen van onze Jos zelf wordt geschat op 1 miljard.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:37 schreef fespo het volgende:
mijn god, lees ik het goed dat die president, zijn schoonvader een eigenvermogen heeft van 800 miljoen? In zo'n arm en corrupt land. vreselijk.
Je gaat voor 1 coke-tokkie dit soort gekkigheid uithalen? Tuurlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:51 schreef nixxx het volgende:
Siërra Leone.. nou niet echt een land waar het van groot belang is om goede betrekkingen mee te houden. Hebben we niet een mooi geleide wapen fregat wat daar even langs kan varen? De MQ-9s hebben nu toch ook Hellfire raketten?
Mwah, toch een beetje de blanke Taghi. Dus niet geheel onbelangrijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je gaat voor 1 coke-tokkie dit soort gekkigheid uithalen? Tuurlijk
Dat is kroegpraat. Er gaat nauwelijks ontwikkelingshulp naar Sierra Leone. In 2019 ging het bijvoorbeeld om ¤20.000. In andere jaren niks of enkele tienduizenden euro's tot max ¤150.000. 2014 was eenmalig een uitzondering met ¤6,5 miljoen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
En maar blijven sponsoren via ontwikkelingshulp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |