BLACKED.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ziet er niet meer zo bol uit. Afgetraind door de dochter van de president flink te ballen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:47 schreef Tengano het volgende:
Wat knap dat ze (geen idee wie?) hem daar gevonden hebben!
Dat zien ze wel door de vingers met al die cadeaus die ze van hem krijgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:44 schreef Momo het volgende:
Ook meteen met de dochter van een president gaan, die maakt niet uit wat meneer heeft gedaan allemaal?
Hij staat gewoon in beeld op social mediaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:47 schreef Tengano het volgende:
Wat knap dat ze (geen idee wie?) hem daar gevonden hebben!
En hij is daar in een kerk. Apart hoor.
Dat ja, die geven 2 rolexen en is Sierra Leone gered van politieke struggles.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:08 schreef JopieKlaassen het volgende:
Als zijn concurrenten hem weten te traceren eindigt bolle Jos op de schouders
[ afbeelding ]
Het zal vast beter zijn dan een gevangeniscel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:12 schreef Rnie het volgende:
Het is ergens ook wel triest als ik hem zo zie staan.Alle rijkdom maar tegelijkertijd niks hebben.
Een kleine "Donkere Jos" dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:27 schreef Woonbootjes het volgende:
Straks een Liefdesbaby van Bolle Jos die dochter 😀
Ik vind de combinatie zware crimineel zijn en actief geloof belijden altijd een beetje apart, vandaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:06 schreef Halcon het volgende:
En wat is er apart aan in een kerk zitten?
Dat zie je juist wel vaker volgens mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie zware crimineel zijn en actief geloof belijden altijd een beetje apart, vandaar.
Hoezo heeft hij niets, hij heeft een vriendin, waarschijnlijk is hij de rijkste man van dat land, een corrupt land waar voor geld alles te koop is.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:12 schreef Rnie het volgende:
Het is ergens ook wel triest als ik hem zo zie staan.Alle rijkdom maar tegelijkertijd niks hebben.
Inderdaad. Als heftruckchauffeur had ie een prima bestaan hier kunnen opbouwen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:12 schreef Rnie het volgende:
En hij heeft z'n vrijheid nog. De EBI, want daar zal hij wel terecht komen als hij in NL is, is ook geen pretje.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij niets, hij heeft een vriendin, waarschijnlijk is hij de rijkste man van dat land, een corrupt land waar voor geld alles te koop is.
Dan kon hij tenminste wel elke avond op de stoep wat bierblikjes klappen en kut naar de buurvrouw schreeuwen. Zo triest dat hij dat nu niet kan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Inderdaad. Als heftruckchauffeur had ie een prima bestaan hier kunnen opbouwen.
Materialisme heeft zo zijn prijs. Volgens mij heeft hij meerdere kinderen die hij ongetwijfeld niet meer kan zien , overige familie zal hij ook geen contact meer mee hebben, en zijn "vriendin" zal ongetwijfeld niks meer dan een wassen neus zijn en enkel opgedragen worden door de president van het land. Tel daarbij op dat die Jos nou echt niet het type is dat graag de cultuur van dat land omarmt en daar enkel zit omdat het niet anders kan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij niets, hij heeft een vriendin, waarschijnlijk is hij de rijkste man van dat land, een corrupt land waar voor geld alles te koop is.
Vreemde aannames.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Materialisme heeft zo zijn prijs. Volgens mij heeft hij meerdere kinderen die hij ongetwijfeld niet meer kan zien , overige familie zal hij ook geen contact meer mee hebben, en zijn "vriendin" zal ongetwijfeld niks meer dan een wassen neus zijn en enkel opgedragen worden door de president van het land. Tel daarbij op dat die Jos nou echt niet het type is dat graag de cultuur van dat land omarmt en daar enkel zit omdat het niet anders kan.
Maargoed een villa en een speedboot is waar het natuurlijk om gaat.
Oke, dit is de waarheid, ik leg me erbij neer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vreemde aannames.
Of dit griet geeft hij ingepalmd om de president te bereiken die hem bescherming biedt.
Hij daar veel invloed en succes heeft lokaal. En prima woont in een villa met zwembad.
De handel gaat door en zijn dam ondersteunt hij op afstand. Wel is er regelmatig contact.
Bolle Jos vind het leven goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |